کنار زرشک پلو چی درست کنم؛ بهترین پیشنهادها با زرشک پلو

کنار زرشک پلو چی درست کنم؛ بهترین پیشنهادها با زرشک پلو


منبع: مینویسم

8

1401/11/14

02:22


شاید بپرسید در کنار زرشک پلو چی درست کنم، بهتر می شود. برای یافتن پاسخ این سوال تا انتهای این پست همراه ما باشید تا بهترین پیشنهاد ها با زرشک پلو را یاد بگیرید.

کنار زرشک پلو چی درست کنم؛ بهترین پیشنهادها با زرشک پلو

اگر مهمان دارید و زرشک پلو را به عنوان غذای اصلی انتخاب کرده اید، حتما سوالی که برایتان پیش می آید این است که کنار زرشک پلو چی درست کنم؟ شما می توانید علاوه بر چند غذای ساده در کنار زرشک پلو، چند پیش غذا یا دسر به عنوان دورچین این غذا تهیه کنید. در این مطلب بهترین پیشنهادها با زرشک پلو را با شما به اشتراک می گذاریم.

در کنار زرشک پلو چی درست کنم

اول باید این نکته را یادآور شویم که شما می توانید در کنار زرشک پلو هر غذایی را که دوست داشته باشید، تهیه کنید اما ما در اینجا بهترین پیشنهاد ها با زرشک پلو را لیست می کنیم که برای پذیرایی از مهمان مناسب باشد و شامل دو بخش است.

غذای کنار زرشک پلو

در اینجا 5 غذای مناسب کنار زرشک پلو را به همراه توضیحی کوتاه عنوان کرده ایم تا دیگر برای درست کردن غذا در کنار زرشک پلو با مرغ سردرگم نباشید.

1.غذای کنار زرشک پلو: پنکیک سیب زمینی

غذای دوم کنار زرشک پلو: پنکیک سیب زمینی

پنکیک سیب زمینی

یکی از غذاهایی که در کنار زرشک پلو قابل تهیه می باشد، پنکیک سیب زمینی است که دستور تهیه ساده ای دارد. پنکیک سیب زمینی شباهت زیادی به کوکو سیب زمینی دارد و از آنجایی که غذایی ساده می باشد می توانید همزمان هم زرشک پلو تهیه کرده و هم پنکیک سیب زمینی تهیه کنید.

همچنین می توانید دستور تهیه پنکیک سیب زمینی را که در مینویسم ارائه داده ایم، بخوانید.


2.پیش غذا کنار زرشک پلو: نرگسی اسفناج

غذا برای کنار زرشک پلو: نرگسی اسفناج

نرگسی اسفناج

نرگسی اسفناج غذایی سرشار از آهن است که خیلی سریع تهیه می شود. زرشک پلو غذایی زمانبر است و برای اینکه کنار زرشک پلو غذایی دیگر داشته باشید، لازم است غذایی ساده را تهیه کنید که فوری آماده می شود. یکی از بهترین پیشنهاد ها با زرشک پلو، نرگسی اسفناج است.

غذای ساده کنار برنج


3. غذای دوم کنار زرشک پلو: میرزا قاسمی

غذا واسه کنار زرشک پلو: میرزا قاسمی

میرزا قاسمی

میرزا قاسمی؛ غذایی شمالی که با بادمجان تهیه می شود. می توانید در کنار زرشک پلو میرزا قاسمی تهیه کنید و این غذای بینظیر را نوش جان کنید. دستور تهیه میرزا قاسمی چند فوت و فن دارد که لازم است یاد بگیرید و از این رو طرز تهیه میرزا قاسمی به سبک آشپز های مینویسم را امتحان کنید.


4. پیش غذا کنار زرشک پلو: حمص

غذا در کنار زرشک پلو: حمص

حمص

غذای دیگری که در کنار زرشک پلو قابل سرو است، حمص می باشد. غذایی لبنانی که با بادمجان و نخود پخته قابل تهیه است و مراحل تهیه ساده ای دارد.


5. غذای دوم کنار زرشک پلو با مرغ: سالاد ماکارونی

غذای مناسب کنار زرشک پلو: سالاد ماکارونی

سالاد ماکارونی

برخی افراد سالاد ماکارونی را به عنوان غذای اصلی ولی سبک میل می کنند. ما در اینجا آنرا به عنوان غذایی مناسب در کنار زرشک پلو به شما پیشنهاد می کنیم. سالاد ماکارونی با انواع سبزیجات دلخواه قابل تهیه است و ما در مینویسم دستور تهیه ساده ترین و خوشمزه ترین سالاد ماکارونی با کالباس را آموزش داده ایم.


پیش غذا کنار زرشک پلو (دورچین زرشک پلو با مرغ)

دورچین برای زرشک پلو با مرغ می تواند انواع مختلفی داشته باشد. در اینجا 5 مورد از بهترین پیشنهاد ها با زرشک پلو تحت عنوان دورچین ارائه داده ایم که شامل مخلفات کنار زرشک پلو با مرغ یا پیش غذا، پیش غذا کنار زرشک پلو یا دسر کنار زرشک پلو با مرغ شناخته می شوند.

1. پیش غذا با زرشک پلو: سالاد اندونزی

دسر کنار زرشک پلو: سالاد اندونزی

سالاد اندونزی

سالاد اندونزی به این دلیل که با کلم قرمز تهیه می شود، علاوه بر طعم عالی، ظاهری بینظیر دارد و از این رو یکی از بهترین پیشنهاد ها برای زرشک پلو سالاد اندونزی می باشد. سالاد اندونزی سبزیجات مفیدی دارد.


2. مخلفات همراه زرشک پلو: ترشی مخلوط بازاری

دسر کنار زرشک پلو با مرغ: ترشی مخلوط بازاری

ترشی مخلوط بازاری

ترشی مخلوط بازاری همان ترشی ای است که در بیشتر رستوران ها عرضه می شود و در کنار زرشک پلو نیز عالی است. ما می خواهیم ترشی مخلوط بازاری را به عنوان دورچینی در کنار زرشک پلو معرفی کنیم. برای تهیه مخلوط بازاری می توانید از مینویسم کمک بگیرید.


3. پیش غذا کنار زرشک پلو: پیاز سوخاری

پیش غذای ساده کنار زرشک پلو: پیاز سوخاری

پیاز سوخاری

پیاز سوخاری با ظاهر جذابی که دارد، در کنار زرشک پلو باعث زینت سفره می شود. به همین دلیل یکی از گزینه های جذاب برای کنار زرشک پلو، پیاز سوخاری است. پیاز سوخاری حلقه ای، ترد و خوشمزه است و ما در قسمت آموزش آشپزی سایت مینویسم طرز تهیه پیاز سوخاری حلقه ای را آموزش داده ایم.


4. دسر واسه کنار زرشک پلو: ترشی فلفل سبز

کنار زرشک پلو چی بزارم: ترشی فلفل سبز

ترشی فلفل سبز

ترشی فلفل سبز از آن ترشی های مجلسی است که در کنار هر غذایی به ویژه در کنار زرشک پلو جالب خواهد بود. ضمن اینکه خیلی فوری آماده می شود.

در مینویسم بخوانید : دستور تهیه ترشی فلفل سبز در خانه

5. مخلفات کنار زرشک پلو: سالاد فصل

در کنار زرشک پلو چی درست کنم: سالاد فصل

سالاد فصل

سالاد فصل سالادی متشکل از چند نوع سبزیجات است و به همین دلیل پرخاصیت می باشد. ما طیف گسترده ای از سالاد ها را در مینویسم آموزش داده ایم و در میان این سالاد ها، سالاد فصل را که سالادی محبوب و پر طرفدار است، ارائه داده ایم، پیشنهاد می دهیم طرز تهیه سالاد فصل را در مینویسم مطالعه کنید.

مطالب پیشنهادی : غذای مناسب دورهمی دوستانه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو