شکایت از ایلان ماسک به دلیل نئونازی خواندن یک جوان

منبع: تکراتو

2

1402/7/11

16:12


ظاهراً «نئونازی» خواندن یک جوان 22 ساله در شبکه اجتماعی ایکس چندان به مذاق وی خوش نیامده و حالا شاهد طرح شکایت از ایلان ماسک توسط وی هستیم.

شکایت از ایلان ماسک به دلیل نئونازی خواندن یک جوان

ظاهراً «نئونازی» خواندن یک جوان 22 ساله در شبکه اجتماعی ایکس چندان به مذاق وی خوش نیامده و حالا شاهد طرح شکایت از ایلان ماسک توسط وی هستیم.

در ماه ژوئن، به‌دنبال شکل‌گیری درگیری میان دو گروه با سیاست‌های راست تندرو، ویدیوهایی از این درگیری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و کاربران به‌اشتباه مدعی شدند که یکی از این افراد، یک مأمور فدرال بوده و سعی در شناسایی وی داشتند. در همین راستا، «بن برودی» 22 ساله، به‌اشتباه به‌عنوان مردی که در ویدیو حضور داشت، شناسایی شد و ایلان ماسک نیز ضمن نئونازی خواندن این جوان، پستی برای 147 میلیون فالوور خود منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: شکایت یک آژانس تبلیغاتی از ایکس به خاطر نام ؛ ایلان ماسک مجبور به تغییر نام مجدد توییتر می‌شود؟

شکایت از ایلان ماسک به اتهام نئونازی خواندن یک جوان

در ادامه در تاریخ 27 ژوئن، ماسک به پستی که حاوی ویدیویی از این درگیری بود واکنش نشان داد و مدعی شد که برودی بخشی از یک عملیات «پرچم دروغین» بوده است. وی در پست خود که فعلاً هم حذف نشده، نوشت: «به‌نظر می‌رسد یکی از آن‌ها دانشجوی کالج است (که می‌خواهد به دولت بپیوندد) و دیگری شاید یکی از اعضای جنبش انتیفا (Antifa) باشد، اما با تمام این وجود، احتمالاً همه آن‌ها یک عملیات پرچم دروغین است.»

هم‌اکنون برودی اقدام به طرح شکایت از ایلان ماسک مالک میلیارد شبکه اجتماعی ایکس، به علت تهمت نئونازی بوده به وی در تابستان امسال با انتشار پست‌های گمراه‌کننده‌ای در مورد درگیری نئونازی‌ها کرده است.

شکایت از ایلان ماسک

با وجود این اتفاقات، درحال‌حاضر «مارک بنکستون»، وکیل برودی، در شبکه اجتماعی ایکس بیان کرده است: «بدنام‌شدن توسط شخصی به معروفیت ماسک تجربه‌ای کاملاً دلهره‌آور است و بن را حیرت‌زده، سرگردان و نسبت به عواقب آن در آینده نگران کرده است.»

برودی طی شکایت خود مدعی شده که به‌علت کمپین آزار و اذیتی که از سوی پست‌های ایلان ماسک صورت پذیرفته و وی در آن‌ها به‌عنوان یک نئونازی شناخته شده است، مجبور به ترک خانه خود به همراه با خانواده‌اش، شده است.

شکایت از ایلان ماسک

گفتنی است پیش‌تر بنکستون در پرونده‌ای علیه «الکس جونز» وکالت والدین دو دانش‌آموز «دبستان سندی هوک» را بر عهده داشته است. جونز که یک مستندساز و تئوری پرداز توطئه آمریکایی بوده، به‌دروغ ادعا کرد که حادثه تیراندازی دبستان سندی هوک در سال 2012 هرگز رقم نخورده است. در‌نهایت، بنکستون موفق به دریافت 45 میلیون دلار غرامت از جونز شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص سرانجام شکایت از ایلان ماسک به‌دلیل نئونازی خواندن یک جوان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: دیجیاتو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو