بهترين اسكراب صورت برای انواع پوست

بهترين اسكراب صورت برای انواع پوست


منبع: مدیسه

6

1401/12/15

03:18


بسیاری از افراد به دنبال یافتن بهترين اسكراب صورت برای اضافه کردن به روتین مراقبت پوستی روزانه خود هستند. برخلاف تصور

بهترين اسكراب صورت برای انواع پوست

بسیاری از افراد به دنبال یافتن بهترين اسكراب صورت برای اضافه کردن به روتین مراقبت پوستی روزانه خود هستند. برخلاف تصور عمومی تمامی اسکراب‌های موجود در بازار برای پوست شما مناسب نبوده و بعضی از آن‌ها می‌توانند بسیار خشن عمل کرده و سبب ایجاد ساییدگی در پوست صورتتان شوند.

یافتن بهترین برندهای تولید کننده اسکراب برای خرید اسکراب صورت می‌تواند از به وجود آمدن مشکلات این چنینی جلوگیری کند. در ادامه با ما همراه باشید که با بهترین نمونه‌های این پاک کننده‌های صورت آشنا شوید.

اسکراب صورت چیست

اسکراب صورت یکی از محصول‌های مراقبت از پوست صورت بوده که به‌وسیله آن می‌توان به لایه برداری از پوست و پاک کردن تمام آلودگی‌ها و چربی‌های اضافه روی پوست صورت پرداخت. بهترین اسکراب صورت، سلول‌های مرده پوست را از سطح آن پاکسازی کرده و با این عمل احتمال مسدود شدن منافذ و ایجاد آکنه‌های آزار دهنده را کاهش می‌دهد.

اسکراب‌ها می‌توانند سبب ایجاد درخشندگی در پوستتان شده و لکه‌های تیره موجود در پوست را روشن کنند. همچنین این مواد به بازسازی سلول‌های سالم پوست صورت کمک کرده و بافت آن را بهبود می‌دهند. یکی دیگر از مزیت‌های این مواد که شاید اهمیت زیادی داشته باشد، جلوگیری از رشد موهای زیرپوستی و کمک به رشد موهای سالم است. در ادامه با ما همراه باشید که با انواع اسکراب صورت آشنا شویم.

بهترین اسکراب سفید کننده صورت خانگی

علاوه بر اسکراب‌های موجود در بازار، اسکراب‌های مختلفی نیز وجود دارند که ما می‌توانیم در خانه به تهیه‌ آن‌ها پرداخته و از آنان استفاده کنیم، از بهترین اسکراب سفید کننده صورت خانگی می‌توانیم به اسکراب‌های تهیه شده از شکر، آبلیموی تازه و روغن زیتون اشاره کنیم. با مخلوط کردن این مواد می‌توان ترکیبی به دست آورد که سبب پاکسازی پوست شده و بسیار مغذی است.

آبلیموی تازه به دلیل خاصیت اسیدی که دارد سبب سفید شدن پوستتان شده و شکر نیز با ذرات خود به لایه برداری سلول‌های مرده پوستی می‌پردازد. این اسکراب خانگی می‌تواند بهترین اسکراب صورت مردانه نیز محسوب شود. البته نمونه‌های صنعتی از این محصول نیز وجود داشته، اما بعضی از افراد به نمونه‌های خانگی این محصولات اعتقاد بیش‌تری دارند.

بهترین اسکراب صورت در بازار

اسکراب‌ها انواع مختلفی داشته و در هنگام خرید این محصولات از فروشگاه لوازم آرایشی ضروری است که بهترین گزینه‌ای را که با پوست ما سازگار باشد، انتخاب کنیم. در ادامه لیستی از انواع مدل‌های اسکراب صورت را با توجه به برندهای مختلفی که دارند، گرد هم آورده‌ایم.

اسکراب و لایه بردار صورت لورآل Refining Scrub

نمایی از اسکراب و لایه بردار صورت لورآل Refining Scrub

این مدل اسکراب صورت توسط برند لورآل تولید شده و ساخت کشور فرانسه است. اسکراب لورآل حاوی عصاره گل رز و نیلوفر آبی بوده و برای پوست‌های نرمال و مختلط مناسب خواهد بود. این اسکراب می‌تواند به کاهش منافذ باز پوست کمک کرده و سبب کاهش آکنه و جوش‌های سرسیاه شود. همچنین به آبرسانی پوست پرداخته و به طرز چشمگیری سبب کاهش چین و چروک‌های پوستی خواهد شد.

اسکراب لایه بردار اوریفلیم Exfoliating Face Scrub

نمایی از اسکراب لایه بردار اوریفلیم Exfoliating Face Scrub

شاید بتوان گفت این مدل بهترین اسکراب صورت خارجی بوده که توسط کشور سوئد ساخته شده است. اسکراب اوریفلیم به ایجاد ظاهر سالم و شاداب کمک کرده و سبب افزایش نرمی و لطافت پوست می‌شود. همچنین این اسکراب حاوی مواد مغذی طبیعی بوده و دارای قدرت پاکسازی عالی و عمیق است.

اسکراب صورت مخصوص پوست چرب Skin Naturrals با عصاره زغال اخته گارنیه

نمایی از اسکراب صورت مخصوص پوست چرب Skin Naturrals با عصاره زغال اخته گارنیه

اگر به دنبال بهترین اسکراب صورت چرب هستید، اسکراب گارنیه می‌تواند گزینه مناسبی برای شما به شمار رود. این اسکراب محصول کشور فرانسه بوده و حاوی اسید سالیسیلیک و ذرات لایه بردار است. همچنین علاوه بر مناسب بودن برای پوست‌های چرب، برای پوست‌های دارای آکنه نیز مناسب خواهد بود. اسکراب گارنیه 150 میلی‌لیتر حجم داشته و تمیز کننده و لایه بردار پوست است.

ژل اسکراب لایه بردار صورت نوتروژینا Parlama Karsiti حاوی عصاره لیمو

نمایی از ژل اسکراب لایه بردار صورت نوتروژینا Parlama Karsiti حاوی عصاره لیمو

اسکراب نوتروژینا تولید کشور فرانسه بوده و حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین C است. این اسکراب جوش‌های سرسیاه و سرسفید را از بین برده و سبب رفع التهاب و قرمزی پوست می‌شود. همچنین بهترین اسکراب صورت برای کاهش منافذ باز پوست است.

لیست قیمت انواع اسکراب صورت اصل

 

ژل اسکراب صورت پریم Acnex Luffa

نمایی از ژل اسکراب صورت پریم Acnex Luffa

برند پریم یکی از باکیفیت‌ترین برندهای ایرانی بوده که محصولات تولید شده توسط آن محبوبیت بسیاری در بین افراد پیدا کرده‌اند. اسکراب پریم مناسب پوست‌های چرب بوده و از بین برنده سلول‌های مرده پوست است. همچنین از تاثیر باکتری‌های مولد آکنه پیشگیری کرده و چربی پوست را تنظیم می‌کند. این اسکراب حاوی آلفا هیدروکسی اسید (AHA) و سالیسیلیک اسید (BHA) بوده و تنظیم کننده ترشح چربی پوست است.

شوینده و اسکراب صورت بادی شاپ Seaweed

نمایی از شوینده و اسکراب صورت بادی شاپ Seaweed

یکی از مواردی که ما در هنگام خرید لوازم آرایشی و بهداشتی به آن اهمیت می‌دهیم، تست حیوانی است. خوشبختانه اسکراب بادی شاپ فاقد تست حیوانی بوده و ساخته کشور انگلیس است. این گزینه بهترین اسکراب صورت برای ایجاد طراوت و شفاف سازی پوست بوده و سرشار از اسید‌های آمینه، لیپیدها، پروتئین‌ها و مواد معدنی است. این اسکراب 100 % وگان بوده و غنی شده از مواد معدنی آب‌های ایرلند است..

اسکراب لایه بردار شنی صورت بیوآکوا Bioaqua

نمایی از اسکراب لایه بردار شنی صورت بیوآکوا Bioaqua

اسکراب بیوآکوا تولید شده در کشور چین بوده و بهترین اسکراب صورت برای جوش محسوب می‌شود. این اسکراب به از بین بردن جوش‌های سرسیاه پرداخته و از ایجاد جوش‌های زیرپوستی نیز جلوگیری می‌کند. همچنین ضد چین و چروک بوده و کم آبی پوست را جبران خواهد کرد. اگر به دنبال اسکرابی هستید که در روشن کنندگی پوست، فوق العاده قوی باشد، این اسکراب مناسب شما خواهد بود.

اسکراب سفید کننده صورت آدرا Adra

نمایی از اسکراب سفید کننده صورت آدرا Adra

اگر به دنبال بهترین اسکراب سفید کننده صورت هستید، برند ایرانی آدرا یکی از بهترین تولیدات را در اختیارتان قرار خواهد داد. این اسکراب به پاک کردن عمیق پوست از تجمع چربی و سلول‌های مرده پرداخته و جوش‌های سرسیاه را برطرف می‌کند. همچنین سبب ایجاد حس تازگی و شادابی صبحگاهی شده و حاوی عصاره‌های کافئین، لیمو، پاپایا و روغن هسته انگور است.

اسکراب صورت آگیوا Agiva مدل Strawberry

نمایی از اسکراب صورت آگیوا Agiva مدل Strawberry

می‌توان گفت بهترين محصول اسكراب صورت با خاصیت لایه برداری و نرم کنندگی پوست، اسکراب آگیوا بوده که ساخت کشور ترکیه است. این اسکراب با کنترل چربی پوست به بستن منافذ باز آن پرداخته و از ایجاد جوش جلوگیری می‌کند.

مطالب دیدنی:  انواع ماسک سفید کننده صورت فوری

اسکراب پاک کننده صورت الیزابت آردن Elizabeth Arden

نمایی از اسکراب پاک کننده صورت الیزابت آردن Elizabeth Arden

اگر به دنبال یک اسکراب فوق‌العاده برای انواع پوست حتی بهترین اسکراب صورت برای پوست خشک هستید که برنده جوایز مختلف زیبایی شده باشد، این اسکراب الیزابت آردن ساخت کشور انگلستان بهترین گزینه است. اسکراب الیزابت آردن حاوی دانه‌های اسکراب با قابلیت ذوب شوندگی بوده و از آسیب رسیدن به پوست جلوگیری می‌کند. همچنین به متعادل سازی پوست پرداخته و نمایی مات، تمیز و سرزنده ایجاد خواهد کرد.
منبع : healthline

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو