بیوگرافی امیرحسین حسینی بازیگر نقش علی در سریال تا صبح کیست و کجاست

منبع: شبونه

4

1401/11/14

01:25


امیرحسین حسینی بازیگر نقش علی در سریال تا صبح میباشد ایشان بعد از بازی در این سریال به خارج از کشور مهاجرت کرد و دیگر در عرصه بازیگری دیده نشد. بازیگر نقش علی در سریال تا صبح کیست امیرحسین حسینی درباره ویژگی های شخصیت علی در صحبت های خود بیان کرده: «علی آدم آرامی است …

امیرحسین حسینی بازیگر نقش علی در سریال تا صبح میباشد ایشان بعد از بازی در این سریال به خارج از کشور مهاجرت کرد و دیگر در عرصه بازیگری دیده نشد.

بیوگرافی امیرحسین حسینی بازیگر نقش علی در سریال تا صبح کیست و کجاست

بازیگر نقش علی در سریال تا صبح کیست

امیرحسین حسینی درباره ویژگی های شخصیت علی در صحبت های خود بیان کرده: «علی آدم آرامی است که با سیاست میانه ای ندارد و خواهان آرامش در زندگی است. این وجه او برایم قابل لمس بود. همچنین سرنوشت علی در قصه برایم جذابیت داشت.

با توجه به مرگ علی مخاطب با خود می اندیشد که او چرا مرد و اگر زنده می ماند چه اتفاقاتی می افتاد یا نمی افتاد؟ در مجموع این اتفاقات جالب بود.»

بیوگرافی امیرحسین حسینی بازیگر نقش علی در سریال تا صبح کیست و کجاست

«تا صبح» اولین بار سال ۸۵ از شبکهٔ پنج سیما پخش شد. این مجموعه در ۲۹ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه شد و روایتی عاطفی از زندگی درهم‌ تنیدهٔ چند جوان از سال ۱۳۵۰ تا ۱۳۸۵ را به تصویر می‌کشد.

همچنین ببینید: بازیگر نقش مستانه در سریال تا صبح کیست

محمد کاسبی، رضا ایرانمنش، ستاره اسکندری، زنده یاد عسل بدیعی، امین زندگانی، مجید مظفری، زهره حمیدی، پروانه معصومی، بهنام تشکر، رامتین خداپناهی، زنده یاد صدیقه کیانفر، مونا و مارال فرجاد، گیتی معینی، آتش تقی پور، محمود جعفری، مریم سلطانی و … از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو