بهترین کافه های رشت [+ آدرس، شماره تلفن و ساعت کاری]

بهترین کافه های رشت [+ آدرس، شماره تلفن و ساعت کاری]


منبع: تکراتو

2

1402/7/22

11:14


در این نوشتار به معرفی بهترین کافه های رشت می‌پردازیم تا اگر به شهر باران‌های نقره‌ای سفر کردید، به آسانی بهترین کافی شاپ رشت را متناسب با سلیقه خود پیدا کنید.

بهترین کافه های رشت [+ آدرس، شماره تلفن و ساعت کاری]

در این نوشتار به معرفی بهترین کافه های رشت می‌پردازیم تا اگر به شهر باران‌های نقره‌ای سفر کردید، به آسانی بهترین کافی شاپ رشت را متناسب با سلیقه خود پیدا کنید.

رشت به دلیل بارش‌های مداوم باران‌های ریز و درشت به شهر باران‌های نقره‌ای شهرت دارد و یکی از زیباترین شهرهای شمال ایران است. رشت برای کسانی که می‌خواهند معاشرت و همنشینی با اهالی و پرسه زدن در فضاهای سنتی و محلی را تجربه کنند، بهترین مقصد سفر در فصل‌های مختلف سال است.

ما در این مطلب تلاش کردیم تا بهترین کافی شاپ و کافه رستوران ها را به شما معرفی کنیم تا از کافه های شیک و خاص رشت، همچون دیگر جاذبه‌های گردشگری این شهر زیبا خاطره‌ای خوش در ذهن‌تان به یادگار بماند.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های گیلان

بهترین هتل های بندر انزلی

بهترین کافه های رشت

اگر به شهر زیبای رشت سفر کردید، زمانی را اختصاص دهید به گذر از خیابان گلسار، دیدن میدان شهرداری، بازار محلی، سبزه‌میدان، پیاده‌راه حد فاصل این دو مکان، بهترین کافه های روباز رشت و نیز قهوه‌خانه‌های گرم و صمیمی محلات قدیمی مثل بازار، ساغریسازان و خواهر امام.

بهترین کافه های رشت

بهترین کافه های رشت

رشت با تمام زیبایی‌هایش، یکی از بهترین شهرهای شمال برای تفریح و ماجراجویی است. پیشنهاد می‌کنیم پس از گردش در این شهر زیبا، در یکی از بهترین کافه های رشت با نوشیدنی دلچسب یا میان وعده‌ای خوشمزه‌ از خودتان پذیرایی کنید و خاطره‌ی خوش‌تان از گشت و گذار در رشت را کامل کنید. برای آشنایی بیشتر با بهترین کافی شاپ رشت و بهترین کافه رستوران های رشت برای تولد و دورهمی دوستانه با ما همراه شوید.

 کافه کتاب سایه

بهترین کافه های روباز رشت

  • آدرس کافه کتاب سایه رشت: گیلان، رشت، بلوار احمدزاده، پارک ملت، کافه کتاب سایه
  • شماره تماس: ۳۴۴۰۹۷۳-۰۹۱۲
  • ساعت کاری: هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب

اگر عاشق کتاب و قهوه هستید، کافه کتاب بهترین گزینه برای شماست. کافه کتاب یکی معروف‌ترین و بهترین کافه‌های رشت است که در فضای داخلی و بیرونی از مشتریانش پذیرایی می‌کند.

تفاوت اصلی این کافه با دیگر کافه‌ها، موقعیت فضای داخلی آن است که مانند یک خانه‌ ویلایی با معماری زیبا، وسط باغ خودنمایی می‌کند.

در کافه کتاب که از بهترین کافه های روباز رشت است، می‌توانید انواع چای، دمنوش، قهوه، کیک و بستنی را سفارش دهید و در کنار دوستان‌تان لحظاتی خوش را تجربه کنید. اگر برای وعده صبحانه به این کافه رفتید، گزینه‌های پیش روی شما صبحانه انگلیسی یا آمریکایی، عدسی و رول‌های مختلف است.

کافه کتاب یکی از زیباترین و بهترین کافه های رشت برای تولد نیز به شمار می‌رود. شما می‌توانید با هماهنگی با کارکنان کافه، تولد یکی از عزیزان‌تان را در آنجا جشن بگیرید.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی رشت

جاهای دیدنی گیلان

کافه دوک رشت

بهترین کافه های روباز رشت

بهترین کافه های روباز رشت
  • آدرس کافه دوک: شعبه کافه گلسار، بلوار سمیه، نبش ۱۲۳ – شعبه رستوران گلسار، گلایل، نبش لادن
  • شماره تماس: ۰۹۱۳۳۳۷۲۵۰۷۱
  • ساعت کاری: ساعت 10 صبح الی 23:30
  • آدرس اینستاگرام: dukecafegallery@

کافه دوک در یکی از خیابان‌های معروف رشت به نام گلسار واقع شده و شامل دو بخش رستوران و کافه می‌شود. کافه رستوران دوک با انواع غذاهای لذیذ میزبان مهمانان است.

بسیاری از مشتریان، کافه دوک را بهترین کافه گلسار رشت می‌دانند که محیطی آرام و دنج دارد. وقتی وارد محوطه کافه دوک می‌شوید با حیاطی سرسبز و گل کاری شده به سبک مدرن و زیبا روبه‌رو می‌شوید.

این کافه فضای باز و بسته دارد که در فضای باز آن صندلی‌های زیبایی چیده شده است و می‌توانید از نوشیدنی و کیک خود در کنار فضای بی‌نظیر آنجا لذت ببرید.

کافه ری را رشت

بهترین کافه های رشت برای تولد

  • آدرس کافه ری را رشت: گیلان، رشت، خیابان ابوالقاسمی، کافه ری را رشت
  • شماره تماس: ۳۳۷۲۷۶۷۷-۰۰۱۳
  • ساعت کاری: شبانه‌روزی

اگر دنبال یکی از بهترین کافه های رشت هستید که شبانه‌روزی باز باشد، کافه ری را گزینه‌ی پیشنهادی ما برای شماست. فضای کافه ری را با الهام از معماری مدرن طراحی شده است و این ویژگی در نورپردازی کافه، شکل چراغ‌ها، مدل میز و صندلی‌ها، چه در فضای داخلی و چه فضای بیرونی و حتی شکل سرو غذاها و نوشیدنی‌ها، کاملا به چشم می‌خورد.

انواع غذاهای کافه‌ای مثل سالاد سزار، پنینی، تست، سیب‌زمینی سرخ‌شده و حتی استیک در آشپزخانه و بار کافه ری را، در حال آماده شدن هستند.

اگر معتقدید کافه جای غذای خوردن نیست و فقط باید یک نوشیدنی و یا یک میان‌وعده سفارش داد، باید بگویم در منوی کافه ری را انواع نوشیدنی‌های سرد مثل اسموتی، میلک شیک، کوکتل، در کنار نوشیدنی‌های گرم رایج سرو می‌شوند.

همچنین می‌توانید یک میان وعده شیرین مثل پنکیک، وافل و کیک‌های رنگارنگ را از منوی کافه ری را انتخاب کنید و سفارش دهید. کوکی‌های خوشمزه‌ای که در این کافه سرو می‌شوند، مخصوص کافه ری را هستند و در آشپزخانه کافه درست می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی شمال

بهترین ساحل های شمال

کافه پالیز رشت

بهترین کافه رستوران های رشت

بهترین کافه های رشت برای تولد
  • آدرس کافه پالیز رشت: گیلان، رشت، بلوار منظریه، بین خیابان نمازی و حسین آزاد، کافه پالیز رشت
  • شماره تماس: ۹۱۳۰۶۲۴-۰۹۳۸
  • ساعت کاری: شبانه‌روزی

کافه پالیز یکی دیگر از بهترین کافه های رشت برای تولد است و می‌توانید با هماهنگی با کارکنان این کافه لحظات خوشی را برای عزیزان‌تان رقم بزنید.

معماری مدرن، طراحی و نورپردازی زیبای طبقه اول کافه پالیز رشت شما را به وجد می‌آورد. طبقه‌ی دوم این کافه‌ی شبانه‌روزی هم برای قرارهای کاری اول صبح یا دور همی‌های دوستانه در آخر شب، انتخاب خوبی است.

در کافه پالیز رشت برای انتخاب نوشیدنی سرد، گرم، کیک و همچنین غذا مشکلی نخواهید داشت، چون منوی متنوعی دارد و شما در این کافه شبانه‌روزی، سفارشی مطابق ذائقه‌تان پیدا خواهید کرد.

کافه پالیز یکی از کافه‌های معروف و با کیفیت رشت بوده که با محیطی مدرن، از معماری داخلی جذابی برخوردار است. این کافه غذاها و نوشیدنی‌های با کیفیتی دارد و در دورهمی‌ها و میهمانی‌ها شما را تنها نخواهد گذاشت.

کافه موزه رشت

بهترین کافه های رشت برای تولد

  • آدرس کافه موزه رشت: گیلان، رشت، بلوار معلم نرسیده به میدان معلم
  • شماره تماس: ۳۳۵۵۱۴۱۴-۰۰۱۱
  • ساعت کاری: هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب

کافه موزه یکی از بهترین کافه های رشت است و برای ساعاتی، فرصت زیستن در میان نت‌های موسیقی و فضای قدیمی و پر از نوستالژی را برای شما فراهم می‌کند.

این کافه‌ی زیبا با دکوراسیونی خاص یکی از محبوب‌ترین کافه‌ها در بین اهالی رشت است که با شیشه‌ها و در چوبی رنگی، آجرهای نما و گلدان‌های روی زمین، شبیه یک قهوه‌خانه سنتی به نظر می‌رسد.

اما وقتی وارد کافه می‌شوید صندلی‌های لهستانی، یک تلویزیون تزئینی قدیمی، قفسه‌ها و تابلوهای روی دیوار و از همه مهم‌تر سقف کافه، خودنمایی می‌کنند.

در کافه موزه رشت می‌توانید چای‌تان را با طعم زعفران و هل در فنجان کمر باریک با شیرینی نخودچی، نوش جان کنید یا یک فنجان قهوه سفارش دهید و به تماشای جزئیات و فضای خاص کافه بنشینید.

منوی کافه موزه متنوع است و می‌تواند سلایق مختلف را پوشش دهد؛ کوکو سیب زمینی، انواع نوشیدنی سرد، رشته خوشکار، کیک، باقالی قاتوق، ساندویچ مرغ، پاستا، سوپ تا آش، پیراشکی و حلیم انواع شیک، بستنی سنتی، سالاد سزار، قهوه و آبدوغ خیار در این منو دیده می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های شمال

بهترین هتل های مازندران

کافه رئیس رشت

بهترین کافه های روباز رشت

بهترین کافی شاپ رشت
  • آدرس کافه رئیس رشت: گیلان، رشت، بلوار منظریه، بین خیابان بهرام و یاسمن، کافه رئیس رشت
  • شماره تماس: ۳۳۳۶۹۹۶۶-۰۰۱۳
  • ساعت کاری: ۸ صبح تا ۱۲ شب

کافه رئیس بهترین کافی شاپ رشت است که در سال 1397 در خیابان منظریه افتتاح شد. فضای شیک و مدرن این کافه با صندلی‌های جدید، گلدان‌های زیبا و فضای سبز طراحی شده در بیرون از کافه و نیز کیفیت بسیار خوب غذا باعث می‌شوند تا مشتریان زیادی برای گذراندن اوقات خود، این کافه را انتخاب کنند.

کافه رئیس در بیشتر شهرهای ایران شعبه دارد. دکوراسیون این شعبه کافه رئیس، از همان الگوی معماری مشترک در سایر شعبه‌های کافه یعنی معماری مدرن پیروی کرده است. میز و صندلی‌های کافه چه در فضای داخلی و چه در محوطه جلوی کافه، نورپردازی، طراحی دیوارها با آجر و ظروف سرو خاص کافه رئیس، در شعبه رشت هم برقرار است.

در کافه رئیس که از بهترین کافی شاپ ‌رشت محسوب می‌شود، می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد یا نوشیدنی‌های گرم مثل قهوه، چای، هات چاکلت را کنار کیک و شیرینی سفارش دهید. اگر می‌خواهید به این کافه بروید، پیش از آن به سایت‌های اینترنتی سر بزنید تا از تخفیف‌های رزرو و سفارش اینترنتی با خبر شوید.

کافه نت رشت

بهترین کافه های روباز رشت

  • آدرس کافه نت: چهارراه گلسار به سمت گلباغ نماز، خیابان پارس، دویست متر داخل پارس یک
  • شماره تماس: 09124524036
  • ساعت کاری: 16 تا 24 شب

کافه نت بهترین کافه گلسار رشت است که محیطی آرام، دنج و دوستانه دارد و با داشتن منوی متنوع و خوش عطر از نوشیدنی‌های سرد و گرم و کیک‌های مخصوص، طرفداران خاص خود را پیدا کرده است.

شما می‌توانید به‌همراه دوستانتان عصری را با طعم دل‌چسب قهوه کافه نت به شب برسانید یا تنهایی‌تان را با نت‌های این کافه شریک شوید.

کافه نت یکی از بهترین کافه های روباز رشت است. این کافه فضای باز و بسته دارد که در فضای باز آن صندلی‌های رنگی زیبایی چیده شده‌اند که می‌توانید از نوشیدنی و کیک خود در کنار فضای بی‌نظیر آنجا لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های بابلسر

جاهای دیدنی شیراز در تابستان

کافه پاییز رشت

بهترین کافه های روباز رشت

بهترین کافه گلسار رشت
  • آدرس کافه پاییز رشت: رشت، گلسار، میدان صابرین، مرکز خرید ایرانیان، طبقه یازدهم
  • تلفن برای رزرو: ۳۲۱۱۶۳۷۷ – ۳۲۱۱۶۲۸۴-
  • ساعت کاری: همه روزه صبح‌ها از ساعت 10:30 تا ۱۳ و عصرها از ۱۶ تا ۲۳ و جمعه ها از ساعت ۱۷

کافه پاییز در طبقه یازدهم مرکز خرید ایرانیان واقع شده است. این کافه بهترین کافی شاپ رشت است که به مرتفع‌ترین کافی شاپ استان گیلان شهرت دارد. به‌دلیل ارتفاعی که در آن قرار گرفته، از بالا چشم‌اندازی زیبا به رشت دارد و محیط گرم این کافه احساس آرامش‌بخشی در مشتریان خود ایجاد می‌کند.

کافه پاییز دکور چوبی شیک و زیبایی دارد. نزدیک غروب شمع روی میزها توسط کارکنان این کافه روشن می‌شود و فضایی رمانتیکی ایجاد می‌شود. برای رزرو اتاق VIP و میزهای سالن بهتر است که با تلفن‌های کافه تماس بگیرید.

کافه پاییز برای انواع قرارهای دوستانه، عاشقانه و برگزاری جشن تولد و سالگردهای خصوصی مناسب است. دکور چوبی کافه پاییز حس و حال خوبی به مشتری‌ها القا می‌کند و رفتار دوستانه پرسنل به همراه کیفیت بی‌نظیر خوراکی‌ها باعث می‌شود مشتری همیشگی کافه پاییز که یکی از بهترین کافه‌های رشت است باشید.

پیشنهاد می‌کنیم هر وقت به کافه پاییز رفتید حتما چیز کیک نوتلا، پنکیک توت فرنگی، چیز کیک انار، کیک شکلاتی، وافل و انواع قهوه‌هایش را امتحان کنید.

کافی شاپ و کافه بازی 21 درجه

بهترین کافه های رشت

  • آدرس کافی شاپ و کافه بازی 21 درجه: رشت، گلسار، بلوار سمیه، خیابان ۱۴۲، کوچه یکم
  • شماره تماس: 01332119611

کافی شاپ و کافه بازی ۲۱ درجه بهترین کافی شاپ رشت برای همه‌ی کسانی است که اهل ماجراجویی هستند و به بازی‌های فکری علاقه دارند. در این کافه انواع بازی‌های رومیزی برای سلیقه‌های مختلف در نظر گرفته شده که شما را به خوبی سرگرم می‌کنند.

در کافه بازی ۲۱ درجه می‌توانید ساعت‌ها به انجام بازی مورد علاقه‌تان بپردازید و حتی دوستان جدید پیدا کنید. این کافی شاپ معروف رشت علاوه بر بازی‌های سرگرم‌کننده، خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های متنوعی نیز سرو می‌کند.

در کافی شاپ و کافه بازی ۲۱ درجه، انواع قهوه، کیک، شیک و دمنوش ارائه می‌شوند و می‌توان گفت که برای همه‌ی سلیقه‌ها خوراکی و نوشیدنی وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی مازندران

جاهای دیدنی رامسر

کافه گالری رشت

بهترین کافه های رشت برای تولد

بهترین کافی شاپ رشت
  • آدرس کافه گالری: رشت، لاکانی، قلمستان ۲
  • شماره تماس: ۰۹۱۱۱۳۶۳۷۶۴
  • ساعت کاری: ۹ الی ۲۴

یکی دیگر از بهترین کافه های رشت کافه گالری این شهر زیباست که با فضای باصفا، رنگارنگ و دنج خود شما را از هیاهوی شهری دور می‌کند. ترکیب رنگ‌های سبز، زرد، قرمز، نارنجی در طراحی داخلی این کافه شادی و شوق زندگی را به مشتریانش هدیه می‌دهد.

وقتی وارد این کافه می‌شوید میز و صندلی‌های چوبی، دیوارهای رنگی، تابلوهای کوچک، وسایل قدیمی و ظروف رنگارنگ توجه‌تان را جلب می‌کنند و شیفته فضای کافه گالری می‌شوید.

کافه گالری منوی بسیار متنوعی دارد. در آنجا می‌توانید انواع تارت، چیز کیک، بستنی، دمنوش، قهوه و حتی نوشیدنی‌های سرد را سفارش داده و از طعم خوبشان لذت ببرید.

در این کافه‌ی پرطرفدار چند نوع سوپ خوشمزه هم سرو می‌شوند که در فصل زمستان حسابی شما را سرحال می‌کند. حتی تصور خوردن یک دسر خوشمزه در فضایی آرام و گوش کردن به موسیقی ناب می‌تواند روحتان را جلا ببخشد؛ پس در سفر به رشت به کافه گالری هم سری بزنید.

کافه رستوران شورکولی

بهترین کافه های رشت برای تولد

  • آدرس کافه رستوران شورکولی: رشت، چهارراه گلسار، ابتدای بلوار توحید
  • شماره تماس: ۰۱۳۲۱۱۲۱۷۴۹
  • ساعت کاری: 11 تا 23

اهالی رشت و حتی بعضی از بازیگران و هنرمندان کشور، رستوران شورکولی را بهترین رستوران محلی و بهترین کافه گلسار رشت می‌دانند که با استفاده از المان‌های محلی گیلان، فضایی سنتی و دلنشین، حال و هوای خانه‌های قدیمی گیلان را به مهمانان خود القا می‌کند.

اگر به غذاهای اصیل شمالی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم در سفر به رشت سری به رستوران شورکولی رشت بزنید و از غذاهای متنوع گیلانی میل کنید. فضای جذاب و زیبای این رستوران این حس را به شما القا می‌کند که مهمان یکی از خانه‌های باصفای روستاهای شمال کشور هستید.

شورکولی اجرای زنده موسیقی نیز دارد که با حیاطی مصفا و دلنشین، موسیقی سنتی، سرویس‌دهی عالی در کنار طعم خاص و عالی غذاهای محلی گیلان می‌تواند بخش خاطره‌انگیزی از سفر شما به شهر رشت را رقم بزند.

رستوران شورکولی علاوه بر انواع غذاهای محلی رشت مثل پلو کباب محلی و چلو کباب ترش و انواع خورشت‌های گیلانی، غذاهای کشورهای مختلف مثل غذاهای هندی، کره‌ای، چینی، مکزیکی و ایتالیایی را نیز سرو می‌کند که با میل کردن هر کدام، می‌توانید طمعی خاص و تازه را تجربه‌ کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های شیراز

بهترین هتل های شیراز

کافه رستوران رازقی

بهترین کافه های رشت برای تولد

بهترین کافه رستوران های رشت
  • آدرس: چهارراه گلسار، نبش کوچه ۱۲۳
  • شماره تلفن: ۰۱۳۳۳۷۶۰۰۰۰
  • ساعت کاری: از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ شب

کافه رستوران رازقی در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرد. این کافه رستوران در دو طبقه بسیار شیک بنا شده و دارای پارکینگ اختصاصی است. کافه رستوران لاکچری رازقی بهترین کافی شاپ رشت برای مراسم رسمی و مصاحبه‌های کاری محسوب می‌شود.

منوی این کافه رستوران طیف وسیعی از غذاهای ایرانی، فرنگی و گیلانی را پوشش می‌دهد و به همین دلیل متناسب با هر سلیقه‌ای است. علاوه‌براین، در منوی کافه رازقی صبحانه‌های متنوع و مغذی نیز دیده می‌شوند.

رازقی از بهترین کافه رستوران های رشت است که اجرای زنده پیانو در آن، لذت صرف یک غذای خوشمزه را برای شما دوچندان کرده و تجربه‌ای به‌یادماندنی در ذهن شما ثبت خواهد کرد.

در رستوران رازقی رشت انواع غذاهای گیلانی مثل کباب ترش، مرغ ترش و باقالی قاتوق سرو می‌شوند. بهتر است قبل از رفتن به کافه رستوران رازقی به ویژه در روزهای تعطیل، میز خود را رزرو کنید.

پیشنهاد می‌کنیم برای تجربه طعم اصیل غذاهای گیلانی، غذای خود را همراه با مزه مخصوص گیلانی سفارش دهید. اگر در سفر هوس فست فود کردید، کافه رستوران رازقی منوی متنوعی از غذاهای فست فودی، از جمله انواع پیتزا، برگر، سوخاری، سالاد و ساندویچ دارد که می‌توانید سفارش دهید.

کافه رستوران منصوری لانژ

بهترین کافه های رشت برای تولد

  • آدرس کافه رستوران منصوری لانژ: گیلان، رشت، بلوار دیلمان، چهار راه بهشتی، خیابان میرابوالقاسمی
  • ساعت کاری: ۴ عصر تا ۱۲ نیمه‌شب

در ادامه معرفی بهترین کافه های رشت می‌رسیم به کافه رستوران منصوری لانژ که با محیطی لوکس و دوست‌داشتنی، هم پای دل تنهای شما خواهد نشست و هم میزبان دورهمی‌های گرم و صمیمی شما خواهد بود.

مدیر این کافه رستوران آن را این طور توصیف می‌کند که: «اینجا مکانی است که در آن هنر طعم پیدا می‌کند.» این کافه رستوران با شعار «تفاوت را بچشید» و با داشتن منوی متنوع رستوران و کافه از میهمانان خود به گرمی پذیرایی می‌کند و طرفداران خاص خود را پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی

بهترین هتل های استانبول با قیمت مناسب

 کافه رستوران شکم الملوک

بهترین کافه های رشت برای تولد

بهترین کافه های رشت
  • آدرس: بلوار منظریه، هتل بزرگ کادوس
  • شماره تماس: ۰۱۳۳۴۲۵۱
  • ساعت کاری: از ساعت 12 ظهر الی ۱۲ شب

شکم الملوک یکی دیگر از بهترین کافه رستوران های رشت است. اگر به دنبال لاکچری‌ترین رستوران رشت هستید تا بتوانید غذاهای محلی گیلان را در فضاهای لوکس و مدرن میل کنید، رستوران شکم الملوک بهترین گزینه برای شماست.

کافه رستوران شکم الملوک رشت به دلیل این که در کنار هتل بسیار مدرن و معروف کادوس قرار دارد، میزبان بسیاری از افراد مشهور و محبوب کشورمان هم بوده است. کافه رستوران شکم الملوک بین مسافران و گردشگران شهر باران‌های نقره‌ای طرفداران زیادی دارد.

فضای خاص و شیک رستوران شکم الملوک با انواع اشیای جالب الهام گرفته از فرهنگ استان گیلان تزیین شده که فضایی دلنشین و دلچسب برای صرف غذا را فراهم می‌کند.

غذاهای موجود در منوی رستوران شکم الملوک متنوع و اصیل هستند. غوره مسما، شامی گیلانی، پلو ماهی، کباب ترش، کباب برگ، خورشت فسنجان و مرغ شکم پر تنها بخشی از منوی غذاهای رنگارنگ این رستوران مجلل هستند.

سوالات متداول

بهترین کافه های رشت کدامند؟

کافه کتاب سایه، کافه دوک، کافه پالیز، کافه موزه، کافه پاییز، کافی شاپ و کافه بازی ۲۱ درجه و کافه نت از بهترین کافه های رشت هستند.

بهترین کافه رستوران های رشت کدامند؟

کافه رستوران شکم الملوک، کافه رستوران منصوری لانژ، کافه رستوران رازقی و کافه رستوران شورکولی از بهترین کافه رستوران های رشت هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین کافه های رشت چیست؟ آیا رستوران دیگری را می‌شناسید که در این لیست قرار بگیرد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو