معرفی پر طرفدارترین تورهای داخلی از مبدا تهران

منبع: تکراتو

5

1402/2/18

15:46


معرفی و بررسی پر طرفدارترین تورهای داخلی از مبدا تهران، دید شما را نسبت به تنوعی که در انتخاب دارید؛ بازتر می‌کند. مخصوصا اگر قرار باشد تا تجربه سفر مسافران دیگر را بعد از انتخاب بهترین تور گردشگری داخلی از تهران بدانید. در این مطلب، تمام سعی خود را کردیم تا چالش انتخاب یک تور…

معرفی پر طرفدارترین تورهای داخلی از مبدا تهران

معرفی و بررسی پر طرفدارترین تورهای داخلی از مبدا تهران، دید شما را نسبت به تنوعی که در انتخاب دارید؛ بازتر می‌کند. مخصوصا اگر قرار باشد تا تجربه سفر مسافران دیگر را بعد از انتخاب بهترین تور گردشگری داخلی از تهران بدانید. در این مطلب، تمام سعی خود را کردیم تا چالش انتخاب یک تور داخلی از تهران را برطرف کنیم.

«محبوب‌ترین و پرطرفدارترین تورهای داخلی از تهران» شامل تورهای چابهار، مشهد، قشم و کیش هستند. تجربه مسافران ثابت کرده است که هزینه‌های سفر با تورهای داخلی بعد از 2 هفته اول سال، به نسبت کاهشی خواهد بود. به همین خاطر، این تورها می‌توانند ارزان‌قیمت و اقتصادی هم باشند.

اما در رابطه با قیمت تورهای داخلی در نوروز امسال باید بدانید که افزایش آن کاملا محسوس بوده است. به طوری که یک خانواده دو نفره برای یک سفر و فقط هزینه تور، در یک سفر داخلی باید بیشتر از سال گذشته هزینه می‌کرده است.

تابستان، پاییز و سپس زمستان هنوز فرصت‌های مناسبی هستند که می‌توانید برای سفر با قیمتی مناسب انتخاب کنید. در ادامه به جزئیات هر کدام از بهترین تورهای داخلی از تهران اشاره می‌کنیم تا تجربه‌ی واقعی از نگاه مسافران از سفرهای داخلی با تور داشته باشید.

تور چابهار، بهترین تور داخلی از تهران

انتخاب چابهار به‌عنوان یکی از بهترین تورهای داخلی ایران از تهران، دور از تعجب نیست. چون چابهار در دل خود توانسته است پیوند خوبی میان کویر و ساحل را به تصویر بکشد و طیف زیادی از افراد را به خود جلب کند. استفاده از ماشین شخصی برای رفتن به چابهار از نگاه مسافرانی که قصد سفر دارند، کار چندان اقتصادی نیست. چون مسافت بین تهران تا چابهار بسیار زیاد است و هر چه باشد، هزینه‌های زیاد جابجایی با ماشین شخصی، لذت سفر را کم می‌کنند.

معرفی پر طرفدارترین تورهای داخلی از مبدا تهران

تور چابهار از تهران برای افرادی که سخت‌پسند هستند، اولین گزینه است. زیرا، چابهار در هر فصل جذابیت‌های تماشایی خود را دارد و می‌توانید بر اساس علاقه‌تان، زمان سفر خود را انتخاب کنید. آب و هوای معتدل در پاییز و زمستان، برنامه‌های فرهنگی مخصوص مثل منسون در تابستان و کوه‌های مریخی و گِل فشان در بهار و پاییز، برجسته‌ترین دلایل سفر به چابهار هستند.

بررسی تور داخلی چابهار از نگاه مسافران

از نگاه مسافرانی، چابهار یک منطقه ایده‌آل برای افرادی است که طبیعت‌گردی را به طور حرفه‌ای دنبال می‌کنند. با این وجود، محبوبیت شهر چابهار همانا و پرفروش بودن تور چابهار از تهران همانا. قیمت تور چابهار در سال 1402 برای هر نفر  سه میلیون تومان و خورده‌ای شروع می‌شود. سوئیت رو به باغ و سوئیت رو به دریا جزو پیشنهادات مسافران در سال‌ قبل بوده‌اند.

در بخش زیر، به مواردی که باعث شده است تا این شهر از نظر مسافران جذاب باشد، اشاره کردیم تا بتوانید شما هم تجربه‌ی خوبی کسب کنید.

مناطق دیدنی چابهار از نظر مسافران که حتما باید رفت

رزرو بلیط برای پر طرفدارترین تورهای داخلی از مبدا تهران در روزهای عادی سال می‌تواند حال و هوای شما را به کلی تغییر بدهد. تور چابهار یکی از همین انتخاب‌های عالی است که می‌توانید جهت تلطیف روح خود تجربه کنید.

طبق نظرات واقعی مسافران به شما پیشنهاد می‌کنیم تا فصل تابستان را در اولویت زمانی دوم و سوم خود برای سفر به آنجا در نظر بگیرید. زیرا، وزش و نسیم باد در این ماه باعث می‌شود تا چابهار خنک‌تر از تهران باشد و افراد زیادی تصمیم به سفر داشته باشند.

غیر از آب و هوا، مکان‌های طبیعی زیر، بخشی از دلایل قانع‌کننده سفر به چابهار محسوب می‌شوند:

1- کوه‌های مینیاتوری

چابهار بیشتر از اینکه یک مقصد برای سفر باشد، یک بهشت نقاشی شده است. شما هم با دیدن کوه‌های مینیاتوری به این واقعیت پی می‌برید. این کوه‌ها را قبلا در فیلم‌ها و انیمیشن‌ها دیده‌اید. به همین دلیل است که به راحتی می‌توانید از دیدن آن‌ها لذت ببرید.

2- بندر تنگ و روستای درک

با ورود به چابهار، ذهن شما به چالش کشیده می‌شود. چرا که پیوند میان ساحل دریا و کویر، غیرقابل باور است و کمتر کسی می‌تواند از کنار آن به سادگی رد شود. (بخش زیادی از محبوب بودن تورهای داخلی از مبدا تهران برای سفر به چابهار را مدیون جاذبه‌هایی هستیم که خیلی مرسوم نیستند و در کمتر جایی می‌توانیم آن را ببینیم.)

3- ساحل شب تاب چابهار

چابهار یا چهاربهار حتی در شب‌های پاییز و زمستان هم مقصد خوبی برای «بهترین تور داخلی ایران از مبدا تهران» است. چرا که ساحل شب‌ تاب همانند اسمی که دارد، در شب می‌درخشد و می‌تواند تاثیر بسزای خود را در آنچه که از سفر کردن می‌خواهید بدست آورید، داشته باشد.

بهترین زمان سفر به چابهار چه موقعی است؟

طبیعت و آب و هوای چابهار هم به‌گونه‌ای با روحیه‌ی انسان‌ها بازی می‌کند. چون دو ماه اردیبهشت و خرداد از نگاه مسافرانی که تجربه سفر با بهترین تور گردشگری داخلی از تهران را داشته‌اند، مناسب‌ترین زمان مسافرت به این شهر هستند.

در صورتی که تصمیم خود را برای سفر به چابهار گرفتید، به رطوبت هوا هم فکر کنید. در این دو ماه، درجه رطوبت هوا ممکن است کمی اذیت‌کننده باشد. اما آنچه که نظر شما را برای سفر به این شهر قطعی خواهد کرد، طبیعت بکر و در عین حال، محیط خلوتی است که در حین گشت در شهر تجربه می‌کنید.

حتی اگر نمی‌توانید در اردیبهشت و خرداد به چابهار سفر کنید، باز هم اشکالی ندارد. افراد زیادی، شرایطی مشابه با شرایط شما را دارند. آنچه که این افراد بیان کرده‌اند، حاکی از آن است که سفر به چابهار در روزهای غیرتعطیل و عادی، فرصت جدیدی را پیش پای شما خواهد گذاشت.

تور مشهد، پرطرفدارترین تور داخلی از تهران

متنوع‌ترین و بهترین تور داخلی از مبدا تهران، تور مشهد است. همچنین از نظر قیمت نسبت به سایر تورهای داخلی، مناسب و اقتصادی است و با توجه به نوع بلیط، کلاس پرواز، کیفیت هتل، تعداد روزها و خدمات ارائه شده، قابل انتخاب برای اقشار مختلف جامعه محسوب می‌شود.

از نگاه مسافران، تور مشهد از تهران در سال 1402 از رنج قیمتی دو میلیون و 590 هزار تومان شروع می‌شود. با توجه به این قیمت می‌توان سفر به مشهد را ارزان‌ترین مسافرت برای تمامی رده‌های سنی و اقشار مختلف جامعه دانست.

تور مشهد را از چه روشی رزرو کنیم، بهتر است؟

برای رزرو تور مشهد، از طریق چندین راه را می‌توانید اقدام کنید. یکی از راه‌ها، استفاده از سایت‌های اینترنتی است که تورهای مشهد را با قیمت‌های مختلف و امکانات متفاوت ارائه می‌دهند. شما با مراجعه به این سایت‌ها می‌توانید تور مورد نظر خود را بر اساس مبدا، مقصد، تاریخ و مسافران جستجو کنید و با پرداخت آنلاین، تور خود را رزرو کنید.

راه دیگر، استفاده از آژانس‌های گردشگری است که در شهر شما فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید با تماس با آژانس‌های گردشگری یا حضور در دفاتر آن‌ها، از شرایط و قیمت بهترین تور مشهد مطلع شوید و با پرداخت نقدی یا کارت به کارت، تور خود را رزرو کنید.

همچنین بعضی از آژانس‌های گردشگری، خدمات رزرو تلفنی هم دارند که شما می‌توانید با شماره‌گیری تلفن آژانس، تور خود را رزرو کنید و هزینه آن را در هنگام حضور در فرودگاه یا هتل پرداخت کنید.

براساس نظر مسافران، انتخاب سایت‌های گردشگری معتبری که خدمات رزرو تلفنی هم دارند، انتخاب ایده‌آلی است. در این صورت، هر گونه سوالی که داشته باشید، قبل از رزرو تور مورد نظرتان می‌توانید بپرسید.

معرفی هتل‌های خوب در مشهد از نگاه مسافران

به‌طور معمول، پرطرفدارترین تورهای گردشگری از مبدا تهران برای مقصد مشهد با هتل‌های 5 ستاره مثل قصر الضیافه، درویشی و هما1 به مسافران ارائه می‌شوند که در نوعِ خود، گران هم هستند. اگر بودجه کمتری دارید، می‌توانید از هتل‌های چهار یا سه ستاره مانند الماس، آدینا، میامی و سی نور را انتخاب کنید.

بسیاری از مسافران، هتل‌های مشهد را براساس فاصله‌ای که تا حرم مطهر امام‌ رضا دارند، انتخاب می‌کنند. اگر مایل هستید این دیدگاه را برای انتخاب هتل‌های مشهد در اولویت قرار بدهید، با گزینه‌های زیر روبرو خواهید بود.

در میان هتل‌های لوکس و پنج ستاره می‌توانید یکی از چهار گزینه زیر را انتخاب کنید که فاصله آن‌ها تا حرم بین 50 تا 200 متر است:

  • قصر الضیافه
  • مدینه الرضا
  • درویشی
  • قصر طلایی

هتل‌های چهار ستاره با قیمت مناسب که فاصله آن‌ها تا حرم بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ متر است، عبارتند از:

  • هتل‌ جواد
  • اترک
  • الماس

چنانچه بودجه‌ی شما به هتل‌های اقتصادی و سه ستاره و یا دو ستاره نزدیک بود، باز هم می‌توانید انتخاب‌های خوبی داشته باشید که فاصله آن‌ها تا حرم بین ۲۰۰ تا ۱ کیلومتر است. هتل‌های آدینا، میامی، ایساتیس و بشری از این نظر در صدر جدول قرار دارند.

تور قشم، بهترین تور داخلی ایران از تهران

قشم به‌عنوان سومین مقصد پرچم‌دار در میان «پرطرفدارترین تورهای داخلی از مبدا تهران بر اساس نظر مسافران» قرار می‌گیرد.

معرفی پر طرفدارترین تورهای داخلی از مبدا تهران

آن چیزی که سفر با تور قشم از تهران را لذت‌بخش‌تر می‌کند و نقش بیشتری در آرامش سفر دارد، انتخاب اقامتگاهی است که خدمات مناسب‌تری به مسافران ارائه کند. در بخش زیر، به تفکیک به بررسی هتل‌هایی پرداختیم که سهم بیشتری در جلب رضایت مسافرها داشته‌اند.

نظرات مسافران درباره هتل سینگو قشم

به طور کلی در تورهای قشم از تهران فقط یک روز صبحانه به صورت رایگان به مسافران ارائه می‌شود و برای سایر وعده‌های غذایی به انتخاب خودتان می‌توانید سفارش بدهید.

بر اساس نظرات واقعی میهمانان، این هتل امتیاز 3.6 از 5 را کسب کرده است. معیار امتیازدهی بر اساس مواردی مثل پاکیزگی هتل و اتاق‌ها، عملکرد کارکنان، امکانات، کیفیت غذا، آرامش و راحتی، موقعیت و دسترسی و ارزش هتل نسبت به قیمت محاسبه شده است.

نظرات مسافران درباره هتل سان سیتی قشم

به نوع هتلی که برای بهترین تور داخلی از تهران در نظر گرفته شده است، توجه کافی داشته باشید. چون هر چه باشد، برای اسکان و استراحت شبانه می‌بایست امکانات رفاهی برای شما فراهم باشند.

با توجه به نظرات مسافران و مردم درباره هتل سان سیتی قشم می‌توان گفت که حدود ۳۰ تا ۶۰ درصد از مسافران از امکانات و خدمات رضایت دارند. به طور کلی، نقاط قوت هتل سان سیتی قشم عبارتند از:

  • اتاق‌های بزرگ و تمیز با نورگیر عالی
  • موقعیت مکانی خوب و دسترسی راحت به بازارها و جاذبه‌های گردشگری
  • هتل نوساز، شیک و حرفه‌ای

از نقاط ضعف این هتل می‌توانیم به شلوغی کوچه‌های اطراف آن در ایام پیک سفری اشاره کنیم.

نظرات واقعی مسافران درباره هتل ساحل طلایی قشم

میزان رضایت مسافران از انتخاب هتل ساحل طلایی قشم نسبت به هتل سان سیتی بیشتر است. چون حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد از مسافران از این هتل رضایت دارند. نقاط قوت هتل ساحل طلایی قشم در یک نگاه عبارتند از:

  • داشتن ساحل اختصاصی با منظره زیبای دریا
  • آرامش‌بخش و سهولت دسترسی به خدمات
  • داشتن موقعیت مکانی خوب و دسترسی راحت به جاذبه‌های گردشگری

با انتخاب این هتل باید بدانید که در اتاق به هنگام خواب به اینترنت دسترسی ندارید. لذا برای استفاده از اینترنت می‌بایست به لابی آن مراجعه کنید.

هزینه اقامت در هتل‌های ساحلی قشم چقدر است؟

با توجه به اطلاعات موجود در سایت‌های مختلف، هزینه‌های اقامت در هتل‌های کنار ساحل قشم بستگی به نوع اتاق و تاریخ اقامت دارد. برای مثال، هزینه‌های اقامت در این هتل‌ها برای یک شب و تعداد دو نفر در ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ برای یک اتاق دو تخته با صبحانه ۱٬۵۰۰٬۰۰۰ تومان بود. البته، هزینه‌های اقامت در هر هتل به تاریخ و نوع اتاق وابسته است و ممکن است در زمان دیگری با توجه به نوع اتاق و تاریخ مورد نظر شما، متفاوت باشد.

اگر «بهترین تورهای داخلی از تهران» را از یک آژانس مسافرتی معتبر تهیه کنید، تمام این قیمت‌ها در سال جدید برای مسافران بزرگسال و خردسال بروز است.

از بین تور گردشگری داخلی از تهران کدام مناسب‌تر است؟

انتخاب یک گزینه از بین «لیست بهترین تور داخلی ایران از تهران» به اندازه کار در معدن سخت است. برای اینکه بتوانید انتخاب درستی داشته باشید، ابتدا به مقایسه این تورها براساس فصلی که برای سفر کردن می‌پردازید، می‌پردازیم.

1- مقایسه بهترین تورهای داخلی از مبدا تهران براساس زمان

با سر زدن به سایت‌های گردشگری می‌توانید متوجه شوید که بلیط‌های تور قشم، مشهد و چابهار، همه‌روزه به مسافران فروخته می‌شوند. اما چالش اصلی در آن سوی گیت و برای مسافران است که می‌خواهند در بهترین زمان، ایرانگردی را تجربه کنند.

  • بهترین فصل برای سفر به چابهار: پاییز و زمستان

زیرا هوای جزیره در این فصول، معتدل و خنک است و تردد در مرکز شهر،لذت‌بخش و آسان است.

  • بهترین موقع رفتن به قشم: بهار و تابستان
  • مناسب‌ترین زمان مسافرت به مشهد: بهار و پاییز

2- مقایسه بهترین تورهای داخلی براساس جاذبه‌ها

بهترین تورهای داخلی از مبدا تهران در کشورمان، فرصت‌های متعددی را پیش روی مسافرها قرار می‌دهند. با سفر به قشم، برای دیدن جاذبه‌های طبیعی می‌بایست از حمل و نقل‌های هوایی و آبی استفاده کنید. در صورتی که برای گشت و گذار در شهر چابهار، حمل و نقل زمینی، اولین گزینه است.

به کل سفر به چابهار با تور گردشگری داخلی از تهران، مزایای دیگری را به همراه دارد. آشنایی با فرهنگ مردم چابهار و شنیدن سازهای موسیقی مثل نی یا نل، بانچو و دینبوک هم تجربه‌ی جدیدی است که ارزش کافی دارد.

شهر مشهد هم جاذبه‌های فرهنگی زیادی دارد. با این حال، رویدادهای آیینی و مذهبی این شهر، نقش پررنگ‌تری در انتخاب مقصد سفر مسافران دارد. تاریخ‌های ولادت و شهادت امام رضا، محرم و صفر و ایام شهادت ائمه جزو دلایل اصلی مسافرت به شهر مشهد هستند.

3- تور مشهد، تور قشم و تور چابهار براساس قیمت

فاکتور مهمی مثل قیمت تور های داخلی ایران در انتخاب آن‌ها، همچنان پراهمیت است. در حال حاضر (روزهای پایانی فروردین 1402)، کمترین قیمت تورهای مشهد از تهران، دو میلیون و 600 هزار تومان برای هر نفر است. بعد از آن، تورهای قشم از تهران با حداقل قیمت سه میلیون و 100 هزار تومان و تورهای چابهار با شروع از قیمت سه میلیون و 100 هزار تومان در رده‌بندی نزولی تا صعودی قرار می‌گیرند.

سخن پایانی

برای خرید پرطرفدارترین تورهای داخلی از مبدا تهران در هر زمان از سال می‌توانید به صورت آنلاین اقدام کنید. آنچه که سفر شما را لذت‌بخش می‌کند و بر روی زندگی شما هم تاثیر می‌گذارد، انتخاب تور براساس نظر و سلیقه شخصی شما است. مثلا اگر همواره از طبیعت گردی در سفرهای داخلی لذت می‌برید، اولویت خود را سفر به چابهار قرار بدهید. در صورتی که تمایل دارید تا سفر کاری هم داشته باشید، جزیره قشم شاید انتخاب بهتری برای شما باشد.

در رابطه با انتخاب مشهد به‌عنوان یک سفر داخلی هم باید بدانید که جزو ارزان‌ترین گزینه‌ها است. به همین خاطر است که هر روزه، این تور از آژانس‌های گردشگری به فروش می‌رسد. با توجه به آنچه براساس تجربیات سفر مسافران گفتیم، امیدواریم انتخاب‌های ایده‌آلی در سال 1402 داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو