بهترین هتل های تایلند در سال 2023 [+ آدرس، شماره تلفن و قیمت]

بهترین هتل های تایلند در سال 2023 [+ آدرس، شماره تلفن و قیمت]


منبع: تکراتو

1

1402/9/11

16:43


تایلند یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان است و آشنایی با بهترین هتل های تایلند می‌تواند یک اقامت لذت‌بخش را برایتان به ارمغان بیاورد.

بهترین هتل های تایلند در سال 2023 [+ آدرس، شماره تلفن و قیمت]

تایلند یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان است و آشنایی با بهترین هتل های تایلند می‌تواند یک اقامت لذت‌بخش را برایتان به ارمغان بیاورد.

تایلند یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری آسیا و جهان بوده که در جنوب شرقی آسیا واقع شده است. این کشور از مجموعه بسیار غنی از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی برخوردار است که گردشگران بسیاری را به خود جلب می‌کند.

همزمان با توجه بیشتر گردشگران به تایلند در سالیان اخیر، سرمایه‌گذاری در بخش خدماتی و رفاهی تایلند هم بیشتر شده و این کشور به مجموعه وسیعی از امکانات اقامتی و رفاهی بسیار مدرن در شهرهای مهم خود از جمله بانکوک، پاتایا، پوکت و ساموئی مجهز شده است.

فرقی ندارد مقصد شما کدام نقطه تایلند باشد، در تمام نقاط طیف وسیعی از اقامتگاه‌ها و هتل‌های مدرن ساخته شده و در حال خدمت‌رسانی هستند. هتل‌هایی در طیف‌بندی‌های قیمتی مختلف از سه تا پنج ستاره. اما بهترین هتل های تایلند در سال 2023 کدامند؟


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین هتل های تایلند در سال 2023

در صورتی که قصد سفر و رزرو هتل در تایلند و شهرهای مختلف آن را دارید طبیعتا باید بدانید بهترین هتل تایلند برای شما و ترجیحات شما کدام است. یک هتل اقتصادی و معمولی می‌خواهید یا یک هتل لوکس و مجلل؛ هتلی مدرن با امکانات ایده‌آل در مرکز شهر، یا یک هتل آرام و ساکت.

تمام این موارد شاخصه‌هایی است که در انتخاب یک هتل برای اقامت، متناسب با نیازها و ترجیحات فرد موثر است. در واقع گرچه ما بهترین هتل های تایلند در سال 2023 را در شهرهای مختلف این کشور به شما معرفی می‌کنیم، اما در نهایت این شما هستید که با نیازها و ترجیحات خود باید بهترین هتل تایلند برای خود را در نظر گرفته و انتخاب کنید. در ادامه با معرفی هتل های پرطرفدار در تایلند با ما باشید.

هتل گراند سنتر پوینت پاتایا (Grande Centre Point Pattaya)

بهترین هتل های تایلند در سال 2023

بهترین هتل های تایلند در سال 2023
  • شماره تماس: 006633168999
  • قیمت: از 99 یورو برای هر شب
  • آدرس: Thanon Pattaya Nuea 888, 20150 Pattaya North, Thailand

هتل 5 ستاره گراند سنتر پوینت در پاتایا یکی از بهترین هتل های تایلند در سال 2023 محسب می‌شود که با دسترسی خوب خود به جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید، یکی از هتل های پرطرفدار در تایلند محسوب می‌شود.

این هتل با مجتمع معروف کینگ‌پاور 3.5 کیلومتر، با کاباره آلکازار 3.2 کیلومتر، با آرت این پارادایس 3.5 کیلومتر و با فرودگاه پاتایا حدود 50 کیلومتر فاصله دارد.

از جمله مهمترین امکانات این هتل که از بهترین هتل های پاتایا محسوب می‌شود باید به اینترنت رایگان، مرکز خرید، سالن بیلیارد، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، سونا و جکوزی اشاره کرد. اتاق‌های هتل نیز همگی از تراس، سیستم تهویه مطبوع، منظره دریا، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای و حمام اختصاصی برخوردارند.

این هتل مانند بسیاری از دیگر بهترین هتل های پاتایا تایلند چندین رستوران دارد که هر یک با منوی بسیار متنوع خود به عرضه انواع غذاهای تایلندی و بین‌المللی می‌پردازند. رستوران‌های این هتل همچنین برای گیاهخواران منوی غذایی مخصوصی دارند.

هتل موج پاتایا (Wave Hotel Pattaya)

بهترین هتل های تایلند در سال 2023

  • شماره تماس: 006638410577
  • قیمت: از 174 یورو برای هر شب
  • آدرس: 10/2 Beach Rd, Pattaya City, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand

یکی از بهترین هتل های پاتایا هتل 5 ستاره موج است که شما می‌توانید برای اقامت در این شهر آن را در نظر داشته باشید. شما در مدت اقامت در این هتل تنها با 5 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به مرکز خرید ساحلی شهر پاتایا برسید.

از جمله امکانات این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های 5 ستاره تایلند می‌توان به استخر روباز، وای‌فای رایگان، تلویزیون صفحه‌تخت ماهواره‌ای، پارکینگ، حمام اختصاصی با وان و دوش، لوازم بهداشتی رایگان، گاوصندوق و برخی موارد دیگر اشاره کرد. فاصله این هتل که از بهترین هتل های تایلند محسوب می‌شود با خیابان واکینگ تنها 2 کیلومتر است و تا فرودگاه نیز 1 ساعت و نیم با خودرو فاصله دارید.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل تایلند

بهترین زمان سفر به پوکت

هتل سیام سیام پاتایا (Siam Design Hotel Pattaya)

بهترین هتل های تایلند در سال 2023

  • شماره تماس: 006638930600
  • قیمت: از 82 یورو برای هر شب
  • آدرس: no 390 Moo 9 Tambon Nong Prue, Amphoe Banglamung, Chonburi, 20150 Pattaya Central, Thailand

اگر قصد رزرو هتل در تایلند با قیمت اقتصادی را دارید، هتل 4 ستاره سیام سیام را در نظر داشته باشید. این هتل با وجود اینکه از هتل‌های چهار ستاره تایلند است اما امکانات بسیار لوکس و مدرنی در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. اتاق‌های این هتل با دو منظره دریا و منظره شهری قابل انتخاب هستند.

از مهمترین امکانات این هتل که از بهترین هتل های پاتایا محسوب می‌شود می‌توان به پارکینگ، وای‌فای رایگان، استخر روباز و خدمات ترانسفر فرودگاهی با هزینه شارژ اشاره کرد. تمامی اتاق‌های هتل سیام سیام به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای صفحه‌تخت، قهوه‌سازی و کتری برقی، مسواک و خمیردندان، صندوق امانات، دمپایی، یخچال، حمام با سشوار، حوله و لوازم آرایش رایگان مجهز شده‌اند.

در مدت اقامت در این هتل که از بهترین هتل های تایلند است می‌توانید در مرکز تناسب اندام آن نسبت به تمرینات تناسب اندام با مشورت مربیان حرفه‌ای اقدام کنید. رستوران‌ها و کافه‌های این هتل نیز از تنوع غذایی بالایی برخوردار هستند و انواع غذاهای تایلندی، بین‌المللی و اروپایی را عرضه می‌کنند. انواع غذای دریایی، گیاهی و نوشیدنی نیز در رستوران‌های این هتل در دسترس شما قرار دارد.

هتل وان پاتایا (One Patio Hotel Pattaya)

بهترین هتل های تایلند در سال 2023

  • شماره تماس: 006638199326
  • قیمت: از 88 یورو برای هر شب
  • آدرس: 464, 59 Pattaya Sai Song Rd, Pattaya City, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand

هتل وان پاتایا از بهترین هتل های پنج ستاره تایلند محسوب می‌شود که در شهر پاتایا واقع شده و تنها 700 متر با سواحل زیبای این شهر فاصله دارد. این هتل لاکچری و زیبا یکی از هتل های پرطرفدار در تایلند محسوب می‌شود و اگر قصد رزرو هتل در تایلند را دارید باید بدانید که این هتل بیش از 130 اتاق و سوئیت دارد و به طور 24 ساعته آماده پذیرش مسافران و گردشگران است.

از جمله امکانات این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های پاتایا می‌توان به سالن استراحت بزرگ، پارکینگ رایگان خصوصی، مرکز تناسب اندام با امکانات بروز، استخر روباز، رستوران و بار، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق، اینترنت رایگان پرسرعت، تراس، آرایشگاه و مرکز خرید اشاره کرد.

هتل وان پاتایا که از بهترین هتل های تایلند محسوب می‌شود دسترسی بسیار خوبی به ساحل ناکلوا، ساحل وونگ آمات و سالن نمایش تیفانی دارد. فاصله این هتل با فرودگاه پاتایا نیز 43 کیلومتر است.

هتل بانیان تری بانکوک (Banyan Tree Bangkok)

بهترین هتل های تایلند در سال 2023

  • شماره تماس: 006626791200
  • قیمت: از 152 یورو برای هر شب
  • آدرس: 21/100 S Sathon Rd, Thung Maha Mek, Sathon, Bangkok 10120, Thailand

بانیان تری در واقع یک هولدلینگ و برند هتلداری در تایلند است که چند شعبه در بخش‌های مختلف این کشور دارد و یکی از بهترین هتل های بانکوک را هم صاحب است. بانیان تری بانکوک در اطراف رودخانه جذاب چائو فرایا واقع شده که خود از دیدنی‌ترین بخش‌های پایتخت تایلند محسوب می‌شود.

از جمله امکانات اتاق‌های بانیان تری بانکوک که از بهترین هتل های پنج ستاره تایلند محسوب می‌شود باید به کفپوش چوبی استاندارد، پنجره‌های بزرگ زیبا، چای‌ساز، قهوه‌ساز، تلویزیون ماهواره‌ای صفحه‌تخت، نوشیدنی رایگان، سرویس 24 ساعته اتاق، مبلمان مدرن و لاکچری و حمام اختصاصی اشاره کرد.

در رستوران‌های جذاب این هتل که در طبقات بالای هتل واقع شده و یک منظره پانوراما و جذاب از بانکوک پیش چشمانتان قرار می‌دهد می‌توانید انواع غذاهای آسیایی، بین‌المللی، دریایی و گیاهی را سفارش دهید.

از دیگر امکانات این هتل که از بهترین هتل های پرطرفدار در تایلند است می‌توان به استخر بزرگ، رستوران و بار روی پشت بام، مرکز آب درمانی، شاتل رایگان روزانه، باشگاه سلامت، مرکز تناسب اندام، سونا و جکوزی و ترانسفر فرودگاهی با هزینه مجزا اشاره کرد.

دسترسی این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های تایلند با توجه به موقعیت قرارگیری آن که در منطقه تجاری و مرکز شهر بانکوک محسوب می‌شود به بسیاری از بخش‌های مهم شهر عالی است. شما در مدت اقامت در بانیان تری که از بهترین هتل های مجلل تایلند است می‌توانید تنها با 10 دقیقه پیاده‌روی به مرکز خرید بزرگ ترمینال 21 برسید. همچنین بازار شبانه معروفی در فاصله 5 کیلومتری هتل قرار دارد که اگر بخواهید خرید شبانه را تجربه کنید گزینه بسیار جذابی است.

بیشتر بخوانید:

خرید بلیط لحظه آخری

بهترین هتل های دبی

هتل سری پانوا پوکت (Sri Panwa Hotel, Phuket)

بهترین هتل های تایلند در سال 2023

  • شماره تماس: 006676371000
  • قیمت: از 365 یورو برای هر شب
  • آدرس: 88 Sakdidej Rd, Wichit, Mueang Phuket District, Phuket 83000, Thailand

یکی از بهترین هتل های مجلل تایلند هتل سری پانوا در پوکت است. این هتل در جزیره زیبا و گردشگرپذیر پوکت واقع شده که از مهمترین جاذبه‌های گردشگری تایلند محسوب می‌شود.

منطقه پانوا در پوکت در بالای کیپ پانوا جای دارد و یک آب‌وهوای استوایی و خاص دارد. مناظر این هتل به حدی زیبا است که شاید انتخاب یک اتاق با بهترین منظره برای هر کسی دشوار باشد. موقعیت خاص هتل و امکانات آن که از بهترین هتل های تایلند است توجیه‌کننده قیمت نسبتا بالای آن نسبت به دیگر هتل ها است. البته اساسا بهترین هتل های پوکت تایلند قیمت بالاتری نسبت به بانکوک یا پاتایا دارند.

اتاق هتل مناظری از دریای زیبای آندامان و سواحل آن دارند و امکانات رفاهی و عمومی هتل عبارتند از: ویلاهایی مدرن و خصوصی، استخر خصوصی، مینی‌بار رایگان، خدمات آب درمانی، زمین تنیس، قایقرانی رایگان، غواصی، سونا و جکوزی، قهوه‌ساز، تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت، آی‌پاد با موسیقی، حمام با سشوار و وان، ماساژ سنتی تایلندی، باشگاه ورزشی، کلاس بوکس رایگان، تورهای گردشگری روزانه، پیست مخصوص دوچرخه سواری و استخرهای متنوع و پرتعداد.

این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های مجلل تایلند دارای چندین رستوران و کافه است که هر یک منویی متفاوت و بسیار متنوع از نظر غذایی دارند. رستوران‌ها انواع غذاهای بین‌المللی، تایلندی، آسیایی، چینی، گیاهی و دریایی را عرضه می‌کنند.

شما در مدت اقامت در این هتل دسترسی خوبی به برخی از دیدنی‌های پوکت از جمله آکواریوم پوکت و برج نمای خاوخاد دارید. فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی پوکت هم 42 کیلومتر است.

هتل ماندارین اورینتال بانکوک (Mandarin Oriental, Bangkok)

بهترین هتل های تایلند در سال 2023

  • شماره تماس: 006626599000
  • قیمت: از 757 یورو برای هر شب
  • آدرس: 48 Oriental Ave, Khwaeng Bang Rak, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand

هتل ماندارین اورینتال بانکوک یکی از بهترین هتل های مجلل تایلند محسوب می‌شود که امکانات و طراحی بی‌نظیر آن توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می‌کند. در اتاق‌های این هتل، مبلمانی با چوب ساج و ابریشم تایلندی وجود دارد و اساسا مجموعه ماندرین خدمات بسیار ایده‌آلی ارائه می‌دهد که شایسته یکی از بهترین هتل های 5 ستاره تایلند است.

پنجره‌های کف تا سقف اتاق‌ها منظره جذاب و نورگیری فوق‌العاده‌ای ایجاد کرده است. فاصله شما از این هتل با محله چینی‌ها و معبد سپیده‌دم تنها 3.5 کیلومتر است و به همین خاطر در اطراف هتل چینی‌های زیادی حضور دارند.

رستوران‌های این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های بانکوک انواع غذاهای تایلندی، بین‌المللی و دریایی را در اختیار میهمانان قرار می‌دهند.

از امکانات و خدمات هتل ماندارین که می‌تواند در تصمیم‌گیری شما برای رزرو هتل در تایلند موثر باشد باید به استخر روباز، کلاس‌های آشپزی تایلندی، کلاس آموزش یوگا، قایق شاتل رایگان به ایستگاه قطار آسمانی Taksin BTS، مرکز خرید ICONSIAM، مجتمع خرید ریور سیتی، رستوران سالا ریم، خدمات پیشخدمت خصوصی، اسپای اورینتال، خدمات ماساژ، جکوزی، اسکراب های گیاهی، مربی شخصی در باشگاه های ورزشی، زمین تنیس، باشگاه بوکس تایلندی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل دبی برای مجردها

بهترین هتل های باکو

هتل رایاوادی ریزورت ساحل ریلای (Rayavadee Resort, Railay)

بهترین هتل های تایلند در سال 2023

  • شماره تماس: 006623011861
  • قیمت: از 641 یورو برای هر شب
  • آدرس: 145 Moo 2 | Ao Nang Amphur Muang, Railay Beach, Krabi Town 81000, Thailand

رایاوادی ریزورت یکی از بهترین هتل های 5 ستاره تایلند محسوب می‌شود که در کنار ساحل آندامان کرابی واقع شده است. این هتل دسترسی بسیار مناسبی به پارک ملی دریایی کرابی دارد و با توجه به واقع شدن در کنار این پارک، یک گزینه مناسب برای تجربه تفریحات مختلف است.

در اطراف این هتل هیچ نشانی از ساختمان‌ها و شهر و هیاهوی آن نیست و فقط باغ‌ها و سواحل زیبای استوای را مشاهده می‌کنید. اتاق‌های جذاب این هتل استخرهایی در کنار ساحل دارند و آلاچیق‌های دو طبقه نیز به جذابیت هتل افزوده‌اند. به عنوان یکی از بهترین هتل های تایلند در سال 2023 اتاق‌های رایاوادی ریزورت به تراس خصوصی، تلویزیون صفحه‌تخت ماهواره‌ای، مینی بار و حمام اختصاصی مجهز شده‌اند.

در محوطه این هتل شما همچنین می‌توانید از یک خانه حیات وحش بازدید کنید که انواع میمون و پرندگان در آن زندگی می‌کنند. ماساژ درمانی، خدمات درمانی پوستی، درمان‌های صورت و بدن، مرکز خرید و فروشگاه‌های مخصوص سوغاتی تایلندی از دیگر امکانات رفاهی این هتل محسوب می‌شود که آن را به یکی از بهترین هتل های پوکت تایلند بدل کرده است.

به عنوان بهترین هتل تایلند در ساحل ریلای، این هتل با جزیره بامبو 25 دقیقه فاصله دارد. البته این فاصله را بایستی با قایق طی کنید. فاصله هتل با جزیره معروف فی فی نیز که از مهمترین جذابیت‌های تایلند است 35 دقیقه است. فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی پوکت نیز 2 ساعت است.

سه رستوران مختلف هتل با انواع غذاهای بین‌المللی، تایلندی، دریایی و آسیایی به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند و غذاهای مناسبی عرضه می‌کنند.

هتل لبوا بانکوک (Lebua Hotel, Bangkok)

بهترین هتل های تایلند در سال 2023

  • شماره تماس: 006626249999
  • قیمت: از 167 یورو برای هر شب
  • آدرس: 1055 Si Lom, Silom, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand

یکی از بهترین هتل های پنج ستاره تایلند هتل لبوا بوده که در پایتخت این کشور واقع شده است. این هتل از نظر مکانی موقعیت ایده‌آلی دارد و شما در مدت اقامت در آن به مراکز خرید و جاهای دیدنی مهم بانکوک دسترسی خوبی دارید.

یکی از مهمترین مراکز خرید اطراف این هتل مرکز خرید گیسورن ویلیج بوده که فاصله آن با هتل 4 کیلومتر است. از دیگر مکان‌های مهم در اطراف این هتل می‌توان به خانه جیم تامپسون در فاصله 4.2 کیلومتری هتل، پارک لومپینی در فاصله 4.3 کیلومتری هتل و فرودگاه Don Mueang در 27 کیلومتری هتل اشاره کرد.

به عنوان یکی از بهترین هتل های بانکوک در این هتل شما از خدمات و امکاناتی چون ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق، اینترنت رایگان پرسرعت و برخی خدمات دیگر برخوردار خواهید بود. تمامی اتاق‌های هتل نیز به تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت، چای‌ساز، قهوه‌ساز، سیستم تهویه هوای مطبوع، لوازم آرایشی رایگان، مایکروویو و حمام خصوصی با حوله برخوردارند.

صبحانه‌های هتل هم تنوع زیادی دارد و شما می‌توانید در این هتل انواع صبحانه‌های انگلیسی، ایرلندی یا آمریکایی را سفارش بدهید. با توجه به عرضه انواع غذاهای گیاهی بدون گلوتن، شاید بتوان گفت بهترین هتل تایلند برای گیاهخواران هتل لبوا است. رستوران‌های هتل برای ناهار و شام نیز انواع غذاهای چینی، فرانسوی، هندی، تایلندی، بین‌المللی و دریایی را سرو می‌کنند.

هتل سیکس سنسس یاو نوی (Six Senses Yao Noi)

بهترین هتل های تایلند در سال 2023

  • شماره تماس: 006676418500
  • قیمت: از 983 یورو برای هر شب
  • آدرس: 56, 4J9C+GWR, Ko Yao Noi, Ko Yao District, Phang-nga 82160, Thailand

سیکس سنسس یاو نوی یکی از بهترین هتل های تایلند محسوب می‌شود که با قیمت گزافی که برای هر شب اقامت در آن باید بپردازید، خدمات بسیار مدرن و ایده‌آلی ارائه می‌کند.

این هتل مساحت بسیار بزرگ 24 هکتاری دارد تا به بهترین شکل ممکن آرامش و آسایش مدنظر گردشگران را تامین و آن‌ها را از هیاهو و شلوغی شهر دور کند.

از جمله مزایای این هتل که آن را به یکی از بهترین هتل های پنج ستاره تایلند بدل کرده باید به منظره زیبای خلیج فانگ نگا، استخرهای روباز با فضای صرف غذا و نوشیدنی، استخر خصوصی برای اتاق‌ها، پیشخدمت خصوصی، صندلی آفتاب‌گیری و برخی خدمات لاکچری دیگر اشاره کرد که در کمتر هتلی در تایلند یافت می‌شود.

یکی از مهمترین ویژگی‌ها و شاخصه‌های این هتل، برخورداری از دهکده آبگرم است که در آن شما به طور رایگان به انواع خدمات درمان پوست، آب‌درمانی و ماساژ درمانی دسترسی دارید. هتل همچنین یک سالن بدنسازی مجهز و مدرن دارد که با پرداخت هزینه جداگانه می‌توانید از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی ترکیه

ارزانترین هتل های وان ترکیه

هتل هیوز لنگستون بانکوک (Muse Bangkok Langsuan)

بهترین هتل های تایلند در سال 2023

  • شماره تماس: 006626304000
  • قیمت: از 122 یورو برای هر شب
  • آدرس: 55, 555 Lang Suan Rd, Khwaeng Lumphini, Khet Pathum Wan, Bangkok 10330, Thailand

یکی از بهترین هتل های بانکوک هتل هیوز لنگستون است که فاصله بسیار کمی با ایستگاه قطار هوایی Chidlom BTS دارد. تجربه سوار شدن قطار هوایی قطعا می‌تواند یکی از جذابترین تجارب شما باشد پس توصیه می‌کنیم اگر برای رزرو هتل در تایلند این هتل را انتخاب کردید، حتما قطار هوایی را هم تجربه کنید.

هیوز لنگستون همچنین در نزدیکی مرکز خرید Chidlom واقع شده و شما می‌توانید با استفاده از قطار هوایی به آن برسید یا از دیگر جاهای دیدنی پایتخت تایلند دیدن کنید. از دیگر مکان‌های معروف در مسیر این قطار که باید آن‌ها را دید می‌توان به مرکز خرید MBK و البته دیگر مرکز خرید معروف بانکوک یعنی Siam Paragon اشاره کرد. فاصله این هتل با فرودگاه بانکوک نیز با خودرو تنها 30 دقیقه است.

این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های 5 ستاره تایلند یک معماری خاص و جذاب دارد که گفته شده از دوران راما الگوبرداری شده است. اتاق‌های هتل همگی به مبلمان شیک، تلویزیون ماهواره‌ای صفحه‌تخت با امکان اتصال به لپ‌تاپ،‌ حمام اختصاصی با وان و دوش، اینترنت پرسرعت رایگان و برخی امکانات دیگر تجهیز شده‌اند.

استخر روباز، باشگاه تناسب اندام، میز تور گردشگری، صرافی، لباسشویی، خشکشویی و اتوشویی از دیگر خدمات و امکانات عمومی هتل هستند که آن را به یکی از بهترین هتل های تایلند بدل کرده است.

رستوران‌ها و بارهای این هتل نیز با تنوع غذایی متعدد خود تجربه بی‌نظیری برای شما رقم می‌زنند. همچنین اگر به غذاهای دریایی و بین‌المللی علاقه داشته باشید می‌توانید در این رستوران‌ها آن‌ها را تجربه کنید.

هتل نور صباح (Noursabah Pattaya)

بهترین هتل های تایلند در سال 2023

  • شماره تماس: 006638415561
  • قیمت: از 52 یورو برای هر شب
  • آدرس: 43/71 Pattaya Tai Soi 10, Bang Lamung, Chon Buri, 20150, Thailand

هتل نور صباح از جمله بهترین هتل های سه ستاره تایلند بوده که در مرکز شهر پاتایا واقع شده است و فاصله آن با فستیوال ساحلی پاتایا تنها 20 دقیقه است.

طراحی و معماری نور صباح بسیار جذاب و آرامش‌بخش بوده و این هتل به عنوان هتلی ساده و کوچک، با تمی سفید رنگ تزئین شده است. از رنگ‌آمیزی کلی اتاق ها تا مبلمان و تخت‌ها و البته بالکن هتل که همگی سفید رنگ هستند.

به عنوان یکی از بهترین هتل های تایلند در این هتل غذاهای خارجی به شکل حلال و اسلامی سرو می‌شود و شما می‌توانید نوشیدنی‌های گرم را برای اتاق خود سفارش دهید. این هتل استخر هم دارد پرسنل آن با تسلط به زبان‌های گوناگون می‌توانند شما را برای گشت‌وگذار در پاتایا راهنمایی کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های وان ترکیه 1402

بهترین مراکز خرید استانبول

هتل نالانتا پاتایا (Nalanta Pattaya)

بهترین هتل های تایلند در سال 2023

  • شماره تماس: 006633033055
  • قیمت: از 31 یورو برای هر شب
  • آدرس: 64, 5 Chaloem Phrakiat 21 Alley, หนองปรือ, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand

طرفداران اقامت اقتصادی احتمالا عاشق هتل نالانتا خواهند شد. این هتل لوکس یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین هتل های سه ستاره تایلند است که در مرکز شهر پاتایا واقع شده و اتاق‌هایی تمیز با امکانات ضروری در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

تمام اتاق‌های این هتل دارای بالکن و منظره‌ای جذاب هستند و فاصله هتل با ساحل جذاب و زیبای پاتایا تنها 750 متر است. این هتل به فرودگاه و میدان بزرگ و معروف پاتایا نیز بسیار نزدیک است.

در این هتل که از بهترین هتل های تایلند محسوب می‌شوند امکانات لازم برای تهیه انواع نوشیدنی گرم و سرد در تمام اتاق‌ها موجود است. نکته جذاب دیگر اینکه هزینه اقامت کودکان زیر 8 سال در این هتل کاملا رایگان است. پارک آبی و زمین گلف نیز از دیگر امکانات هتل نالانتا محسوب می‌شود.

هتل تراولاگ پاتایا (Travelodge Pattaya)

بهترین هتل های تایلند در سال 2023

  • شماره تماس: 006638103777
  • قیمت: از 40 یورو برای هر شب
  • آدرس: 236 26 หมู่ที่ 10 Pattaya 15 Alley, ตำบล หนองปรือ Bang Lamung District, Chon Buri 20260, Thailand

هتل تراولاگ از بهترین هتل های سه ستاره تایلند است که در مرکز شهر پاتایا جای دارد. این هتل با موقعیت مناسبش دسترسی مناسبی برای شما به مراکز خرید پاتایا فراهم کرده و می‌توانید شب‌ها به سادگی و با پیاده‌روی به بازارهای شبانه یا برنامه‌های شبانه پاتایا برسید.

طراحی هتل بسیار مدرن و امروزی و اتاق‌ها پرنور و بزرگ هستند. مزیت اصلی این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های تایلند برخورداری از یک استخر جذاب روی پشت بام است که کمتر هتل سه ستاره‌ای چنین قابلیتی دارد. رستوران هتل منوی غذایی متنوعی دارد و علاوه بر غذاهای تایلندی انواع غذاهای بین‌المللی را نیز عرضه می‌کند. این هتل یک سالن ورزشی کوچک و مجهز نیز دارد.

هتل کورنر لاج (The Corner Lodge)

بهترین هتل های تایلند در سال 2023

  • شماره تماس: 0066880885788
  • قیمت: از 15 یورو برای هر شب
  • آدرس: 43 70 Phatthaya Tai 10 Alley, ตำบล หนองปรือ Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand

هتل کورنر لاج نیز از جمله بهترین هتل های 3 ستاره تایلند محسوب می‌شود که مجموعا 54 اتاق با بالکن دارد و نسبت به دیگر هتل‌های سه ستاره، قیمتی بسیار اقتصادی‌تر دارد.

این هتل که یک استخر بزرگ عمومی و یک استخر مجزا برای کودکان دارد به یک باغ کوچک هم مجهز شده که در آن می‌توانید به صرف صبحانه بپردازید.

از جمله امکانات و مزایای این هتل نیز می‌توان به سالن ورزشی و دسترسی مناسب به فرودگاه و مراکز تجاری شهر اشاره کرد. طبیعتا با قیمت اقتصادی هتل، اتاق‌ها تنها به ضروری‌ترین امکانات مجهز شده‌اند اما همگی طراحی بسیار جذابی دارند.

بیشتر بخوانید:

لوکس ترین مراکز خرید استانبول

بهترین هتل های استانبول

هتل ایبیس پاتونگ پوکت (ibis Phuket Patong)

بهترین هتل های تایلند در سال 2023

  • شماره تماس: 006626592888
  • قیمت: از 60 یورو برای هر شب
  • آدرس: 10 Chalermphrakiat Road, Pa Tong, Amphoe Kathu, Phuket 83150, Thailand

یکی از بهترین هتل های سه ستاره تایلند هتل ایبیس پاتونگ در پوکت بوده که با قیمت خوب، موقعیت مکانی مناسب و امکانات خاصش مورد توجه بسیاری از مسافران پوکت قرار گرفته است.

فاصله این هتل تا خیابان بانگلا و ساحل پوکت به ترتیب با پای پیاده تنها 10 و 5 دقیقه است. از امکانات دیگر این هتل که در شمار بهترین هتل های پوکت تایلند قرار دارد می‌توان به استخر شنا، برنامه‌های تفریحی فراوان و خدمات دوچرخه و اتومبیل کرایه اشاره کرد.

این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های تایلند دارای 260 اتاق است که همگی از اینترنت پرسرعت برخوردارند. اطراف این هتل همچنین رستوران‌ها و مراکز خرید بسیاری تعبیه شده است.

هتل پوپا پالاس پوکت (Poppa Palace Hotel)

بهترین هتل های تایلند در سال 2023

  • شماره تماس: 006676345522
  • قیمت: از 58 یورو برای هر شب
  • آدرس: 14,16 Rat-U-Thit 200 Pee Rd., Soi1, Patong Beach Kathu Phuket 83150, Thailand

پوپا پالاس از جمله بهترین هتل های پوکت تایلند محسوب می‌شود که با قیمت مناسب خود یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای گردشگران پوکت است. این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های تایلند دارای 107 اتاق است و پنجره‌های آن همگی از نوع دوجداره هستند تا کمترین سروصدا به داخل اتاق‌ها وارد شود. در نتیجه شما می‌توانید در آرامش به استراحت بپردازید.

از جمله امکانات و خدمات این هتل که آن را در شمار بهترین هتل های 3 ستاره تایلند قرار داده می‌توان به ماساژ، جکوزی، استخر روباز و سرپوشیده و مرکز آب‌درمانی اشاره کرد. خدمات نگهداری از کودکان، زمین گلف و خدمات اسپا و ماساژ تایلندی نیز از دیگر امکاناتی است که پوپا پالاس در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های استانبول با قیمت مناسب

بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی

هتل آندامان هیل پوکت (Andaman Hill Hotel)

بهترین هتل های تایلند در سال 2023

  • شماره تماس: 006676340743
  • قیمت: از 33 یورو برای هر شب
  • آدرس: 193 Nanai Rd, Pa Tong, Patong ,Phuket,Thailnd, Phuket 83150, Thailand

هتل آندامان هیل از جمله بهترین هتل های 3 ستاره تایلند است که در کوهپایه‌های پوکت واقع شده و چشم‌انداز بسیار جذابی دارد. این هتل با ساحل پاتونگ تنها 1 کیلومتر فاصله دارد و به امکاناتی چون استخر روباز، لاندری، صندوق امانات، فضای سبز گسترده، امکان کرایه اتومبیل و خدمات ماساژ مجهز است.

خدمات لباسشویی نیز از جمله خدمات این هتل است. همچنین اگر مایل باشید می‌توانید از تورهای داخلی هتل آندامان استفاده کنید.

هتل فولین ریزورت پوکت (The Phulin Resort)

بهترین هتل های تایلند در سال 2023

  • شماره تماس: –
  • قیمت: از 35 یورو برای هر شب
  • آدرس: 10 Patak Soi 18, Karon, Amphoe Mueang Phuket, Phuket 83100, Thailand

یکی از بهترین هتل های 3 ستاره تایلد هتل فولین ریوزت است که در اطراف ساحل پاتونگ قرار گرفته و مجموعا 79 واحد اقامتی مجهز و زیبا دارد. این هتل همچنین امکان کرایه اتومبیل را برای میهمانان فراهم کرده و می‌توانید از خدمات لباسشویی هتل برای شستشوی البسه خود استفاده کنید. خدمات ماساژ و استخر روباز از دیگر قابلیت‌های هتل فولین ریزورت است.

سوالات متداول

بهترین هتل های بانکوک کدامند؟

هتل بانیان تری، ماندارین اورینتال، لبوا و هیوز لنگستون از بهترین هتل های بانکوک هستند.

بهترین هتل های پاتایا کدامند؟

هتل‌های گراند سنتر پوینت، موج، سیام سیام و وان پاتیو از بهترین هتل های پاتایا هستند.

بهترین هتل های پوکت کدامند؟

هتل 5 ستاره سری پانوا پوکت، رایاوادی ریزورت و پوپا پالاس از بهترین هتل های پوکت محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین هتل های تایلند چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو