بهار ایروانی روانشناس مرکز مشاوره آویژه

منبع: آویژه

4

1402/2/7

01:38


بهار ایروانی روانشناس مرکز مشاوره آویژه

5/5 - (1 امتیاز)

اینجانب بهار ایروانی دانش آموخته دانشگاه علامه طباطبایی، عضو سازمان نظام روانشناسی با شماره 48954، مشاور خانواده و زوج درمانگر مرکز مشاوره آویژه هستم.

فعالیت بنده در حیطه مشاوره خانواده، زوج و پیش از ازدواج است و معتقدم هیچ گره ای نیست که به دست خودمان باز نشود و گاها نوع نگاه ما به گره است که آن را غیر قابل گشایش نشان می دهد. غالبا افراد گمان می کنند که باید مشکلی جدی پیش بیاید تا با مشاور گفتگو کنند در صورتی که بهترین زمان برای مشاوره زمانی است که نیاز به یک هم صحبت غریبه و بی طرف برای التیام رنج های سطحی و روزمره مان داریم.

قطعا زمان هایی پرتنش نیز در زندگی اجتماعی و در ارتباط با همسر، فرزند، والدین ، دوستان و همکارانمان وجود دارند که ما و اطرافیانمان درگیر احساسات پیچیده زیادی هستیم و این گونه به نظر می آید که دنیا به آخر رسیده است و نمی دانیم بهترین تصمیم برای ادامه چیست. شاید مشاوری با تجربه و همراه از بیرون بدون نگاه قضاوتی، با همفکری و کمک شما بتواند دریچه ی امیدی در مسیر پر پیچ و خم زندگی پیدا کند.

جلسات مشاوره می تواند به درخواست شما در راستای حفظ رابطه زوجی، حل تعارضات زناشویی، افزایش خودآگاهی و آموزش مهارت های فردی و ارتباطی زندگی، آشنایی پیش از ازدواج، درمان پیمان شکنی و شکست عشقی باشد. هنگامی که آماده برای رسیدن به نور هستید، در این راه کنار یک دیگر باهم قدم برمیداریم.

لطفا نظرات خود را در قسمت دیدگاه ثبت کنید

بهاره ایروانی مرکز مشاوره روانشناسی آویژه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو