دانلود بازی Fantasy Strike برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Fantasy Strike برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

222

1398/5/3

20:47


بازی Fantasy Strike طوری طراحی شده است که هرکسی بتواند آن را بازی کرده و سرگرم شود! داشتن گیم پلی ساده و سیستم های کنترلی روان به کاربر اجازه می دهد تا تجربه ای دلنشین و سرگرم کننده را در این بازی داشته باشد. البته حرفه ای شدن در این بازی کاری دشوار است و به همین دلیل، تورنمنت های چالش برانگیزی را در آن خواهیم داشت. این بازی از دو حالت مالتی پلیر لوکال و آنلاین بهره می برد که به شما اجازه می دهد تا با دوستان خود بر روی یک سیستم یا سرتاسر دنیا مبارزه کنید. بازی Fantasy Strike اثری از استودیو Sirlin Games می باشد که با کسب نمراتی بسیار عالی در سبک فایتینگ، اکشن و ایندی توسعه یافته است. شما می توانید کماندار با تیرهای آتشین، نقاشی رنگارنگ، هنرمندی که می تواند به اژدها تبدیل شود و … را در این بازی به عنوان کاراکتر خود انتخاب کنید و از دنیای فانتزی این اثر لذت ببرید!

بازی Fantasy Strike به سادگی طراحی شده تا بتوانید حتی با کیبورد به راحتی آن را بازی کنید و هیچ الزامی به داشتن گیم پدهای حرفه ای نیست. تمامی حرکات تنها با فشردن یک دکمه امکان پذیر است و لیست حرکات و واکنش های بعد از آن به سادگی در اختیار گیمرها قرار گرفته است. درواقع، بازی Fantasy Strike توسط یکی از توسعه دهنده های قدیمی فرنچایز بی نظیر Street Fighter شکل گرفته و پیش زمینه ی خوبی را در کارنامه ی خود دارد. اگر شما از گیمرهای سرسخت هستید که می خواهید چالش زیاد را تجربه کنید…عیبی ندارد! تورنمنت های دشوار پیش روی شماست. حالت تلاش برای بقا نیز در این بازی وجود دارد که گستره ای عظیم از دشمنان به سمت شما حمله ور می شوند و شما تا جایی که می توانید باید با آن ها جنگیده و برای زنده ماندن خود تلاش کنید. حالت “چالش روزانه” نیز روزی یک بار اتفاق می افتد و به نظر می رسد که برای بخش آنلاین باشد تا هر روز، گیمرها بتوانند هنرها و قدرت های خود را با یکدیگر به نمایش بگذارند.

Fantasy Strike PC-PLAZA

دانلود-بازی-Fantasy-Strike

info

Be an archer with fiery arrows, a colorful painter, a martial arts master who can transform into a dragon, and more! Fantasy meets martial arts in this vibrant world.

Designed to work great on keyboard, no need for a special controller. We’ve streamlined the genre to get you to the fun decision-making part as soon as possible. All moves are just a single button press, combos are easy, move lists are concise. We’ve cut the chaff to focus on the heart of the genre so we can show you why fighting games are awesome.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7+

Processor: Intel Core i5-4302Y @ 1.6GHz, Celeron G1840 @ 2.8 GHz / AMD Athlon II X3

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GT 555M, 9800 GTX / Radeon R7, HD 8500

DirectX: Version 11

Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7+

Processor: Intel Core i5-5200U @ 2.20GHz, Celeron G3920 @ 2.90GHz / AMD Athlon II X4 645

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 960, Radeon R9 280X

DirectX: Version 9.0c

Network: Broadband Internet connection

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Fantasy Strike-PLAZA:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو