هدیه ای از قم که برای من ثروت آفرینی کرد

منبع: نمکستان

4

1401/10/19

23:49


زمانی که عمویم از از قم به شهر ما آمده بود برای سوغاتی سوهان آورده بود او که خود در قم کارگاه سوهان پزی داشت به ما گفت هر کس بتواند سوهان خوشمزه تری نسبت به سوهان من بپزد به او جایزه می دهم

زمانی که عمویم از از قم به شهر ما آمده بود برای سوغاتی سوهان آورده بود او که خود در قم کارگاه سوهان پزی داشت به ما گفت هر کس بتواند سوهان خوشمزه تری نسبت به سوهان من بپزد به او جایزه می دهم ما هم با ذوق شروع به تمرین برای انجام این کار کردیم هرکس به روشی این کار را انجام داد در نهایت وقتی سوهان هایمان را برای تست نزد عمویم بردیم همه از سوهانی که من درست کرده بودم متعجب شدند و همین باعث شد که من فعالیتم رو سوهان را شروع کنم و در این راه به موفقیت و ثروت بزرگی رسیدم.

سوهان

سوهان

شما عزیزان با توجه به خواسته خود می توانید این محصول پر طرفدار را در منزل پخت کنید. سوهان لقمه ای گزی نوعی خوراکی سنتی به حساب می آید که از ترکیب دو نوع خوراکی خوشمزه تهیه شده است. برای درست کردن این نوع سوهان در منزل با رعایت بسیاری از نکات مهم می توانید آن را تهیه کنید. اجزای اصلی آن آرد می باشد.

سوهان گزی

سوهان گزی

یکی از نمونه های پر طرفدار این نوع شیرینی سنتی سوهان گزی ویژه است. این شیرینی سنتی در مدل های مختلفی تولید شده است که هر کدام یک محبوبیت خاصی بین افراد دارند. با توجه به این که سوهان گزی مدل ها و طعم های متفاوتی دارد از نظر کیفیت هم متفاوت هستند. متقاضیان سوهان سکه ای و خواهان این محصول می توانند با توجه به سلیقه خود اطلاعاتی کسب کنند.

چند سالی است که شاهد تولید محصولی تحت عنوان سوهان گزی مخصوص لقمه ای می باشیم که با برندهای مختلفی در بازار به فروش می رسد، در حال حاضر خرید و فروش اینترنتی این محصول با قیمت پایین رونق بالایی یافته است.

سوهان لقمه

سوهان لقمه

برای اطلاع از بهترین قیمت روز سوهان لقمه می توانید به این سایت مراجعه کنید. سوهان انواع مختلفی دارد که در این مطلب به چند مورد آن اشاره می کنیم.

سوهان باقلوایی: شکل و شمایل آن به شیرینی باقلوا نزدیک است به همین دلیل این گونه نام گذاری شده و یکی از خوشمزه ترین نوع سوهان است به دلیل ان که مقذار زیادی پودر پسته در تهیه آن استفاده شده است.

سوهان عسلی: این سوهان به دلیل استفاده از مغز های مختلف به صورت لقمه ای و به عنوان نبات آجیلی از آن یاد می شود، این مورد نیز به دلیل استفاده از مغز های مقوی از طرفداران زیادی برخوردار است.

سوهان گزی: در این نوع از سوهان علاوه بر مواد اولیه مشترک بین همه سوهان ها از ترنجبین، شیر خشک، خلال بادام و سایر افزودنی های گیاهی نیز استفاده می شود و یکی از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین نوع سوهان به حساب می آید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو