بهترین هتل های استانبول با قیمت مناسب ؛ معرفی هتل‌های ارزان برای ایرانیان

بهترین هتل های استانبول با قیمت مناسب ؛ معرفی هتل‌های ارزان برای ایرانیان


منبع: تکراتو

2

1402/8/21

12:51


انتخاب بهترین هتل های استانبول با قیمت مناسب یکی از چالش‌های سفر به ترکیه استانبول است. کشور ترکیه و بالاخص شهر استانبول یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری است که جاهای دیدنی و تفریحی بسیاری دارد.

بهترین هتل های استانبول با قیمت مناسب ؛ معرفی هتل‌های ارزان برای ایرانیان

انتخاب بهترین هتل های استانبول با قیمت مناسب یکی از چالش‌های سفر به ترکیه استانبول است. کشور ترکیه و بالاخص شهر استانبول یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری است که جاهای دیدنی و تفریحی بسیاری دارد.

استانبول پرجمعیت‌ترین شهر ترک‌نشین ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی این کشور محسوب می‌شود. کلان‌شهر استانبول به دو نیمه آسیایی و اروپایی تقسیم می‌شود. این شهر در سال ۲۰۱۰ به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا انتخاب شد. استانبول در همین سال از نظر تعداد گردشگران خارجی، به عنوان سومین شهر توریستی جهان معرفی شد.

از جاذبه‌های گردشگری استانبول می‌توان به مسجد ایاصوفیه، برج گالاتا، تنگه بسفروس، مسجد بلو، قصر توپکاپی و مراکز تجاری مانند میدان تقسیم و خیابان استقلال اشاره کرد.

مسافران و گردشگرانی که به این کلان شهر سفر می‌کنند فرصت زیادی برای ماندن در محل اقامت نخواهند داشت. از این رو برخی از گردشگران ترجیح می‌دهند بهترین هتل در استانبول با قیمت مناسب را انتخاب کنند که شامل هتل های 3 ستاره استانبول می‌شوند؛ به این ترتیب، ضمن استفاده از امکانات ضروری و مناسب، هزینه‌های سفرشان را کاهش می‌دهند.

اگر شما هم با خانواده یا دوستان برای سفر به استانبول برنامه‌ریزی کردید و می‌خواهید در هتل های استانبول اقامت راحتی داشته باشید، با ما همراه شوید تا بهترین هتل های استانبول برای ایرانیان که قیمت مناسبی دارند را به شما معرفی کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین هتل های استانبول با قیمت مناسب

در شهر استانبول هتل‌های متعددی از جمله هتل‌های باشکوه 5 ستاره، هتل‌های 4 ستاره و 3 ستاره وجود دارند، از این رو مسافران حق انتخاب بیشتری خواهند داشت. هتل های خوب 3 ستاره استانبول در منطقه فاتح و بی‌اغلو قرار گرفته‌اند. درواقع در این دو منطقه، تراکم هتل‌ها بسیار زیاد است. به همین خاطر شما در خیابان استقلال و میدان تکسیم در مرکز شهر، بسیاری از ساختمان‌هایی را که می‌بینید، هتل هستند.

 بهترین هتل های استانبول برای ایرانیان

بهترین هتل های استانبول با قیمت مناسب

قلب استانبول مدرن، میدان تکسیم است که در بخش اروپایی این شهر قرار دارد. این منطقه مهم گردشگری و تفریحی به رستوران‌ها، مغازه‌ها و هتل‌هایش شهرت دارد. در مرکز استانبول رقابت بین هتل های 3 ستاره خوب بسیار زیاد است و استانداردهای هتل‌ها در این مناطق سطح بهتری پیدا می‌کند.

هتل‌های یونیون هتل پورت، آتلانتیس رویال، باسیلیسیس، سلطان حمید، سانتا سوفیا، اپل تری و ننا از هتل های 3 ستاره خوب استانبول هستند.

ما در این نوشته به معرفی بهترین هتل های استانبول از نظر مردم و همچنین بهترین هتل های استانبول با قیمت مناسب می‌پردازیم.

هتل لاپاتیت مایسون استانبول (La Petite Maison Hotel)

 بهترین هتل های استانبول برای ایرانیان

هتل سه ستاره لاپاتیت مایسون از بهترین هتل های استانبول با قیمت مناسب است که در منطقه فاتح قرار دارد. منطقه فاتح یکی از مناطق قدیمی استانبول بوده و از محبوبیت ویژه‌ای در میان گردشگران برخوردار است. البته در این منطقه هتل‌های معروف زیادی قرار دارند و شما می‌توانید با توجه به هزینه و سلیقه و شرایط‌تان، گزینه مناسب را انتخاب نمایید.

جاهای دیدنی معروفی از جمله آب‌انبار باسیلیکا و مسجد و موزه ایاصوفیه در کمتر از ۱ کیلومتری این هتل  قرار گرفته‌اند. دریای مرمره تنها ۲۰۰ متر با هتل لاپاتیت مایسون فاصله دارد.

لاپاتیت مایسون یکی از بهترین هتل های استانبول برای ایرانیان است که کارکنان حرفه‌ای آن به زبان‌های ترکی، فارسی، انگلیسی، روسی و عربی مسلط هستند.

تمامی واحدهای La Petite Maison Hotel پارکت شده‌اند و دارای عایق صدا هستند. واحدهای اقامتی این هتل متنوع‌اند و شامل اتاق سینگل، اتاق دوبل، اتاق تریپل، اتاق اکونومی دوبل و اتاق سینگل اقتصادی است.

تمامی اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار، صندوق امانات، سرویس بهداشتی خصوصی، دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند.

مهمانان هتل لاپاتیت مایسون می‌توانند صبحانه‌ را در اتاق و در تراس این هتل حین تماشای چشم‌انداز زیبایی از دریا میل کنند. همچنین برای صرف ناهار یا شام، رستوران‌ها و کافه‌های بسیاری در نزدیکی هتل La Petite Maison Hotel Istanbul قرار دارند که می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید.

هتل بارین استانبول (Barin Hotel)

 بهترین هتل های استانبول برای ایرانیان

بهترین هتل در استانبول با قیمت مناسب

هتل بارین یک هتل سه ستاره مدرن و از بهترین هتل های استانبول برای ایرانیان است که در مرکز شهر قرار دارد. این هتل اقتصادی برای کاوش در بسیاری از جاهای دیدنی استانبول و آثار تاریخی شهر مناسب است.

مسجد لاللی، مسجد آبی، کاخ دلمه باغچه، برج گالاتا، برج دختر، موزه پرا، کاخ و موزه توپکاپی تنها برخی از جاذبه‌های گردشگری نزدیک به این هتل هستند.

هتل بارین استانبول دارای ۵ طبقه و ۶۵ اتاق است که اتاق‌های متفاوتی از جمله اتاق استاندارد دبل یا توئین و اتاق استاندارد سه تخته در آن وجود دارد. تمامی اتاق‌های این هتل از امکانات رفاهی مانند تلویزیون ال سی دی با کانال‌های متنوع جهانی، آینه، آشکارساز دود، دسترسی به اینترنت بی‌سیم رایگان، مینی‌بار، کمد لباس، آباژور و سیستم تهویه مطبوع برخوردارند. تخت نوزاد و کودک نیز در صورت نیاز و با پرداخت هزینه در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

در هتل Barin Hotel Istanbul تمامی اتاق‌ها دکوراسیون زیبا دارند و مبله هستند. هر اتاق مجهز به حمام اختصاصی، دوش، وان، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار نیز هست.

بیشتر بخوانید:

بهترین فست فود و پیتزافروشی در استانبول

راهنمای کامل سفر با اتوبوس به ترکیه

یونیون هتل پورت استانبول (Union Hotel Port)

 بهترین هتل های استانبول برای ایرانیان

هتل یونیون پورت در نزدیکی ایستگاه مترو تکسیم و میدان تکسیم واقع شده است. تمامی ۲۶ اتاق این هتل سه ستاره دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، چای‌ساز، لوازم بهداشتی رایگان، صندوق امانات و کمد هستند.

اتاق‌های این هتل شامل اتاق استاندارد، سوپریور، لوکس، دلوکس و فمیلی می‌شوند. برخی اتاق‌ها، تراس رو به حیاط دارند و برخی دیگر چشم‌انداز زیبای شهر را پیش روی مهمانان می‌گذارند.

با اقامت در هتل یونیون پورت از روم سرویس و خدمات کانسیرج بهره‌مند می‌شوید. در این هتل امکان سفارش صبحانه و میوه با هزینه مجزا نیز وجود دارد. از دیگر خدمات هتل پورت می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سالن استراحت عمومی و وای‌فای رایگان اشاره کرد.

از جاهای دیدنی نزدیک به هتل می‌توان برج ساعت دولما باغچه، برج گالاتا، خیابان استقلال و کاخ دولما باغچه را نام برد. فرودگاه استانبول در ۳۸ کیلومتری این هتل است.

هتل دریش بسفروس لژ استانبول (Deris Bosphorus Lodge Hotel Istanbul)

هتل دریش بسفروس لژ استانبول

بهترین هتل های استانبول از نظر مردم

یکی دیگر از هتل های خوب شهر استانبول، هتل دریش بسفروس لژ استانبول است که در نزدیکی منطقه تکسیم استانبول قرار دارد. این هتل در سال 2011 احداث شده و به‌دلیل نزدیکی به دریا و دسترسی مناسب به مراکز تفریحی، دیدنی و تفریحی، به‌عنوان یکی از بهترین هتل های استابول شناخته می‌شود. ازجمله جاذبه‌های تاریخی اطراف این هتل می‌تون به دلماباغچه، برج گالاتا و کاخ توپکاپی اشاره کرد.

در این اقامتگاه، 7 آپارتمان در چهار طبقه احداث شده و تمامی واحد‌ها به آشپزخانه مجهز هستند. آپارتمان‌های هتل دریش بسفروس لژ استانبول با پنجره‌های رو به دریا و امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، اتو، یخچال، سالن نشیمن با مبلمان و دستگاه چای‌ساز یا قهوه‌ساز، اوقات خوشی را برای مسافران رقم می‌زنند.

هتل تاشکناک استانبول (Hotel Tashkonak Istanbul)

بهترین هتل های استانبول با قیمت مناسب

هتل تاشکناک در یکی از خیابان های دنج و آرام استانبول و منطقه فاتح سلطان احمد واقع شده است. این هتل یک گزینه‌ مناسب برای گردشگرانی است که علاقه‌مند به بازدید از بناهای تاریخی استانبول هستند. مسجد آبی، سنت سوفیا، مسجد سلطان احمد، ایاصوفیه و کاخ توپکاپی در نزدیکی این هتل قدیمی قرار دارند و می‌توان پیاده به دیدن همه آن‌ها رفت.

هتل۳ ستاره تاشکناک یکی از بهترین هتل های استانبول با قیمت مناسب این شهر محسوب می‌شود. این هتل ۳۳ اتاق دارد که مجهز به تهویه، میزکار و حمام اختصاصی هستند. Hotel Tashkonak تراس زیبایی در پشت بام دارد که چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از بسفروس را به نمایش می‌گذارد. اینترنت وای‌فای رایگان در اتاق‌ها قابل دسترسی است.

پارکینگ رایگان، وای‌فای رایگان، نگهداری چمدان، صندوق امانات، اجاره خودرو و پذیرش ۲۴ ساعته از جمله مهم‌ترین امکانات هتل تاشکناک هستند. همچنین در این هتل خدمات خشکشویی و کرایه ماشین نیز به مسافران ارائه می‌شود.

میهمانان هتل می‌توانند چای و قهوه ترک را در فضای باز باغ میل کنند و روزانه صبحانه محلی ترکی نیز در باغ سرو می‌شود.

 هتل آدا هومز استانبول (Ada Homes Hotel)

 بهترین هتل های استانبول برای ایرانیان

بهترین هتل های استانبول با قیمت مناسب

هتل سه ستاره آدا هومز بهترین هتل در استانبول با قیمت مناسب در این کلان شهر است که در فاصله‌ی ۲۵۰ متری از میدان معروف تکسیم قرار دارد. به طوریکه مهمانان آن می‌توانند با یک دقیقه پیاده‌روی از هتل آدا هومز تکسیم به خیابان استقلال برسند.

هتل آدا هومز در سال ۲۰۱۴ به بهره‌برداری رسید و برای مسافرانی که قصد اقامت در هتلی به‌صرفه و در عین‌حال با کیفیت و راحت را دارند، بسیار مناسب است. یکی از ویژگی‌های خوب این هتل دسترسی آسان به جاذبه‌های مهم و دیدنی شهر استانبول است.

اتاق‌های متنوع برای اقامت راحت و خوش طراحی شده‌اند و چیدمانی زیبا و گیرا دارند. در تمامی اتاق‌های این هتل، مبلمان، یخچال، تلویزیون، مینی‌بار، اینترنت رایگان، صندوق امانات، میز، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد لباس، چای‌ و قهوه‌ساز، تهویه مطبوع، حمام با دوش و یا وان، لوازم بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار و کتری برقی وجود دارد.

امکانات و تجهیزات مختلف هتل آدا هومز استانبول شامل لابی شیک، اینترنت رایگان و قابل استفاده در تمام فضاهای هتل، پارکینگ، رستوران برای سرو کردن صبحانه، تهویه مطبوع، فکس و فتوکپی می‌شود.

پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از چمدان، خدمات اتاق، شاتل گشت شهری و خدمات نظافتی روزانه، خشکشویی، اتو و لباسشویی از جمله خدماتی هستند که هتل Ada Homes Hotel Taksim در اختیار مسافران قرار می‌‌دهد و به همین دلیل هم در لیست بهترین هتل های استانبول با قیمت مناسب قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی ترکیه

بهترین هتل های آنتالیا

سانتا سوفیا (Santa Sophia Hotel)

 بهترین هتل های استانبول برای ایرانیان

سانتا سوفیا یکی دیگر از بهترین هتل های استانبول با قیمت مناسب است که در قلب این شهر قدیمی، یعنی منطقه فاتح قرار دارد. منطقه فاتح دارای معماری فوق‌العاده‌ای بوده و یک گزینه عالی برای مسافران علاقه‌مند به موزه‌ها و آثار تاریخی است.

اتاق‌های سانتا سوفیا دارای حمام اختصاصی مجهز به لوازم بهداشتی رایگان هستند. مینی بار، تلفن، آباژور، تلویزیون ال سی دی و Wi-Fi رایگان نیز در دسترس است. کارکنان این هتل به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فارسی، روسی و ترکی استانبولی مسلط هستند.

این هتل از نظر دسترسی به شبکه حمل‌ونقل عمومی موقعیت خوبی دارد. نزدیکی هتل سانتا سوفیا به ایستگاه تراموا، دسترسی آسان به موزه هنرهای ترکی و اسلامی را فراهم می‌کند.

کاخ دولما باغچه، مسجد آبی، کاخ و موزه توپکاپی، مسجد سلیمانیه، برج تاریخی گالاتا، برج دختر استانبول و خیابان با شکوه استقلال در نزدیکی این هتل واقع شده‌اند.

در رستوران این هتل انواع غذاهای بین‌المللی و همچنین غذاهای ترکی زیادی سرو می‌شوند. میهمانان هتل سانتا سوفیا می‌توانند از صبحانه بوفه‌ای روزانه لذت ببرند. بار لابی این هتل دارای یک سالن و تراس بزرگ با انواع نوشیدنی‌هاست.

تورهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، باغ، کلوب شبانه و کتابخانه برای پر کردن اوقات فراغت شما در هتل سانتا سوفیا در نظر گرفته شده است.

هتل امیرهان پالاس استانبول (Hotel Emirhan Palace)

 بهترین هتل های استانبول برای ایرانیان

هتل های شهر استانبول

هتل سه ستاره‌ی امیرهان پالاس در ساختمانی مجلل در میان فروشگاه‌های جاده ملی «دی۱۰۰» قرار دارد و تنها ۷ دقیقه پیاده تا «دریای مرمره» و ۵ کیلومتر تا «ساحل فلوریا گونش» فاصله دارد.

اقامت در این هتل خاطره‌ی خوشی را برای شما رقم می‌زند، زیرا معماری و چیدمان لوکس و درخشان اتاق‌های آن فراتر از یک هتل 3 ستاره است.

اتاق‌های این هتل دارای تلویزیون صفحه‌تخت، گاوصندوق، یخچال کوچک و کتری هستند. بعضی از آن‌ها بالکن، کاناپه تخت‌خواب‌شو با چشم‌انداز دریا یا شهر دارند. اتاق‌های خانوادگی با حداکثر ۴ نفر ظرفیت دارای قسمت نشیمن‌ هستند و سوئیت‌ها وان چرخابی دارند.

از امکانات این هتل می‌توان رستورانی شیک، کافه و تراس با چشم‌انداز دریا، اسپایی لوکس با سونا، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، حمام و باشگاه ورزشی، ماساژ، اسپا، ترانسفر فرودگاهی و سوییت ماه عسل را نام برد.

هتل حنا استانبول (Henna Hotel)

 بهترین هتل های استانبول برای ایرانیان

هتل حنا یکی دیگر از بهترین هتل های استانبول از نظر مردم است. حنا از هتل‌های سه ستاره شهر استانبول است که سال ۲۰۱۵ در منطقه فاتح افتتاح شد.

یکی از دلایلی که این هتل را در لیست بهترین هتل های استانبول با قیمت مناسب قرار می‌دهد، منظره‌ی بالکن است. این منظره رویایی که شبیه یک نقاشی زیبا از خانه‌های رنگارنگ استانبول با نمایی بی‌نظیر از مسجد سلطان احمد است، شما را مجذوب خود می‌کند.

چیدمان اتاق‌های این هتل 3 ستاره به سبک مدرن است که با المان‌های سنتی ترکیب شده‌اند. دریای مرمره و ایستگاه تراموا تنها 8 دقیقه با هتل حنا استانبول فاصله دارند.

اتاق‌های گرم و آرام دارای وای فای، مینی‌بار، تلویزیون هوشمند و همچنین قابلیت تهیه چای و قهوه، از امکانات این هتل هستند. هتل حنا را می‌توان به عنوان یکی از بهترین هتل های استانبول از نظر مردم در نظر گرفت که امتیاز 4.7 از 5 را در بررسی نظر مسافران و گردشگران دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی تایلند

جاهای دیدنی شیراز در تابستان

هتل بلو هاوس (Blue House Hotel)

 بهترین هتل های استانبول برای ایرانیان

بهترین هتل های استانبول با قیمت مناسب

هتل بلو هاوس که در محله فاتیح، از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین مناطق استانبول قرار دارد را می‌توان به عنوان یکی از بهترین هتل های استانبول از نظر مردم دانست. این هتل برای گردشگران علاقه‌مند به تاریخ و معماری نیز مناسب است.

بلو هاوس هتل استانبول یک هتل زیبا و میان‌رده است که در رستوران آن انواع غذاهای ترکی پرطرفدار سرو می‌شود. این هتل زیبا دارای ۲۶ اتاق است و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، تراس، سرویس اتاق، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع و شاتل فرودگاهی اشاره کرد. تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت ماهواره‌ای و مینی بار هستند.

از مهم‌ترین دلایلی که این مکان را به یکی از بهترین هتل های استانبول از نظر مردم تبدیل کرده، سوییت ماه عسل است که بسیار مورد توجه زوج‌های جوان قرار دارد.

هتل بلو هاوس از فرودگاه استانبول ۳۴.۵ کیلومتر، از بازار ادویه ۱.۴ کیلومتر، از برج گالاتا ۲.۳ کیلومتر و از میدان تکسیم ۳.۵ کیلومتر فاصله دارد.

هتل ایلکای (Hotel Ilkay)

 بهترین هتل های استانبول از نظر مردم

هتل ایلکای 6 طبقه دارد و یکی از بهترین هتل های استانبول برای ایرانیان محسوب می‌شود. این هتل شامل 10 سوئیت، 3 اتاق یک تخته و 47 اتاق دوتخته می‌شود که با آسانسور قابل دسترسی هستند. میز پذیرش به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند. سرویس‌ها شامل یک صندوق امانات و یک سرویس مبادله ارزی هستند.

Hotel Ilkay بهترین هتل استانبول با قیمت مناسب بوده که در منطقه توپکاپی استانبول قرار گرفته است. با توجه به نظر مسافران، هتل ایلکای استانبول بیشترین امتیاز این هتل مربوط به موقعیت (9.6 از 10) و کمترین امتیاز این هتل نظافت و تمیزی (8.5 از 10) است. این هتل میانگین امتیاز کلی عالی را کسب کرده و از بهترین هتل های استانبول از نظر مردم به شمار می‌رود.

هتل ایلکای از امکاناتی مانند پارکینگ، رستوران، بار، پذیرش 24 ساعته، اتاق‌های سیگار ممنوع، 3 شاتل فرودگاه، فامیلی روم، اینترنت و آسانسور برخوردار است.

خدمات بیشتر این هتل شامل سرویس نگهداری کودک (با هزینه اضافی)، کمک پزشکی، سرویس اتاق (با هزینه اضافی)، سرویس لباسشویی، آرایشگاه و اتوبوس شاتل نیز در هتل ایلکای به مسافران ارائه می‌گردد.

نزدیک‌ترین مرکز خرید به این هتل، گرند بازار استانبول است. هتل ایلکای با کاخ توپکاپی استانبول فاصله کمی دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین مراکز خرید استانبول

بهترین مراکز خرید قطر

چند نکته‌ی مهم برای انتخاب هتل در استانبول

مهم‌ترین اصل در انتخاب و رزرو هتل های شهر استانبول توجه به تعداد ستاره‌های آن‌ها است. چون کشور ترکیه در صنعت هتل‌داری از استانداردهای وزارت گردشگری خود برای ستاره‌دهی هتل‌ها استفاده می‌کند. بنابراین امکان دارد یک هتل 4 ستاره در ترکیه، در مقایسه با یک هتل 4 ستاره در سایر کشورها که از استانداردهای بین‌المللی پیروی می‌کنند کمی ضعیف‌تر باشد.

بهتر است در سفر به استانبول، در بخش اروپایی این شهر هتل رزرو کنید، زیرا ترافیک استانبول سنگین و خسته‌کننده است و شما با انتخاب بهترین هتل، می‌توانید از جهت نزدیک بودن به جاذبه‌های تاریخی و دیدنی و نیز مراکز تجاری، در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی داشته باشید.

اگر برای خرید به استانبول سفر می‌کنید، این نکته را به خاطر داشته باشید که بهترین زمان سفر به استانبول یک ماه پیش از آغاز سال نوی میلادی و چند روز بعد از آن است. البته حوالی «جمعه سیاه» هم زمان خوبی برای خرید در استانبول است و می‌توانید در این مدت از جشنواره‌های بسیاری دیدن و خرید کنید.

پیشنهاد می‌کنیم برای صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر به استانبول از میان بهترین هتل های استانبول با قیمت مناسب ، معروف‌ترین و بهترین هتل های استانبول از نظر مردم را انتخاب‌ کنید.

سوالات متداول

بهترین هتل های استانبول با قیمت مناسب کدامند؟

هتل لاپاتیت مایسون (La Petite Maison Hotel)، هتل آدا هومز استانبول (Ada Homes Hotel)، یونیون هتل پورت (Union Hotel Port)، هتل بارین استانبول (Barin Hotel)، هتل ایلکای (Hotel Ilkay)، هتل بلو هاوس (Blue House Hotel)، هتل امیرهان پالاس استانبول (Hotel Emirhan Palace) و سانتا سوفیا (Santa Sophia Hotel) از بهترین هتل های استانبول با قیمت مناسب هستند.

بهترین هتل های استانبول از نظر مردم کدام‌ها هستند؟

هتل آدا هومز (Ada Homes Hotel)، یونیون هتل پورت (Union Hotel Port)، هتل حنا استانبول (Henna Hotel)، هتل بلو هاوس (Blue House Hotel)، هتل تاشکناک استانبول (Hotel Tashkonak) و هتل لاپاتیت مایسون (La Petite Maison Hotel) از بهترین هتل های استانبول از نظر مرم هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما دربازه‌ی بهترین هتل های استانبول با قیمت مناسب چیست؟ آیا هتل دیگری را می‌شناسید که در این لیست قرار بگیرد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو