غیر رسمی: کارل اربن به فیلم Mortal Kombat 2 پیوست

منبع: گیمفا

6

1402/2/15

11:29


گزارش‌های تازه حاکی از آن هستند که کارل اربن قرار است در فیلم Mortal Kombat 2 نقش جانی کیج را بازی کند.

غیر رسمی: کارل اربن به فیلم Mortal Kombat 2 پیوست

گزارش‌های تازه حاکی از آن هستند که کارل اربن قرار است در فیلم Mortal Kombat 2 نقش جانی کیج را بازی کند.

فیلم مورتال کامبت ۲ (Mortal Kombat 2) دنباله‌ای برای فیلم لایو اکشن «مورتال کامبت» سال ۲۰۲۱ میلادی به شمار می‌رود که توسعه آن در جریان است و به نظر می‌‌رسد که بازیگر دیگری نیز به جمع بازیگران آن اضافه شده است.

در فیلم «مورتال کامبت» سال ۲۰۲۱ به صورت مختصر به شخصیت جان کیج اشاره شده بود و حالا این کاراکتر قرار است حضور پررنگ‌تری در فیلم دوم داشته باشد. حالا گزارش‌های تازه حاکی از آن هستند کارل اربن که سابقه بازی در سریال پسران (The Boys)، فیلم‌های ارباب حلقه‌ها (The Lord Of The Rings)، فیلم‌های استار ترک (Star Trek)، فیلم ثور: رگناروک (Thor: Ragnarok) و حتی فیلم دوم (DOOM) را دارد، قرار است این نقش را بازی کند.

این در حالی است که شایعات بسیار زیادی درباره انتخاب بازیگر برای ایفای نقش جانی کیج در فیلم «مورتال کامبت ۲» منتشر شده بود و برخی از این شایعات نیز پیرامون کشتی‌گیری به نام میتز بوده است اما به نظر می‌رسد که این نقش در نهایت به کارل اربن رسیده است.

با این حال، هنوز به صورت رسمی حضور کارل اربن در فیلم «مورتال کامبت ۲» تایید نشده است و ممکن است این موضوع بعدا تایید شود یا اینکه در نهایت، سازندگان بازیگر دیگری را برای این نقش برگزینند.

هنوز تولید فیلم «مورتال کامبت ۲» شروع نشده اما گزارش‌های اخیرا حاکی از شروع فیلمبرداری فیلم در ماه ژوئن در استرالیا است و این در حالی است که تاریخ اکران آن نیز تعیین نشده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو