معرفی شماری از معروف ترین کافه بازی های مشهد

معرفی شماری از معروف ترین کافه بازی های مشهد


منبع: همگردی

6

1401/10/21

22:31


امروزه، کافه بازی ها رونق زیادی دارند و کافه ها دیگر تنها محلی برای سرو قهوه و خوراکی ها نیستند. کافه بازی ها بسیار مورد استقبال جوانان و نوجوانان بوده و فضایی خوب و ایده آل را برای دورهمی های دوستانه ایجاد می کنند. در این مکانها علاقمندان می توانند علاوه بر صرف نوشیدنی و خوراکی های لذیذ، از بازی های متنوع و مهیج رومیزی لذت ببرند؛ بازی هایی نظیر شب مافیا، برج هیجان، شطرنج و...در شهر مشهد نیز کافه بازی های زیادی فعالیت می کنند. با ما در مقاله معروف ترین کافه بازی های مشهد همراه شده تا شما را با تعدادی از پرطرفدارترین کافه بازی های مشهد آشنا کنیم.

کافه بازی اینفینیتی

با اینکه کافه بازی اینفینیتی محیطی پر رفت و آمد و شلوغ دارد اما نظم خاصی بر آن حکمفرماست که نشان از وجود متدهای طراحی نوین دارد. این کافه بازی از ساعت 10 صبح تا 23 فعالیت داشته و در مشهد، باهنر 8، پلاک 1 واقع شده است. فعالیتهای تبلیغاتی این مورد از معروف ترین کافه بازی های مشهد را می توانید از طریق پیج فعال آن در اینستاگرام دنبال کنید.

کافه بازی اینفینیتی

کافه بازی جیم شین

این کافه بازی در دو قسمت ساختمانی و باغچه ای طراحی شده است. بخش روباز باغچه ای این کافه مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب بوده و شما می توانید در تابستان و زمستان به راحتی از این فضای دلچسب استفاده کنید. از آنجا که تعداد مراجعین به این کافه بالاست، می توانید از طریق سیستم رزرواسیون کافه جای مورد نظر خود را رزرو کنید. این کافه بازی از ساعت 9 صبح تا 18 پذیرای علاقمندان هست. طراحی جذاب ساختمانی، سرویس دهی عالی و نام خاص و جالب این کافه بازی آن را به مکانی محبوب تبدیل کرده است. این مورد از پرطرفدارترین کافه بازی های مشهد در مشهد، بلوار سجاد، نبش بزرگمهر جنوبی 4 واقع شد.

کافه بازی جیم شین

کافه بازینو هاشمیه

کافه بازینو با فضایی جذاب و با بیش از 60 نوع بازی فکری پذیرای علاقمندان بوده و از ساعت 11 صبح الی 23 فعالیت دارد. میهمانان می توانند طی 2 ساعت از بازی های فکری جذاب کافه لذت ببرند و چنانچه با بازی ها آشنایی نداشته باشند، به آنها آموزش لازم داده می شود. از دیگر امتیازات این کافه، تخفیف هایی بوده که در بعضی ایام سال به مشتریان ارائه می گردد. کافه بازینو در مشهد، بلوار هاشمیه، انتهای هاشمیه 43، پلاک 16 قرار دارد.

کافه بازینو هاشمیه

کافه بازی سیاره بازی

اگر به این کافه بروید، با طراحی چوبی و میز و صندلی های کلاسیک روبرو می شوید که حال و هوای کافه های فانتزی و قدیمی اروپایی را برای شما تداعی می کند. بازی در این کافه و صرف نوشیدنی های گرم و سرد حین بازی، تجربه ای به یاد ماندنی و لذت بخش می تواند باشد. ساعت کاری کافه سیاره بازی از 10 صبح تا 22 بوده و این کافه بازی در میدان راهنمایی شهر مشهد قرار دارد.

کافه بازی سیاره بازی

کافه بازی فکر خوب

کافه بازی فکر خوب دارای دو شعبه بوده و هر دو شعبه به نحوی طراحی شده که فضایی مناسب برای علاقمندان به بازی های کافه ای باشند. در این مجموعه مدرن انواع و اقسام بازی های رومیزی در اختیار مراجعین قرار دارند و شما می توانید یکی از این بازی های جذاب و مهیج را انتخاب کرده و اوقات خوشی را سپری کنید. البته، مسئولین کافه نیز در انتخاب بازی مورد نظرتان شما را راهنمایی می کنند. شعبه مرکزی کافه فکر خوب در مشهد، بلوار معلم، بین معلم 6 و 8 قرار داشته و آدرس شعبه دوم آن نیز مشهد، احمدآباد، بلوار ابوذر غفاری، نرسیده به ابوذر غفاری 1 هست.

کافه بازی فکر خوب

کافه رستوران کاپیتان

اگر بدنبال یک فضای دنج و آرام هستید که شما را ساعاتی از شلوغی شهر دور کند، سری به این کافه بزنید. این کافه از ساعت 10 صبح تا 24 کار می کند و شما می توانید در کنار صرف نوشیدنی و خوراکی های دلچسب، از آرامش این مکان لذت ببرید. نشانی این کافه رستوران زیبا هم مشهد، رضاشهر، بلوار دلاوران 20، خیابان عارفی پنجم، بعد از زیتون 17، درب چوبی هست.

کافه رستوران کاپیتان

رستوران فکری کانو

در این رستوران بهترین منوی غذایی در کنار بازی های مهیج فکری در انتظار شماست. از امتیازات این رستوران، اتاق خصوصی بوده که برای بازی های خانوادگی در اختیار مراجعین قرار دارد. این رستوران در مشهد، بزرگراه آزادی، جامی، محله ملک آباد واقع شده و ساعت کاری آن از 11 صبح الی 45 بامداد است.

 رستوران فکری کانو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو