بیوگرافی ستاره پسیانی بازیگر و همسرش و فرزندان +پدر و مادر و عکس

بیوگرافی ستاره پسیانی بازیگر و همسرش و فرزندان +پدر و مادر و عکس


منبع: شبونه

3

1401/10/21

18:29


حاملگی ستاره پسیانی و قد ستاره پسیانی و بیوگرافی ستاره پسیانی ویکی پدیا و دوست پسر ستاره پسیانی و مادر ستاره پسیانی اینستاگرام

ستاره پسیانی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد 17 شهریور ماه ۱۳۶۴ در تهران میباشد او دختر آتیلا پسیانی از دیگر بازیگران کشورمان است در این صفحه بیوگرافی ستاره پسیانی و همسرش را بخوانید.

بیوگرافی ستاره پسیانی بازیگر

از بازیگران حرفه‌ای سینما و تلویزیون کشورمان بوده که در سال ۱۳۶۴ در یک خانواده هنرمند به دنیا آمده است

بیوگرافی ستاره پسیانی بازیگر و همسرش و فرزندان +پدر و مادر و عکس

دختر آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی از هنرمندان پیشکسوت سینمای ایران میباشد .

شروع فعالیت

این خانم هنرمند فعالیت خود را در بازیگری در سال ۱۳۶۹ آغاز کرده است زمانی که ۵ سال سن داشت در فیلم سینمایی بهترین بابای دنیا به ایفای نقش پرداخت

فیلمی که در آن بازیگران شناخته شده ای همچون مهدی هاشمی و امید آهنگر و گلاب آدینه و باران کوثری بازی می‌کردند

ستاره پسیانی اولین تجربه خود را در بازیگری در سن ۵ سالگی کسب نمود در سال ۱۳۸۵ نیز بعد از ۱۵ سال مجدداً وارد بازیگری شد و فیلم سینمایی روایت های ناتمام را بازی کرد.

بیوگرافی ستاره پسیانی بازیگر و و عکس دوران کودکی ستاره پسیانی

این فیلم اولین فیلم و جدی ترین حرفه او به شمار می آید

در این فیلم با هنگامه قاضیان و حسین سلیمانی همبازی شد

فیلمی که توسط آقای پوریا آذربایجانی کارگردانی گردید

با اینکه پدر و مادرش از چهره‌های شناخته شده سینما و تلویزیون است اما با فیلم‌هایی آغاز به کار کرد که پدر و مادرش در آن حضور نداشتند.

مهمترین فعالیت خانم ستاره پسیانی در دهه ۹۰ می باشد بعد از فیلم ورود آقایان ممنوع در سال ۱۳۸۹ موفق شد فیلم هایی همچون فرشتگان قصاب و کوچه بی نام و وارونگی را تا سال ۱۳۹۴ بازی کند

بیوگرافی ستاره پسیانی بازیگر و همسرش + عکس های ستاره پسیانی

آخرین فیلم سینمایی که تا به حال بازی کرده فیلم دوزیست به کارگردانی برزو نیک نژاد می باشد و در کنار جواد عزتی با هادی حجازی فر هنرنمایی کرده است. فاطمه نقوی بازیگر

لیست فیلم های سینمایی ستاره پسیانی

  • دوزیست (۱۳۹۸)
  • من می‌ترسم (۱۳۹۷)
  • لتیان (۱۳۹۷)
  • سرخ‌پوست (۱۳۹۷)
  • جمشیدیه (۱۳۹۷)
  • غلامرضا تختی (۱۳۹۷)
  • رضا (۱۳۹۶)
  • پدیده (۱۳۹۵)

همچنین ببینید:

تصاویر جدید الهام پاوه نژاد

بیوگرافی الهام پاوه نژاد و همسرش

  • لانتوری (۱۳۹۴)
  • هلن (فیلم ۱۳۹۴) (۱۳۹۴)
  • بیست هفته (۱۳۹۴ فیلم کوتاه)
  • وارونگی (۱۳۹۴)
  • کوچه بی‌نام (۱۳۹۳)
  • فرشتگان قصاب (۱۳۹۱)
  • ورود آقایان ممنوع (۱۳۸۹)
  • موج سوم (۱۳۸۷)
  • روایت‌های ناتمام (۱۳۸۵)
  • بهترین بابای دنیا (۱۳۷۰)

بیوگرافی ستاره پسیانی بازیگر و همسرش + عکس های ستاره پسیانی

بازی ستاره پسیانی در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی

این خانم هنرمند تجربه بازی در تلویزیون را هم دارد اولین تجربه تلویزیونی خانم ستاره پسیانی بازی در سریال باغ بلور به کارگردانی رامبد جوان بوده در این سریال با پدرش آتیلا پسیانی همبازی شد

برنامه کلاه قرمزی و بچه های من از دیگر کارهای تلویزیونی ایشان به شمار می آید

البته این خانم هنرمند در سریال هایی که در شبکه نمایش خانگی عرضه می گردد نیز بازی کرده است سریال کرگدن و شوخی کردم و نهنگ آبی از جمله کارهای سریالی او در شبکه نمایش خانگی می باشد

بیوگرافی ستاره پسیانی بازیگر و همسرش + تصاویر ازدواج

تجربه تئاتر

ستار پسیانی در تئاتر نیز بسیار فعال و پر کار است نمایش مجلس تقلید هفت خان رستم در سال ۱۳۶۹ زمانی که تنها ۵ سال سن داشت اولین تجربه تئاتر او به شمار می آید.

همسر ستاره پسیانی

اطلاعاتی درباره ازدواج ستاره پسیانی وجود ندارد

دربخشی از گفت و گو پسیانی درباره شروع فعالیت خود گفت: از پنج سالگی تئاتر را شروع کردم، به بازیگری علاقمند بودم، اما از ۱۵ سالگی بازی کردن برای من جدی شد.

بیوگرافی ستاره پسیانی بازیگر و پدر آتیلا پسیانی

وی افزود: پدر و مادرم معلم‌های مهمی برای من بودند، چون زندگی کردن روی صحنه تئاتر و جلوی دوربین را به من یاد دادند.

+ ستاره پسیانی در پاسخ به سوال مدیری درباره اینکه تا حالا دعوا کرده یا خیر، گفت: دعوا هم می‌کنم، در لحظه عصبانی می‌شوم .خون جلوی چشم هایم را می‌گیرد، اما زود آرام می‌شوم. موقع عصبانیت بیشتر فریاد میزنم و گریه می‌کنم.

مدیری ادامه داد: هر جا خسته شدی بگو مصاحبه را تمام می‌کنم (خنده)

بیوگرافی و عکس های بی حجابی ستاره پسیانی بازیگر

پسیانی در پاسخ به اینکه چرا ازدواج نکرده گفت: من تشکیل خانواده را دوست دارم، اما شاید هنوز آدم مورد نظر نیامده است.

+ مدیری گفت: چه کسی را به غلامی می‌پذیرید (خنده)

بیوگرافی ستاره پسیانی بازیگر و همسرش + تصاویر ازدواج

پسیانی درباره معیار ازدواج خودش عنوان کرد: اخلاق خوبی داشته باشد، قیافه اصلا برای من مهم نیست، خوش قد و بالا باشد. شغلم را درک کند و حرف مشترک بسیاری با هم داشته باشیم.

بیوگرافی ستاره پسیانی بازیگر نقش نازنین در سریال کرگدن

مهران مدیری گفتگو با ستاره پسیانی را با موضوع کرونا و قرنطینه آغاز کرد و از آغاز بازیگری او پرسید که گفت : من از 5 سالگی کارم را شروع کردم و به دلیل علاقه ای که داشتم بیشتر تئاتر کار کردم و در بهترین بابای دنیا نقش کوچکی ایفا کردم اما از 15 سالگی به صورت جدی این حرفه را دنبال کردم. بازیگر نقش فرنگ رمال در سریال زیرخاکی

آتیلا پسیانی پدر ستاره پسیانی و فاطمه نقوی مادر خانم بازیگر است که هر دو در حیطه هنر فعالیت میکنند و حضور در این خانواده هنرمند باعث شد تا من هم به این سمت و سو بروم و مثل مادرم بیشتر به تئاتر علاقه دارم.

ستاره پسیانی از علاقه اش به تئاتر عروسکی و کارگردانی تئاتر عروسکی در 13 سالگی گفت که تجربه خیلی خوبی بود.

این بانوی هنرمند درباره تحصیلاتش گفت : من در هنرستان سوره گرافیک خواندم و به دلیل اینکه عکاسی را دوست داشتم و اینکه بازیگری را به صورت تجربی آموخته بودم دوست داشتم تحصیلات آکادمیکم در حوزه دیگری باشد.

بیوگرافی و عکس های بی حجابی ستاره پسیانی بازیگر


ملاک های خاص ستاره پسیانی برای ازدواج

مهران مدیری درباره علت ازدواج نکردن ستاره پسیانی از او پرسید که گفت : تابحال پیش نیامده است اما من خانواده را خیلی دوست دارم و درباره ملاک های ازدواجش گفت : اخلاقش نسبتا خوب باشد ، قیافه اصلا برایم مهم نیست ولی خوش قد و بالا باشد ، خیلی حرف مشترک با هم داشته باشیم و شغل من را درک کند که مهران مدیری با ملاک های ازدواج او شوخی کرد و با خنده گفت یعنی یه چیز دراز بی ریخت باشد.

مهران مدیری در بخش های مختلف به ملاک ازدواج ستاره پسیانی اشاره میکرد و با آن به شوخی برخورد میکرد و ستاره پسیانی در جواب یکی از این شوخی ها گفت : آخر اینقدر میگید که اگه یکی خوشگل هم بخواد بیاد منو بگیره نمیاد.

ستاره پسیانی درباره خصوصیت بارز اخلاقی اش گفت : من یک طنز تلخ وجودی دارم و در جدیت طنازی میکنم و خسرو برادرم هم بازیگر است.

عکس کودکی ستاره پسیانی

عکس دوران کودکی و بچگی ستاره پسیانی را ببینید عکس بامزه خانم بازیگر

تعریف ستاره پسیانی از زنده یاد جمیله شیخی

مهران مدیری درباره زنده یاد جمیله شیخی ، مادربزرگ ستاره پسیانی و خصوصیات اخلاقی او گفت و از ستاره پسیانی خواست درباره مادربزرگش بگوید که گفت : مادربزرگم برعکس نقش هایش خیلی احساساتی بود و همیشه مشوق من در کار بود و خصوصیات اخلاقی من خیلی به مادربزرگم رفته است و من یکبار در 6 سالگی با ایشون در تئاتر همبازی بودم.

ستاره پسیانی در ادامه صحبت هایش به نقدهای بی پروای پدرش از کارهای او اشاره کرد و گفت : پدرم خیلی من را نقد میکند و خیلی بی پروا نقد میکند و واقعا زمانی که قرار است در حضور پدر اجرا کنم خیلی استرس میگیرم.

دیده شدن ستاره پسیانی با کوچه بی نام

مهران مدیری به شهرت ستاره پسیانی با کوچه بی نام اشاره کرد و از او خواست درباره این فیلم بگوید که گفت : من در کوچه بی نام قرار بود که نقش خواهر بزرگتر باران کوثری را بازی کنم و کارگردان میگفت که به دلیل شرایط سنی این امکانپذیر نیست و باران در یک حرکت جالب به کارگردان گفت که ستاره از من 7 سال بزرگتر است( من و باران هم سن هستیم) و کارگردان را قانع کرد و بالاخره من مقابل دوربین رفتم و تا اواسط فیلم هم فکر میکردند که من 7 سال از او بزرگترم اما یکبار که خاطرات مدرسه را تعریف میکردیم این موضوع لو رفت.
وقتی ستاره پسیانی از خودش متنفر است

ستاره پسیانی درباره علاقه نداشتن به دیدن تصویر خودش گفت : من اصلا علاقه ای به دیدن تصویر خودم ندارم و دلیل اینکه بیشتر تئاتر کار میکنم هم همین است چون خیلی وقت ها با دیدن تصویر خودم حس خیلی بدی میگیرم.

اوایل که کار میکردم وقتی خودم را میدیدم دائم میگفتم که این چه قیافه و صدایی است و کم کم عادت کردم و دلیل حضور راحت ترم در تئاتر این است.

ستاره پسیانی در ادامه صحبت هایش به سوال های کوتاه مهران مدیری با بله و خیر جواب داد و تست بازیگری مهران مدیری در دورهمی را با خنده و شوخی پشت سر گذاشت.

بیوگرافی ستاره پسیانی بازیگر و همسرش و عکس پدرش آتیلا پسیانی

علت ازدواج نکردن ستاره پسیانی

ستاره پسیانی به عنوان میهمان در برنامه دورهمی حضور پیدا کرد و در پاسخ به سوال مهران مدیری درباره دلیل ازدواج نکردنش گفت:

من عاشق خانواده و تشکیل زندگی هستم، ولی تا بحال موقعیتش پیش نیامده، یعنی درواقع کسی که ملاک های من برای ازدواج را داشته باشد، هنوز پیدا نشده.

مهران مدیری در ادامه گفت:نمیتوانم این را بپذیرم بیشتر توضیح بده، مگه ملاک های شما برای ازدواج چیست؟

در پاسخ به این سوال، ستاره پسیانی گفت :از نظر من ظاهر و قیافه اصلا اهمیتی ندارد و برایم مهم نیست، بیشتر ملاک من این است که با او حرف مشترک داشته باشم، قد و قواره دار باشد، من و شغلم را درک کند، صبور باشد، مانند من خیلی احساساتی نباشد و بتوانم در مواقع حساس از او کمک بگیرم.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو