Star Wars Jedi: Survivor شامل سفر سریع و سوارهای رام شدنی خواهد بود

منبع: گیمفا

7

1401/11/15

12:31


به گفته‌ی کارگردان بازی Star Wars Jedi: Survivor، بازیکنان برای جابجایی در جهان این عنوان می‌توانند از گزینه‌های سفر سریع یا موجودات رام شدنی استفاده کنند.

Star Wars Jedi: Survivor شامل سفر سریع و سوارهای رام شدنی خواهد بود

به گفته‌ی کارگردان بازی Star Wars Jedi: Survivor، بازیکنان برای جابجایی در جهان این عنوان می‌توانند از گزینه‌های سفر سریع یا موجودات رام شدنی استفاده کنند.

به تازگی توسعه‌دهندگان بازی Star Wars Jedi: Survivor از استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment)، در یک مصاحبه‌ی جدید به جزئیات بیشتری پیرامون مکانیسم‌‌های جابجایی در جهان این عنوان اشاره کردند. با توجه به گسترش جهان Star Wars Jedi: Survivor در همه‌ی ابعاد، بازیکنان از شنیدن اینکه چند گزینه‌ برای سفر و جابجایی بین مناطق مختلف دارند، خوشحال خواهند شد.

وب‌سایت گیمزرادار (GamesRadar) مصاحبه جدیدی با استیگ آسموسن (Stig Asmussen)، کارگردان بازی Star Wars Jedi: Survivor، داشته است که در آن پیرامون سیستم‌های جابجایی صحبت شد. آسموسن توضیح داد که بازیکنان می‌توانند از مکانیسم‌های سفر سریع (Fast Travel) برای جابجایی بی‌درنگ بین مناطق مختلف بازی استفاده کنند. همچنین سازندگان در دنیای این بازی اکشن ماجراجویی، انواع موجودات هیجان‌انگیز را قرار داده‌اند که برخی از آن‌ها توسط بازیکنان رام می‌شوند و می‌توان با آن‌ها در دنیای بازی به کاوش پرداخت.

آسموسن در ادامه خاطرنشان کرد که بازیکنان می‌توانند از هر دو مکانیسم گفته شده در طول سفر خود در سراسر جهان بازی Star Wars: Jedi Survivor استفاده کنند. وی در این باره افزود:

ما هر دو گزینه‌ی سفر سریع و موجودات سواری را برای کمک به بازیکنان قرار داده‌ایم تا سریع‌تر از نقطه‌ی A به B بروند یا به A برگردند. استفاده از سفر سریع باعث انتقال بی‌درنگ بین نقاط مختلف می‌شود اما سواری گرفتن از موجودات، به بازیکنان امکان کاوش مسیر بین دو منطقه را خواهد داد.

قبلا گزارش شده بود که بازیکنان در بازی Star Wars: Jedi Survivor می‌توانند انواع موجودات وحشی را رام کنند و از آن‌ها برای کاوش در محیط، سواری بگیرند. به نظر می‌رسد این خبر بسیار خوبی برای طرفداران سری Star Wars است که تمایل دارند موجودات تخیلی خود را پرورش دهند.

به گفته‌ی استودیوی ریسپاون، بازی Star Wars: Jedi Survivor می‌تواند انتظار بازیکنانی که نسخه‌ی اول را تجربه کرده‌اند، برآورده کند و در کنار آن برای افرادی که به تازگی قصد ورود به سری را دارند، جذاب باشد. کامرون موناگان (Cameron Monaghan)، بازیگر نقش اصلی بازی Star Wars: Jedi Survivor، اخیرا در مورد افراد تازه‌وارد به این فرنچایز صحبت کرد و توضیح داد که با توجه به شخصیت‌پردازی کل کستیس (Cal Kestis) و خط داستانی این دنباله، بازیکنانی که با دنیای جنگ ستارگان آشنا نیستند هم می‌توانند از تجربه‌ی بازی لذت ببرند.

شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) اخیرا تاخیر در تاریخ انتشار بازی Star Wars Jedi: Survivor را اعلام کرد. با این حال زمان زیادی برای ادامه‌ی حماسه‌ی کل کستیس در نبردهای خود علیه امپراتوری کهکشانی باقی نمانده است. استودیو ریسپاون امید دارد پس از تاخیر زمان عرضه‌ی بازی، فرصت کافی برای ارتقای کیفیت محصول نهایی را داشته باشد. بازی Star Wars Jedi: Survivor قرار است در تاریخ 8 اردیبهشت 1402 (28 آوریل 2023) روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو