اعتصاب نویسندگان | از توقف تولید آثار مختلف تا درخواست‌های دیزنی و اچ‌بی‌او

منبع: گیمفا

4

1402/2/16

16:18


اعتصاب نویسندگان در هالیوود سبب توقف تولید برخی از آثار شده و این در حالی است که اچ‌بی‌او و دیزنی خواستار تولید آثار هستند.

اعتصاب نویسندگان | از توقف تولید آثار مختلف تا درخواست‌های دیزنی و اچ‌بی‌او

اعتصاب نویسندگان در هالیوود سبب توقف تولید برخی از آثار شده و این در حالی است که اچ‌بی‌او و دیزنی خواستار تولید آثار هستند.

برای سال‌ها طرفداران سریال کمدی اجتماع (Community) در انتظار ساخت فیلمی سینمایی از این مجموعه بودند و سرانجام پس از مدت‌ها سرویس آنلاین پیکاک در سپتامبر سال گذشته میلادی اعلام کرده بود که فیلمی سینمایی از این مجموعه در دست توسعه قرار دارد.

با این حال در مصاحبه‌ای تازه با بازیگر این مجموعه یعنی جوئل مک‌هیل، وی اظهار داشته که به دلیل اعتصاب نویسندگان که فعلا در جریان است، احتمالا تولید این سریال با تأخیر مواجه خواهد شد. این در حالی است که به تازگی استودیو مارول پیش تولید فیلم سینمایی و مورد انتظار بلید (Blade) را متوقف کرده است.

فیلم «بلید» با بازی ماهرشالا علی در نقش اصلی است و استودیو مارول در این مدت و در حین پیدا کردن کارگردانی مناسب برای این اثر، تأخیرهای زیادی را در تولید آن وارد کرده است. حالا این فیلم به کارگردانی یان دیمانج است و اخیرا نیز خالق سریال کارآگاه حقیقی (True Detective) یعنی نیک پیزولاتو برای نوشتن فیلم‌نامه آن به خدمت گرفته شده بود اما ظاهرا به دلیل اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا تولید آن متوقف شده است. این در حالی است که بسیاری از آثار دیگر نیز تحت تأثیر این موضوع قرار گرفته‌اند.

با وجود اعتصاب نویسندگان آمریکا که وارد اولین هفته خودش می‌شود، کمپانی دیزنی با ارسال نامه‌ای به مدیران اجرایی از آن‌ها خواسته تا با وجود این اعتصاب همچنان به کار خود و تولید فیلم و سریال ادامه بدهند. شبکه اچ‌بی‌او نیز از مدیران اجرایی سریال‎‌ها خواسته تا به کار خود بازگردند و کارهای غیر از نویسندگی را انجام بدهند.

حالا باید دید که نتیجه این اعتصاب نویسندگان آمریکا چه خواهد شد و تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و آیا این موضوع روی تولید فیلم و سریال در اواخر سال ۲۰۲۳ یا اوایل ۲۰۲۴ تأثیر زیادی خواهد گذاشت یا خیر؟

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو