بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز [+آدرس و شماره تلفن]

بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز [+آدرس و شماره تلفن]


منبع: تکراتو

4

1402/8/26

14:58


اگر قصد یک مسافرت ارزان به شیراز را دارید، بهتر است با ارزانترین اقامتگاه های شیراز آشنا شوید و محل اقامت یا هتل خود را رزرو کنید. با ما همراه شوید تا به شما بگوییم کدام هتل‌ها و اقامت‌گاه های شیراز قیمت مناسبی دارند.

بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز [+آدرس و شماره تلفن]

اگر قصد یک مسافرت ارزان به شیراز را دارید، بهتر است با ارزانترین اقامتگاه های شیراز آشنا شوید و محل اقامت یا هتل خود را رزرو کنید. با ما همراه شوید تا به شما بگوییم کدام هتل‌ها و اقامت‌گاه های شیراز قیمت مناسبی دارند.

شاید با خود بگویید چه لزومی دارد در سفر به شیراز که هدف آن دیدن جاذبه‌های بی‌نظیر این شهر زیبای کشورمان است، هزینه کلانی صرف هتل و اقامت کنیم؟ خب این واقعا سوال خوبی‌است و باید اذعان کرد که افراد بسیاری، مسافرت اقتصادی را به سفرهای پرخرج ترجیح می‌دهند. اما بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز کدامند؟

برای پاسخ به این سوال بعد از جستجوی فراوان لیستی جامع از ارزانترین اقامتگاه های شیراز شامل هتل آپارتمان‌های دو ستاره و هتل‌های سه ستاره تهیه کردیم که بنابر بررسی ما ارزان‌ترین قیمت‌ها را ارائه می‌کنند.

شیراز به عنوان یک شهر توریستی در کنار هتل‌های لوکس و گرانقیمتش، تعداد زیادی اقامتگاه ارزانقیمت نیز دارد که در این مطلب آن‌ها را بررسی می‌کنیم. با ما در معرفی هتل های ارزان قیمت شیراز همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز

این روزها نرخ هزینه‌های اقامت به حدی بالا رفته که کمتر کسی حاضر به پرداخت هزینه‌های سرسام‌آور هتل‌های لوکس و لاکچری است. در واقع عموم مسافران و گردشگران در سفر به شهرهایی چون شیراز، اولویت خود را یافتن مسافرخانه یا اقامتگاه‌هایی با خدمات و امکانات مناسب و در عین حال قیمت مقرون‌به‌صرفه قرار می‌دهند و می‌کوشند مجموع هزینه‌های سفر به صورت اقتصادی جمع‌وجور شود. به همین دلیل در این نوشتار، لیستی از بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز به شما ارائه می‌کنیم.

هتل تالار شیراز

بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز

  • آدرس: شیراز، خیابان فردوسی، حد فاصل خیابان رودکی و خیابان سعدی
  • شماره تماس: 07132245545

هتل سه ستاره تالار شیراز از بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز است که در صورت سفر به شیراز می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید. این هتل نسبتا قدیمی، ابتدا در سال 1370 راه‌اندازی شد، اما در سال 1397 یک بازسازی کامل تجربه کرد تا با امکانات و خدمات مدرن رفاهی، پذیرای گردشگران پرشمار شهر تاریخی شیراز باشد.

هتل تالار به عنوان یکی از ارزانترین هتل های شیراز در 3 طبقه، 54 اتاق و سوئیت دارد و موقعیت مکانی آن به نحوی است که دسترسی بسیار خوبی به جاذبه‌های دیدنی شهر تاریخی و زیبای شیراز از جمله دروازه قرآن، بازار وکیل، سعدیه و حافظیه دارد.

برخورد حرفه‌ای و خدمات مناسب هتل در کنار قیمت مناسب از جمله مواردی است که هتل تالار شیراز را در سالیان اخیر به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های این شهر بدل کرده است. در این هتل در کنار خدمات دیگر، خشک‌شویی، خدمات خانه‌داری، خودپرداز و پارکینگ رایگان هم وجود دارد.

در رستوران هتل که در طبقه همکف واقع شده انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی سرو می‌شود و در کافی‌شاپ آن، انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای جذاب عرضه می‌شوند. هتل تالار با وجود اینکه از هتل های ارزان شیراز محسوب می‌شود خدماتی چون سالن اختصاصی و اتاق کنفرانس مجهز به ویدیو پروژکتور نیز دارد.

برای رزرو هتل ارزان قیمت شیراز می‌توانید از طریق تماس تلفنی مستقیم با هتل یا از طریق سایت‌های ارائه دهنده خدمات رزرو هتل اقدام کنید.

هتل نیایش شیراز

بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز

  • آدرس: شیراز، سه راه نمازی، به طرف شاه چراغ، کوچه کلانتری عباسی، بعد از بی بی دختران، کوچه شاهزاده جمالی، پلاک 10
  • شماره تماس: 09028760541

هتل نیایش شیراز یکی دیگر از بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز محسوب می‌شود که در سال 1388 به بهره‌برداری رسید. این هتل معماری زیبای خانه‌های سنتی شیراز را دارد و به عنوان یک هتل سه ستاره در زمره یکی از ارزانترین و بهترین اقامتگاه های شیراز از نظر اقتصادی قرار می‌گیرد.

گرچه طراحی اتاق‌های هتل نیایش بسیار به خانه‌های قدیمی شیراز شبیه است، اما در دل آن‌ها امکانات بسیار مدرنی قرار دارد. این هتل در موقعیتی نزدیک به بازار و مرکز شهر و در مجاورت شاهچراغ قرار گرفته است.

از جمله امکانات هتل نیایش شیراز به عنوان ارزانترین هتل شیراز باید به فضای سبز، آب‌نما، حیاط‌های بزرگ، رستوران‌های بزرگ، کافی‌شاپ‌های متعدد، کارگاه‌های تولید کاشی هفت‌رنگ، خیاط خانه، کارگاه مینیاتور، پارک بازی کودکان، مجموعا سونا، جکوزی، حوضچه آب سرد، کلاس‌های یوگا رایگان، اتاق ماساژ و غیره اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های شیراز 

بهترین هتل های استانبول با قیمت مناسب 

هتل رودکی شیراز

بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز

بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز
  • آدرس: شیراز، خیابان زند، خیابان رودکی، نبش خیابان ایزدی
  • شماره تماس: 07132244363

در ادامه معرفی هتل های ارزان قیمت شیراز به هتل رودکی می‌رسیم. این هتل سه ستاره که در زمره ارزانترین اقامتگاه های شیراز جای دارد در سال 1358 افتتاح شده و در سال 1394 برای ارتقا خدمات و کیفیت امکانات یکبار به طور کامل بازسازی شده است.

از جمله مزایای هتل رودکی به عنوان یکی از هتل های ارزان شیراز باید به دسترسی مناسب به اماکن تاریخی و معروف شیراز مانند مسجد نصیرالملک، سعدیه، ارگ کریمخانی، باغ جهان‌نما و حافظیه اشاره کرد. این هتل در 5 طبقه ساخته شده و مجموعا 33 اتاق و سوئیت دارد. از دیگر امکانات هتل رودکی به عنوان یکی از بهترین اقامتگاه های شیراز می‌توان به سیستم اعلام حریق، فضای سبز و صندوق امانات اشاره کرد.

هتل ارگ شیراز

بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز

  • آدرس: شیراز، نرسیده به دروازه اصفهان، خیابان تختی (شهناز سابق)
  • شماره تماس: 07132222889

هتل ارگ شیراز یکی دیگر از بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز است که در موقعیتی نسبتا مرکز شهر شیراز واقع شده است. این هتل هم مانند دیگر هتل های شیراز ارزان قیمت در سال 1370 بنا شده اما در حدود سال 1394 بار دیگر مورد بازسازی قرار گرفته است.

فاصله هتل ارگ تا مراکز دیدنی شهر شیراز مانند ارگ کریمخانی، نارنجستان قوام، حافظیه، بازار وکیل، تخت جمشید، باغ ارم و شاهچراغ بسیار کم است.

این هتل به عنوان یکی از ارزانترین هتل های شیراز سه ستاره اتاق‌هایی از 1 تا 4 تخته دارد که در عین سادگی، بسیار تمیز و راحت هستند. رستوران هتل مکان خوبی برای صرف انواع غذاهای ایرانی است و برای استراحت و وقت‌گذرانی نیز می‌توانید به کافه فضای باز هتل ارگ سر بزنید و یک نوشیدنی سرد یا گرم میل کنید.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی شرق گیلان 

جاهای دیدنی نور 

هتل ساسان شیراز

بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز

  • آدرس: شیراز، خیابان زند، خیابان انوری
  • شماره تماس: 07132302047

یکی دیگر از بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز هتل ساسان است. این هتل دو ستاره که در خیابان انوری در مرکز شهر شیراز جای دارد، اتاق‌هایی کوچک، اما دنج و راحت با امکانات استاندارد و ایده‌آلی مانند آسانسور، رستوران بیرون‌بر، خدمات تور، کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت وایفای، لاندری، پارکینگ رایگان و صبحانه رایگان دارد.

هتل ساسان به عنوان یکی از ارزانترین اقامتگاه های شیراز در نزدیکی مراکز تاریخی و دیدنی شیراز مانند ارگ کریمخانی، حرم شاهچراغ، آرامگاه حافظ و آرامگاه سعدی قرار دارد. با توجه به امکانات و خدمات هتل ساسان و قیمتی که این هتل ارائه می‌کند، باید گفت هتل ساسان از بهترین هتل های ارزان شیراز است.

هتل ریتون شیراز

بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز

  • آدرس: شیراز، سه راه نمازی، به سمت شاه‌چراغ، خیابان ۶ دستغیب، جنب مسجد
  • شماره تماس: 09171044347

در این بخش از معرفی هتل های ارزان قیمت شیراز به هتل ریتون می‌پردازیم. این هتل یک هتل شیک و سنتی است که در سال 1398 با 14 اتاق در سه طبقه در نزدیکی خیابان لطفعلی خان زند تاسیس شد. برای رزرو هتل ارزان قیمت شیراز می‌توانید با تماس مستقیم با هتل یا از طریق سایت‌های رزرو اتاق اقدام کنید.

اتاق‌های جمع‌وجور، مرتب و تمیز با چینش مناسب، اقامتی باکیفیت و آرامش‌بخش را برای شما به ارمغان می‌آورد. از امکانات هتل ریتون به عنوان یکی از هتل های ارزان شیراز می‌توان به مواردی چون کافی‌شاپ 24 ساعته، اینترنت رایگان، پارکینگ، خدمات گردشگری و برخی امکانات دیگر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی مازندران 

جاهای دیدنی قائمشهر 

هتل آناهیتا شیراز

بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز

بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز
  • آدرس: شیراز، میدان ولیعصر، ابتدای بلوار سلمان فارسی
  • شماره تماس: 07132248826

اگر به فکر رزرو هتل ارزان قیمت شیراز هستید یا به دنبال آدرس هتل های ارزان قیمت شیراز می‌گردید حتما روی هتل آناهیتا حساب خاصی باز کنید.

این هتل دو ستاره از جمله ارزانترین هتل های شیراز است که از جمله مزایای آن باید به دسترسی ساده به جاذبه‌هایی چون بازار و حمام وکیل، خانه زینت‌الملوک، حافظیه و غیره اشاره کرد.

برای تجربه یک اقامت مقرون‌به‌صرفه در یکی از بهترین اقامتگاه های شیراز می‌توانید هتل آناهیتا را انتخاب کنید. این هتل امکانات و خدمات خاصی مانند پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت رایگان در لابی و سالن غذاخوری را نیز ارائه می‌دهد.

هتل حافظ شیراز

بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز

  • آدرس: شیراز، خیابان فردوسی، چهارراه پارکینگ، به سمت خیابان هجرت، اولین کوچه سمت چپ
  • شماره تماس: 07132240701

هتل حافظ شیراز از ارزانترین هتل های شیراز محسوب می‌شود که خدمات و امکانات مناسبی عرضه می‌دارد. در این هتل دو ستاره به عنوان یکی از بهترین اقامتگاه های شیراز امکاناتی چون اینترنت، رستوران، چایخانه سنتی و کافه در فضای باز وجود دارد.

موقعیت هتل حافظ به گونه‌ای است که دسترسی خوبی به اماکن دیدنی شیراز چون ارگ کریم‌خانی و دیگر موارد خواهید داشت.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی غرب مازندران 

جاهای دیدنی غرب گیلان

هتل آریانا شیراز

بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز

بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز
  • آدرس: شیراز، بلوار کریم خان زند، خیابان انوری، کوچه اهلی
  • شماره تماس: 07132333770

اگر به دنبال رزرو هتل ارزان قیمت شیراز هستید یکی از گزینه‌های در دسترس، هتل آریانا شیراز است که از جمله بهترین هتل آپارتمان های شیراز محسوب می‌شود. این هتل در 5 طبقه و با 58 اتاق طراحی شده و در سال 1395، طبقات دوم، سوم و پنجم آن بازسازی شده است.

از جمله امکانات این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل آپارتمان های شیراز باید به رستوران‌هایی با تنوع غذایی بالا، کافی‌شاپ با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرها، پارکینگ، وایفای و سالن بیلیارد اشاره کرد.

هتل کوثر شیراز

بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز

  • آدرس: شیراز، بلوار کریم خان زند، روبروی انوری، هتل کوثر
  • شماره تماس: 07132300207

در این بخش از معرفی هتل های ارزان قیمت شیراز به هتل کوثر می‌پردازیم. این هتل در سال 1370 افتتاح شده اما در سال 1396 و جهت ارتقای کیفیت خدمات بازسازی شده است.

هتل کوثر در مجموع 50 اتاق دارد و پرسنل آموزش‌دیده و مجرب آن به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن از گردشگران میزبانی می‌کنند. این هتل با ارائه سالن صرف صبحانه، پارکینگ، چایخانه سنتی و اینترنت می‌کوشد بهترین امکانات را در اختیار گردشگران قرار دهد.

هتل کوثر از نظر مکانی نیز موقعیت مناسبی دارد و در نزدیکی اماکن تاریخی و دیدنی شیراز مانند مسجد نصیرالملک، شاهچراغ، نارنجستان قوام و خانه زینت‌الملوک قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی سوادکوه 

جاهای دیدنی شرق مازندران 

هتل صدرا شیراز

بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز

ارزانترین هتل شیراز
  • آدرس: شیراز، خیابان زند، خیابان رودکی
  • شماره تماس: 07132226064

اگر به دنبال آدرس هتل های ارزان قیمت شیراز هستید باید حتما سری به خیابان‌های زند و رودکی شیراز بزنید. یکی از بهترین هتل آپارتمان های شیراز که در خیابان رودکی خدمت‌رسانی می‌کند، هتل صدرا است.

این هتل دو ستاره در بخش‌های تاریخی شهر شیراز قرار دارد و با وجود اینکه در سال 1395 افتتاح شده، برای بهبود خدمات در سال 1396 یک بازسازی کلی تجربه کرده است.

از جمله مزایا و امکانات این هتل می‌توان به دسترسی به اماکن گردشگری و مراکز جذاب شیراز از جمله بازار وکیل، باغ جهان‌نما، ارگ کریم‌خانی، باغ ارم و دروازه قرآن اشاره کرد.

با توجه به ارائه امکاناتی مانند اینترنت، خدمات مخصوص معلولین، پارکینگ با ظرفیت 25 خودرو، رستوران 50 نفره، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، سالن بیلیارد و خدمات تور، باید گفت که اقامات در هتل صدرا لحظاتی به‌یادماندنی برای مسافران خواهد ساخت.

هتل نصیرالملک شیراز

بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز

  • آدرس: شیراز، حرم مطهر شاه چراغ، خیابان حضرت، نبش میدان شاهزاده قاسم
  • شماره تماس: 07137368768

هتل نصیرالملک یکی از هتل های شیراز ارزان قیمت است که می‌توانید برای اقامت در شیراز روی آن حساب باز کنید. این هتل دو ستاره به عنوان یکی از بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز در سال 1395 راه‌اندازی شده است و در دو طبقه، 34 اتاق دارد.

موقعیت مکانی هتل از نظر دسترسی به اماکن دیدنی شیراز مناسب است. برای مثال شما به حرم شاهچراغ و مسجد نصیرالملک دسترسی خوبی دارید.

هتل دو ستاره نصیرالملک خدمات مناسبی نیز ارائه می‌کند و رنگ‌بندی جذاب فضای داخلی هتل نیز، توجه عموم تازه‌واردات را جلب می‌کند. اتاق‌های بسیار شیک و تمیز هستند و با سلیقه چیده ‌شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های شیراز 

بهترین رستوران های اصفهان 

هتل لطفعلی خان شیراز

بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز

  • آدرس: شیراز، خیابان فتحعلی خان زند، روبروی نارنجستان قوام، هتل لطفعلی خان
  • شماره تماس:07132228822

هتل لطفعلی خان از بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز است که در سه طبقه و با 27 واحد اقامتی در دسترس مشتریان است. این هتل در سال 1395 بازسازی شده و از نظر مکانی، در بافت تاریخی شهر شیراز قرار دارد که دسترسی به اماکن تاریخی و جذاب شهر را ساده‌تر می‌کند.

موزه فارس‌شناسی، خانه زینت‌الملوک و نارنجستان قوام از مهمترین بناهای تاریخی و اماکن دیدنی نزدیک این هتل محسوب می‌شوند. اتاق‌های هتل لطفعلی خان بسیار تمیز و شیک است و در مدت اقامت در این هتل احساس راحتی خواهید داشت.

صبحانه رایگان هتل به صورت فصلی و به صورت سرد و گرم سرو می‌شود. در رستوران جذاب هتل نیز شما می‌توانید از بین غذاهای فست‌فودی یا ایرانی انتخاب کنید.

در مجموع باید گفت به عنوان ارزانترین هتل شیراز در این منطقه شهر، هتل لطفعلی خان خدمات بسیار ایده‌آلی را با قیمت مناسب توامان کرده است.

هتل بین‌الحرمین شیراز

بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز

  • آدرس: شیراز، خیابان حسینی، میدان آستانه، خیابان بین الحرمین، جنب شورای شهر
  • شماره تماس: 07137369993

آدرس هتل های ارزان قیمت شیراز بسیار سرراست است. برای مثال در خیابان حسینی شما می‌توانید روی هتل بین‌الحرمین به عنوان یکی از بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز حساب باز کنید. در مدت اقامت در این هتل با تنها 10 دقیقه رانندگی، تقریبا می‌توانید به تمام اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری پرشمار شیراز دسترسی داشته باشید.

موقعیت مکانی ایده‌آل هتل و خدمات بی‌نظیر آن سبب شده تا هتل بین‌الحرمین از بهترین هتل های شیراز ارزان قیمت باشد و در سالیان اخیر گردشگران زیادی به آن مراجعه کنند.

این هتل دارای 59 اتاق با امکانات و خدمات ایده‌آل است و از جمله خدمات و امکانات آن باید به پارکینگ اختصاصی، رستوران، کافی‌شاپ، فضای سبز، فروشگاه، تاکسی سرویس و نمازخانه عمومی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های رشت 

بهترین رستوران های بابلسر 

هتل بوتیک شاه پریون شیراز

بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز

  • آدرس: شیراز، چهارراه مشیر، خیابان قاآنی شمالی، انتهای کوچه ۲۱
  • شماره تماس: 09198887008

یکی از بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز بوتیک هتل شاه پریون است که اخیرا بسیار معروف شده و کاربران زیادی از خدمات آن ابراز رضایت می‌کنند. این بوتیک هتل در سال 1400 به بهره‌برداری رسیده و با طراحی جذاب فضای داخلی‌اش، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

ساختمان این هتل، بخشی از خانه‌ای تاریخی با قدمت بیش از 100 سال، متعلق به اواخر دوره قاجار است که البته استفاده از آن این سوال را ایجاد کرده که آیا می‌توان از آثار ملی و تاریخی کشور برای کسب‌وکاری چون اقامتگاه استفاده کرد یا خیر!

در هر حال شاه پریون حالا بسیار محبوب شده و با توجه به قرار گرفتن در نزدیکی ایستگاه اتوبوس لطفعلی‌خان زند، امکان دسترسی سریع و آسان به اماکن مهمی مانند بازار وکیل، مسجد وکیل، حرم شاهچراغ، مسجد نصیرالملک، باغ ایلخانی، موزه خانه فروغ‌الملک و همچنین دسترسی مناسب به خیابان کریم‌خان زند و ایستگاه مترو را فراهم کرده است.

موقعیت مناسب هتل نسبت به پارکینگ طبقاتی عمومی، مشکل محدودیت فضای پارک را تا حد زیادی برطرف کرده و با توجه به خدمات مناسب پرسنل حرفه‌ای هتل، اقامت در این مجموعه می‌تواند بسیار دلپذیر و جذاب باشد.

هتل آپارتمان شمس شیراز

بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز

  • آدرس: شیراز، دروازه اصفهان، ابتدای خیابان حافظ
  • شماره تماس: 07132229179

یکی از بهترین هتل آپارتمان های شیراز هتل آپارتمان شمس است که در سال 1385 افتتاح شد، اما در سال 1396 بار دیگر بازسازی شد. این هتل در مرکز شهر شیراز و بین مجموعه زندیه و آرامگاه حافظ قرار دارد.

از جمله مزایا و مکانات این هتل می‌توان به نزدیکی به حمام و بازار وکیل، بازار زرگرها و دروازه قرآن اشاره کرد. این هتل مجموعا 45 واحد در 8 طبقه دارد و پرسنل باتجربه آن به بهترین شکل ممکن در خدمت گردشگران هستند. اگر به دنبال یک هتل آپارتمان ارزان شیراز هستید، حتما سری به هتل آپارتمان شمس بزنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های قشم 

بهترین رستوران های کیش

هتل کیوان شیراز

بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز

  • آدرس: شیراز، میدان شهرداری، پشت ارگ کریمخان
  • شماره تماس:07132221622

هتل کیوان شیراز از جمله اقامتگاه‌هایی است که اگر به دنبال یک هتل آپارتمان ارزان شیراز باشید می‌توانید روی آن حساب باز کنید. هتل کیوان در سال 1395 افتتاح شد و از بهترین امکانات و مزایای آن باید به دسترسی مناسب به اماکن تاریخی شیراز از جمله حمام وکیل،‌ بازار وکیل و ارگ کریم‌خانی اشاره کرد.

این هتل مجموعا 24 واحد اقامتی در سه طبقه دارد و با پرسنل آموزش‌دیده و باتجربه خود به عنوان یکی از بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز خدمت‌رسانی می‌کند.

هتل لارن شیراز

بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز

  • آدرس: شیراز، خیابان تختی، نبش چهار راه راهنمایی
  • شماره تماس: 07132223275

اگر به دنبال آدرس هتل های ارزان قیمت شیراز باشید، خیابان تختی منطقه مناسبی برای یافتن چنین هتل‌هایی است. یکی از هتل‌های خیابان تختی که از جمله هتل های شیراز ارزان قیمت محسوب می‌شود، هتل لارن بوده که در سال 1400 افتتاح شده است.

این هتل در یکی از بهترین نقاط شیراز از نظر دسترسی، یعنی خیابان تختی قرار دارد و مجموعا 10 واحد اقامتی دارد. از جمله زیبایی‌های شیراز که در نزدیکی این هتل قرار دارد می‌توان به بازارهای محلی، مراکز فروش صنایع دستی، نارنجستان قوام و حافظیه اشاره کرد.

به عنوان یک هتل آپارتمان ارزان شیراز در هتل لارن شما به امکانات و خدماتی چون رستوران‌ها، مراکز تفریحی معروف، پاساژها و مراکز خرید بزرگ دسترسی دارید. رستوران معروف شاطر عباس، کته ماسف روته و هفت‌خوان از رستوران‌های اطراف هتل لارن هستند که می‌توان برای صرف ناهار، شام یا عصرانه به آن‌ها مراجعه کرد.

دسترسی هتل به اماکن تاریخی شهر بسیار خوب است و فاصله از هتل لارن تا ارگ کریم‌خانی، بازار وکیل، حمام وکیل، شاهچراغ، باغ ارم، حافظیه و سعدیه با اتومبیل، کمتر از 10 دقیقه است.

از جمله مراکز خرید و پاساژهای نزدیک لارن نیز می‌توان به پاساژ قائم شیراز، مرکز خرید ستاره و مرکز خرید زیتون اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین کافه های رشت

بهترین کافه های کیش 

هتل آپارتمان خانه سبز شیراز

بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز

  • آدرس: شیراز، پشت پارک آزادی، خیابان سمیه، خیابان شهید حدادی، نبش کوچه ۴
  • شماره تماس: 07132274022

هتل آپارتمان خانه سبز یک هتل آپارتمان ارزان شیراز است که در مهرماه سال 1382 افتتاح شد. از نظر مکانی، این هتل ارزان شیراز در قلب شهر شیراز و در ضلع شرقی پارک آزادی در نزدیکی هتل بزرگ هما قرار دارد و از جمله مزایای آن می‌توان به دسترسی به اماکن تاریخی مهم شهر شیراز از جمله مجموعه زندیه، آرامگاه حافظ، دروازه قرآن و فرودگاه شهر اشاره کرد.

این هتل مجموعا 20 واحد اقامتی در سه طبقه دارد و با پرسنل مجرب خود آماده میزبانی از گردشگران شهر تاریخی و زیبای شیراز است.

هتل آپارتمان آرنیکا شیراز

بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز

  • آدرس: میدان اطلس، بلوار هجرت، خیابان جاوید
  • شماره تماس: 07132261676

یکی از بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز هتل آپارتمان آرنیکا است. آرنیکا به عنوان ارزانترین هتل شیراز در سال 1396 افتتاح شده و مجموعا 22 واحد اقامتی شامل اتاق‌های معمولی و سوئیت‌های ویژه را در 6 طبقه عرضه می‌کند.

موقعیت مناسب هتل سبب شده تا گردشگران دسترسی خوبی به اماکن تفریحی و جاذبه‌های گردشگری شیراز از جمله حافظیه، سعدیه، باغ جهان‌نما، ارگ کریمخانی، حمام وکیل و بازار وکیل داشته باشند.

سوالات متداول

بهترین هتل‌های سه ستاره شیراز کدامند؟

هتل رودکی، هتل ارگ، هتل نیایش و هتل تالار از جمله بهترین هتل‌های سه‌ستاره شیراز با امکانات مناسب و قیمت اقتصادی هستند.

بهترین هتل‌آپارتمان‌های دوستاره شیراز کدامند؟

هتل ساسان، هتل حافظ، هتل آناهیتا، هتل صدرا و هتل نصیرالملک از بهترین هتل‌های دوستاه و هتل آپارتمان‌های ارزانقیمت شیراز هستند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره فهرست بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز چیست؟ شما تجربه اقامت در این مراکز را چطور ارزیابی می‌کنید؟ آیا هتل یا اقامتگاهی با قیمت مناسب و اقتصادی می‌شناسید که جای آن در این لیست خالی باشد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو