کرم ضد چروک خانگی بسازید و معجزه اش را در یک هفته ببینید!

منبع: گفتنی

4

1401/11/14

01:23


با این کرم ضد چروک خانگی، چروک های ریزی که در گوشه چشم، پیشانی و لب ها می افتند به راحتی قابل درمان اند و می توانید بدون جراحی های سنگین تاحدود زیادی مشکلتان را حل کنید.

کرم ضد چروک خانگی بسازید و معجزه اش را در یک هفته ببینید!

کرم ضد چروک خانگی: پوست انسان نقش مهمی در اعتماد به نفس و زیبایی هر فرد دارد مطمئنا پوست چروک شده و حتی جوش زده زیبایی را کم می‌کند. شاید بگویید که می‌توانیم با آرایش پنهان کنیم ولی تا کی؟ همیشه که نمی‌شود با آرایش پنهان کرد باید به فکر راه‌حل دائمی باشیم.

با گذشت سن و یا حتی در دوران جوانی هم چین و چروک دور لب ، میان ابروها ، بالای پیشانی و … ظاهر می‌شود و چیزی نیست که بتوان از آن فرار کرد بلکه باید با روش‌های طبیعی و کم هزینه ، شروع به پیشگیری و یا درمان کنیم ، نه عمل‌های زیبایی گران قیمت.

چروک های ریزی که در گوشه چشم، پیشانی و لب ها می افتند با این کرم ضد چروک خانگی به راحتی قابل درمان هستند و می توانید بدون جراحی های سنگین تاحدود زیادی مشکلتان را حل کنید.

در ادامه این مطلب در وب سایت گفتنی، روش تهیه بهترین کرم ضد چروک خانگی را آموزش می‌دهیم که تهیه آن خیلی ساده و راحت است. با این بخش از مد و زیبایی همراه باشید!

تهیه بهترین کرم ضد چروک خانگی

کرم ضد چروک خانگی عکس 2: مواد لازم

کرم ضد چروک خانگی: با وسایل ساده هم می‌توانید یک ماسک ضد چروک خیلی قوی تهیه کنید که تاثیرش خیلی بیشتر از کرم‌های ضد چروک در داروخانه‌ها است پس همین حالا دست به کار شوید و تهیه بهترین کرم ضد چروک خانگی را شروع کنید.

وسایلی که برای تهیه این ماسک خانگی برای رفع چین و چروک صورت نیاز دارید عبارتند از:

وسایل مورد نیاز برای تهیه بهترین کرم ضد چروک خانگی:

  • دو قاشق چای‌خوری وازلین بهداشتی
  • دو قاشق روغن بادام تلخ
  • نصف قاشق عسل طبیعی
  • سفیده تخم مرغ یک عدد

بعد از این که وسایل بالا را آماده کردید نوبت به آموزش کرم ضد چروک خانگی می‌رسد برای تهیه این کرم ضد چروک ابتدا باید وازلین را آب کنید ولی باید دقت داشته باشید که روی حرارت مستقیم مثلا روی گاز نباشد بلکه حرارت ناشی از آب جوش و … هم می‌تواند باعث آب شدن وازلین شود.

در مرحله بعدی باید سفید تخم مرغ ، عسل طبیعی و همچنین روغن بادام تلخ را به آب شده‌ی وازلین بزنید و آرام به هم بزنید تا کاملا ترکیب شوند بعد از مخلوط کردن وسایل بالا یک ماده‌ی شبیه کرم به دست می ‎آید که می‌توانید این کرم را برای از بین بردن چین و چروک صورت بزنید اما کی و چگونه؟

نحوه استفاده از کرم ضد چروک خانگی:

کرمی که تهیه کرده‌اید در حذف چین و چروک صورت رقیبی ندارد پس بهتر است به طور مرتب بزنید تا پوست صاف و جوانی داشته باشید. این کرم را باید شب‌ها ، دو ساعت قبل از خواب به همه قسمت‌های صورت که چروک دارند ، مانند میان دو ابرو ، پیشانی ، خط لبخند و … بزنید و خیلی خوب ماساژ دهید.

بعد از گذشتن دو ساعت اضافی کرم را که در صورتتان باقی مانده ، را با پدهای ملایم که برای آرایش استفاده می‌شوند ، پاک کنید و بخوابید.

مقدار باقی مانده کرم را در یخچال نگهداری کنید و شب بعد دوباره همان مراحل را تکرار کنید اگر هفت روز به طور مداوم و مستمر هر شب قبل از خواب این کرم را بزنید ، بعد از ۷ روز نتیجه شما را شگفت زده خواهد کرد و خودتان نیز متعجب خواهید شد که چگونه چین و چروک صورت تغییر پیدا کرد.

این مطالب هم توصیه می شوند:

ماسک صورت خانم های کره ای اگر می خواهید تا عید پوستی صاف و براق داشته باشید!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو