فیلم Dune بطور کامل با آی‌مکس فیلم‌برداری شده است

منبع: گیمفا

4

1402/2/7

01:26


اگر تحت تاثیر جلوه‌های بصری اولین سری از مجموعه فیلم‌های Dune ساخته دنی ویلنوو قرار گرفتید، آماده باشید تا با دنباله آن هیجان و شگفتی بیشتری تجربه کنید. امروز در طول مراسم کامیک‌کان در پنل برادران وارنر تایید شد که پارت دوم فیلم بطور کامل با آی‌مکس فیلم‌برداری شده درحالیکه فقط ۴۰ درصد از فیلم […]

فیلم Dune بطور کامل با آی‌مکس فیلم‌برداری شده است

اگر تحت تاثیر جلوه‌های بصری اولین سری از مجموعه فیلم‌های Dune ساخته دنی ویلنوو قرار گرفتید، آماده باشید تا با دنباله آن هیجان و شگفتی بیشتری تجربه کنید.

امروز در طول مراسم کامیک‌کان در پنل برادران وارنر تایید شد که پارت دوم فیلم بطور کامل با آی‌مکس فیلم‌برداری شده درحالیکه فقط ۴۰ درصد از فیلم اول با این فرمت بود.

پارت دوم داستان تیموتی شالامه در نقش پل آتریدز است. ویلنوو درباره تجربه ساخت فیلم با این فرمت به کولایدر گفته:

من و گریگ فراسر (فیلم‌بردار) عاشق این فرمت شدیم و قطعا ویدیوهای آی مکس بیشتری در فیلم خواهیم داشت.

در قسمت اول، پل خجالتی بود و دختری که در رویاهایش می‌دید ذهنش را درگیر کرده بود درحالیکه سعی می‌کرد صدای ذهنش را کنترل کند. با این توانایی که از مادرش به ارث برده قادر است به همه دستور دهد. کسی که فرمان را می‌شنود چه بخواهد چه نخواهد باید اجرا کند. وقتی پل برای اولین سعی کرد از آن استفاده کند توانست خودش و مادرش را از موقعیت خطرناکی نجات دهد.

کل داستان حول محور دولتی است که بر سیاره‌های مختلف حکمرانی می‌کند. پل می‌خواهد فریمن ها را از دست مردمی که خانه و منابعشان را گرفته، نجات دهد اما فکر نمی‌کند با چانی (زندیا) آشنا شود‌. ابتدا رویای این دختر برایش غیرواقعی بود تا زمانیکه او را در مقابل خود دید و رابطه این دو آینده دنیایشان را رقم می‌زند. پل سعی می‌کند انتقام خون پدرش را بگیرد و امپراطور را شکست دهد.

فیلم اول به موفقیت بزرگی دست یافت. فلورنس پیو و آستین باتلر بازیگران جدید این سری هستند. ویلنوو اذعان داشته که برای سری دوم تحت فشار خاصی بوده:

فیلم اول اینطوری بود که وارد دنیایی می‌شویم و فیلم پذیرفته می‌شود. الان باید مطمئن شویم می‌توانیم داستان کتاب اول را به پایان برسانیم. بله، می‌توانم بگویم برای فیلم دوم تحت فشار بیشتری هستیم.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو