جدایی جودی کومر از سریال Blade Runner 2099

منبع: گیمفا

4

1402/2/13

15:32


جودی کومر که بنا به گمانه‌زنی‌ها، به عنوان نقش اصلی سریال Blade Runner 2099 شناخته می‌شد، از این مجموعه جدا شده است.

جدایی جودی کومر از سریال Blade Runner 2099

جودی کومر که بنا به گمانه‌زنی‌ها، به عنوان نقش اصلی سریال Blade Runner 2099 شناخته می‌شد، از این مجموعه جدا شده است.

تاکنون شاهد ساخت و اکران ۲ فیلم از فرنچایز سایبرپانکی و آینده‌نگرانه Blade Runner (بلید رانر) توسط ریدلی اسکات و دنی ویلنوو بوده‌ایم که به سبب روایت داستانی پرتنش و جذاب، علی‌رغم فروش نه چندان چشم‌گیر در گیشه اما طرفداران بسیاری را در سراسر جهان به سمت خود جذب کرده است. مسئله‌ای که کمپانی آمازون را مجاب کرد تا دست به ساخت سریالی کوتاه ولی پرهزینه به نام Blade Runner 2099 بزند.

این سریال که ۵۰ سال پس از وقایع فیلم Blade Runner 2049 جریان دارد، بر روی قهرمان جدیدی تمرکز خواهد داشت که سعی دارد تا در دنیایی نئو-نوآر و تاریک، رازهای بزرگی از اطراف خود را برملا نماید. جودی کومر که طی سال‌های گذشته با هنرنمایی در آثار شناخته شده هالیوود، حسابی به شهرت رسیده، برای ایفای نقش اصلی این سریال با سازندگانش به توافق رسیده بود. با این حال طبق گزارش جدیدی که منتشر شده، این بازیگر ۳۰ ساله از این سریال جدا شده است.

در حالی که حتی نقش جودی کومر در این سریال مشخص نشده بود اما این گمانه‌زنی وجود دارد که وی ایفای نقش شخصیت سو استورم را در دنیای سینمایی مارول بر عهده گرفته و به سبب برنامه کاری شلوغ وی برای حضور در فیلم Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز)، از همکاری با کمپانی آمازون دست کشیده است.

باید دید که واکنش آمازون نسبت به این مسئله چگونه بوده و چه بازیگری برای ایفای نقش شخصیت اصلی سریال Blade Runner 2099 جایگزین جودی کومر خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو