ویدئو ببینید: خانه لاکچری و لوکس سحر قریشی

منبع: فیگار

4

1402/2/4

17:52


سحر قریشی بازیگر ایرانی به تازگی با رونمایی از خانه لاکچری سحر قریشی در دبی دنبال کنندگان‌ و هوادارن خودش را شگفت زده و متعجب کرد.

ویدئو ببینید: خانه لاکچری و لوکس سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر ایرانی به تازگی با رونمایی از خانه لاکچری سحر قریشی در دبی دنبال کنندگان‌ و هوادارن خودش را شگفت زده و متعجب کرد.

خانه سحر قریشی در دبی در ویدئو تازه منتشر شده از او تمام دنبال کنندگان‌اش را انگشت به دهان گذاشت. سحر قریشی بازیگر ایرانی که اخیرا در دبی سر و صدای زیادی به پا کرده، با انتشار ویدئو سحر قریشی در خانه لوکس ‌اش بار دیگر حواشی جدیدی ایجاد کرد.

خانه لاکچری سحر قریشی

خانه لاکچری سحر قریشی

خانه سحر قریشی در دبی

سحر قریشی، بازیگر ایرانی‌، بار دیگر با انتشار ویدئو دیگری حواشی جدیدی ایجاد کرد. سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون که بخش عظیمی از شهرت او حاصل نقش‌آفرینی در سریال دلنوازان که از صدا و سیما پخش شد و قسمتی هم از زندگی روزمره و ارتباطش با امیر تتلو است، به تازگی ویدئویی از خانه فوق لاکچری‌اش در دبی منتشر و همه را شگفت‌زده کرده‌است.

در ادامه می‌توانید خانه سحر قریشی در دبی را ببینید:

خانه سحر قریشی در دبی

سحر قریشی، متولد ۶ دی ۱۳۶۶، بازیگر اهل ایران است. او حرفه بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی به تهیه کنندگی آقای زبردست و کارگردانی سیدمهدی برقعی آغاز کرد. سحر قریشی که از بازیگران پر حاشیه کشورمان به شمار می رود یک برادر به نام سپهر دارد.

قریشی توانست با بازی دیدنی‌اش در سریال دلنوازان جایگاه ویژه‌ای را در میان مخاطبان به دست آورد. او دومین سریال خودش را با بازی در مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیافتد در سال 1389 روی آنتن شبکه تهران برد. او سابقه بازی در فیلم های موفقی همچون اتومبیل، پنج ستاره، محرمانه تهران، آب‌نبات چوبی، دربست آزادی، شیفت شب، سه بیگانه، زن ها فرشته‌اند ۲، ایکس لارج، نیوکاسل و دوباره با هم را در کارنامه هنری خود دارد.

سحر قریشی به کار عکاسی علاقه دارد و در فوتبال هم طرفدار تیم استقلال است. در سال ۱۴۰۰ انتشار تصاویری در شبکه‌های اجتماعی، مبنی بر مهاجرت قریشی به ترکیه و وجود ارتباط عاطفی با امیر تتلو دامنه حواشی وی را بیشتر کرد و هر دو در آن زمان وجود ارتباط عاطفی بین خود را به اشکال مختلفی تایید کردند که بعدها این رابطه به جدایی انجامید.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو