آموزش خرید با تخفیف از آمازون

منبع: آرگا

4

1402/2/10

14:57


آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی دنیاست که به‎دلیل ارائه خدمات عالی، بسیاری از کاربران را به خود جذب کرده است. دفتر اصلی این فروشگاه در ایالات متحده واقع شده است و به همه کشورها به جز ایران و چند کشور دیگر، خدمات ارائه می‏دهد. خرید از آمازون مانند خرید از فروشگاه‌های اینترنتی ایران است. با این تفاوت که شما نمی‌توانید خرید مستقیم از آمازون داشته باشید و با واسطه باید خرید خود را انجام دهید. اگر می‏خواهید درباره خرید با تخفیف از آمازون اطلاعاتی را کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

آموزش خرید با تخفیف از آمازون

مزیت خرید از آمازون

امروزه بسیاری از افراد ترجیح می‏دهند که اکثر خریدهای خود را به‌صورت اینترنتی انجام دهند. مهم‌ترین مزیت خرید از آمازون، نقش واسطه‌ این سایت بین فروشنده و مشتری است. طوری‎که کاربران می‌توانند به‎راحتی بااستفاده از گوشی یا لپ‌تاپ، محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند. شما با خرید از آمازون در ایران می‏توانید محصول مورد نظر خود را با یک قیمت معقولانه و مقرون به صرفه خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی آمازون از تنوع وسیع محصولات برخوردار است و شما می‎توانید از خدمات آن بهره‎مند شوید. این خدمات شامل تخفیف‏های روزانه است، ‎به گونه‌ای که این امکان برای شما وجود دارد که محصولات مورد نظر خود را با قیمت مناسب‎تری خریداری کنید. امنیت در خرید و ارسال ارزان‌ قیمت از دیگر مزایای خرید از آمازون است.

نمایندگی آمازون در ایران

آمازون یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی است که در بسیاری از کشورهای جهان به‏ارائه خدمات می‎پردازد. شما می‎توانید با خرید از آمازون از تخفیف‎های برندها و خود شرکت آمازون بهره مند شوید. همچنین می‎توانید برای خرید محصولات ارائه شده در این پلتفرم، نظرات سایر کاربران را بررسی کنید و بااطمینان محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

اما همانطور که می‏دانید آمازون یک شرکت آمریکایی است و کشور ما تحریم است. درنتیجه آمازون در ایران نمایندگی ندارد و این امکان وجود ندارد که شما  خرید مستقیم از آمازون داشته باشید.

آموزش خرید با تخفیف از آمازون

چگونه می‌توانیم از سایت آمازون در ایران خرید کنیم؟

سایت‌های ایرانی معتبر بسیاری وجود دارد که به‏عنوان یک واسطه‌ برای خرید شما از آمازون عمل می‏کنند. برخی از این سایت‌ها این امکان را دارند که با دریافت لینک محصول در آمازون، قیمت نهایی محصول مورد نظر شما را به‎دست ‌آورند.

سایت‏های واسطه‌ای به این صورت عمل می‏کنند که هزینه محصول را به قیمت ارز در ایران تبدیل می‌کنند و درنهایت هزینه ارسال کالا به نقطه مورد نظر در سرتاسر ایران را مشخص می‏کنند. پیشنهاد می‏کنیم اگر به دنبال کالایی هستید که آن را در فروشگاه‎های ایران پیدا نمی‌کنید، می‌توانید محصول مورد نظر خود را به سایت ایرانیکارت درخواست دهید تا آن را از فروشگاه اینترنتی amazon برای شما خریداری کنند. در حال حاضر خرید از آمازون انگلیس، ایتالیا، اماراتت و ترکیه توسط ایرانیکارت وجود دارد و شما می‌توانید به‏‎راحتی کالای موردنظر خود را خریداری کنید. همچنین در برخی از روزهای سال ایرانیکارت در کمپین های خرید از آمازون، کد تخفیفی در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید محصول موردنظر خود را  بدون کارمزد خریداری کنید.

خرید با کد تخفیف از آمازون چگونه است؟

اگر شما قصد دارید که از فروشگاه آمازون محصولی را خریداری کنید باداشتن کدهای تخفیف، محصول مورد نظر خود را می‎توانید با قیمت مناسب‎تری خریداری می‏کنید. ما به شما پیشنهاد می‎کنیم خرید خود را از سایت‏های واسطه‎ای معتبر انجام دهید. زیرا برخی از سایت‌ها، بااستفاده از کد تخفیف سفارش مشتریان را انجام می‌دهند اما مشتریان هزینه کالایی که دارای کد تخفیف است را کامل پرداخت می‎کنند.

به‏عنوان مثال شما یک وسیله برای دکوراسیون منزل خود که در سایت آمازون وجود دارد، را از طریق یک سایت واسطه‌ای سفارش می‌دهید. این سایت با دراختیار داشتن کد تخفیف ممکن است آن را رایگان دریافت ‌کند. اما تمام پول محصول را از شما دریافت می‌کند.

هنگام خرید از آمازون چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

اگر شما قصد خرید محصولی از سایت آمازون را دارید باید به نکاتی توجه کنید که به‎شرح زیر است:

  1. دریافت وجه در صورت کاهش قیمت کالای خریداری شده از سایت آمازون: درصورتی که بعد از اینکه کالایی را خریداری کردید، قیمت آن کاهش پیدا کرد. شما می‎توانید با قسمت خدمات‎رسانی به مشتریان آمازون از طریق ارسال پیام، تماس یا ایمیل ارتباط برقرار کنید تا ما به التفاوت پول را به شما برگردانند.
  2. اگر سایت دیگری قیمت بهتری به شما پیشنهاد می‏کند، به سایت آمازون اطلاع دهید: اگر شما محصولی را از آمازون خریداری کرده‎اید، اما فروشگاه دیگری قیمت بهتری برای فروش آن کالا را به شما پیشنهاد داد به آمازون اطلاع دهید. فروشگاه آمازون این امکان را دارد که مبلغ ما به التفاوت را به مشتریان خود برگرداند.
  3. روشن کردن زنگ هشدار کاهش قیمت CamelCamelCamel: شما بااستفاده از این برنامه می‎توانید از قیمت کالاها همیشه آگاه باشید. به این صورت که هرزمانی قیمت کالایی که قصد خرید آن را دارید، کاهش پیدا کرد، از طریق ایمیل یا توییت به شما اطلاع خواهد داد.

    آموزش خرید با تخفیف از آمازون

  4. عدم پرداخت مالیات استانی با خرید از فروشنده ثالث از سایت آمازون: فروشندگان شخص ثالث در آمازون مالیاتی را پرداخت نخواهند کرد. درنتیجه شما باخرید از این افراد دیگر نیاز به پرداخت مالیات نخواهید بود.
  5. بااطلاع از نام و ایمیل مخاطب مورد نظر می‎توانید از لیست آرزوهای او مطلع شوید: شما تنها بااطلاع از نام و ایمیل کاربر موردنظرتان این امکان را دارید که به لیست آرزوهای او دسترسی پیدا کنید و به‌ مناسبت‎های مختلف بهترین هدیه را برای او خریداری کنید.
  6. دریافت وجه یا دریافت کالا در هنگام دریافت کالای شکسته بدون نیاز به مرجوع: درصورتی که کالایی را که از آمازون سفارش دادید را شکسته و خراب تحویل بگیرید، شما باید باقسمت خدمات مشتریان آمازون ارتباط برقرار کنید. آن‎ها موظف هستند تمام مبلغ پرداخت شده برای خرید کالا را به شما برگردانند یا یک کالای جدید برای شما ارسال کنند.

نتیجه گیری

خرید از آمازون کار مشکلی نیست. در صورتی که خارج از کشور باشید، به‎راحتی می‎توانید یک حساب کاربری در این سایت ایجاد کنید و با ورود به سایت آمازون، از لیست گروه‎های مختلف محصول موردنظر خود را انتخاب و خریداری کنید. اما اگر در ایران هستید و به دنبال کالایی هستید که آن را در فروشگاه‎های ایران نمی‌یابید، می‌توانید محصول مورد نظر خود را به سایت ایرانیکارت درخواست دهید تا آن را از فروشگاه اینترنتی amazon برای شما خریداری کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو