حضور شرکت ایمن پاد سپهر در هفتمین نمایشگاه بیمارستان سازی (Hospitex)

منبع: ساعد نیوز

4

1401/10/20

19:34


ساعدنیوز : شرکت ایمن پاد سپهر در هفتمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی با هدف گسترش روابط بین مصرف کنندگان و مراکز تولیدی و فعال در این حوزه حضور پیدا کرد.

حضور شرکت ایمن پاد سپهر در هفتمین نمایشگاه بیمارستان سازی (Hospitex)

شرکت ایمن پاد سپهر در هفتمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی با هدف گسترش روابط بین مصرف کنندگان و مراکز تولیدی و فعال در این حوزه حضور پیدا کرد.

یکی از حوزه هایی که در دو دهه اخیر مخاطب بسیار بالایی داشته است، مربوط به تولید کننده ها و مراکز تولیدی فعال در زمینه انواع درب اتوماتیک بوده است. این درب ها امروزه در کوچکترین مکان های کسب و کار نیز قابل نصب هستند. مزیت های استفاده از این درب ها نیز باعث شده تا میزان استفاده آن به مرور بیشتر شود. تنوع در این درب ها باعث شده تا در بسیاری از مکان ها با شرایط ورودی مختلف، قابلیت نصب را داشته باشند.

حضور شرکت ایمن پاد سپهر در هفتمین نمایشگاه بیمارستان سازی (Hospitex)

برگزاری نمایشگاه بیمارستان سازی نزدیک به هفت دوره است که با هدف عرضه تجهیزات و دستاوردهای این حوزه برگزار می شود. هر سال شرکت کنندگان این نمایشگاه از داخل و خارج کشور برای معرفی محصولات و تکنولوژی های کاربردی در این بخش اقدام به شرکت در نمایشگاه می کنند. در ادامه به بررسی این نمایشگاه و اهداف برگزاری آن خواهیم پرداخت.

معرفی نمایشگاه بیمارستان سازی (Hospitex)

برگزاری نمایشگاه بیمارستان سازی با هدف دعوت از شرکت ها و مراکز فعال در زمینه ساخت و طراحی انواع تجهیزات و تکنولوژی های کاربردی در بیمارستان ها ایجاد شده است. این نمایشگاه از افراد و مراکز مختلف در حوزه های گوناگون دعوت می کند که برای معرفی خدمات و محصولات خود در این نمایشگاه حضور پیدا کنند. از جمله بخش ها و مراکزی که در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند شامل موارد زیر می باشند.

  • واحدها و بخش های مهندسی بیمارستانی

  • شرکت ها و مراکز فعال در زمینه تجهیزات و تکنولوژی های جدید ساختمانی

  • شرکت های فعال در زمینه تجهیزات و امکانات جدید اورژانس

  • مراکز پشتیبانی و بررسی عملکرد بیمارستان ها مانند سرویس غذا، بازیافت و دفع زباله ها

  • مراکز سیستم های هوشمند و فناوری اطلاعات بیمارستان ها

هدف از برگزای نمایشگاه بیمارستان سازی (Hospitex)

نمایشگاه بیمارستان سازی بین المللی که شرکت ایمن پاد سپهر نیز در سال 1401 در آن حضور داشته، هفت دوره است که برگزار می شود. این نمایشگاه توانسته گروهی از شرکت ها و مراکز داخلی و خارجی را که فعالیت های گوناگونی در زمینه تجهیزات بیمارستانی دارند را کنار یکدیگر جمع کند. این برگزاری باعث می شود تا افراد و مراکز فعال در این حوزه نیز بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه گسترش روابط بین مراکز تولیدی و اجرا کننده ها می باشد. گسترش دامنه فعالیت مراکز مختلف نیز از طریق آشنایی و ارتباطات بیشتر در این نمایشگاه ها امکان پذیر است.

تصویر

حضور گسترده تولید کنندگان و شرکت های بزرگ داخلی و خارجی در زمینه طراحی و تولید تجهیزات بیمارستانی مورد استقبال بسیاری از شرکت های انبوه ساز، سرمایه گذاران و دانشگاه های علوم پزشکی که مصرف کننده نهایی هستند، قرار گرفته است. به صورت کلی هدف اصلی و مهم از برگزاری این نمایشگاه، ارتباط بیشتر با مراکز تولیدی دیگر و مصرف کننده های نهایی تجهیزات بیمارستانی می باشد.

زمان و مکان نمایشگاه بیمارستان سازی (Hospitex) در سال 1401

زمان برگزاری نمایشگاه بیمارستان سازیهمه ساله در نیمه دوم سال و اکثرا در اواخر پاییز است. با توجه به شرایط استثنایی ویروس کرونا در سال های اخیر، برگزاری این نمایشگاه در آن سال ها دچار مشکلات خاصی بود. ولی در دو سال اخیر این نمایشگاه با حضور بسیاری از مراکز و شرکت های فعال در بخش تولید و عرضه تجهیزات پزشکی برگزار شد. آخرین دوره برگزاری این نمایشگاه نیز در آذر ماه 1401 بود. تاریخ دقیق برگزاری این نمایشگاه در تاریخ 19 آذر ماه 1401 بود که تا 22 ام همان ماه نیز ادامه داشت. مکان برگزاری این نمایشگاه نیز محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی در تهران بود.

امکان دسترسی به مکان برگزاری نمایشگاه از طریق وسایل نقلیه عمومی مثل مترو، بی آر تی و اتوبوس برای افراد امکان پذیر است. درب های اصلی محل برگزاری نمایشگاه در بزرگراه ها و خیابان های مختلف قرار دارند که امکان دسترسی افراد را از تمام نقاط شهر راحت کرده است. با یک سرچ ساده در گوگل می توان بهترین مسیر دسترسی را برای رسیدن به محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی پیدا کرد.

اهمیت حضور شرکت ایمن پاد سپهر در نمایشگاه بیمارستان سازی (Hospitex)

شرکت ایمن پاد سپهر نیز در تاریخ 19 تا 22 آذر توانست در هفتمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی حضور داشته باشد. این شرکت، تولیدات اصلی آن ساخت انواع درب اتوماتیک شیشه ای و پارتیشن های اتوماتیکی، گیت های کنترل تردد، سیستم های کنترل ورود و خروج، راهبندهای اتوماتیک و بسیاری از لوازم جانبی درب اتوماتیک می باشد. حضور شرکت ایمن پاد سپهر در نمایشگاه بیمارستان سازی دارای اهداف مختلفی است که مهمترین آنها شامل موارد زیر می باشد.

  • ارتباط با سایر مراکز تولید کننده در این حوزه و مشاهده دامنه فعالیت و محصولات آنها

  • ارتباط با شرکت های داخلی و خارجی فعال در زمینه تولید سایر تجهیزات پزشکی و بیمارستانی

  • معرفی محصولات و خدمات خود به فعالان و متقاضیان حضور در نمایشگاه

  • تبلیغات و معرفی بیشتر محصولات و خدمات شرکت

  • ارتباط حضوری با مراکز تولیدی و مصرف کنندگان نهایی محصولات و تجهیزات برای ایجاد اعتماد و اعتبار

  • عرضه محصولات و خدمات در دامنه وسیع تر

برگزاری نمایشگاه ها همه ساله برای ایجاد دامنه فعالیت گسترده تر و ارتباط بیشتر شرکت های فعال در حوزه های مختلف برگزار می شود. در مورد نمایشگاه بیمارستان سازی نیز شرایط به همین صورت است. بسیاری از افراد با اهداف مختلف در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند. افراد و مراکز طراحی تجهیزات، سرمایه گذاران، شرکت های تولید کننده و البته مراکز و افراد مصرف کننده با اهداف مختلف در این نمایشگاه حضور دارند. شرکت ایمن پاد سپهر نیز به عنوان یکی از شرکت های با تجربه در زمینه طراحی و ساخت انواع درب ها و سایر محصولات اتوماتیکی بیمارستانی توانست حضور فعال و گسترده ای در نمایشگاه داشته باشد.

تصویر

شرکت ایمن پاد

ساعت های بازدید از هفتمین نمایشگاه بیمارستان سازی (Hospitex)

این نمایشگاه که از تاریخ 19 تا 22 آذر ماه 1401 برگزار شد، امکان بازدید برای افراد از ساعت 9 صبح تا 5 بعدظهر امکان پذیر بود. دیدن محصولات و معرفی خدمات شرکت ایمن پاد سپهرنیز برای علاقه مندان نیز در سالن 35 و غرفه یک نمایشگاه بیمارستان سازی امکان پذیر بود. کارشناسان و مدیریت مجموعه ایمن پاد سپهر در تمام ساعات برگزاری نمایشگاه سعی کردند تا در نمایشگاه حضور داشته و با گروه های مختلف افراد ارتباط مستقیم و نزدیک داشته باشند. تمام سوالات و نیاز علاقه مندانی که به غرفه شرکت ایمن پاد سپهر مراجعه کردند،پاسخ داده شد و معرفی محصولات و خدمات نیز به صورت کامل و توسط افراد متخصص صورت گرفت. حضور در این نمایشگاه برای عموم مردم آزاد بود و تمام افراد فعال و علاقه مند به تجهیزات بیمارستانی می توانستند از محصولات و خدمات این نمایشگاه دیدن کنند.

نتیجه گیری

شرکت تولید کننده ایمن پاد سپهربه عنوان نمایندگی انحصاری شرکت گیلگن سوئیس و تولید کننده انواع درب سنگین و اتوماتیکی در کشور فعالیت دارد. این شرکت از سال 1378 فعالیت خود را به صورت رسمی شروع کرده است و توانسته در بسیاری از پروژه های بزرگ داخلی و خارجی حضور داشته باشد. آخرین حضور این مرکز تولید کننده، نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی بوده است. یکی از مهمترین دسته بندی های محصولی این شرکت، تولید انواع درب های بیمارستانی و ارائه خدمات آن است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو