وزیر بهداشت بیمارستان شاهرود را افتتاح نکرد

منبع: ساعد نیوز

3

1401/11/16

01:04


ساعدنیوز: بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساختمان بلوک زایمانی بیمارستان بهار شاهرود را به دلیل نبود تجهیزات کامل افتتاح نکرد.

وزیر بهداشت بیمارستان شاهرود را افتتاح نکرد

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری آنلاین، رییس بیمارستان بهار شاهرود روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران درباره افتتاح نشدن بلوک زایمانی این بیمارستان توسط وزیر بهداشت با وجود قرار داشتن در برنامه سفر اعلام شده به رسانه ها اظهار کرد: وزیر بهداشت اعلام کرد که این طرح را به دلیل کامل نبودن تجهیزات افتتاح نمی کند.

حمید نام آور افزود: برای تجهیز بلوک زایمانی بیمارستان بهار شاهرود به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه بخش اطفال این بیمارستان نیز به حدود چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، ابراز کرد: ۲ آمبولانس مجهز به امکانات ICU برای ارتقای خدمات به شهروندان ضرورت دارد.

رییس بیمارستان بهار شاهرود با اشاره به اینکه قطب تخصصی بیمارهای قلب و عروق اطفال در مرکز استان سمنان قرار دارد، تصریح کرد: برای انتقال نوزادان و بیماران قلب و عروقی به مرکز استان می بایست آمبولانس های مجهز به امکانات ICU در اختیار بیمارستان بهار شاهرود قرار گیرد.

به گفته وی، هم اکنون ۲ آمبولانس قدیمی و فاقد امکانات ICU مربوط به سال ۲۰۰۸ و ۲۰۱۴ میلادی در این بیمارستان جهت ارایه خدمات به شهروندان مستقر هستند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر در سفر یکروزه به استان سمنان برای بهره برداری و بازدید از طرح های حوزه بهداشت و درمان وارد شهرستان شاهرود در شرق استان سمنان شد.

وی در این سفر علاوه بر بازدید از ساختمان در حال ساخت دانشکده دندانپزشکی و بلوک زایمان و بخش الحاقی بیمارستان بهار، درمانگاه رضوی شاهرود و طرح تکمیلی مرکز جامع سلامت خانخودی بیارجمند را افتتاح کرد.

شهرستان های شاهرود و میامی با ۵۴ هزار کیلومتر مربع مساحت، گستره زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود است.

افتتاح بیمارستان ۶۴ تختخوابی امام رضا (ع) میامی، افتتاح درمانگاه رضوی، بازدید از ساختمان بلوک زایمانی بیمارستان بهار شاهرود، افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت خانخودی بیارجمند شاهرود، افتتاح مرکز اورژانس بیمارستان کوثر سمنان و دیدار چهره به چهره با مردم سمنان، از جمله برنامه های سفر یک روزه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان سمنان است.

آیت الله رئیسی رییس جمهور هفتم دی امسال در نشست هیات دولت از همه مسوولان به ویژه مدیران دستگاه های دولتی خواست که در کنار ارایه گزارش های امیدبخش، درباره آن دسته از اقدامات که به دلایل مختلف به سرانجام نرسیده نیز به مردم گزارش دهند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو