ارزانترین هتل های وان ترکیه [+قیمت و آدرس]

ارزانترین هتل های وان ترکیه [+قیمت و آدرس]


منبع: تکراتو

1

1402/8/29

22:29


اگر می‌خواهید در اقامتگاه‌های اقتصادی شهر وان ساکن شوید، با ما همراه شوید تا ارزانترین هتل های وان ترکیه را به شما معرفی کنیم.

ارزانترین هتل های وان ترکیه [+قیمت و آدرس]

اگر می‌خواهید در اقامتگاه‌های اقتصادی شهر وان ساکن شوید، با ما همراه شوید تا ارزانترین هتل های وان ترکیه را به شما معرفی کنیم.

شهر وان از مهمترین مقاصد گردشگران ایرانی در کشور ترکیه است که به دلیل نزدیکی، امکانات تفریحی و جاذبه‌های توریستی فراوان همواره یک گزینه ایده‌آل برای گذراندن تعطیلات است. اما شاید نگاهی به قیمت هتل در وان 1402 کمی شما را نگران کند.

طبیعتا اما هر گردشگر ایرانی در سفر به شهر وان، در صورت امکان به دنبال اقتصادی‌تر بستن تمام جوانب سفر و به خصوص هزینه اقامت است. از آنجایی که در شهر وان ترکیه هتل‌های متعددی از اقتصادی تا لوکس و گرانقیمت وجود دارد در این مقاله ارزانترین هتل در وان ترکیه 1402 را به شما معرفی می‌کنیم.

در این مطلب سعی می‌کنیم با در نظر گرفتن امکانات و خدمات مراکز اقامتی، لیست هتل های وان ترکیه با قیمت مناسب را ارائه کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ارزانترین هتل های وان ترکیه

شاید بررسی قیمت هتل در وان 1402 کمی شما را شگفت‌زده کند چراکه قیمت هتل‌های لاکچری وان که اتفاقا کم تعداد هم نیستند، بسیار بالاست. اما آیا امکان اقامت ارزان در شهر وان وجود دارد؟ هتل های معروف وان ترکیه با قیمت اقتصادی کدامند؟

ارزانترین هتل های وان ترکیه

ارزانترین هتل های وان ترکیه

ما در طول این مطلب در تلاش هستیم تا با ارائه لیست هتل های وان ترکیه با قیمت مناسب، شما را در رزرو هتل وان ترکیه با قیمت اقتصادی راهنمایی کنیم. هتل‌های پرتعداد شهر وان معمولا همگی استانداردهای خدماتی خوبی دارند و در انواع سه، چهار و پنج ستاره به گردشگران خدمت‌رسانی می‌کنند.

طبیعتا اگر در سفر خود به دنبال امکانات لوکسی مانند استخر اختصاصی یا خدمات تفریحی خاص هتل های وان ترکیه باشید، هزینه اقامت در وان بسیار بالا خواهد بود، اما اگر به دنبال مسافرتی اقتصادی باشید، هتل های ارزان قیمت وان ترکیه با خدمات مناسب در دسترس شما قرار دارند. هتل‌هایی با کیفیت و خدمات متنوع و مناسب، دسترسی خوب و البته قیمت اقتصادی.

هتل 3 ستاره دیمت پارک (Dimet Park Hotel Van)

ارزانترین هتل های وان ترکیه

قیمت هتل در وان 1402
  • آدرس: Şerefiye, İrfan Baştuğ Cd. No:10, 65100 İpekyolu/Van, Türkiye
  • شماره تماس:00904322163637
  • قیمت: از 40 یورو برای هر شب

به عنوان یکی از ارزان‌ترین هتل های وان ترکیه باید گفت هتل دیمت از گزینه‌های بسیار مناسبی است که در دسترس شماست. بسیاری از گردشگران ایرانی در سفر به شهر وان این هتل را انتخاب می‌کنند، چراکه قیمت مناسب و خدمات خوبی دارد.

از امکانات این هتل می‌توان به اینترنت وای‌فای رایگان، مینی‌بار، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت، کتری برقی و میز تحریر اشاره کرد. در هتل مجلل دیمت پارک امکانات دیگری مانند سالن بدنسازی، اسپا و ماساژ هم وجود دارد و مسافران می‌توانند از این هتل برای گردش در شهر وان دوچرخه اجاره کنند.

هتل 3 ستاره یاقوت (Yakut Hotel Van)

ارزانترین هتل های وان ترکیه

  • آدرس: Bahçıvan, PTT Cd. No:59, 65150 İpekyolu/Van, Türkiye
  • شماره تماس: 00904322142832
  • قیمت: از 41 یورو برای هر شب

هتل یاقوت هم از جمله ارزانترین هتل های وان ترکیه است که خدمات و امکانات مناسب را با قیمت اقتصادی توامان کرده است. این هتل مجموعا 60 واحد اقامتی در 5 طبقه دارد و دسترسی خوبی هم به مکان‌های دیدنی شهر دارد.

فاصله این هتل با فرودگاه شهر تنها 10 دقیقه است و با اندکی پیاده‌روی به ایستگاه اتوبوس و تاکسی شهر دسترسی خواهید داشت. یاقوت خدمات مناسبی دارد و می‌توانید در مدت اقامت در هتل پارکینگ اختصاصی و رایگان داشته باشید.

نکته مهم اینکه پرسنل هتل یاقوت عموما با زبان‌های فارسی، ترکی و انگلیسی آشنا هستند و در نتیجه شما می‌توانید در مدت اقامت در هتل به سادگی با افراد ارتباط برقرار کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های شیراز 

بهترین هتل های استانبول با قیمت مناسب

هتل 3 ستاره فواد (Fuat Hotel van)

ارزانترین هتل های وان ترکیه

  • آدرس: Bahçıvan, PTT Cd. No:54, 65100 İpekyolu/Van, Türkiye
  • شماره تماس: 00904322140780
  • قیمت: از 37 یورو برای هر شب

یکی از ارزانترین هتل های وان ترکیه هتل فواد است که در خیابان جمهوریت این شهر واقع شده است. در هتل فواد خدمات مناسب با قیمت اقتصادی توامان شده و مسافران دسترسی خوبی به مکان‌های دیدنی شهر دارند.

این هتل جمعا 53 واحد اقامتی در 5 طبقه دارد و باید قبل از سفر رزرو خود را انجام دهید. در هتل فواد دسترسی خوبی به موزه و مسجد جامع وان خواهید داشت.

از مهمترین مزایای هتل فواد می‌توان به تمیزی اتاق‌ها اشاره کرد. اینترنت پرسرعت رایگان، تلویزیون، حمام و مبلمان از خصیصه‌های اتاق‌های هتل فواد است.

هتل 4 ستاره رویال میلانو (Royal Milano Hotel Van)

ارزانترین هتل های وان ترکیه

  • آدرس: Vali Mithat Bey, Defterdarlık Cd. No:34, 65100 İpekyolu/Van, Türkiye
  • شماره تماس: 00904322145550
  • قیمت: از 46 یورو برای هر شب

از جمله ارزانترین هتل های وان ترکیه می‌توان به هتل رویال میلانو اشاره کرد که به عنوان یک هتل 4 ستاره قیمت بسیار مناسبی ارائه می‌کند. در این هتل مسافران در تمام مدت اقامت به اینترنت رایگان بی‌سیم دسترسی دارند.

از جمله خدمات هتل رویال میلانو باید به ترنسفر فرودگاهی، خدمات کرایه اتومبیل، آسانسور، خدمات خانه‌داری، ارائه سالن کنفرانس، دستگاه فکس، خدمات لاندری، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور و صرافی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی شرق گیلان

جاهای دیدنی نور 

هتل روا ورلد وان (Rua World Hotel)

ارزانترین هتل های وان ترکیه

  • آدرس: Vali Mithat Bey, Kışla Yolu Sk. No:13, 65100 İpekyolu/Van, Türkiye
  • شماره تماس: 00904325030909
  • قیمت: از 52 یورو برای هر شب

یکی از ارزانترین هتل های وان ترکیه هتل روا ورلد است که در فاصله یک کیلومتری موزه وان قرار دارد. این هتل 4 ستاره نسبت به خدمات و امکاناتی که دارد قیمت مناسبی ارائه می‌کند. از مزایای مهم این هتل می‌توان به برخورداری از پارکینگ خصوصی، تراس، بار و رستوران اشاره کرد. صرافی، خدمات اتاق و پذیرش 24 ساعته نیز از دیگر ویژگی‌های هتل روا ورلد وان است که آن را به یکی از هتل های معروف وان ترکیه بدل کرده است.

هتل لاچین آپارت وان (laçin apart)

ارزانترین هتل های وان ترکیه

  • آدرس: Sihke Caddesi Bahcivan Mahallesi Arpacılar Sk. No. 11, Van 65130 Türkiye
  • شماره تماس: 00905531977565
  • قیمت: از 31 یورو برای هر شب

اگر به دنبال ارزانترین هتل در وان ترکیه 1402 هستید می‌توانید روی هتل لاچین آپارت وان حساب باز کنید. این هتل در نزدیکی پایانه اتوبوس‌رانی وان قرار دارد و فاصله آن با موزه وان کمتر از 1 کیلومتر است. این هتل به عنوان یکی از ارزانترین هتل های وان ترکیه اتاق‌هایی با تلویزیون صفحه تخت و وای‌فای رایگان دارد.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی مازندران 

جاهای دیدنی قائمشهر 

هتل سار دور وان (SARDUR HOTEL)

ارزانترین هتل های وان ترکیه

  • آدرس: BAHCIVAN MAH.KAZIM KARABEKİR CAD.NO:15/A Ipekyolu, 65100 Bostaniçi, Turkey
  • شماره تماس: 00904322127980
  • قیمت: از 29 یورو برای هر شب

هتل سار دور وان به عنوان یکی از ارزانترین هتل های وان ترکیه در نزدیکی موزه وان و در منطقه Bostaniçi قرار دارد. از قابلیت‌های این هتل باید به بار، رستوران و البته اتاق‌هایی با تراس اشاره کرد.

فاصله این هتل تا استادیوم آتاتورک شهر وان کمتر از 2 کیلومتر و تا پایانه اتوبوسرانی وان حدود 4 کیلومتر است. این اقامتگاه به‌طور 24 ساعته پذیرش دارد و از مزایای آن به عنوان یکی از هتل های وان ترکیه می‌توان به ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای‌فای رایگان در سراسر هتل اشاره کرد.

هتل دوسکو وان (Hotel Dosco)

ارزانترین هتل های وان ترکیه

  • آدرس: Vali Mithat Bey, Koçibey Sk. No:21 Z-1, 65140 İpekyolu/Van, Türkiye
  • شماره تماس: 00904322146065
  • قیمت: از 36 یورو برای هر شب

یکی از هتل های معروف وان ترکیه هتل دوسکو است که از نظر اقتصادی از بهترین هتل‌های این شهر محسوب می‌شود. این هتل دارای تراس و آشپزخانه مشترک است و خدمات نسبتا قابل قبولی را با قیمت مناسب ارائه می‌کند.

از دیگر مزایای هتل دوسکو به عنوان ارزانترین هتل در وان ترکیه 1402 می‌توان به سالن مشترک، اتاق بازی و خدمات بلیط اشاره کرد. هتل دوسکو همچنین پارکینگ رایگان دارد و با توجه به فضای جذاب اطراف آن، می‌تواند پیاده‌روی اطراف هتل را در برنامه خود قرار دهید.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی غرب مازندران 

جاهای دیدنی غرب گیلان 

هتل رسمینا وان (Resmina Hotel)

ارزانترین هتل های وان ترکیه

  • آدرس: Bahçıvan, Zübeyde Hanım Cd. No:17, 65100 Van Merkez/Van, Türkiye
  • شماره تماس: 00904322159696
  • قیمت: از 51 یورو برای هر شب

نمی‌توان همه چیز را فدای قیمت اقتصادی کرد، اما می‌توان در ازای سطح مطلوبی از خدمات، قیمت معقولی پرداخت و هتل رسمینا وان، اقامتگاه با همین ویژگی است.

هتل رسمینا به عنوان یکی از ارزانترین هتل های وان ترکیه در فاصله 1 کیلومتری موزه وان قرار دارد و از محبوب‌ترین هتل‌های اقتصادی این شهر است. این هتل اقامتگاهی با سالن استراحت مشترک، پارکینگ خصوصی رایگان و تراس است و فاصله آن با پایانه اتوبوسرانی وان، حدود 1.8 کیلومتر است.

فاصله از این هتل تا استادیوم آتاتورک حدود 3.1 کیلومتر و فاصله تا خانه‌های قدیمی وان 5.3 کیلومتر است. این اقامتگاه خدمات اتاق، پذیرش 24 ساعته و صرافی را برای میهمانان خود ارائه می‌کند.

هتل Şehir merkezinde lüx daire

ارزانترین هتل های وان ترکیه

  • آدرس: İpekyolu şerefiye mahallesi kültür 1 sokak Kayra home office kat 2 no 14, 65100 Van, Turkey
  • قیمت: از 40 یورو برای هر شب

هتل Şehir merkezinde lüx daire گرچه در میان گردشگران ایرانی چندان شناخته شده نیست اما از جمله ارزانترین هتل در وان ترکیه 1402 است که در منطقه آناتولی شرقی قرار گرفته و دارای بالکن است. فاصله این هتل تا موزه وان کمتر از نیم کیلومتر است و از امنیت بالایی برخوردار است. این هتل وای‌فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، ماشین لباسشویی و آشپزخانه با یخچال و اجاق گاز دارد.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی سوادکوه 

جاهای دیدنی شرق مازندران

هتل Padishah Suite Otel

ارزانترین هتل های وان ترکیه

  • آدرس: Yeniyol Kavşağı, İskele Cd. No:32, 65100 İpekyolu/Van, Türkiye
  • شماره تماس: 00905536365494
  • قیمت: از 31 یورو برای هر شب

اگر به دنبال رزرو هتل در وان ترکیه با قیمت مناسب هستید، هتل سوئیت Padishah با چشم‌انداز زیبا، وایفای رایگان و پارکینگ خصوصی یک گزینه مناسب است.

این هتل که در فاصله یک کیلومتری موزه وان قرار دارد در هر واحد اقامتی این هتل که از ارزانترین هتل های وان ترکیه است دارای یک مبل، یک قسمت نشیمن، یک تلویزیون صفحه تخت، یک آشپزخانه مجهز با ناهارخوری و حمام اختصاصی است. یخچال و کتری نیز از دیگر امکانات اتاق‌های این هتل است.

هتل رفرم (REFORM HOTEL)

ارزانترین هتل های وان ترکیه

  • آدرس: Hafiziye, Eski Cezaevi Cd. no:12, 65130 İpekyolu/Van, Türkiye
  • شماره تماس: 00904322224040
  • قیمت: از 46 یورو برای هر شب

هتل رفرم را اگر به دنبال رزرو هتل وان ترکیه با قیمت اقتصادی هستید به خاطر داشته باشید. این هتل در منطقه آناتولی شرقی وان قرار دارد و فاصله آن تا موزه وان حدود 1.4 کیلومتر، تا پایانه اتوبوسرانی وان 1.7 کیلومتر، تا استادیوم شهر آتاتورک 1.8 کیلومتر، تا خانه‌های قدیمی وان 4.8 کیلومتر و تا قلعه وان 5.1 کیلومتر است.

هتل رفرم به عنوان یکی از ارزانترین هتل های وان ترکیه دارای ترنسفر فرودگاهی،‌ سالن استراحت مشترک و وایفای رایگان در سراسر هتل است.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های شیراز

بهترین رستوران های اصفهان 

هتل توپراک وان (Toprak Hotel)

ارزانترین هتل های وان ترکیه

  • آدرس: Bahcivan Mahallesi. Sıhke Caddesi, Meydan 1. Sk. No:8, 65100 İpekyolu/Van, Türkiye
  • شماره تماس: 00905365772026
  • قیمت: از 34 یورو برای هر شب

هتل توپراک از آن هتل‌هایی است که اگر به دنبال رزرو هتل در وان ترکیه با قیمت اقتصادی باشید می‌توانید روی آن حساب خاصی باز کنید.

هتل توپراک در 700 متری موزه وان جای گرفته و دارای پارکینگ اختصاصی و اتاق‌هایی با تراس است. این هتل سه ستاره که از ارزانترین هتل های وان ترکیه محسوب می‌شود دارای خدمات اتاق، ترانسفر فرودگاهی، سالن استراحت مشترک و وایفای رایگان در سراسر هتل است.

این هتل که محبوبیت زیادی بین گردشگران ایرانی و خارجی دارد به صورت 24 ساعته پذیرش دارد.

هتل کانفریوم وان (Conforium Hotel Van)

ارزانترین هتل های وان ترکیه

  • آدرس: Alipaşa, THE CONFORİUM HOTEL, Kazım Karabekir Blv. No:162, 65100 İpekyolu/Van, Türkiye
  • شماره تماس: 00908508486565
  • قیمت: از 50 یورو برای هر شب

در ادامه لیست هتل های وان ترکیه به معرفی هتل کانفوریوم می‌رسیم که در فاصله 2 کیلومتری موزه وان جای گرفته است. این هتل که از ارزانترین هتل های وان ترکیه بوده، دارای مرکز تناسب اندام، پارکینگ خصوصی رایگان، سالن مشترک استراحت و تراس است.

این هتل دارای رستوران، بار، استخر سرپوشیده و سونا است. پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس خدمات اتاق و وای‌فای رایگان از جمله دیگر مزایای این هتل است که با رزرو هتل وان ترکیه می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های رشت

بهترین رستوران های بابلسر 

ارا گلد هتل وان (Era Gold Hotel)

ارا گلد هتل وان (Era Gold Hotel)

  • آدرس: Vali Mithat Bey, 65130 İpekyolu/Van, Türkiye
  • قیمت: از 30 یورو برای هر شب

هتل ارا گلد به عنوان یکی از هتل های معروف وان ترکیه با قیمت اقتصادی در خیابان جمهوریت واقع شده است. از نظر سطح نظافت و امکانات این هتل از بهترین گزینه‌های موجود در وان است و در مدت اقامت در آن دسترسی ساده‌ای به استخر و پارک آبی کاگداس آکوا، خانه گربه‌های وان، موزه اورارتو، قلعه وان و مسجد یولو کامی دارید.

به عنوان یکی از هتل های وان در خیابان جمهوریت این هتل 4 ستاره دارای 58 واحد اقامتی در 7 طبقه است و اتاق‌های آن شامل انواع دو، سه و چهار نفره با بالکن است.

هتل تامارا (Tamara Otel)

ارزانترین هتل های وان ترکیه

  • آدرس: Bahçıvan, Yüzbaşıoğlu Sk. No:1, 65100 Merkez/Van, Türkiye
  • شماره تماس: 00904322143296
  • قیمت:از 32 یورو برای هر شب

یکی دیگر از هتل های وان در خیابان جمهوریت وان، هتل تامارا است که از بهترین هتل‌های این شهر محسوب می‌شود. این هتل با امکانات خوب خود مناسب مسافرانی است که به خدمات باکیفیت هتل و قیمت اقتصادی آن اهمیت می‌دهند.

هتل تامارای وان با موقعیت مکانی مناسب خود دسترسی خوبی به برخی از جاذبه‌های توریستی وان مانند دریاچه وان و قلعه وان دارد و در مدت اقامت در آن، می‌توانید با حدود 20 دقیقه رانندگی به این دو جاذبه گردشگری وان برسید. هتل تامارا مجموعا 69 واحد اقامتی در 4 طبقه دارد که این واحدها شامل اتاق‌های استاندارد تک، دو و سه نفر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های قشم 

بهترین رستوران های کیش 

هتل هالدی وان (Haldi Otel)

ارزانترین هتل های وان ترکیه

  • آدرس: Şerefiye, Demirciler Cd. No.21, 65100 İpekyolu/Van, Türkiye
  • شماره تماس: 00904322149695
  • قیمت: از 54 یورو برای هر شب

در لیست هتل های وان ترکیه با قیمت مناسب به یکی از ارزانترین هتل های وان ترکیه با استاندارد 4 ستاره می‌رسیم که از معروف‌ترین هتل‌های این شهر است. این هتل امکانات بسیار خوبی دارد و مجموعا دارای 80 واحد اقامتی است.

در این هتل اتاق‌های 1 نفره، دو نفره، سه نفره و چهار نفره وجود دارد و باید آن را از بهترین هتل های وان در خیابان جمهوریت وان به حساب آورد.

هتل کنت (KENT HOTEL)

ارزانترین هتل های وان ترکیه

  • آدرس: Bahçıvan, TÜRKİYE İŞ BANKASI ARKASI, Cumhuriyet Cd., 65100 İpekyolu/Van, Türkiye
  • شماره تماس: 00904322150637
  • قیمت: از 45 یورو برای هر شب

هتل کنت از جمله بهترین هتل های وان در خیابان جمهوریت محسوب می‌شود که امکانات مناسبی با قیمت اقتصادی عرضه می‌کند. این هتل مجموعا 93 واحد اقامتی در 5 طبقه دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین کافه های رشت 

بهترین کافه های کیش 

هتل امپریال تاور وان (Imperial Tower Hotel)

ارزانترین هتل های وان ترکیه

  • آدرس: Bahçıvan, Uzun 1. Sk., 65130 İpekyolu/Van, Türkiye
  • شماره تماس: 00905068502864
  • قیمت: از 40 یورو برای هر شب

اگر به دنبال رزرو هتل در وان ترکیه با قیمت اقتصادی هستید، هتل امپریال تاور وان را به عنوان یکی از ارزانترین هتل های وان ترکیه مدنظر داشته باشید. این هتل که دارای 120 اتاق است، انواع اتاق‌های دو تخته و دبل، سه تخته یا تریپل، چهارتخته، 5 تخته و 6 تخته دارد که آن را به هتل مناسبی برای سفرهای دسته جمعی با دوستان بدل می‌کند. این هتل سه ستاره همچنین دسترسی خوبی به جاذبه‌های تاریخی و توریستی وان مانند خانه‌های قدیمی وان، موزه وان و دریاچه وان دارد.

هتل مای دلوکس (My Deluxe Otel)

ارزانترین هتل های وان ترکیه

  • آدرس: Şerefiye, Demirciler Cd. No:6 D:10, 65140 İpekyolu/Van, Türkiye
  • شماره تماس: 00904322141111
  • قیمت: از 30 یورو برای هر شب

برای رزرو هتل وان ترکیه با قیمت اقتصادی هتل مای دلوکس را هم مدنظر داشته باشید. این هتل که مجموعا 28 واحد اقامتی دارد، اتاق‌هایی دو نفره، سوئیت استودیو و سوئیت کرنر با امکانات رفاهی مناسبی در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

این هتل که از ارزانترین هتل های وان ترکیه است دسترسی بسیار مناسبی به دیدنی‌های وان مانند خانه گربه‌ها، موزه وان و مسجد شهر دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین کافه های روباز تهران 

بهترین رستوران های وگان تهران 

هتل روشن (rusen hotel van)

ارزانترین هتل های وان ترکیه

  • آدرس: Şerefiye, Avcılar Sk. No:65140, 65100 İpekyolu/Van, Türkiye
  • شماره تماس:00905412286565
  • قیمت:از 40 یورو برای هر شب

برای رزرو هتل در وان ترکیه با قیمت اقتصادی یکی از گزینه‌های مناسب در خیابان جمهوریت این شهر، هتل روشن است. این هتل سه ستاره که آن را به نام هتل روشن سوئیت می‌شناسند در سال 2020 افتتاح شده و امکانات بسیار مناسبی دارد.

این هتل از ارزانترین هتل های وان ترکیه است که مجموعا 35 واحد اقامتی شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سه تخته دارد. هتل روشن دسترسی بسیار خوبی به اسکله وان،‌‌ قلعه تاریخی شهر وان و ایستگاه قطار وان دارد.

هتل کامفورت (COMFORT SUITE HOTEL VAN)

ارزانترین هتل های وان ترکیه

هتل کامفورت از جمله هتل‌های مناسب وان با قیمت خوب است که مسافران ایرانی زیادی به آن مراجعه می‌کنند. این هتل دسترسی مستقیمی به خیابان جمهوریت و برخی جاذبه‌های شهر وان از جمله قلعه وان، موزه وان و محل نمایش‌های شهر وان دارد.

در هتل کامفورت که از هتل‌های جمع‌وجور شهر است، 8 اتاق به صورت سوییت 5 نفره خانوادگی، سوییت جونیور، سوییت بزرگ و اتاق چهارتخته وجود دارد.

سخن آخر

در این مقاله با بررسی قیمت هتل در وان 1402 کوشیدیم شماری از بهترین هتل های ارزانقیمت شهر وان ترکیه را به شما معرفی کنیم. توصیه می‌کنیم حتما پیش از سفر به وان با بررسی جامع هتل‌ها، امکانات، دسترسی و قیمت‌ها، اقامتگاه خود را رزرو کنید و سپس به وان بروید.

آخرین نکته‌ای که باید ذکر کنیم اینکه از هتل‌های اقتصادی این لیست نباید انتظار امکانات لاکچری و ایده‌آلی داشته باشید، درواقع این هتل‌ها به نسبت قیمتی که دارند، امکانات خوبی ارائه می‌کنند. شما با رزرو این هتل‌ها و اقامت در آن‌ها می‌توانید پول کمتری صرف اقامتگاه کنید و بودجه‌تان را بیشتر صرف خرید و گشت‌وگذار کنید.

سوالات متداول

مهمترین هتل‌های خیابان جمهوریت وان کدامند؟

ارا گلد هتل، تامارا، هالدی وان، کنت، امپایر تاور، مای دلوکس، روشن و کامفورت از بهترین و اقتصادی‌ترین هتل‌های خیابان جمهوریت هستند.

بهترین هتل‌های 3 ستاره شهر وان کدامند؟

هتل کنت، امپایر هتل تاور وان ترکیه، هتل مای دلوکس، هتل روشن وهتل کامفورت از بهترین هتل‌های سه ستاره وان هستند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره فهرست ارزانترین هتل های وان ترکیه چیست؟ شما تجربه اقامت در این هتل‌ها را چطور ارزیابی می‌کنید؟ آیا هتل یا اقامتگاهی با قیمت مناسب و اقتصادی می‌شناسید که جای آن در این لیست خالی باشد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو