غذای ساده همراه با سوپ؛ کنار سوپ چه درست کنیم؟

غذای ساده همراه با سوپ؛ کنار سوپ چه درست کنیم؟


منبع: مینویسم

3

1401/11/14

02:22


اگر می خواهید غذای ساده همراه با سوپ تهیه کنید این صفحه را تا انتها مطالعه کنید تا چند ایده برای درست کردن غذا کنار سوپ داشته باشید.

غذای ساده همراه با سوپ؛ کنار سوپ چه درست کنیم؟

از آنجایی که سوپ غذایی سبک می باشد، بهتر است در کنار سوپ غذای ساده ای تهیه شود. ما در مینویسم طیف گسترده ای از غذا ها را آموزش داده ایم که تعداد زیادی از آنها، غذاهایی ساده هستند که در کوتاه ترین زمان تهیه می شوند. 10 غذای ساده همراه با سوپ را در این پست به شما پیشنهاد می دهیم تا متوجه شوید که باید در کنار سوپ چه درست کنیم و برای درست کردن غذا کنار سوپ دغدغه نداشته باشید.

غذای ساده کنار سوپ

در این پست آموزش آشپزی چند غذای ساده همراه با سوپ را معرفی کرده و طرز تهیه آن ها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

1. غذای ساده برای کنار سوپ: دمی گوجه

غذای ساده کنار سوپ: دمی گوجه

دمی گوجه

دمی گوجه یا دمپختک گوجه غذایی ایرانی و ساده است و اگر به فکر فکر تهیه غذای ساده کنار سوپ هستید، انتخاب خوبی می باشد. دمی گوجه به روش خاصی تهیه می شود که اگر چند نکته طلایی را رعایت نکنید، ممکن است دمی گوجه خوبی تهیه نشود. برای اینکه این غذای ساده همراه با سوپ را با دستور اصلی تهیه کنید، آموزش تهیه دمی گوجه را که در مینویسم ارائه داده ایم، بخوانید.


2. غذای ساده همراه سوپ: کباب لاپلو

غذای ساده واسه کنار سوپ: کباب لاپلو

کباب لاپلو

همانطور که از نام کباب لاپلو مشخص است، پلویی است که در لایه میانی آن کباب وجود دارد. کباب لاپلو به عنوان غذای ساده همراه با سوپ قابل تهیه می باشد. کباب لاپلو غذایی مجلسی نیز هست و از این رو انتخاب شایسته ای برای مهمانی های رسمی و غیر رسمی است. برای آشنایی با دستور ساده و مرحله به مرحله کباب لاپلو روی لینک زیر کلیک نمایید:

دستور تهیه کباب لاپلو


3. غذای همراه سوپ: سوتی پلو

غذا همراه سوپ: سوتی پلو

سوتی پلو

اگر به دنبال غذای ساده همراه با سوپ هستید که مجلسی نیز باشد، سوتی پلو انتخاب مناسبی است. شیر یکی از مهمترین مواد اولیه برای تهیه سوتی پلو می باشد و از این اگر شما به شیر حساسیت دارید، پیشنهاد می کنم سراغ دیگر غذاهایی که برای کنار سوپ مناسب اند، بروید. اما می توانید دستور تهیه سوتی پلو به روش اصیل اردبیلی را در مطالب قبلی دنبال کنید.


4. غذای ساده کنار سوپ: تاس کباب

غذای ساده کنار سوپ: تاس کباب

تاس کباب

مطمئنم شما هم حتما طعم بینظیر تاس کباب را چشیده اید. یکی از بهترین انتخاب ها برای غذای ساده همراه با سوپ، تاس کباب است. تاس کباب با گوشت چرخ کرده یا مرغ تهیه می شود و می توانید روش تهیه تاس کباب را در سایت محبوب مینویسم بیاموزید.

همچنین بخوانید: غذای ساده کنار برنج


5. غذا ساده واسه کنار سوپ: پیراشکی گوشت


غذای کنار سوپ: پیراشکی گوشت

پیراشکی گوشت

یکی از غذاهای فست فودی که ساده تهیه می شود و به عنوان غذای ساده کنار سوپ مناسب است، پیراشکی گوشت می باشد. در پیراشکی گوشت می توانید انواع سبزیجات و افزودنی ها را اضافه کنید.

مراحل تهیه پیراشکی گوشت


6. غذا در کنار سوپ: هویج پلو با مرغ

غذا همراه سوپ: هویج پلو با مرغ

هویج پلو با مرغ

هویج پلو غذایی که طعم تقریبا شیرین دارد و می تواند یک غذای ساده همراه با سوپ باشد. هویج پلو را می توان با گوشت یا مرغ تهیه کرد و از آنجایی که طرز تهیه هویج پلو با مرغ نیاز به زمان کمتری دارد، هویج پلو با مرغ را به عنوان غذای ساده همراه با سوپ به شما پیشنهاد می کنیم.


7.غذا همراه سوپ: کیک مرغ

غذای همراه با سوپ: کیک مرغ

کیک مرغ

کیک مرغ از دسته غذاهایی است که به صورت سرد سرو می شود. این نوع غذای ساده همراه با سوپ علاوه بر اینکه دستور تهیه ساده و سریعی دارد، ظاهر بینظیری نیز داشته و زیبایی سفره را دو چندان می کند. برای اینکه در سفره های مهمانی خود، کیک مرغ قرار دهید، روش تهیه کیک مرغ را به طور کامل در منیویسم ببینید.


8. غذا در کنار سوپ: شامی گیلانی

غذای ساده واسه کنار سوپ: شامی گیلانی

طرز تهیه شامی گیلانی

شامی گیلانی که معمولا با گوشت چرخ کرده قابل تهیه است، با نان یا برنج سرو می شود و یکی از پشنهاد ها برای غذای ساده همراه با سوپ می باشد. شامی گیلانی که در گیلان سرو می شود، آنقدر خوشمزه است که همه افرادی که در رستوران های گیلانی غذا می خورند حتی یکبار هم که شده، شامی گیلانی را سفارش می دهند.


9. غذای مناسب کنار سوپ: کلم پلو شیرازی

غذا همراه با سوپ: کلم پلو شیرازی

کلم پلو شیرازی

اگر قرار است سوپ تهیه کنید، بهتر است نوعی غذای ساده همراه با سوپ در سفره تان قرار دهید تا همه افراد با خوردن سوپ و غذای ساده همراه با سوپ کاملا سیر شوند. کلم پلو شیرازی طعم بینظیری دارد و پیشنهاد ما برای آماده کردن غذا کنار سوپ، کلم پلو شیرازی است. برای مطالعه دستور کامل کلم پلو شیرازی رستورانی روی لینک زیر لیک کنید:

مراحل تهیه کلم پلو


10. غذای ساده همراه سوپ: مرصع پلو

غذای ساده با سوپ: مرصع پلو

مرصع پلو

جواهر پلو، عنوان دیگری که برای مرصع پلو در نظر گرفته اند. مرصع پلو یک غذای ایرانی و مجلسی با ظاهر و طعم عالی است که درست کردن آن ساده است و تنها نیاز به رعایت برخی نکات دارد. دستور تهیه مرصع پلو و نکات طلایی آنرا در مطالب قبلی مینویسم دنبال کنید.

همچنین بخوانید : غذای ساده برای شام با کالباس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو