فیلم Kraven the Hunter اولین فیلم سونی با رده سنی R است

منبع: گیمفا

4

1402/2/5

15:35


کمپانی سونی اعلام کرده که فیلم Kraven the Hunter قرار با رده سنی R روی پرده سینماها اکران شود.

فیلم Kraven the Hunter اولین فیلم سونی با رده سنی R است

کمپانی سونی اعلام کرده که فیلم Kraven the Hunter قرار با رده سنی R روی پرده سینماها اکران شود.

در رویداد سینماکان ۲۰۲۳ خبرهای بسیار مهیج و جذابی درباره آثار آینده دنیای سینما منتشر شده و در این میان نیز اعلام شده که فیلم کریون شکارچی (Kraven the Hunter) قرار است رده سنی R را دریافت کند.

کمپانی سونی در رویداد سینماکان ۲۰۲۳ خبرهای جذابی را درباره دنیای سینمایی مشترک خودش حول محور کاراکترهای مرد عنکبوتی ارائه و اعلام کرد که فیلم نسخه فرعی از مرد عنکبوتی (Spider-Man) یعنی فیلم «کریون شکارچی» با رده سنی R خواهد بود.

با اینکه استودیو مارول نیز قرار است فیلم‌هایی با رده سنی R تولید کند و قبلا نیز چنین فیلم‌هایی ساخته شده اما فیلم «کریون شکارچی» اولین فیلم از دنیای سینمایی مشترک مرد عنکبوتی سونی به شمار می‎‌رود که چنین رده سنی را خواهد داشت.

با اینکه اطلاعات درباره داستان فیلم «کریون شکارچی» بسیار کم است اما با توجه به تیزرهای منتشر شده برای آن می‌دانیم که این اثر روی محور شخصیت اصلی داستان یعنی کریون با نقش‌آفرینی آرون تیلور جانسون است. این بازیگر در فیلم انتقام‌جویان: عصر اولتران (Avengers: Age of Ultron) و همچنین کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی (Captain America: The Winter Soldier) نقش کوئیک سیلور را بازی کرده بود.

از جمله دیگر بازیگرانی که در فیلم «کریون شکارچی» حضور دارند می‌توان به آریانا دیبوز در نقش وودو پریسستو کالیپسو، فرد هچینگر در نقش برادر ناتنی کریون و کریستوفر ابوت در نقش فورینر اشاره کرد. راسل کرو، لوی میلر و آلساندرو نیوولا نیز از جمله دیگر بازیگران در این فیلم هستند که هنوز نقش آن‌ها مشخص نشده است.

فیلم «کریون شکارچی» قرار است در تاریخ ۶ اکتبر سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران شود.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو