بهترین هتل های باکو [+ فاصله هتل‌ها تا مکان‌های مهم شهر]

بهترین هتل های باکو [+ فاصله هتل‌ها تا مکان‌های مهم شهر]


منبع: تکراتو

3

1402/7/24

11:13


اگر قصد سفر به باکو، شرقی‌ترین پایتخت قاره اروپا و بزرگ‌ترین شهر و بندر آذربایجان را دارید، برای انتخاب مناسب‌ترین هتل از میان بهترین هتل های باکو با ما همراه شوید.

بهترین هتل های باکو [+ فاصله هتل‌ها تا مکان‌های مهم شهر]

اگر قصد سفر به باکو، شرقی‌ترین پایتخت قاره اروپا و بزرگ‌ترین شهر و بندر آذربایجان را دارید، برای انتخاب مناسب‌ترین هتل از میان بهترین هتل های باکو با ما همراه شوید.

باکو پایتخت جمهوری آذربایجان، بر کرانه دریای خزر در شبه‌جزیره آب‌شوران قرار دارد و پر جمعیت‌ترین شهر قفقاز است. بخش قدیمی باکو با نام ایچری شَهَر (به ترکی آذربایجانی: İçəri Şəhər)، همراه با برج و حصار از سده‌های میانه به جا مانده که در یونسکو به عنوان میراث فرهنگ جهانی ثبت شده است.

از نظر بیشتر گردشگران و مسافران، فصل بهار و پاییز بهترین زمان سفر به باکو است. باکو جاذبه‌های تاریخی و تفریحی بسیاری دارد که بازدید از آن‌ها خاطرات خوشی را برای شما رقم می‌زند.

دین بیشتر مردم باکو اسلام است. سازمان کنفرانس اسلامی در سال ۲۰۰۷، باکو را به عنوان پایتخت فرهنگ اسلامی برای سال ۲۰۰۹ انتخاب کرد. امروزه باکو مورد توجه گردشگران و سرمایه‌گذاران قرار گرفته و با جاذبه‌های تاریخی و گردشگری میزبان مسافران بسیاری است.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر سفر، انتخاب محل اقامت است، از این رو ما در این مقاله به معرفی بهترین هتل های باکو برای ایرانیان و بهترین هتل های پنج ستاره باکو می‌پردازیم تا شما بتوانید با انتخاب و رزرو مناسب‌ترین هتل، با خیال آسوده به شرقی‌ترین پایتخت قاره اروپا سفر کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های استانبول با قیمت مناسب

بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی

بهترین هتل های باکو

باکو شهری با آثار تاریخی منحصربه‌فرد است. براساس یافته‌های باستانی، پیدایش شهر باکو به دوران باستان می‌رسد. بسیاری از ساختمان‌هایی که در محله قدیمی باکو بنا شدند بر روی پایه‌های ساختمان‌های قدیمی ویران شده شکل گرفتند. از این رو، این شهر برای گردشگران علاقه‌مند به جاهای دیدنی تاریخی جذاب است.

بهترین هتل های باکو

بهترین هتل های باکو

هتل های باکو در مناطق مختلف این شهر زیبا جای گرفته‌اند. باکو دارای ۱۱ منطقه به نام‌های خزر، بینه‌قدی، قره‌داغ، نریمانوف، نسیمی، نظامی، سابایل، صابونچی، ختایی، سوراخانی و یاسامال و ۴۸ شهر است. شهرهای ساخته شده در جزایر خلیج باکو و شهر صخره‌های نفتی یا نفت داشلاری که در دریای خزر قرار دارند، جزو ۴۸ شهر باکو محسوب می‌شوند.

گاهی انتخاب بهترین هتل از میان اقامتگاه‌ها و هتل‎‌های متعدد، برای مسافران آسان نیست. اما بهترین و آسان‌ترین راه برای انتخاب یک هتل خوب این است که شما براساس شرایط و اولویت‌ امکانات و خدمات مورد نظرتان برای اقامت، گزینه‌های مختلف را بررسی کنید.

بهترین مکان برای اقامت در این شهر زیبا، بافت سنتی باکو، معروف به ایچری شهر، اطراف میدان فواره و خیابان نظامی است. در سال ۲۰۰۰ بخش قدیمی باکو ایچری شَهَر در کنار سرای شروانشاهان (به ترکی آذربایجانی، شیروانشاهلار سارایی) و قلعه دختر به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیدند.

از سوغاتی‌های باکو می‌توان ظروف سفالی، زیورآلات، خنجرهای تزئینی، منسوجات، فرش و قالی را نام برد.

هتل فیرمونت برج های شعله (Hotel Fairmont Baku)

بهترین هتل های باکو

برج‌های شعله به عنوان نماد باکو و برجسته‌ترین جاذبه‌‌ی باکو شناخته می‌شوند. هتل فیرمونت باکو یکی از بهترین هتل های پنج ستاره باکو پایتخت جمهوری آذربایجان در قلب برج‌های شعله جای گرفته است. منظره پیش روی شما در هتل فیرمونت تصویر زیبایی از دریای نیلگون خزر و شهر زیبا و باشکوه باکو است.

تمامی اتاق‌های هتل فیرمونت دکوراسیون شیک مدرنی دارند و مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، میزکاری بزرگ، مینی‌بار مجهز و پنجره‌های بزرگ قدی هستند. حمام‌های مرمر داخل اتاق‌ها دیوارهایی شیشه‌ای دارند.

رستوران لی بیسترو فیرمونت باکو با انواع غذاهای خوشمزه بین‌المللی و محلی در خدمت مسافرین است. در قسمت بار این هتل مجلل نیز با نوشیدنی‌های گوناگون از مهمانان پذیرایی می‌شود. در کافه بالکون می‌توانید انواع سالادها، ساندویچ‌ها و سوشی را میل کنید.

از خدمات رفاهی هتل فیرمونت می‌توان اسپا، حمام، سونا و ماساژ را نام برد. همچنین امکاناتی از جمله اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، آرایشگاه مردانه و زنانه، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، صرافی، شاتل فرودگاهی، خودپرداز، خشکشویی و اتوکشی برای مهمانان این هتل فراهم است.

در هتل Fairmont Baku Hotel Flame Towers کلاب جاز در طول هفته با نواختن آهنگ‌هایی زیبا به سرگرم کردن میهمانان می‌پردازد. همچنین باشگاه ورزشی مجهزی در هتل تعبیه شده تا میهمانان علاقه‌مند به ورزش بتوانند فعالیت‌های ورزشی خود را انجام دهند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل فیرمونت باکو

  • فاصله هتل تا پارک آپلند: ۲۰۰ متر
  • فاصله هتل تا پارک فیلارمونیک: ۷۰۰ متر
  • فاصله هتل تا موزه فرش آذربایجان: ۷۰۰ متر
  • فاصله هتل تا مسجد محمد: ۹۰۰ متر
  • فاصله هتل تا برج دختر باکو: ۱.۱ کیلومتر

بیشتر بخوانید:

بهترین زمان سفر به پوکت

بهترین هتل دبی برای مجردها

هتل هیلتون باکو (Hotel Hilton Baku)

بهترین هتل های پنج ستاره باکو

بهترین هتل های پنج ستاره باکو

هتل هیلتون یکی از بهترین هتل های پنج ستاره باکو است که با اقامت در آن می‌توانید به همه‌ی نقاط و جاذبه‌های شهر باکو به آسانی دسترسی داشته باشید. هتل Hilton Baku در مرکز شهر ساحلی واقع شده است و فضایی آرامش‌بخش دارد.

این هتل زیبا با نمایی از دریا در نزدیکی بافت قدیمی و تاریخی شهر زیبای باکو قرار گرفته است. شما می‌توانید برای اقامت خود اتاق‌های رو به دریا را انتخاب کنید و از چشم‌انداز رویایی آن لذت ببرید. همچنین هتل هیلتون باکو فاصله‌ی کمی با خیابان معروف باکو، تئاتر اپرا و موزه فرش دارد.

در Hotel Hilton Baku همه‌ی اتاق‌ها با آخرین امکانات روز مجهز هستند و از سیستم خنک کننده‌ی مطبوع برخوردارند. امکاناتی نظیر تلوزیون‌های ۳۲ اینچی صفحه تخت، مینی بار و مبلمان فوق‌العاده شیک در همه‌ی اتاق‌ها وجود دارند.

در طبقه‌ی آخر این هتل پنج ستاره یک استخر وجود دارد که با اقامت در هتل می‌توانید ۲۴ ساعت شبانه روز از آن استفاده کنید. علاوه‌برآن، هتل دارای باشگاه و مرکز ماساژ درمانی و تناسب اندام نیز هست.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل هیلتون باکو

  • فاصله هتل تا میدان آزادی:‌ ۳۰۰ متر
  • فاصله هتل تا موزه ملی تاریخ آذربایجان: ۹۰۰ متر
  • فاصله هتل تا میدان فواره: ۱.۱ کیلومتر
  • فاصله هتل تا موزه نظامی: ۱.۲ کیلومتر
  • فاصله هتل تا برج دختر: ۱.۳ کیلومتر

هتل پولمن باکو (Hotel Pullman Baku)

بهترین هتل های پنج ستاره باکو

هتل ۵ ستاره پولمن یک اقامت به یادماندنی را در ذهن مهمانان خود ثبت می‌کند. این هتل سرویس شاتل دارد و اتوبوس‌هایی را برای رساندن مهمانان به مراکز خرید و جاذبه‌های مهم به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

هتل پولمن از بهترین هتل های باکو برای ایرانیان است که در منطقه بادام دار باکو واقع شده و با ۲۸۰ باب اتاق دل‌باز و لوکس اقامتی خوش را برای شما رقم می‌زند.

در رستوران‌های چیل و پپرمیل هتل پولمن باکو انواع غذاهای مدیترانه‌ای، مکزیکی و آذری سرو می‌شود و می‌توان از نوشیدن انواع نوشیدنی‌های دل‌چسب در تراس تابستانی‌ هتل لذت برد.

در این هتل ۴ استخر سرپوشیده و روباز و یک پارک آبی بزرگ وجود دارد که رنگ و معنای دیگری به تفریح‌های آبی این هتل داده‌اند. در Hotel Pullman Baku تمام تجهیزات و امکاناتی که برای امور اداری نیاز داشته باشید در دسترستان است و ۷ اتاق جلسه و سالنی با ظرفیت ۵۰۰ نفر برای برنامه‌های کاری وجود دارد.

سالن اسپای پولمن دارای استخر ۲۵ متری، ۲۶ اتاق مخصوص، حمام ترکی، سونا، بخار، بخش زیبایی و  انواع نوشیدنی‌های ویتامین در بار است.

در تراس این هتل گل‌ها و گیاهان رنگارنگ فضای دل‌نشین و باصفایی را برای مهمانان فراهم کرده‌اند. می‌توانید بعد از ظهرهای خود را با ورزش‌های هیجانی در پارک آبی هتل و یا شرکت در برنامه‌های شاد و موسیقی پر کنید. هتل پولمن برای سفرهای خانوادگی یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در باکو است که امکاناتی عالی دارد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل پولمن باکو

  • فاصله هتل تا رصدخانه شماخی: ۱.۷ کیلومتر
  • فاصله هتل تا بنای یادبود شعله ابدی: ۲.۳ کیلومتر
  • فاصله هتل تا برج های شعله باکو: ۲.۳ کیلومتر
  • فاصله هتل تا شهر کهن باکو: ۳.۵ کیلومتر

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های دبی

بهترین هتل های استانبول

هتل پارک این رادیسون باکو (Park Inn by Radisson Azerbaijan Baku Hotel)

بهترین هتل های پنج ستاره باکو

بهترین هتل های باکو

Park Inn by Radisson Azerbaijan Baku یکی از بهترین هتل های باکو بوده که در منطقه بولوار این شهر واقع شده است. این هتل چهار ستاره چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از دریای خزر دارد.

در رستوران گلوری، میهمانان هتل پارک این بای رادیسون می‌توانند از غذاهای خوشمزه ایتالیایی، دریایی، بین‌المللی و محلی و انواع سالاد‌ها و دسر‌ها لذت ببرند.

رستوران هتل با نمای بسیار زیبا از بلوار شهر، محلی مناسب برای جشن و مهمانی در سفر است. هتل پارک این رادیسون باکو با مسجد تازه پیر باکو و خیابان نظامی فاصله کمی دارد.

اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است و می‌توانید در طول اقامت خود از مرکز تناسب اندام و استخر هتل هم استفاده نمایید.

هتل پارک این رادیسون از سری هتل‌های زنجیره‌ای رادیسون است که به امکانات به‌روز و ارائه‌ی خدمات با کیفیت، مشهور است. با انتخاب هتل پارک این رادیسون برای اقامت خود در باکو می‌توانید تجربه‌ی اقامتی متفاوت از سفر به آذربایجان داشته باشید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل پارک این بای رادیسون باکو

  • فاصله هتل تا میدان آزادی: ۴۰۰ متر
  • فاصله هتل تا موزه ملی تاریخ آذربایجان: ۸۰۰ متر
  • فاصله هتل تا میدان فواره: ۱ کیلومتر
  • فاصله هتل تا موزه نظامی: ۱.۱ کیلومتر
  • فاصله هتل تا برج دختر: ۱.۱ کیلومتر

 هتل قفقاز باکو سیتی (QafqaZ Baku City Hotel & Residences)

بهترین هتل های پنج ستاره باکو

هتل قفقاز یکی از بهترین هتل های باکو برای ایرانیان است که کمی دورتر از بافت قدیمی شهر واقع شده است. این هتل با نمایی مدرن و شیشه‌ای در قلب باکو می‌درخشد.

تمامی اتاق‌های هتل Qafqaz Baku City دارای مبلمانی کلاسیک و شیک در طیف رنگی قهوه‌ای هستند. از جمله امکانات و تجهیزات موجود در اتاق‌های هتل می‌توان تلویزیون ماهواره‌ای، مینی بار و محیط نشیمن را نام برد.

باشگاه ورزشی، سونا و جکوزی‌های بزرگ در طبقه ۱۶ هتل قفقاز باکو سیتی قرار گرفته‌اند. در حمام‌های خصوصی هتل‌ علاوه بر جکوزی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان جهت رفاه و آسایش بیشتر میهمانان وجود دارند. همچنین حمام ترکی از جمله خدماتی مشهوری است که هتل Triumph City Hotel and Residences Baku ارائه می‌دهد.

هتل قفقاز باکو سیتی با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شماست. همچنین این هتل از خدمات کرایه ماشین نیز برخوردار است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل قفقاز باکو سیتی اند رزیدنس باکو

  • فاصله هتل تا میدان فواره: ۳.۹ کیلومتر
  • فاصله هتل تا پارک سابیر: ۳.۹ کیلومتر
  • فاصله هتل تا موزه نظامی: ۴ کیلومتر
  • فاصله هتل تا مرکز خرید گانجلیک:‌ ۴ کیلومتر
  • فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی حیدر علی اف: ۲۱.۴ کیلومتر

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های آنتالیا

جاهای دیدنی تایلند

هتل لندمارک باکو (The Landmark Hotel Baku)

بهترین هتل های پنج ستاره باکو

بهترین هتل های پنج ستاره باکو

هتل ۵ ستاره لندمارک باکو یکی از باشکوه‌ترین و بهترین هتل های باکو به شمار می‌رود که در خیابان نظامی واقع شده است. با اقامت در این هتل به جاذبه‌هایی از جمله آکادمی ملی اپرا و تئاتر باله آذربایجان، خانه دولت باکو، باغ فلارمونیک، قلعه دختر و میدان آزادی دسترسی آسانی خواهید داشت.

موقعیت مکانی عالی هتل The Landmark و نزدیکی به اماکن تفریحی چون پارک‌ها یا مراکز خرید و جاذبه‌های دیدنی باکو باعث محبوب شدن هتل The Landmark شده‌اند.

هتل لندمارک امکانات متنوعی همچون خدمات ترانسفر فرودگاهی، استخرهای سرپوشیده و سرباز، کلاب سلامتی، ۶ رستوران و کافه با منوی متفاوت دارد. علاوه‌براین، در تمامی بخش‌های هتل امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت وجود دارد.

هتل لندمارک ۳ رستوران،۲ بار و یک کافی شاپ دارد. طبق نظر مهمانان هتل لندمارک باکو، کیفیت صبحانه‌های سرو شده در این هتل قابل قبول و خوب است. در رستوران‌های این هتل انواع غذاهای اروپایی و آسیایی سرو می‌شوند. ضمنا در طول اقامت خود در این هتل می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز نوشیدنی و اسنک‌های مورد نیاز را از دستگاه‌های فروش خودکار تهیه کنید.

از این گذشته، هتل در ساعات محدودی دارای خدمات روم سرویس است. البته با استفاده از تجهیزات باربیکیو نیز می‌توانید در تراس هتل وعده‌های خود را میل کنید.

فاصله هتل لندمارک باکو از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

  • فاصله تا میدان آزادی: ۰.۴ کیلومتر
  • فاصله تا موزه هنر مدرن باکو: ۱.۲ کیلومتر
  • فاصله تا میدان فواره: ۱.۳ کیلومتر
  • فاصله تا قلعه دختر: ۱.۶ کیلومتر
  • فاصله تا موزه فرش باکو: ۲.۲ کیلومتر

هتل ماریوت آبشرون باکو (JW Marriott Absheron Baku)

بهترین هتل های پنج ستاره باکو

اگر قصد سفری تجاری و تفریحی به آذربایجان دارید، هتل ماریوت آبشرون که یکی از بهترین هتل های باکو است، گزینه‌ای مناسب برای اقامت شما خواهد بود. این هتل زیبا در مرکز شهر واقع شده است.

در این هتل مدرن و مجهز، از اتاق‌ها و سوئیت‌هایی با منظره‌ی افق باکو و امکانات رفاهی مجلل لذت خواهید برد. مراکز خرید، تفریحی و تجاری اصلی باکو همگی در فاصله‌ی بسیار نزدیک هتل قرار دارند.

در تمامی اتاق‌های این هتل یخچال، قهوه ساز یا چای ساز، بطری آب، قهوه فوری، مینی بار، تهویه مطبوع و وای فای رایگان برای رفاه میهمانان وجود دارد. همچنین اتاق‌های ویژه دارای روزنامه، تلویزیون کابلی، پایه آی پاد، میز کار و گاوصندوق لپ تاپ، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، حوله و دمپایی هستند.

جالب است بدانید برای اوقات فراعت میهمانان در هتل JW Marriott Absheron Baku Hotel سرگرمی‌های متنوعی، از جمله کلاس‌های آشپزی، یوگا، موسیقی زنده و دوچرخه‌سواری در نظر گرفته شده است.

فاصله هتل جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

  • فاصله تا قلعه دختر: ۲.۵ کیلومتر
  • فاصله تا باغ فیلارمونیک: ۴ کیلومتر
  • فاصله تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف: ۴.۴ کیلومتر
  • فاصله تا برج‌های شعله باکو: ۴.۴ کیلومتر
  • فاصله تا برج سوکار باکو: ۵.۷ کیلومتر
  • فاصله تا کاخ سعادت باکو: ۶.۵ کیلومتر

بیشتر بخوانید:

بهترین فصل سفر به تایلند

جاهای دیدنی ترکیه

هتل اکسلسیور باکو (Excelsior Hotel Baku)

بهترین هتل های پنج ستاره باکو

بهترین هتل های باکو

هتل Excelsior دارای 61 اتاق و سوییت به سبک مدرن است که دکوراسیونی کلاسیک دارند. البته تمامی آن‌ها از امکاناتی همچون تلویزیون ماهواره‌ای، کاناپه‌، چای‌ساز یا قهوه‌جوش، میز و حمام برخوردارند و برخی از اتاق‌ها به وان اسپا نیز مجهز شده‌اند.

در هتل اکسلسیور باکو می‌توانید صبحانه را در اتاق‌تان میل کنید. البته رستوران ماهی و استیک بلوه دره «Belvedere» با فضای مدرن و شیک، صبحانه‌ را به صورت سلف سرویس نیز ارائه می‌کند. همچنین در رستوران هتل Excelsior Hotel & Spa Baku بهترین غذاهای بین‌المللی و دریایی شهر سرو می‌شوند.

هتل اکسلسیور باکو از امکانات ویژه‌ای نیز برخوردار است و استخر، باربیکیو، جکوزی، صندلی‌های آفتابگیر، سرویس رفت و برگشت فرودگاهی، پارکینگ رایگان و محوطه بازی تنیس با بهترین کیفیت در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند.

علاوه‌براین، امکانات باشگاه بسیار مجهز، مربی شخصی، سونا و خدمات ماساژ در سالن اسپای آئورای هتل برای تک تک مهمان فراهم شده است. اگر در زمان اقامت در این هتل، از اتاق خودتان خسته شدید، می‌توانید به محوطه باغ هتل Excelsior Hotel & Spa Baku بروید تا هوایی عوض کنید و یا با خدمات ویژه حمل‌ونقل این هتل به مراکز دیدنی شهر باکو  بروید.

هتل اکسلسیور باکو از بهترین هتل های باکو است که با اقامت در آن دسترسی آسانی به مراکز خرید، تجاری و تفریحی باکو خواهید داشت.

ماکن دیدنی نزدیک به هتل اکسلسیور اند اسپا باکو

  • فاصله هتل تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف: ۴۰۰ متر
  • فاصله هتل تا موزه هنرهای معاصر باکو: ۱.۵ کیلومتر
  • فاصله هتل تا میدان آزادی: ۲.۴ کیلومتر
  • فاصله هتل تا برج دختر باکو: ۳.۹ کیلومتر
  • فاصله هتل تا برج های شعله باکو: ۵ کیلومتر

سوالات متداول

بهترین هتل های پنج ستاره باکو کدامند؟

هتل هیلتون باکو (Hotel Hilton Baku)، هتل پولمن باکو (Pullman Baku)، هتل قفقاز باکو سیتی (QafqaZ Baku City Hotel & Residences)، هتل ماریوت آبشرون باکو (JW Marriott Absheron Baku)، هتل پارک این رادیسون باکو (Park Inn by Radisson Azerbaijan Baku Hotel) و هتل فیرمونت برج های شعله (Hotel Fairmont Baku) از بهترین هتل های پنج ستاره باکو هستند.

کدامیک از هتل های باکو برای ایرانیان مناسب است؟

به‌طورکلی، انتخاب بهترین هتل های باکو به بودجه و امکانات مورد نیاز شما بستگی دارد. زمانی که شما بودجه لازم برای سفر را تامین کرده باشید، هر یک از هتل‌ها و اقامتگاه‌ها می‌توانند جالب و مناسب باشند. اما هتل پولمن و هتل قفقاز از جمله بهترین‌ هتل های باکو برای ایرانیان هستند که در قلب شهر واقع شده‌اند و دسترسی نزدیکی به امکانات تجاری، تفریجی و اماکن دیدنی دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بهترین هتل های باکو چیست؟ آیا هتل دیگری را می‌شناسید که در این لیست قرار بگیرد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو