کامل‌ترین و دقیق‌ترین طرز استفاده از سشوار چرخشی

منبع: زیبامون

3

1402/2/5

11:55


سشوار چرخشی به شما این امکان را می‌دهد که هم موهای خود را خشک کنید و هم موی خود را حالت بدهید.

کامل‌ترین و دقیق‌ترین طرز استفاده از سشوار چرخشی

دقیق ترین روش کار با سشوار چرخشی به همراه آموزش حالت دادن مو و افزایش حجم جلوی مو به صورت کاملا عملی و ساده

یک سشوار ساده را به‌خاطر بیاورید. این سشوار معمولی یک سری دایره‌ای دارد که هوای گرم از آن خارج می‌شود. حال تصور کنید به‌جای این خروجی هوا، یک برس چرخان تعبیه شده باشد که همزمان با خروج باد گرم، به مو فرم و حالت دلخواه را می‌دهد. این ساده‌ترین تعریف از سشوار چرخشی است که به آن استایلر مو یا سشوار برس دار نیز می‌گویند.

سشوار چرخشی به شما این امکان را می‌دهد که هم موهای خود را خشک کنید و هم موی خود را حالت بدهید.


 

طرز صحیح استفاده از سشوار یا برس چرخشی

  1. در اولین مرحله کار کردن با سشوار چرخشی موهای خود را بعد از شستشو با حوله یا باد سشوار خشک کنید تاحدی‌که مو کمی نمدار باشد. سپس برای حفظ سلامتی موهای خود و جلوگیری از آسیب از یک سرم مو ضد حرارت استفاده کنید و مراحل بعدی را طی کنید.


 

  1. بعد از روشن‌کردن سشوار چرخشی کاملاً صبر کنید تا گرم شود. در مدت زمانی که صبر می‌کنید تا سشوار چرخشی به دمای لازم برسد می‌توانید موهای خود را چند دسته کنید و حالت‌دهی را از پایین‌ترین بخش مو شروع کنید. هنگامی که سشوار چرخشی شما گرم شد، می‌توانید از پایین‌ترین قسمت موهای خود شروع کنید. هر بار بخشی از مو را بردارید و آن را به دور برس بپیچید و برس را به سمت پایین بکشید.


 


 


 

  1. از یک فشار ملایم اما محکم استفاده کنید تا برس را روی آن دسته مو به سمت پایین بکشید. به یاد داشته باشید که در این مرحله باید با فشار بیشتری مو را به سمت پایین بکشید تا نتیجه نهایی زیباتر شود. این مرحله را تا زمانی تکرار کنید که تمام قسمت پایینی مو را به حالت دلخواه خود درآوردید.

  2. بعد از اینکه قسمت پایینی موهای خود را حالت دادید، می‌توانید موهای بالای سر خود را از گیره جدا کنید و استایلی حرفه‌ای و درخشان برای موهای خود خلق کنید.

  3. قسمت کوچکی از مو را بردارید و دوباره آن را دور برس بپیچید؛ اما این بار از ریشه، مو را به سمت بالا بکشید. این یک ترفند ساده برای حجم‌دهی بیشتر به مو است. این کار را برای کل مو با فشاری یکنواخت و کمی محکم تکرار کنید.


 

مزایای خرید سشوار چرخشی

سشوار برس دار را می‌توان برای انواع مو استفاده کرد، به‌خصوص برای موهای نازک و کم‌حجم. سشوار معمولی حجم بسیار زیادی باد گرم را در لحظه روی مو پخش می‌کند در حالی که سشوار چرخشی این حجم را کنترل شده پخش می‌کند و با توجه به چرخش حرفه‌ای برس، موهای شما به طور کاملاً یکدست و یکنواخت از ریشه حجیم و خوش حالت می‌شود.

معمولاً افرادی که موهای فر و مجعد دارند زمان بسیار زیادی را صرف صاف کردن پیچ و تاب موهای خود می‌کنند که همواره با خستگی بسیار زیاد دست و گردن همراه است.

سشوار چرخشی برای افرادی که موهای مجعد و فر دارند نیز گزینه مناسبی به شمار می‌رود؛ زیرا در کمترین زمان ممکن مو را کاملاً صاف و یکنواخت می‌کند و ریزش مو را به کمترین حالت ممکن می‌رساند.

 

انواع سشوار چرخشی

سشوارهای چرخشی انواع مختلفی دارند و همچنین توسط برندهای مطرحی مانند بابیلیس و رمینگتون طراحی و تولید شده‌اند. حتی بعضی از این محصولات دارای چندین سری مختلف هستند که هرکدام کارایی متفاوتی از جمله فرکننده، حجم دهنده، براشینگ و حتی صاف‌کننده دارند و حالتی زیبا را برای موهای زیبای شما به ارمغان می‌آورند. پیشنهاد می کنیم در لینک ذیل سشوار چرخشی اصل را در سایت فروشگاهی سوراو مشاهده کنید.

https://bia2safa.net/goto/web/url/3192192

پیشنهاد خرید سشوار چرخشی اصل

اگر به دنبال خرید انواع سشوار اورجینال مثل سشوار رمینگتون اصل و یا سشوار بابیلیس اصل اروپا هستید، این محصولات در سایت سوراو (https://suraw.com) با تضمین اورجینال وجود دارند. تمام محصولات برند بابیلیس و رمینگتون موجود در سایت سوراو اورجینال و خرید اروپا هستند.

دقت کنید که این برندها محصولات خود را به منظور کاهش هزینه در کشور چین (Made-in-China) تولید می کنند شما می توایند انواع سشوارهای اورجینال از جمله سشوار برس دار و غیره را در این فروشگاه مشاهده کرده، قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید و در نهایت بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو