مجتمع آبدرمانی نور سبلان در پل معلق مشگین شهر راه اندازی می شود

منبع: همگردی

3

1402/2/11

16:36


میراث آریا/ براساس خبر و گزارش های واصله، مجتمع آبدرمانی نور سبلان در پل معلق مشگین شهر راه اندازی می شود.

زهرا الهیاری با اشاره به ظرفیت های گردشگری مشگین شهر تصریح کرد: در راستای استفاده بیشتر از ظرفیت ها علاوه بر راه اندازی مجتمع نور سبلان، خط انتقال آب از سرچشمه به سایت مقصد اجرا می شود که در مرحله اول پیمانکار مربوطه انتخاب شده و نقشه برداری آن هم به اتمام رسیده است.

سرمایه گذار پل معلق مشگین شهر هزینه اجرایی این طرح را 100 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: خط انتقال آب به طول 11 کیلومتر به مدت چهار ماه و احداث مجتمع آبدرمانی نور سبلان هم طی بازه زمانی سه ساله اجرا خواهد شد.

او درباره استقبال گردشگران از پل معلق مشگین شهر افزود: در روزهای نخست تعطیلات نوروزی 1402 روزانه بیش از 2 هزار نفر از مجموعه پل معلق مشگین شهر بازدید کردند.

الهیاری اظهار کرد: پیش از شروع تعطیلات نوروزی اقدامات مختلفی از قبیل تعمیر و نگهداری پل، فعال سازی همه بخش های مجموعه و همچنین فضاسازی محوطه مجموعه انجام شد و توانستیم میزبان خوبی برای گردشگران نوروزی باشیم.

او ادامه داد: مجموعه پل معلق مشگین شهر که به عنوان طولانی ترین پل معلق خاورمیانه شناخته می شود امکانات و تاسیسات مختلفی از قبیل پل معلق چوبی، زیپ لاین، پیست موتور سواری و شتر سواری و بازارچه دارد که همه آنها مورد استقبال گردشگران قرار دارد.

مجتمع آبدرمانی نور سبلان در پل معلق مشگین شهر راه اندازی می شود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو