چگونه با استفاده از ChatGPT پول در بیاوریم؟

منبع: فوت و فن

5

1402/2/8

16:10


ChatGPT، یک مدل زبانی هوش مصنوعی بزرگ است که بر اساس معماری GPT-3.5 آموزش داده شده است.

چگونه با استفاده از ChatGPT پول در بیاوریم؟

از زمانی که شرکت OpenAI چت جی پی تی تولید کرد، چیزهای زیادی در چشم انداز فناوری تغییر کرده‌اند. مدل زبان بزرگ OpenAI (LLM) به قدری قدرتمند است که می‌تواند کارهای مختلفی را انجام دهد، از جمله کارهای خلاقانه مانند نوشتن مقالات، محاسبات عددی، نوشتن کد و موارد دیگر. افراد اکنون از قابلیت‌های هوش مصنوعی شگفت‌انگیز چت جی پی برای کسب درآمد در کنار شغل اصلی خود استفاده می‌کنند. می‌توانید به راحتی از چت جی پی و جایگزین‌های آن برای ساخت برنامه‌ها و خدمات بدون داشتن هیچ دانشی از زبان‌های برنامه‌نویسی استفاده کنید. همچنین از آن برای بازاریابی، شروع و ایجاد شرکت‌های جدید و موارد دیگر استفاده می‌شود. برای یادگیری راه‌های کسب درآمد با چت جی پی، مقاله جامع ما را دنبال کنید.

۱- یافتن پول‌های بدون صاحب

با استفاده از چت جی پی تی 4 و پلاگین‌های OpenAI، می‌توانید پول‌های بدون صاحبی که به نام شما ثبت شده‌اند، حداقل در ایالات متحده، پیدا کنید. بله، این اکنون ممکن است و مدیر عامل شرکت DoNotPay این قابلیت را در توییتر نشان داده است. با پلاگین مرورگر اینترنت، چت جی پی تی 4 می‌تواند به اینترنت دسترسی پیدا کند و پول‌های بدون صاحبی که توسط شرکت‌ها و دستگاه‌های دولتی به نام شما ثبت شده‌اند، را پیدا کند.

شما فقط باید نام، موقعیت جغرافیایی و تاریخ تولد خود را اضافه کنید و از چت جی پی خواسته‌اید تا برای شما پول پیدا کند. این چت جی پی تی به اینترنت متصل شده و لینک بازگشت پول را به شما ارائه می‌دهد. این خیلی خفنه، درست نیست؟ پس بروید و با استفاده از GPT 4 بدون ساخت هیچ محصولی و بدون انجام هیچ کاری به عنوان کسب درآمد فرعی، کمی پول در بیاورید.

۲- ساخت اپلیکیشن، وب‌سایت یا سرویس

بهترین راه بعدی برای کسب درآمد با استفاده از چت جی پی، ساخت یک محصول است. برای این کار، نیازی به یادگیری برنامه نویسی ندارید. چت جی پی تی می‌تواند به شما در تبدیل ایده‌هایتان به محصولات واقعی کمک کند و به شما دستورالعمل‌های گام به گام در مورد استفاده از چارچوب‌ها، زنجیره‌ی ابزارها، زبان‌های برنامه‌نویسی و غیره ارائه دهد. به تازگی، یک کارآفرین اوکراینی به نام ایهور استفوراک با کمک چت جی پی تی، یک افزونه کروم را ساخت و در کمتر از ۲۴ ساعت پس از عرضه، ۱۰۰۰ دلار درآمد کرد. خیلی باورنکردنیست، درست نیست؟

شما می‌توانید به عنوان یک کارآفرین تنها در عرض چند ساعت یک کسب و کار راه‌اندازی کنید. آیا می‌خواهید یک صفحه HTML جالب بسازید؟ از چت جی پی تی بخواهید. در طول راه، اگر با خطاها روبرو شدید، همچنان می‌توانید از چت جی پی تی برای دیباگ کردن کد استفاده کنید.

۳- دریافت ایده‌های کسب و کار از چت جی پی تی

برای کسب درآمد با استفاده از چت جی پی تی، شما باید از ظرفیت کامل آن استفاده کنید. در صورتی که اطلاعات کافی ندارید، چت جی پی تی توانایی تولید ایده‌های جدید برای درآمد غیرفعال را دارد. به عنوان مثال، می‌توانید با اجرای پراکنده زیر در چت جی پی از ایده‌های کار پاره‌وقتی بر اساس سلیقه خودتان بپرسید.

من می‌خواهم از طریق استفاده از چت جی پی تی، یک کار پاره‌وقت را شروع کنم. می‌خواهم از فناوری شما استفاده کنم، اما نمی‌دانم کجا باید شروع کنم. لطفاً هر تعداد سوالی که دوست دارید از من بپرسید تا بتوانید با بهترین توانایی خود به من کمک کنید.

حالا چت جی پی شما را درباره تخصص، علاقه، چالش‌ها و موارد دیگری سوال خواهد کرد. سپس چت بات هوش مصنوعی با ارائه ایده‌های کسب و کار ویژه به میزان توانایی و انتظار شما، در خدمتتان خواهد بود. شما می‌توانید به تفصیل پرسش کنید و برنامه ریزی کنید که چگونه آن را آغاز کنید و چه نکاتی را در نظر داشته باشید و غیره. همچنین می‌توانید با شروع جمله “تولید یک ایده جدید کسب و کار برای …”، چت جی پی را فراخوانی کرده و نتایج شگفت‌انگیزی را دریافت کنید.

۴. ساختن یک چت‌بات هوشمند

بعد از اینکه چت‌جی‌پی‌تی راه‌اندازی شد، تقاضای چت‌بات‌های هوشمند با استفاده از هوش مصنوعی فقط بیشتر شده است. شرکت‌های تجاری، مؤسسات آموزشی، برنامه‌ها و حتی افراد می‌خواهند به AI آموزش دهند تا با داده‌های اختصاصی خودشان، چت‌بات هوشمند و شخصی‌سازی شده‌ای ایجاد کنند. شما می‌توانید درآمد خوبی کسب کنید اگر یاد بگیرید چگونه یک AI را آموزش دهید و یک رابط کاربری شگفت‌انگیز ایجاد کنید. Stripe یک دستیار مجازی با استفاده از چت‌جی‌پی‌تی راه‌اندازی کرده است که مستندات فنی خود را درک می‌کند و با پاسخ دادن به سوالات برنامه‌نویسان، به آن‌ها کمک می‌کند.

ما همچنین یک آموزش برای آموزش دادن یک چت بات هوشمند بر روی داده‌های سفارشی نوشته‌ایم. قسمت بهتر این است که برای ایجاد یک چت بات هوشمند، شما نیازی به برنامه نویس نیستید. شما می‌توانید از ChatGPT برای کمک به خودتان در این زمینه استفاده کنید. از آن بخواهید که به شما بگوید چگونه از پایتون برای ایجاد یک چت بات هوشمند استفاده کنید و این به شما دستورالعمل های لازم را خواهد داد.

شما می‌توانید از API OpenAI استفاده کنید تا با سرعت اطلاعات مربوطه را از فایل JSON ایندکس شده پیدا کنید. همچنین می‌توانید از Typescript برای ساخت بخش front end چت‌بات خود استفاده کنید. راه‌های زیادی برای این کار وجود دارد و ChatGPT حتماً به شما کمک خواهد کرد. بنابراین اگر می‌خواهید ایده‌ی یک چت‌بات AI با آموزش داده شده برای خدمات مشتریان، کمک فنی، مدیریت پایگاه داده و غیره را به فروش برسانید، می‌توانید با ساخت یک چت‌بات AI شروع کنید.

۵. بازاریابی ایمیل

بازاریابی ایمیل یکی از راه‌های ساده‌تر برای کسب درآمد با استفاده از ChatGPT است. این چت‌بات قادر به نوشتن ایمیل به روش‌های مختلف است و می‌تواند کاربر را متقاعد کند تا روی لینکی کلیک کند و محصولات را خریداری کند یا به یک خدمات اشتراک بگذارد. شما می‌توانید لینک وابستگی خود را اضافه کنید و این کار احتمالاً برای شما پول درست خواهد کرد. برای شروع، یک برنامه وابسته را انتخاب کنید، مانند آمازون، شاپیفای، کانورت‌کیت و غیره.

سپس، شما باید با استفاده از lead magnets، ثبت نام در ایمیل و موارد دیگر، یک لیست ایمیل را برای کمپین بازاریابی هدف خود ایجاد کنید. سپس، یک کمپین ایمیل جذاب با استفاده از ChatGPT ایجاد کنید که شامل مزایایی که ارائه می‌دهید و لینک همکاری شما باشد. سپس، نرخ کلیک و نرخ تبدیل ایمیل‌ها را برای بررسی عملکرد کمپین خود نظارت کنید. بازاریابی با ایمیل همکاری، یکی از راه های سودآور برای کسب درآمد با استفاده از ChatGPT بدون زحمت بسیار است.

۶- ساخت ویدیو با استفاده از چت‌جی‌پی‌تی

در اینترنت، بسیاری از دسته‌بندی‌های نیش و زیرنیش هنوز کشف نشده‌اند. شما می‌توانید از چت‌جی‌پی‌تی برای پیدا کردن ایده‌های ویدیویی در یک دسته‌بندی خاص درخواست دهید. پس از آن، می‌توانید از آن بخواهید تا اسکریپت ویدیوی یوتیوب را نیز بنویسد. پس از اتمام، می‌توانید به Pictory.ai یا invideo.io بروید تا به سرعت ویدیوهایی از متن با نریشن همراه با داستان پشتیبانی شده توسط هوش مصنوعی ایجاد کنید. حال می‌توانید ویدیو را در یوتیوب منتشر کنید و به‌صورت کناری درآمد کسب کنید.

علاوه بر این، شما می‌توانید محتوای ویدیویی را درباره رویدادهای روز و رویدادهای جاری ایجاد کرده و از آن سود کسب کنید. به عنوان مثال، ویدیوهای واکنشی در یوتیوب محبوب هستند، و به خصوص، افراد دوست دارند ویدیوهای واکنشی را به صورت کوتاه با فرمت شورتز (مدت زمان کمتر از ۶۰ ثانیه) تماشا کنند. با این ایده‌های محتوایی و کمک ChatGPT، شما می‌توانید بسیاری از پول را به دست آورید.

۷. نوشتن کتاب الکترونیکی و خود انتشار دادن

بر اساس گزارش رویترز، با راه‌اندازی ChatGPT، کتاب‌های الکترونیکی نوشته شده توسط هوش مصنوعی با افزایش قابل توجهی در آمازون مواجه شده‌اند. این به دلیل آن است که با استفاده از ChatGPT، نوشتن و پیشنهاد ایده‌های جدید آسان تر شده است. افراد از ChatGPT برای نوشتن کتاب‌های الکترونیکی در موضوعات مرتبط و تخصصی استفاده می‌کنند و آن‌ها را مستقیماً در آمازون با استفاده از پلتفرم Kindle Direct Publishing به فروش می‌رسانند. اخیراً، ما هم تصمیم گرفتیم تا قابلیت‌های این ربات را بررسی کنیم و از ChatGPT برای نوشتن مقالات استفاده کنیم.

از کتاب‌های کودکانه تا سخنرانی‌های انگیزشی و رمان‌های علمی تخیلی، افراد با کمک ChatGPT در دسته‌های مختلف کتاب الکترونیک منتشر می‌کنند. با توجه به اینکه ChatGPT پاسخ‌های طولانی را در یک بار ارائه نمی‌دهد، می‌توانید با شروع با طرح اولیه، به آرامی هر پاراگراف را به پردازنده کلمات خود اضافه کنید.

همچنین می‌توانید از Book Bolt استفاده کنید که کتاب‌های الکترونیکی خود را در آمازون سریع‌تر و بازاریابی بهتر منتشر کنید. به طور خلاصه، خودنشر کتاب الکترونیکی نوشته شده توسط ChatGPT به یک روش جدید و معتبر برای کسب درآمد تبدیل شده است و شما باید حتماً آن را امتحان کنید.

۸. فریلنسینگ و ساخت محتوا

در نهایت، شما می‌توانید در هر زمینه‌ای فریلنس کنید و از جانب به کارگیری ChatGPT برای کسب درامد استفاده کنید. در واقع، شرکت‌ها اکنون افرادی را که از ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT برای بهبود حرفه‌ای‌تر و تحقیق شده تر به نظر می‌رسند، پاداش‌می دهند. فریلنسینگ به تنهایی محدود به نوشتن پست‌های وبلاگ نیست، شما می‌توانید از ChatGPT برای ترجمه، بازاریابی دیجیتال، اصلاح اشکال، نوشتن توضیحات محصول و غیره استفاده کنید.

سرویس‌های مربوط به هوش مصنوعی، اکنون به عنوان یک دسته مجزا در سایت Fiverr موجود است. در این دسته می‌توانید شغل‌هایی مرتبط با بررسی حقایق هوش مصنوعی، ویرایش محتوا، نوشتن فنی و غیره را پیدا کنید. بنابراین اگر از ChatGPT به خوبی استفاده می‌کنید، می‌توانید در زمینه تخصصی خود آزاد کاری کنید.

آیا در حال استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT برای کسب درآمد به صورت کار پاره‌وقت هستید؟ چگونه از این چت‌بات در جریان کار خود استفاده می‌کنید؟ اگر اطلاعات بیشتری دارید، لطفاً در قسمت نظرات زیر به ما و خوانندگان خود معرفی کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو