بهترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی تمام دوران

بهترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی تمام دوران


منبع: فیگار

4

1402/2/17

02:28


اگر به سریال های عاشقانه و طنز ترکی علاقه‌مند هستید، در نوشتار بهترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی 2023 و تمام دوران همراه ما باشید.

اگر به سریال های عاشقانه و طنز ترکی علاقه‌مند هستید، در نوشتار بهترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی 2023 و تمام دوران همراه ما باشید.

جدیدترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی

بهترین سریال های ترکی رمانتیک کمدی از جمله سریال‌های محبوب و پرطرفدار ترکیه هستند که غالبا در فصل تابستان به نمایش در می‌آیند. از جمله محبوب‌ترین‌ها می‌توان به بوی توت فرنگی، تو درم را بزن، عشق اجاره‌ای و … اشاره کرد که در ادامه به معرفی‌شان می‌پردازیم.

ادا اجه، هانده ارچل، بوراک دنیز، الچین سانگو، باریش فالای، بیرکان سوکوللو، آیتاچ شاشماز، کرم بورسین، جمره بایسل، آلپ نوروز، ایلهان شن، بورجو اوزبرک و … از جمله بازیگران سریال های کمدی رمانتیک ترکی هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال‌های ترکی

بهترین فیلم‌های ترکی

بهترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی

مقاله مکمل: بهترین فیلم‌های کمدی عاشقانه ترکی

بهترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی

بهترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی

فیلم و سریال کمدی عاشقانه یا فیلم و سریال کمدی رمانتیک (به انگلیسی: Romantic comedy) یکی از ژانرهایی است که زیرمجموعه ژانرهای کمدی و رومانتیک محسوب می‌شود. این گونه آثار معمولاً با دستاویز قرار دادن عشق و علاقه افراد و قرار دادن آن در موقعیت‌های طنز ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال‌های تابستانی ترکی

جدول پخش سریال‌های ترکیه

پرنده سحرخیز (Erkenci Kuş)

سریال های عاشقانه و طنز ترکی

بهترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی

عطر عشق یا پرنده سحر خیز (به ترکی، استانبولی:Erkenci Kuş) یک مجموعه تلویزیونی ترکی است که از ۲۶ ژوئن ۲۰۱۸ تا ۶ اوت ۲۰۱۹ از شبکه استار تی وی پخش شد. دمت اوزدمیر و جان یامان در این سریال بازی کردند.

صنم زن جوانی است که آرزو دارد نویسنده شود و در جزایر گالاپاگوس زندگی کند. او با وجود کار در خواربارفروشی پدرش، از سوی والدینش مجبور می‌شود بین ازدواج با همسایه اش مظفر و یافتن شغل مناسب یکی را انتخاب کند. صنم در شرکت “ایده عالی” ، یکی از آژانس‌های تبلیغاتی برجسته ترکیه، کار می‌کند.

صاحب آژانس تبلیغاتی، “عزیز” دو پسر به نام‌های امره و جان دارد. امره می‌خواهد شرکت را تصاحب کند، اما پدرش معتقد است که جان برای این کار مناسب تر است و او به عنوان مدیر منصوب می‌شود. جان آنچه پدرش برای شرکت می‌خواهد دارد، اما ترجیح می‌دهد در مکان‌های دوردست عکس بگیرد.

جان پس از اطلاع از مشکلات سلامتی پدرش، در نهایت با مدیریت شرکت موافقت می‌کند. عزیز همچنین به جان می‌گوید که جاسوسی را در شرکت پیدا کند که به رقیب آنها، آیلین کمک می‌کند. صنم در یک مهمانی اپرا که چهلمین سالگرد تأسیس شرکت را جشن می‌گیرد، در بالکنی تاریک به جان برخورد می‌کند.

جان فکر می‌کند که او دوست دخترش پولن است، بنابراین او را می‌بوسد. صنم متوجه می‌شود که غریبه ای را که او را بوسیده دوست دارد و اسم رمز آلباتروس را به او می‌دهد. جان به زودی عاشق صنم می‌شود و متوجه می‌شود که او آن روز در اپرا او را بوسیده‌است که داستان اجتناب ناپذیر عشق را آغاز می‌کند.

عشق اجاره‌ای (Kiralık Aşk)

سریال های عاشقانه و طنز ترکی

سریال های عاشقانه و طنز ترکی

عشق اجاره‌ای سریالی است که در دو فصل ارائه شد. فصل نخست آن ۵۲ قسمت بود که بازیگران آن عبارت بودند از:الچین سانگو، باریش آردوچ، صالح بادمجی، سنم اوزتورک، اونور بویوک توپچو، نرگیس کومباسار و… در فصل دوم تعدادی بازیگر از مجموعه خداحافظی کرده و بازیگران جدیدی چون مژده اوزمان به سریال پیوستند.

سریال عشق اجاره‌ای داستان دختر فقیری به نام دفنه را روایت می‌کند که با بی‌پولی و بدهی برادرش دست و پنجه نرم می‌کند. ناگهان او با یک پیشنهاد جالب از طرف (نریمان) وارد یک بازی می‌شود که در ازای پول، عُمر را عاشق خود کند.

دقیقاً زمانی که “دفنه توپال” (در دوبله فارسی دافنه) از همه‌ چیز ناامید شده بود، با یک پیشنهاد، وارد بازی‌ای شد، که طی ۶ ماه، “عُمَر ایپلیکچی” (در دوبله فارسی امید) را عاشق خودش کند. در طی این بازی، دفنه با این سؤال مواجه می‌شود که: «آیا ما عشق را پیدا می‌کنیم، یا عشق ما را؟»

بوی توت فرنگی (Çilek Kokusu)

جدیدترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی

جدیدترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی

یک کمدی درام، عاشقانه، درام، جوانان و عاشقانه ترکی به کارگردانی گلد فیلم با بازی دمت اوزدمیر، یوسف چیم، اکین مرت دیماز، ماهیر گونشیری، مین توگای، مورات باش اوغلو و لاچین جیلان است که در سال 2015 از شبکه استار تی وی منتشر شد. این سریال از سریال تلویزیونی کره جنوبی The Heirs اقتباس شد و با قسمت بیست و سوم که در 27 نوامبر 2015 پخش شد به پایان رسید.

آسلی که به همراه مادرش در خانه کوچکی زندگی می‌کند با قنادی روزگار را می‌گذراند. مادر آسلی نیز با نظافت خانه‌های ثروتمندان درآمدی ناچیز دارد. روزی آسلی در تلاش برای رساندن سفارش یک کیک در حال دویدن از عرض خیابان با اتومبیلی برخورد می‌کند که باعث می‌شود کیک‌اش کاملا از بین برود.

آسلی که در تلاش برای به دست آوردن درآمد بیشتری است از طرف دوست صمیمی‌اش کاری در یک هتل ساحلی به او پیشنهاد می‌شود. با وجود تمام سختی‌ها آسلی راهی هتل شده و بعد از چند روز کاری متوجه می‌شود که صاحب هتل همان راننده‌‌ای است که با او تصادف کرده بود و بعد از درگیری دوباره با او (بوراک) به شهر خود استانبول باز می‌گردد.

از طرفی دیگر مادر آسلی که به دستور صاحب خانه‌شان مجبور به تخلیه خانه است از طرف یکی از مشتریانش پیشنهاد خوبی دریافت می‌کند؛ مادر آسلی و دخترش می‌توانند با اقامت در اتاقی در کنار خانه مجلل آن‌ها به امور آشپزخانه و نظافت خانه هم رسیدگی کنند. آسلی بی‌خبر از همه‌جا بعد از نقل مکان به خانه پدری بوراک دوباره با او رو به رو می‌شود.

عشق حرف حالیش نمیشه (Aşk Laftan Anlamaz)

جدیدترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی

بهترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی

عشق حرف حالیش نمیشه مجموعهٔ تلویزیونی ترکیه‌ای است که در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ از شبکهٔ شو تی‌وی پخش شد. این درام عاشقانه و کمدی ۳۱ قسمت دارد. محور اصلی داستان، رابطهٔ حیات اوزون، دختری از طبقهٔ متوسط جامعه اهل منطقه‌ای در حاشیهٔ استانبول، با رئیسش مورات سارسیلماز در شرکت بین‌المللی تولید لباس و پارچهٔ سارته است.

در ابتدای مجموعه تلویزیونی، حیات برای به دست آوردن شغل در شرکت سارته مجبور می‌شود خود را شخص دیگری معرفی کند و این سرآغاز همهٔ اتفاقات است! رابطهٔ حیات و مورات ماجراهای غیرقابل پیش‌بینی بسیاری خلق می‌کند که از دلایل اصلی پربیننده بودن این مجموعه تلویزیونی است. در این بین شخصیت‌های فرعی از جمله خانوادهٔ مورات و دو دوست صمیمی حیات نیز هرکدام در شکل‌گیری و جهت‌دهی روند داستان نقشی دارند.

خلاصه داستان سریال ترکی دو غریبه با بازی هانده ارچل و بوراک دنیز

دختران آفتاب (Güneşin Kızları)

سریال های کمدی رمانتیک ترکی

سریال های کمدی رمانتیک ترکی

دختران آفتاب (ترکی استانبولی: Güneşin Kızları‎) یک مجموعه تلویزیونی ترکیه ایی با بازی امره کینای، اوریم آلاسیا، تولگا ساریتاش، بورجو اوزبرک، هانده ارچل و برک آتان است. پخش این مجموعه از ۱۸ ژوئن ۲۰۱۵ از کانال د آغاز و در ۱۹ مارس ۲۰۱۶ به پایان رسید.

گونش یک زن سی و پنچ ساله و معلم ادبیات است و همراه دختران دوقلویش نازلی و سلین که هفده ساله و دختر کوچکش پری که پانزده ساله است در ازمیر زندگی میکند. همسر گونش ظفر سال‌ها پیش او و دخترانش را ترک کرده است. آن‌ها در ازمیر زندگی آرامی دارند.

تا این که یک روز گونش با مردی بنام هالوگ مرت‌اوغلو آشنا می‌شود. هالوگ و گونش در زمان کوتاهی عاشق هم می‌شوند. هالوک از گونش درخواست ازدواج می‌کند، گونش با این درخواست موافق است اما نازلی با این ازدواج مخالفت می‌کند.

او به هالوک حس خوبی ندارد و از اون خوشش نمیاد برعکس سلین با این ازدواج موافق است او این ازدواج را فرصت خوبی هم برای خودش و هم برای مادرش میداند، پری هم با ازدواج مادرش مخالفتی ندارد او به تصمیم مادرش احترام می‌گذارد. گونش و دخترانش وارد خانواده مرت‌اوغلو می‌شوند.

تو در خانه ام را بزن (Sen Çal Kapımı)

بهترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی

تو درم را بزن یا تو در خانه‌ام را بزن مجموعه تلویزیونی در ژانر درام، عاشقانه و کمدی ساخت کشور ترکیه‌ و تولید ام‌اف یاپیم به کارگردانی آلتان دونمز و نویسندگی عایشه اونر کوتلو است. کرم بورسین و هانده ارچل نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند. اولین قسمت آن در ۸ ژوئیه ۲۰۲۰ از شبکه فاکس ترکیه به روی آنتن رفت و در ۸ سپتامبر ۲۰۲۱ پس از ۵۲ قسمت به پایان رسید.

ادا (هانده ارچل) که تمام هدفش در زندگی تحصیل و گرفتن بورسیه است، با سرکان بولات (کرم بورسین) که بورس تحصیلی بین‌المللی خود را رها کرده روبرو می‌شود، سرکان بولات به دلیل یک سری مشکلات شخصی دنبال کسی می‌گردد که بتواند به‌مدت دوماه نقش نامزد او را بازی کند به ادا پیشنهاد می‌کند که اگر دو ماه نقش نامزد اون روبازی کند، به‌صورت کاملاً رایگان بورسش را به ادا می‌دهد.

اگرچه ادا ابتدا به دلیل تنفرش از سرکان این پیشنهاد را رد می‌کند، اما با توجه به شرایط مجبور به پذیرش شرایط سرکان می‌شود. سرکان و ادا ضمن نقش بازی کردن، رابطه ای پرشور و چالش‌برانگیز را تجربه می‌کنند که موجب می‌شود همه برنامه‌ریزی را فراموش کنند.

زیباتر از تو (Senden Daha Güzel)

بهترین سریال های ترکی رمانتیک کمدی

بهترین سریال های ترکی رمانتیک کمدی

یکی از سریال‌های تابستانی ترکیه که با داستانی عاشقانه، بازیگرانی جذاب و صحنه‌هایی زیبا از شهر استانبول توانست نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند و جزو سریال‌های پرمخاطب شبکه فاکس تی وی Fox tv ترکیه باشد.

افسون دختر جوان و زیبایی است که به عنوان متخصص پوست در یک روستای کوچک کار می کند. او زندگی آرامی دارد و با پدرش در مزرعه روستایی با خوشبختی زندگی می کند. او از کودکی مادرش را ندیده است.

زندگی افسون وقتی وقتی تغییر می‌کند که اطلاعاتی از مادرش، پروین به دست میارد. پروین یک جراح پلاستیک است و یکی از بهترین کلینیک زیبایی را اداره می کند. او مشکلات سلامتی دارد و باید تحت عمل جراحی قرار گیرد. او باید 3 ماه از کلینیک زیبایی خود دور باشد. در این مدت او از دخترش می خواهد که از طرف او کلینیک زیبایی را اداره کند. افسون برای یک روز به استانبول می آید.

او فکر می کند که مادرش در بخش مراقبت های ویژه می ماند و می خواهد او را ببیند. او فقط می‌خواهد قبل از مرگ به مادرش بگوید چه احساسی دارد. وقتی متوجه می شود که او را فریب داده، بلافاصله می خواهد استانبول را ترک کند.

افسون نمی‌خواهد کلینیک زیبایی را اداره کند و می خواهد به زندگی دنج خود بازگردد. با این حال، مادرش پروین تهدید می کند که مزرعه روستای‌اش را از او می‌گیرد. افسون دو انتخاب دارد: یا به مدت سه ماه کلینیک زیبایی را اداره می‌کند یا مزرعه روستایی را که پدرش در آن زندگی می‌کند از دست خواهد داد.

افسون کاری جز پذیرش اداره کلینیک زیبایی ندارد. او باید این کلینیک را با یک جراح پلاستیک موفق به نام امیر اداره کند. امیر موفق‌ترین جراح پلاستیک در کلینیک زیبایی است. او خوش قیافه و متکبر است و از ایده اداره کلینیک همراه با افسون خوشش نمی‌آید و از این رو تصمیم می گیرد همه چیز را برای او سخت کند.

بازی بخت (Baht Oyunu)

بهترین سریال های ترکی رمانتیک کمدی

بهترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی

بازی بخت مجموعه تلویزیونی ترکی ساخت سال ۲۰۲۱ کشور ترکیه است. این سریال ۱۷ قسمت دارد. سریال ترکی بازی بخت با حضور بازیگرانی همچون : جمره بایسل، آسلی سومن، آیتاچ شاشماز و ادریس نبی تاشکان از شبکه Kanal D به یکی از سریال محبوب ترکیه‌ای تبدیل شده است.

آدا ( جمره بایسل ) دختر جوان زیبایی که در میان زنانی بزرگ شده که معتقدند اگر نتوانند با اولین عشق خود ازدواج کنند، خوشبخت نخواهند بود. مادربزرگ و مادرش پس از اینکه توسط عشق اول خود رها شدند، مجبور شدند با ناراحتی زندگی کنند. به خاطر همین خرافاتی هستند، آدا می‌خواهد دست به هر کاری بزند تا با عشق اولش ازدواج کند.

دروغ شیرین من (Benim Tatlı Yalanım)

بهترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی

بهترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی

داستان به ظاهر معصوم نجات و سونا که از دنیاهای متفاوتی هستن که با یک دروغ شروع می‌شود و به سمت عشق می‌رود. همه چی با یک دروغ شیرین شروع می‌شود. نجات در حال زندگی با دخترش کایرا هست. آیلین، مادر کایرا وقتی کایرا بچه بود ترکشون کرده نجات هم برای اینکه دختر کوچکش ناراحت نشه گفته مادرش در آفریقا ماموریت مهمی دارد و سال‌ها از زبان مادرش برای دخترش نامه می‌نویسد.

وقتی تولد 6سالگی کایرا نزدیک می‌شود نجات می‌فهمد دخترش انتظار دارد مادرش در تولدش بیاید. هر چقدر هم نجات تلاش می‌کند کایرا را از این فکر دور کند دختر کوچولو با هیجان باور دارد مادرش می‌آید. نجات با بیچارگی سعی می‌کند با همسرش که چندین ساله حرف نزده ارتباط برقرار کند.

درغگو های کوچک شیرین (Tatlı Küçük Yalancılar)

بهترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی

بهترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی

دروغگو‌های کوچک شیرین نام مجموعه تلویزیونی است که در ژانر معمایی است. این سریال داستانی شبیه به سریال آمریکایی (دروغ‌گوهای کوچک زیبا) دارد. داستان پنج دوست است که یک شب یکی از آن‌ها گم می‌شوند و پس از یک سال جنازه آن را پیدا می‌کنند و بعد پیدا شدن جسد پیامک‌های مرموزانه‌ای به این چهار دختر به نام ( آ ) ارسال می‌شود.

فصل گیلاس (Kiraz Mevsimi)

بهترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی

بهترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی

فصل گیلاس یک مجموعه تلویزیونی ترکیه‌ای با بازی سرکان چای اوغلو، اوزگه گورل است. پخش این مجموعه از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ از فاکس ترکیه پخش شد. اویکو دختری زیبا و با استعداد است که بزرگترین آرزوی او بودن طراح لباس معروفی است. او بر اثر اتفاقاتی با آثار دینچر آشنا شده و داستان از اینجا شروع می‌شود.

داستان عشق میان دوست دوران بچگی اویکو یعنی مته و شریک اون آیاز با بازی‌های مخفیانه دوست نزدیکش شیما خیلی خوب به قضیه‌ای پیچیده تبدیل می‌شود. برای آیاز مجرد که مخ دخترا را می‌زند هم ریسک ورود به دنیای اویکو و به دست آوردن دلش حال و هوای یک بازی جذاب به خودش گرفته است. در حالی که اویکو برای رسیدن به آرزوهایش دست و پا می‌زند، محله و آدم‌هایش با طوفان‌های تغییرآور می‌لغزند.

خانواده شوهرم (Kocamın Ailesi)

بهترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی

بهترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی

خانواده شوهرم یک مجموعه تلویزیونی ساخت ترکیه در ژانر درام، خانوادگی و کمدی عاشقانه است که اولین قسمت آن در تاریخ 3 جولای 2014 توسط میا یاپیم پخش شد. Yeliz Kuvancı و Gökhan Alkan نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند. اقتباسی از درام کره‌ای خانواده شوهرم دارد. این سریال که در مجموع شامل 2 فصل بود با قسمت 57 خود که در 11 نوامبر 2015 پخش شد به پایان رسید.

خانواده‌ای سنتی و شلوغ ترک که یکی از فرزندانشان ۲۵ سال پیش ناپدید شد. تاریک همسر محبوب خود را از دست داد. اگر دو خانواده بسیار متفاوت همسایه شوند و معلوم شود که تاریک در واقع همان بچه‌ای است که ناپدید شده است، چه؟ البته این یک کمدی خواهد بود.

عشق زیر شیروانی (Çatı Katı Aşk)

بهترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی

بهترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی

عشق زیر شیروانییک مجموعه تلویزیونی کمدی رمانتیک ساخت ترکیه با امضای آی یاپیم است که اولین قسمت آن در 9 جولای 2020 پخش شد. این سریال با انتشار قسمت شانزدهم آن در ۲۴ اکتبر ۲۰۲۰ به پایان رسید.

عشق زیر شیروانی داستان عشق خنده‌دار و پرهیجان آتش و یاسمین رو به تصویر می‌کشد. آتش و یاسمین وارد خانواده‌ای گرم و صمیمی می‌شوند و آنجا عشق، شریک شدن، محبت و دوستی را یاد می‌گیرند.

عشق منطق انتقام (Aşk Mantık İntikam)

بهترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی

بهترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی

عشق منطق انتقام یک مجموعه تلویزیونی، درام و کمدی عاشقانه ترکی است، که بر اساس بانوی مجرد حیله‌گر کره جنوبی است. در ۱۸ ژوئن ۲۰۲۱ از شبکه فاکس ترکیه پخش شد، در ۲۲ آوریل ۲۰۲۲ به پایان رسید و بورجو اوزبرک، ایلهان شن، بوراک یوروک و ملیسا دونگل در آن بازی می‌کنند. این مجموعه با دوبله فارسی از ام‌بی‌سی پرشیا پخش شد.

در حالی که اسرا فکر می‌کند در یکی از صبح‌های معمولش از خواب بیدار می‌شود، ناگهان خود را در محاصره اخبار اوزان، حضور او در تلویزیون و عکس‌های بزرگ او روی بیلبوردها می‌بیند. اوزان شوهر سابقش که دو سال پیش از او طلاق گرفت همه جا حضور دارد. همچنین بسیار تغییر کرده‌است.

اوزان که هنگام ترک اسرا یک پنی شلیک کرد، به یک فرد کاملاً متفاوت تبدیل شده‌است. او بسیار موفق، بسیار خوش تیپ و بسیار ثروتمند است. در حالی که زندگی او به لطف برنامه رسانه اجتماعی که اوزان پیدا کرد تغییر کرد، اسرا ایستاد. قبل از اینکه اسرا بر شوک خود غلبه کند، با اوزان روبرو می‌شود. اما اوزان که آنقدر اسرا را دوست داشت که بمیرد، دیگر پیش او نیست. او مردی است سرد، متکبر، پر از خشم نسبت به اسرا!

عشق از نو (Aşk Yeniden)

بهترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی

بهترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی

عشق از نو مجموعهٔ تلویزیونی ترکیه‌ای در ژانر کمدی و عاشقانه است که از فاکس پخش شد. نقش‌های اصلی آن را بورا گولسوی و ازگه ازپیرینچی ایفا می‌کنند. این مجموعه در ۱۰ فوریهٔ ۲۰۱۵ به نمایش درآمد و در ۱۴ ژوئن ۲۰۱۶ به پایان رسید.

زینب که بدون خبر دادن به خانواده اش، با عشقش اَرتان به آمریکا فرار کرده بود، بعد از اینکه توسط ارتان ترک شد، با پسر چند ماهه اش، نا امید به ترکیه برمی گردد. زینب که نمی‌داند چه توضیحی دربارهٔ پسرش، به پدر خود بدهد، درمانده سوار هواپیما می‌شود.

از طرف دیگر فاتیح که برای فرار از نامزد اجباریش به آمریکا رفته بود، بعد از شکست عشقی در آمریکا تصمیم به بازگشت به ترکیه می‌گیرد. داستان این دو که در راه برگشت به خانه با هم آشنا می‌شوند، قصهٔ سریال عشق از نو ست. که لحظات خنده دار و عاشقانه‌ای را می‌آفریند.

تازه عروس (Yeni Gelin)

بهترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی

بهترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی

تازه عروس یک مجموعه تلویزیونی ساخت ترکیه در ژانر کمدی، عشقی و درام به کارگردانی ارسوی گولر و با بازی جسیکا می و تولگا مندی است که پخش آن از تلویزیون شو تی وی در تاریخ 11 مارس 2017 با امضای پروسه فیلم آغاز شد. این سریال که شامل 3 فصل بود با قسمت شصت و سوم خود که در 24 نوامبر 2018 پخش شد به پایان رسید.

بلا دختر جوان و زیبایی از خانواده‌ای اشرافی است. پدر او سفیر ترکیه در اسپانیا و مادرش از خانواده‌ای بسیار قدرتمند از اسپانیا است. بلا در دانشگاه با پسری به نام هازار آشنا می‌شود. هازار از خانواده‌ای بسیار سنتی و قبیله‌ای از اهالی شهر آدانا است. خانواده‌ی او به نام بوزوک، قبیله‌ای هستند که به رسم و رسوم خود بسیار معتقدند و آن‌ها را با جدیت اجرا می‌کنند.

بلا و هازار با اینکه از لحاظ خانوادگی و شخصیتی بسیار متفاوت هستند؛ وارد رابطه عاشقانه‌ای می‌شوند. این دو نفر بعد از سه سال رابطه در حین تحصیل، تصمیم به ازدواج می‌گیرند، بدون اینکه والدین‌شان را در جریان بگذارند ازدواج می‌کنند و زندگی جدیدشان را آغاز می‌‎‌کنند.

بلا که اکنون همسر هازار است به همراه او به شهر آدنا می‌رود و از رفتن به این شهر بسیار خوشحال و هیجان‌زده است اما آشنا شدن او با خانواده هازار باعث می‌شود همه چیز جوری که او انتظار دارد پیش نرود. خانواده هازار با ازدواج او با بلا مخالف هستند چرا که هازار از قبل با دختری به نام دیلان از قبیله‌ای دیگر برای پایان دادن دشمنی بین این دو قبیله نامزد شده بود.

حالا که هازار دیگر نمی‌تواند با دیلان ازدواج کند دشمنی بین این دو قبیله شدت می‌گیرد. همچنین بلا دید مدرنی به زندگی دارد که با روش زندگی زنان خانواده متفاوت است و بلا متوجه می‌شود که به عنوان عروس خانواده جایگاه خوبی ندارد و باید مانند یک خدمتکار زندگی کند.

عشق تجملاتی (Afili Aşk)

بهترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی

بهترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی

عشق تجملاتی نام مجموعه تلویزیونی ترکیه‌ای است که داستانی زوجی لجباز به نام های کرم و عایشه را میگوید.بازیگران اصلی این سریال، چاعلار ارطعرل و بورجو اوزبرک می‌باشند.

کرم پسر چشم چرون و خوشتیپ یک خانواده استانبولی است که از قدیمی ترین‌ها در سکتور منسوجات هستند. با ایده‌های خلاقانه خودش با یه استارتاپ کارخونه قدیمی خانواده‌اش را که به مرور زمان داشت از رده خارج می‌شد را به نامبر وان این سکتور تبدیل کرد ولی در چشم پدرش هنوز مرد نشده بود چون همیشه دنبال خوشگذرونی و هوسرانی بود.

عایشه هم یه دختر خوشگل و باهوش و خوش قلب است که در کارخانه کرم به عنوان کارگر کار می‌کند و تحت کنترل دو خان داداشش که یکی قلدر و یکی بی‌خاصیت است. و یک زندگی بی رنگ و مزه را سپری می‌کند. تنها امیدش این اشت که با برک که مدتی است با او دوست می‌باشد ازدواج کند. و این زندگی را پشت سرش بگذارد ولی وقتی خان داداش هایش سعی کردند او را به عقد صبری، پسر ثروتمند محله در بیارورند عایشه به برک می‌گوید باید هرچه زودتر ازدواج کنند و برک با شنیدن این جا می‌زند.

آقای اشتباه (Bay Yanlış)

بهترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی

بهترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی
  • نام فارسی: آقای اشتباه
  • ستارگان: جان یامان، اوزگه گورل
  • ژانر: کمدی عاشقانه

داستان دختری که به تازگی از دوست پسر خود جدا شده است و در یافتن شغل دچار مشکل است. در وضعیت بدی قرار دارد، هم روحی و هم مالی! یک روز که از قرار کاری باز می‌گردد و باران می‌بارد، در تاکسی با آقای اشتباه برخورد می‌کند.

اوزگور و ازگی با دعوا کنار هم می‌آیند اما رفته رفته عاشق یکدیگر می‌شوند. ازگی نقش دوست دختر اوزگور را در عروسی خواهرش بازی می‌کند، اما خانواده اوزگور عاشق ازگی می‌شوند. درنهایت این صمیمیت بین اوزگور و ازگی نیز به وجود می‌آید.

ستاره شمالی (Kuzey Yıldızı İlk Aşk)

بهترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی

بهترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی
  • نام فارسی: ستاره شمالی
  • ستارگان: اسماعیل دمیرجی، آسلیهان گونر
  • ژانر: کمدی عاشقانه

دانلود سریال ستاره شمالی با دوبله فارسی

ییلدیز تا جایی که به یاد دارد عاشق کوزی است. ولی کوزی مجبور بوده خود را عاشق ییلدیز نشان دهد. کوزی و ییلدیز از ۲ خانواده اصیل کارادنیز هستند. ۲۰ سال پیش یعنی در سال ۱۹۹۹، کوزی به بهانه درس و دانشگاه، به استانبول رفته و با دختری به نام شعله ازدواج می‌کند!

آن دو صاحب ۳ دختر به نام‌های فریده، گوگچه و مینه می‌شوند و کوزی هم فردی ثروتمند می‌شود. حال سال ۲۰۱۹ است. شعله به کوزی خیانت کرده و تمام پول‌های او را می‌دزدد. کوزی که پولی برای تأسیس دوباره شرکت‌اش ندارد به کارادنیز بر می‌گردد. داستان از آنجا آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های رمانتیک کمدی ترکی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

گوناگون بهترین سریال های ترکی بهترین فیلم‌های ترکی پرنده سحرخیز عشق اجاره ای بوی توت فرنگی عشق حرف حالیش نمیشه دختران آفتاب تو در خانه ام را بزن زیباتر از تو بازی بخت دروغ شیرین من درغگو های کوچک شیرین فصل گیلاس خانواده شوهرم عشق زیر شیروانی عشق منطق انتقام عشق از نو تازه عروس عشق تجملاتی آقای اشتباه ستاره شمالی بهترین فیلم‌های کمدی عاشقانه ترکی بهترین سریال‌های تابستانی ترکی جدول پخش سریال های ترکیه پرنده سحرخیز Erkenci Kuş عشق اجاره‌ای Kiralık Aşk بوی توت فرنگی Çilek Kokusu عشق حرف حالیش نمیشه Aşk Laftan Anlamaz دختران آفتاب Güneşin Kızları بهترین سریال‌های ترکی مدرسه‌ای و تینیجری تو در خانه ام را بزن Sen Çal Kapımı هانده ارچل کرم بورسین زیباتر از تو Senden Daha Güzel بازی بخت Baht Oyunu دروغ شیرین من Benim Tatlı Yalanım سریال‌های ترکیه‌ای خیانت درغگو های کوچک شیرین Tatlı Küçük Yalancılar فصل گیلاس Kiraz Mevsimi خانواده شوهرم Kocamın Ailesi بهترین فیلم‌های غمگین ترکی عشق زیر شیروانی Çatı Katı Aşk عشق منطق انتقام Aşk Mantık İntikam عشق از نو Aşk Yeniden تازه عروس Yeni Gelin عشق تجملاتی Afili Aşk آقای اشتباه Bay Yanlış ستاره شمالی Kuzey Yıldızı İlk Aşk دانلود سریال ستاره شمالی با دوبله فارسی بهترین سریال های ترکی عاشقانه بهترین فیلم‌های ترکی عاشقانه بهترین سریال‌های تاریخی ترکی بهترین فیلم‌ها و سریال‌های اینترنتی ترکی بهترین فیلم‌ها و سریال‌های علمی تخیلی ترکی نقد فیلم نقد سریال اخبار سینما بهترین فیلم ها و سریال های ترکی فیلم ها و سریال های عاشقانه فیلم ها و سریال های کمدی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو