با تایید شرکت فرامسافتور، آموزش بازیکنان تازهکار در عنوان Armored Core VI: Fires of Rubicon از طریق مراحل اولیه و یک حالت تمرینی مخصوص انجام میشود.
بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon جدیدترین عنوان در حال توسعه توسط استودیوی فرامسافتور (FromSoftware) است که بازیکنان را به دل نبردهای پرانفجار و اکشن ماشینهای جنگی خواهد برد. با توجه به اینکه گزینههای سفارشیسازی زیادی در اختیار بازیکنان قرار میگیرد تا سبک نبرد خود را با استفاده از تجهیزات جنگی گوناگون خلق کنند، انتظار میرود افراد تازهوارد در یادگیری مکانیسمها به فرصت بیشتری نیاز داشته باشند. حال مصاحبه جدید یکی از اعضای فرامسافتور نشان میدهد که توسعهدهندگان Armored Core VI چند زمینه را برای آموزش به بازیکنان تازهوارد در نظر گرفتهاند.
اخیرا یاسونوری اوگورا (Yasunori Ogura)، تهیهکننده فرامسافتور، در مصاحبه جدیدی با وبسایت IGN در مورد توجه سازندگان Armored Core VI به آموزش بازیکنان جدید گفتگویی انجام داد. با توجه به اینکه سری Armored Core به پیچیدگی مکانیسمهای خود معروف است و چندین سال از عرضه آخرین نسخه آن میگذرد، مصاحبهکننده از آگورا در مورد اقدامهای احتمالی تیم سازنده برای آموزش بازیکنان و ارائه تجربه بهتر به آنها سوالاتی پرسید.
یاسونوری اوگورا خاطرنشان کرد که مراحل ابتدایی بازی Armored Core VI به گونهای طراحی شدهاند که به بازیکنان آموزش بیشتری از مکانیسمهای گیمپلی و ترفندهایی که میتوانند برای تسلط بهتر روی آنها انجام دهند، ارائه میکنند. علاوه بر این، سازندگان یک حالت بازی جداگانه را طراحی کردهاند که مانند یک بخش شبیهساز آموزشی عمل میکند. بازیکنان در این حالت درک بهتری از نحوه مونتاژ ربات مکانیکی خود به دست میآورند و میتوانند با یادگیری انواع مکانیسمها، از آزادی عمل در مبارزات بازی لذت ببرند.
در نهایت، تهیهکننده فرامسافتور توضیح داد که توسعهدهندگان Armored Core VI تلاشهایی در زمینه بهبود کنترل بازی انجام دادهاند؛ بنابراین بازیکنان جدید، گیمپلی این نسخه را راحتتر از نسخههای گذشته سری یاد میگیرند.
بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon قرار است در تاریخ ۵ شهریور ۱۴۰۲ (۲۵ آگست ۲۰۲۳) روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه شود.