بیوگرافی کیانوش خرمی پور بدنساز و همسرش و ماجرای حمله تروریستی +عکس

بیوگرافی کیانوش خرمی پور بدنساز و همسرش و ماجرای حمله تروریستی +عکس


منبع: شبونه

5

1401/12/15

03:14


کیانوش خرمی پور بدنساز کیست کیانوش خرمی پور متولد 1364 در کرج بوده و بدنساز و قهرمان پرورش اندام و بدنسازی ایران است او زمانی 12 سال سن داشته وارد رزمی کار کرده است و در سن نوجوانی در زمینه بدنسازی و بادی بیلدینگ حضور پیدا کرده است کیانوش خرمی پور در کارنامه خود قهرمانی …

کیانوش خرمی پور بدنساز کیست

کیانوش خرمی پور متولد 1364 در کرج بوده و بدنساز و قهرمان پرورش اندام و بدنسازی ایران است او زمانی 12 سال سن داشته وارد رزمی کار کرده است و در سن نوجوانی در زمینه بدنسازی و بادی بیلدینگ حضور پیدا کرده است کیانوش خرمی پور در کارنامه خود قهرمانی سنگین وزن اسیا و جهان را در کارنامه دارد و دارنده مدال های طلا و نقره در مسابقات بدنسازی و پرورش اندام است در ادامه به بیوگرافی کیانوش خرمی پور و همسر و فرزندان و سوابق و پیج اینستاگرامش خواهیم پرداخت.

بیوگرافی کیانوش خرمی پور بدنساز و همسرش و ماجرای حمله تروریستی +عکس

بیوگرافی کیانوش خرمی پور

کیانوش خرمی پور ورزشکار اهل ایرانی که در زمینه پرورش اندام و بدنسازی مشغول به فعالیت می باشد در سال 1364 در کرج متولد شد.

آقای خرمی پور جایزه های بسیاری را از آن خود نموده است که می‌توان گفت جایزه های بین المللی است.
متاسفانه چند روز گذشته به ایشان یورش برده اند و وی را زخمی کرده اند.

بیوگرافی کیانوش خرمی پور بدنساز و همسرش و ماجرای حمله تروریستی +عکس

کیانوش خرمی پور یکی از قهرمانان سنگین وزن آسیا و همچنین می توان گفت مدال های طلا و نقره در مسابقات کشوری به را به ارمغان آورده است .

ماجرای چاقو خوردن

کیانوش خرمی در اسفند 1401 مورد یورش اشخاصی ناشناس شده و زخمی شده است که ایشان را خیلی سریع به بیمارستان امام حسین محمد در شهر کرج انتقال دادند.

بیوگرافی کیانوش خرمی پور بدنساز و همسرش و ماجرای حمله تروریستی +عکس

کیانوش خرمی پور در ارتباط با خبرنگار ها افزود: من با دوستانم به یکی از رستوران های کرج رفته بودیم که به ناگه متوجه شدیم سه نفر با قمه و شیشه قلیان به دست به سوی ما می آیند.

وی در ادامه صحبت هایش بیان کرد: خیلی شوکه شدیم و خیلی سریع از خودمان دفاع نموده ایم تا آنجا که توانستیم در برابر آنان مقاومت کردیم، ولی به ناگه یکی از آنان از پشت با شیشه قلیان یک ضربه به سرم وارد کرد و دیگر متوجه هیچ چیز نشدم.
زمانی که آنها فهمیدند بیهوش هستم با چاقو چند ضربه به کمرم وارد کردند وخیلی زود از آنجا فرار نمودند.

بیوگرافی کیانوش خرمی پور بدنساز و همسرش و ماجرای حمله تروریستی +عکس

این چهره ورزشی در آخر افزود:
شوربختانه دکتر گفته است که من نمی توانم تا چندین ماه تمرین کنم و اینکه تا بیشتر از یکسال از صحنه مبارزات به دور هستم. در این چند روز گذشته ورزشکارها به یک سوژه برای اراذل و اوباش مبدل شده‌اند و من تصمیم دارم که این یورش ها را به اتمام برسانم.

آقای کیانوش خرمی پور اول اینکه کامل خود را معرفی نمایید و بیان کنید که از چه سالی در این رشته فعالیت خود را آغاز نموده اید؟

من کیانوش خرمی پور در دهه شصت به دنیا آمده‌ام و اینکه در رشته بادی بیلدینگ مشغول به کار می باشم و فعالیت ورزشی خود را از سال ۷۸ آغاز نموده ام و اینکه دیدار ها از سال ۸۴ آغاز شد و رقابت های برون مرزی هم از سال ۹۶ تا ۹۸ ادامه داشت.

بیوگرافی کیانوش خرمی پور بدنساز و همسرش و ماجرای حمله تروریستی +عکس

شما در چه شهر و باشگاهی در این رشته آغاز به فعالیت نموده اید؟

کیانوش خرمی پور افزود :
اولین مرتبه که در رشته بدنسازی فعالیت خود را آغاز نمودم در زیبادشت کرج حضور داشتم و در همان جا فعالیت خودم را در این زمینه آغاز نمودم و کم کم در جاهای دیگر حضور یافتم، اما آن دوران به این صورت امکانات نبود و اینکه چند دستگاه معمولی بود.

بیوگرافی کیانوش خرمی پور بدنساز و همسرش و ماجرای حمله تروریستی +عکس

مدال ها و افتخارات

ایشان می‌گوید :من در داخل کشور در رشته قدرتی کشوری مدال آورده‌ام، همچنین در رشته پاورلیفتینگ برس سینه نیز مدال آورده‌ام، مدال‌های استانی بسیاری را دارا هستم.
در زمینه بادی بیلدینگ و پرورش اندام تقریباً ۴۰ تا ۵۰ مدال داخلی کسب کرده ام و در رقابت های برون مرزی هم یک مدال طلای استرالیا را به دست آورده ام و دارنده یک طلا و یک اورالی روسیه نیز میباشم و همچنین یک طلا و یک اورالی آذربایجان را از آن خود نموده ام و به غیر از آن طلا و اورالی کره جنوبی را هم کسب نموده ام که در کره جنوبی کارت حرفه ای ام را گرفتم.

بیوگرافی کیانوش خرمی پور بدنساز و همسرش و ماجرای حمله تروریستی +عکس

پیش از ورزش چه کار می کردید و چطور شد که خود را به سوی ورزش سوق دادید؟

خرمی پور بیان می کند: من از کودکی ورزش میکردم و زمانی که پنج سال سن داشتم تا ۱۲ سالگی رزمی فعالیت می نمودم و پس از آن دو سال یا سه سال به در زمینه کشتی فعالیت می نمودم و سپس هنگامی که متوجه شدم که می توانم در رشته پرورش اندام فعالیتم را ادامه دهم به مرور به سوی این ورزش رفتم و تاکنون هم این ورزش را دنبال کرده‌ام و بسیار در این رشته موفق می باشم.

مثل اینکه در عرصه هنر نیز فعالیت می کنید، مثل نوازندگی و خطاطی در این باره برای ما صحبت می‌کنید؟

شغل شاخصی من تابلوسازی بود و در زمینه طراحی و نقاشی و خطاطی فعالیت میکردم و در عرصه موسیقی هم مشغول به کار بودم که در این زمینه حرفه‌ای نبود.

بیوگرافی کیانوش خرمی پور بدنساز و همسرش و ماجرای حمله تروریستی +عکس

علت انتخاب بدنسازی

کیانوش خرمی پور میگوید در هر حال ژنتیکم بسیار خوب بود و در آن دوران که در زمینه کاراته فعالیت می نمودم بسیار خوب نسبت به هم سن و سال هایم پیشرفت داشتم و هنگامی که در رشته کشتی فعالیت می‌نمودم هدایتگر باشگاه کشتی از من پرسید که بدنسازی می روی؟ در واقع من آن زمان نمی دانستم بدنسازی چه می باشد.
بسیاری از دوستان از من سوال می‌کردند که به چه صورت اندامم نسبت به آنان پرتر و قشنگ تر می باشد، که دیگر تصمیم گرفتم در زمینه بدنسازی نیز فعالیت نمایم تا اینکه به سوی بدنسازی روی آوردم و پیشرفت و رشد بسیار خوبی داشتم، که همین سبب شد تا از رشته هایی که در آنان فعالیت می کردم کناره گیری کنم و در همین رشته کارم را دنبال نمایم.

مشوق کیانوش خرمی

وی می‌گوید :من از زمانی که با ورزش بدنسازی آشنایی پیدا کردم و آرنولد را مشاهده نمودم برایم یک سوال بود که آیا واقعاً اینطور بدنی هست یا خیر و کم کم علاقه پیدا کردم و مشاهده کردم که در این رشته بسیار خوب پیشرفت خواهم کرد و می توانم این رشته را ادامه کنم.
هنگامی که آقای مار کوس مول را که یکی از بدنسازهای کشور آلمان می باشد را مشاهده کردم همواره علاقه داشتم مانند ایشان باشم و بسیار به ایشان علاقه مند هستم و الگوی ورزشی ام ایشان شد و تا به حال هم ادامه دار بوده است.

هیچکس کیانوش خرمی حمایت نکرده است

او بیان میکند:من تاکنون هیچگونه حمایتی واقع نشده ام و هر چه بوده است از خود بوده و بسیار رنج کشیده ام وبا سختی بسیار به اینجا دست یافته ام و اینکه اسپانسر نیز نداشتم، ولی مدتی می باشد که با یک شرکت قراردادی را امضا نموده ایم و اسپانسر ما شد، ولی پیش از این هیچ فردی من را حمایت نمی کرد و خودم به اینجا رسیده ام.

همچنین ببینید:

بیوگرافی هادی چوپان و همسرش

من کارهای بسیاری کرده‌ام، اینکه وام گرفتم، ماشین خود را فروختم و همچنین منزلم را تا بتوانم به رقابت های برون مرزی دست بیاورم و هیچ گونه پشتوانه ای نداشته ام.

بیوگرافی کیانوش خرمی پور بدنساز و همسرش و ماجرای حمله تروریستی +عکس

هدایتگر بدنسازی را در چند نکته مشاهده می کنم، باشگاه زدن بسیار آسود می باشد و هر فردی می‌تواند با یک سرمایه بسیار باشگاه تاسیس کند و بهترین باشگاه جهان را راه اندازی نمایند، ولی یک هدایتگر خوب بایست خود تمرین نموده باشد و سابقه تمرینی را داشته باشد به مسابقه رفته و اینکه رژیم گرفته باشد و در رقابت های برون مرزی مشارکت نموده باشد و همین که شرایط آن را داشته باشد .

من خود سال‌ها در این رشته فعالیت نموده ام و این که می‌توانم در میان بهترین‌ها صحبتی برای زدن داشته باشم.
آخر این رشته ورزشی اگر بخواهید به طور جدی فعالیت نمایید بن بست می باشد، پایان این رشته ورزشی هیچ می باشد و به جوان هایی که به این رشته ورزشی روی می‌آورند بیان می‌کنم که به هیچ عنوان خود را حرفه ای ندانند و تلاش نمایند به اندازه سلامتی خود و همچنین به بدنشان فرم بدهند ورزش نمایند، به خاطر اینکه بیشتر از آن اگر بخواهند به رقابت فکر نمایند به خودشان ضرر می زنند.

همچنین ببینید:

بیوگرافی عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی

بیوگرافی محمود زارع بدنساز و همسرش

بیوگرافی سامان امینی قهرمان بدنسازی

از نظر من این بزرگترین خیانت می‌باشد که یک هدایتگر بدون داشتن علم وتجارب آمپول تجویز نماید در حالی که یک شاگرد به هیچ عنوان احتیاجی به استروئید ندارد.

یک هدایتگر خوب می تواند با علم، تمرین و تغذیه استراحت یک استایل ایده آل به وجود آورد.

پیج اینستاگرام کیانوش خرمی

پیچ صفحه شخصی کیانوش خرمی پور تبریزی نوری در شبکه های اجتماعی در اپلیکیشن های گوناگون مثل علی تبریزی اینستا و یوتیوب کیانوش خرمی پور، کلاب هاوس خرمی پور فعال می باشد و در صفحه اینستاگرام اکنون ۱۸۱ هزار دنبال کننده و ۵۵ فالووینگ و ۴۲۴ پست نیز دارد.

طی گزارشی، کیانوش خرمی پور موفق نشده با تیم ملی به مراقبتهای آسیایی همراه شود.
بر اساس گزارش ها در ایام گذشته با وجود قهرمانی تیم ملی در رقابت‌های جهانی حواشی بسیاری برای فدراسیون پرورش اندام در کشور ایجاد شد

بیوگرافی کیانوش خرمی پور بدنساز و همسرش و ماجرای حمله تروریستی +عکس

که می‌توان برنگشتن ۲۳ ورزشکار در زمینه های فیتنس و پاورلیفتینگ به ایران و نرفتن تیم ملی و رقابت های آسیایی را بیان کرد در این مورد حرف های زیادی با این ورزشکار صورت گرفت که بیان نمود شرایط خوبی در رقابت های جهانی برای تیم ملی ایجاد شده است و مانند همیشه موفق شده موفقیت های بسیاری را به دست آورد و فدراسیون نیز به خاطر همین فعالیت خود را خیلی خوب در حمایت از تیم صورت داده است.

دور بازوی کیانوش خرمی پور

دور بازوی ایشان ۵۲ سانتی متر، دور کمر ۸۲ سانتی متر، دور سینه ۱۳۵ سانتیمتر، دور ران با حجم ۱۱۳ کیلوگرم وزن میان ۹۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم نیز دارد.

ایشان با تمرین های بسیار سخت و ورزش های سنگین و رژیم‌های غذایی موفق شده به این اندام برسد.

بیوگرافی کیانوش خرمی پور بدنساز و همسرش و ماجرای حمله تروریستی +عکس

افتخارات کیانوش خرمی پور

قهرمان اسبق پرورش اندام جهان جایزه ها و افتخار های زیادی را در رقابت های بدنسازی گوناگون و در کشورهای گوناگون به ارمغان آورده است که می توان :
کسب قهرمانی در رقابت‌های گلدن کاپ قطر کشورهای خاورمیانه در سال ۲۰۰۴

مدال طلای آسیا در وزن ۹۰ کیلوگرم در رقابت‌های آن دونگ کره در سال ۲۰۱۵

مدال طلای وزن ۹۰ کیلو در رقابت های جهانی چین در سال ۲۰۰۵

مدال نقره رقابت‌های گلدن کاپ قطر کشورهای خاورمیانه در سال ۲۰۰۵

قهرمانی در وزن ۹۰ کیلوگرم در رقابت‌های سوپراستار ویس بورگ کشور آلمان در سال ۲۰۰۵

مدال نقره رقابت‌های گلدان کاپ قطر کشورهای خاورمیانه در سال ۲۰۰۶ را نام برد.

بیوگرافی کیانوش خرمی پور بدنساز و مادرش و ماجرای حمله تروریستی +عکس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو