فیلم‌برداری Mortal Kombat 2 رسماً آغاز شد

منبع: گیمفا

6

1402/4/8

17:31


پروسه فیلم‌برداری فیلم مورد انتظار Mortal Kombat 2 رسماً آغاز شده است.

فیلم‌برداری Mortal Kombat 2 رسماً آغاز شد

پروسه فیلم‌برداری فیلم مورد انتظار Mortal Kombat 2 رسماً آغاز شده است.

پس از مدت‌ها انتظار و طی کردن مراحل انتخاب بازیگران، بالاخره به صورت رسمی پروسه فیلم‌برداری فیلم Mortal Kombat 2 (مورتال کامبت ۲) در کشور استرالیا آغاز شده است. پیش از این قرار بود تا پروسه فیلم‌برداری اواخر این ماه آغاز شود که جیمز وان به عنوان تهیه‌کننده، خبر از آغاز پیش از موعد این پروسه داده است که البته جای تعجب هم ندارد، زیرا دیروز شاهد تصویری از پشت صحنه این دنباله با اشاره به شخصیت باراکا بودیم.

فیلم Mortal Kombat در سال ۲۰۲۱ به عنوان ریبوتی بر این مجموعه در دسترس مخاطبین قرار گرفت. جایی که شاهد حضور شخصیت‌های گوناگونی همچون رایدن، جکس، سونیا بلید و اسکورپیون بودیم. حال در دنباله این اثر نه تنها شاهد حضور شخصیت‌های جدیدی همچون جانی کیج و ملکه سیندل خواهیم بود، بلکه عوامل تولید وعده سکانس‌های خشونت‌بار و جذابی را نیز داده‌اند که می‌تواند طرفداران این فرنچایز قدیمی صنعت بازی‌های ویدیویی را شگفت‌زده نماید.

فیلم Mortal Kombat 2 به کارگردانی سایمون مک‌کوید که از بازیگرانی همچون لوئیس تان، جسیکا مک‌نامی، تادانابو آسانو و مکاد بروکس بهره می‌برد، هنوز هیچ تاریخ اکرانی برای آن برنامه ریزی نشده است.

منبع: کمیک‌بوک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو