آیا قصد خرید دستگاه تصفیه آب خانگی را دارید؟ آیا در انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی دچار تردید هستید؟ مهم‌ترین مزایای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چیست؟ بهترین و با کیفیت‌ترین دستگاه را از کجا بخریم؟ اگر به دنبال پاسخ سوالات مذکور هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. در این مطلب قصد داریم به نکات طلایی در خرید آب تصفیه کن خانگی اشاره نموده و به ذکر مهم ترین موارد جهت انتخاب و خرید این محصولات بپردازیم.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

اگر می‌خواهید از خرید دستگاه تصفیه آب خانگی رضایت کامل داشته باشید باید شرکت های تولید کننده و معتبر را در اولویت لیست خود قرار دهید. هرگونه سهل انگاری در این مورد می‌تواند مشکلات جدی را به همراه داشته باشد. متاسفانه در حال حاضر سودجویان زیادی در بازار کشور هستند که با ترفندهای مختلف قصد فروش دستگاه‌های بی‌کیفیت و غیر اورجینال خود را دارند. آنها قیمت‌های بسیار کمتری را برای فروش محصولات خود پیشنهاد می‌دهند تا توجه شما را جلب کنند. پس با خرید دستگاه تصفیه آب خانگی غیر استاندارد سلامتی خود و خانواده را در معرض خطر قرار ندهید. با انتخاب شرکت آبگونه جهت خرید این محصولات، یکبار برای همیشه به نگرانی‌های خود پایان دهید.

شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بعنوان یکی از بزرگترین شرکت های فعال در زمینه فروش و خدمات پس از فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور، ضمانت لازم را در جهت ارائه خدمات مطلوب به خریداران محترم خود ارائه نموده است. با دریافت کارت گارانتی طلایی 24 ماهه تعویض قطعات و اتکا به خدمات پس از فروش مادام العمر می‌توانید با خیال راحت آب تصفیه کن خانگی مورد نظر خود را سفارش دهید. ما گزینه خرید آنلاین با امکان پرداخت در محل، ارائه مشاوره رایگان و امکان ثبت سفارش تلفنی را برای شما فعال نموده‌ایم تا بتوانید به راحتی و از هر نقطه در کشور، جهت خرید دستگاه تصفیه آب خانگی اقدام نمایید.

قیمت خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی چقدر است؟ دستگاه‌های تصفیه آب خانگی در مدل های گوناگون، برندهای متنوع و توسط شرکت های مختلف به بازار عرضه می‌شوند. هر کدام از این دستگاه‌ها عملکرد متفاوتی داشته و با توجه به کیفیت قطعات و مراحل فیلتراسیونی که دارند قیمت گذاری شده‌اند. به همین دلیل نمی‌توان قیمت ثابت و مشخصی را برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با برندها و مدل های مختلف ارائه نمود.

به منظور استعلام قیمت هر یک از برندهای معتبر موجود در لیست فروش ما، به وب سایت رسمی شرکت آبگونه مراجعه نموده و یا با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید. در حال حاضر با توجه به تورم حاکم بر کشور و افزایش نرخ ارز، قیمت های فروش دستگاه تصفیه آب خانگی با نوسانات زیادی مواجه بوده است. در این وضعیت شرکت آبگونه سیاست تثبیت قیمت ها را در پیش گرفته و در جهت مناسب سازی قیمت ها برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی توسط شما خوبان گام برداشته است.

عوامل موثر در قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

عوامل گوناگونی در تعیین قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تاثیرگذار هستند. از جمله مهم ترین عوامل موثر بر قیمت این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سیستم فیلتراسیون دستگاه تصفیه آب
  • برند دستگاه آب تصفیه کن
  • کیفیت قطعات دستگاه
  • ظرفیت تصفیه و گنجایش مخزن دستگاه
  • آپشن های موجود در دستگاه تصفیه آب
  • نوع و تعداد فیلترهای به کار رفته در دستگاه
  • بازه زمانی گارانتی و خدمات پس از فروش

هرگاه برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی هزینه‌ای بسیار کمتر از قیمت متعارف بازار به شما پیشنهاد شد حتما به کیفیت آن شک کنید. هیچ شرکت معتبری آب تصفیه کن های اصل و مرغوب تولیدی خود را با قیمتی بسیار پایین تر از عرف بازار به فروش نمی‌رساند. بهتر است در نظر داشته باشید که شما بعنوان مصرف کننده و در جهت تامین آب شرب سالم و دائمی، قرار است یک بار برای همیشه بابت خرید دستگاه تصفیه آب خانگی هزینه کنید، پس حتما کیفیت محصول را هدف نهایی انتخاب خود قرار دهید.

10 نکته طلایی برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی را از کجا سفارش دهیم؟ بهترین مرکز خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در تهران کدام است؟ در حال حاضر شرکت های متعددی در زمینه فروش دستگاه های آب تصفیه کن فعال هستند. هر کدام از آنها خدمتی را برای جلب توجه مشتریان خود در نظر دارند. سعی کنید تا شرکت های معتبر را شناسایی نموده و پس از اخذ مشاوره، بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی را متناسب با بودجه خود و میزان سختی آب محل سکونت خریداری نمایید.

مدل‌ها و برندهای مختلف دستگاه تصفیه آب خانگی با قیمت های مناسب در لیست فروش محصولات شرکت آبگونه موجود هستند. کارشناسان فروش آبگونه با ارائه مشاوره تخصصی و رایگان، شما را در جهت خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی یاری خواهند نمود. 10 نکته طلایی که از مزایای اصلی انتخاب شرکت آبگونه جهت خرید دستگاه تصفیه آب خانگی هستند عبارتند از:

  1. تضمین قیمت
  2. تضمین کیفیت
  3. خرید آنلاین با امکان پرداخت در محل
  4. خدمات ارسال رایگان به تمامی نقاط کشور
  5. ارائه مشاوره رایگان و تخصصی
  6. گارانتی طلایی 24 ماهه تعویض قطعات با شماره سریال منحصر بفرد
  7. خدمات پس از فروش مادام العمر
  8. ارسال و نصب رایگان محصولات در شهر تهران و حومه
  9. خدمات پنل پیامکی رایگان جهت یادآوری زمان دقیق سرویس های دوره‌ای
  10. تعویض بدون قید و شرط قطعات معیوب در دوره گارانتی

با خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از شرکت آبگونه از لذت نوشیدن آب خالص و گوارا بهره‌مند شوید. ما اینجا هستیم تا شما بتوانید بدون دغدغه، بهترین و مرغوب ترین دستگاه را متناسب با سلیقه و بودجه خود سفارش دهید. ما برای فروش محصولات ارائه شده، گارانتی 100% را در اختیار مشتریان خود قرار داده‌ایم، پس با آرامش خاطر خرید کنید.

سوالات متداول

چرا باید به خدمات پس از فروش شرکت آبگونه اعتماد کنیم؟

ما برای فروش محصولات خود گارانتی طلایی 24 ماهه تعویض قطعات را در اختیار خریداران قرار داده‌ایم. به همین دلیل شما عزیزان می‌توانید با اطمینان خاطر خرید خود را نهایی کنید.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی چگونه است؟

با دریافت مشاوره رایگان، بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی را انتخاب نموده و مشخصات خود را تکمیل نمایید. گزینه پرداخت در محل را انتخاب نموده و سفارش خود را نهایی کنید.

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب کدام است؟

در میان برندهای مختلف آب تصفیه کن، انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی بهترین گزینه برای خرید می‌باشند. با توجه به کیفیت آب منطقه و البته بودجه‌ای که برای این منظور در نظر گرفته اید، بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی را انتخاب کنید. در حال حاضر برند آکوا پرو یکی از معتبر ترین و با کیفیت ترین برندهای دستگاه تصفیه آب تایوانی موجود در بازار بوده و با تنوعی بی‌نظیرتوسط شرکت آبگونه نمایندگی آکوا پرو در ایران عرضه می‌گردد.

دستگاه تصفیه آب خانگی چند مرحله‌ای چیست؟

با افزایش تعداد فیلترهای تعبیه شده در آب تصفیه کن، روند تصفیه کامل‌تر و کیفیت آب خروجی افزایش محسوسی خواهد یافت. با خرید دستگاه تصفیه آب خانگی 10 و 11 مرحله‌ای، بالاترین کیفیت آب را در اختیار خواهید داشت.