پرداخت درآمد تبلیغاتی به تولیدکنندگان محتوا در شبکه اجتماعی ایکس آغاز شد

منبع: تکراتو

3

1402/5/22

08:59


سرانجام پرداخت درآمدها به تولیدکنندگان محتوا در شبکه اجتماعی ایکس شروع شده که براساس آن پست‌های کاربران طی 3 ماه باید 5 میلیون تعامل داشته باشند.

پرداخت درآمد تبلیغاتی به تولیدکنندگان محتوا در شبکه اجتماعی ایکس آغاز شد

سرانجام پرداخت درآمدها به تولیدکنندگان محتوا در شبکه اجتماعی ایکس شروع شده که براساس آن پست‌های کاربران طی 3 ماه باید 5 میلیون تعامل داشته باشند.

از هفته پیش برنامه پرداخت درآمد تبلیغاتی تولیدکنندگان محتوا در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) شروع شد، بااین‌حال پس از گذشت چند روز، ایلان ماسک اعلام کرد که این شرکت توانایی انجام برخی از پرداخت‌های وعده داده شده را در موعد مقرر ندارد. هم‌اکنون نیز براساس گزارش‌های منتشر شده، ظاهراً این شرکت پرداخت‌های تبلیغاتی تولیدکنندگان محتوای مشترک سرویس پولی X را اجرایی ساخته است.

در این راستا، حساب Support در X هم ضمن انتشار یک پست جدید توضیح داده که حالا جهت تحت شمول قرار گرفتن در برنامه درآمد تبلیغاتی شرکت توییتر، کاربران تنها باید در 3 ماه اخیر، 5 میلیون تعامل داشته باشند که حاکی از کاهش محسوس از میزان تعامل 15 میلیونی مرتبه پیشین است. همچنین حداقل مبلغ قابل پرداخت از 50 دلار به 10 دلار کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: قابلیت تماس ویدیویی ایکس توسط لیندا یاکارینو رسما تایید شد

درآمد تولیدکنندگان محتوا در شبکه اجتماعی ایکس

در این زمینه، «اریک فارارو»، کارمند X درباره پرداخت‌های آینده این پلتفرم بیان داشت: «ما قبلاً به تعداد بسیار کمتری از تولیدکنندگان پرداخت کرده‌ایم، اما هنگام در نظر گرفتن هزاران تولیدکننده، چالش‌های مهندسی، عملیاتی و پشتیبانی جدیدی وجود دارد. حالا در شرایطی که اولین پرداخت‌ها را روز گذشته انجام داده‌ایم، تکرار آن فرآیند ساده‌تری محسوب می‌شود.»

تولیدکنندگان محتوا در شبکه اجتماعی ایکس

با این وجود، براساس ایمیل‌های ارسال شده به کاربرانی که از تبلیغات درآمد به‌دست می‌آورند، هنوز جزئیات خاصی در خصوص روش محاسبه پرداخت‌ها از سوی شرکت، یا دوره زمانی آن‌ها دیده نمی‌شود و «ایوان جونز»، کارمند X در پست دیگری ادعا کرده که آن‌ها «به دنبال بهبود این موضوع هستند».

البته تعدادی از کاربران درصدد بودند تا با مقایسه میزان ارزش بازدید پست‌ها طبق ابزارهای تحلیلی توییتر، مقدار آن را تعیین کنند. در همین مورد، یکی از کاربران مدعی شده که طی ماه جولای 2709 توییت (یا پست) فرستاده است که بیش از 10 میلیون بازدید در پی داشته‌اند و در نتیجه مبلغ 698.70 دلار را کسب کرده است. همچنین این کاربر در محاسبات خود دریافته که پرداخت توییتر به ازای هر هزار نمایش از 0.168 دلار به 0.066 دلار کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص آغاز پرداخت درآمد تولیدکنندگان محتوا در شبکه اجتماعی ایکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو