الیور بیرهوف الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

3

1401/10/22

02:01


قرار است رودی فولر جانشین بیرهوف در تیم ملی آلمان شود.

الیور بیرهوف الان کجاست؟ + بیوگرافی

رودی فولر جانشین بیرهوف در تیم ملی آلمان می شود

به گزارش نم نمک و به نقل از بیلد ، حذف آلمان در مرحله گروهی جام جهانی 2022 یکی از شوکه کننده ترین اتفاق های این رقابت ها بود و بسیاری از اهالی فوتبال از نمایش ضعیف شاگردان هانسی فلیک در قطر ابراز تعجب کرده اند.

الیور بیرهوف الان کجاست؟ + بیوگرافی

الیور بیرهوف الان کجاست؟ + بیوگرافی

الیور بیرهوف ، مدیر تیم های ملی فوتبال آلمان در پی نتایج ضعیف این کشور قرارداد خود با فدراسیون فوتبال آلمان را فسخ کرد. این اتفاق در پی نگرانی ها درباره آینده فوتبال آلمان برای یورو 2024 به وقوع پیوست که دو سال بعد به میزبانی این کشور در اروپا برگزار خواهد شد.

جست وجو برای جانشینی الیور بیرهوف ادامه دارد و اکنون اعلام شده است که رودی فولر نامزد اصلی جانشینی او است. رودی فولر 62 ساله تا می 2022 مدیر ورزشی باشگاه بایر لورکوزن خواهد بود. او از سال 2000 تا 2004 نیز هدایت آلمان را بر عهده داشت و آلمان را به مقام دوم جام جهانی 2002 رساند.

پیش از این فردی بابیچ ، مدیرعامل هرتا به عنوان گزینه مورد علاقه برای جانشینی بیرهوف در DFB شناخته می شد.

آلمان قرار است در سال 2024 میزبان یورو باشد ، اما نگرانی هایی در مورد نتایج این تیم پس از نمایش ضعیف در قطر وجود دارد. شکست در بازی نخست جام جهانی 2022 مقابل ژاپن ، با تساوی یک بر یک با اسپانیا همراه شد و بردن 4-2 مقابل کاستاریکا ، برای صعود آلمان از دور گروهی کافی نبود.

بیوگرافی

الیور بیرهوف متولد 1 مه 1968 در کارلسروهه ، بادن-وورتمبرگ مهاجم اسبق فوتبال آلمانی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو