سرویس جستجوی شغل ایکس حالا به رقیب لیندین تبدیل شده است

منبع: تکراتو

1

1402/8/26

14:14


سرویس جستجوی شغل ایکس به طر رسمی برای همه کاربران منتشر شد. این سرویس جدید قادر است با لیندکین مایکروسافت رقابت کند. اما آیا می‌تواند آن را شکست دهد؟

سرویس جستجوی شغل ایکس حالا به رقیب لیندین تبدیل شده است

سرویس جستجوی شغل ایکس به طر رسمی برای همه کاربران منتشر شد. این سرویس جدید قادر است با لیندکین مایکروسافت رقابت کند. اما آیا می‌تواند آن را شکست دهد؟

ایلان ماسک چند ماه پیش سرویس جستجوی شغل ایکس را برای کاربران نسخه اشتراکی این شبکه اجتماعی در حالت بتا معرفی کرد. حال پس از وقفه‌ای طولانی این سرویس به صورت عمومی و از طریق وب در دسترس همه کاربران قرار گرفته است.

حتماً می‌دانید که در ژوئن سال 2016، مایکروسافت با مبلع 26.2 میلیارد دلار سرویس معرفی و جست‌وجوی شغل لینکدین را خرید و حاکم بدون رقیب این عرصه شد. لینکدین همچنین یک شبکه اجتماعی کارآفرینی و مشاغل هم هست که از سالها پیش فعالیت خود را آغاز کرده است. حال باید دید که ایکس چگونه می‌تواند با سرویس جستجوی شغل مایکروسافت رقابت کند.

بیشتر بخوانید: تماشا کنید: هوش مصنوعی لینکدین برای کاربران این شبکه اجتماعی پست می‌نویسد

سرویس جستجوی شغل ایکس معرفی شد

شبکه اجتماعی ایکس چند ماه پیش و درست در زمانی که رنگ و بوی آبی‌رنگ آمیخته شده با پرنده کوچک داشت، سرویس جستجوی شغل خود را به صورت آزمایشی و تحت وب در اختیار کاربران سرویس اشتراکی توییتر بلو قرار داد. حال پس از گذشته این مدت، رقیب لینکدین به صورت رسمی برای همه کاربران در دسترس قرار گرفت. البته این نسخه فعلاً تحت وب است و به زودی در پلتفرم‌های اندروید و iOS به شکل اپلیکیشن منتشر خواهد شد.

پلتفرم جستجو و معرفی شغل ایکس پر از آگهی‌ها شغلی است که در صدر آنها شرکت‌های تحت مالکیت ایلان ماسک قرار دارد. ازجمله شرکت‌هایی که توسط ماسک تأسیس و یا اداره می‌شوند می‌توان به تسلا، اسپیس‌ایکس, نورالینک, x.AI که شرکت تخصصی هوش مصنوعی این کارآفرین بزرگ است اشاره کرد.

سرویس جستجوی شغل ایکس معرفی شد

ایلان ماسک که مالکیت ایکس را نیز برعهده دارد، قول داده بود که یک پلتفرم هیجان‌انگیز را در دسترس کاربران قرار دهد. اما با نگاهی به ظاهر ساده و بدون زرق و برق این پلتفرم می‌توان گفت که ماسک بازهم بر عهد خود پایبند نیست.

کاربران در سرویس شغلی ایکس می‌توانند با اسنفاده از سرچ کلمه‌های کلیدی مورد نظر خود که مربوط به تخصص دلخواه آنان است و همچنین موقعیت مکانی، اقدام به جستجو شغل کنند. پس از یافتن شغل مورد نشر خود به صورت مجزا به وب‌سایتی خارج از ایکس منتقل می‌شوند و می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را از منبع اصلی طلب کنند.

ایکس بنا دارد که جهت تکمیل سرویس شغل خود احتمالاً اطلاعاتی درباره تاریخجه شغلی کاربرانش جمع‌آوری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد معرفی سرویس اختصاصی شغل ایکس چیست؟ آیا پلتفرم نوپای ایلان ماسک نی‌تواند با غولی همچون لینکدین رقابت کند؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو درمیان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو