بهترین رستوران های شیراز [+ آدرس، شماره تلفن و ساعت کاری]

بهترین رستوران های شیراز [+ آدرس، شماره تلفن و ساعت کاری]


منبع: تکراتو

2

1402/7/11

22:07


شیراز، شهر نارنج و ترنج یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری کشور است. اگر شما هم راهی این شهر زیبا هستید، این نوشتار به شما کمک می‌کند تا با بهترین رستوران های شیراز آشنا شوید.

بهترین رستوران های شیراز [+ آدرس، شماره تلفن و ساعت کاری]

شیراز، شهر نارنج و ترنج یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری کشور است. اگر شما هم راهی این شهر زیبا هستید، این نوشتار به شما کمک می‌کند تا با بهترین رستوران های شیراز آشنا شوید.

شهر تاریخی شیراز یکی از شهرهای خوش‌ آب‌وهوا است که در نیمه دوم سال مسافران بیشتری دارد. این شهر زیبا رتبه دوم شهرهای ادبی جهان را دارد و دومین شهر فرهنگی کشور است.

شیراز با وجود حافظیه، سعدیه، باغ‌های سحرانگیز، رودخانه‌های خروشان، تاکستان‌های سرخ و گونه‌های گیاهی و جانوری منحصربه‌فرد، سفر خوشی را برای شما رقم می‌زند.

برای مسافرانی که از نقاط دور و نزدیک به شهرهای مختلف سفر می‌کنند، رستوران‌ها و غذای سنتی هر شهر به اندازه‌ی آثار دیدنی آن اهمیت دارد. در شهر زیبای شیراز علاوه بر رستوران‌ها، سالن های غذاخوری پرطرفداری هم وجود دارند که با مواد اولیه باکیفیت و تازه غذای خود را آماده می‌کنند.

غذاهای محلی شیراز از محبوب‌ترین و لذیذ‌ترین غذاهای ایران‌ هستند که می‌توانید طعم خوب آن‌ها را در بهترین رستوران‌ های شیراز امتحان کنید.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی شیراز در تابستان

بهترین فست فود قشم

بهترین رستوران های شیراز

شهر زیبای شیراز با جاذبه‌های تاریخی، مذهبی متفاوت با طبیعتی دیدنی و رویایی، یکی از قطب‌های اصلی گردشگری کشور به شمار می‌رود. عظمت و قدمت بنا‌های باستانی شیراز مانند تخت جمشید، مجموعه پاسارگاد، نقش رستم، شهر باستانی استخر و دروازه قرآن، شما را به وجد خواهد آورد.

بهترین رستوران های شیراز

بهترین رستوران های شیراز

شیراز یکی از شهرهایی است که بهترین رستوران‌ها و سالن‌های غذاخوری را دارد. سالانه مسافران زیادی به شیراز سفر می‌کنند که در مدت اقامت خود حتما یک بار به بهترین رستوران های شیراز از نظر مردم می‌روند.

در ادامه می‌پردازیم به معرفی بهترین رستوران سنتی شیراز تا بتوانید در سفر به این شهر زیبا از طعم انواع غذاهای اصیل و خوش‌طمع شیرازی لذت ببرید.

رستوران باغ راز

بهترین رستوران شیراز

  • آدرس: قصرالدشت، بلوار شاهد
  • شماره تماس: ۳۶۲۳۴۰۰۰-۰۷۱
  • ساعات کاری رستوران باغ راز: از ساعت ۱۰:۰۰ صبح تا ۲۳:۰۰

اگر به دنبال یک رستوران با صفا و خلوت برای صرف نهار یا شام هستید باغ راز شیراز با فضایی سرسبز بهترین گزینه برای شماست که لحظاتی خوش برای شما و همراهانتان رقم می‌زند.

منوی متنوع این رستوران زیبا بسیار پرطرفدار است و علاقه‌مندان را از نقاط مختلف شهر جذب می‌کند. میهمانان این باغ رستوران می‌توانند هم در فضای سرپوشیده و هم در فضای روباز این مجموعه غذای خود را میل کنند.

در باغ راز شیراز انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی، دریایی و حتی فست‌فود سرو می‌شود. منوی صبحانه این رستوران نیز انواع مختلف صبحانه را برای علاقه‌مندان ارائه می‌دهد.

کیفیت غذای رستوران باغ راز به نسبت قیمت عالی آن بسیار مناسب است. باغ راز بهترین رستوران های شیراز با موسیقی زنده است و لحظات خاطره‌انگیزی برای مهمانان خود به وجود می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

خرید بلیط لحظه آخری

بهترین مقاصد مسافرت در تابستان

رستوران خانه پرهامی

بهترین رستوران های شهر شیراز

بهترین رستوران شیراز
  • آدرس رستوران خانه پرهامی: شیراز، گود عربان، روبه‌روی مسجد نصیرالملک، کوچه نان بربری.
  • تلفن: ۳۲۲۳۲۰۱۵-۰۷۱
  • ساعات کاری: بین ساعات ۱۳:۰۰ و ۱۵:۳۰ (باید پیش از رفتن برای خود جا رزرو کنید)

اگر عاشق غذاهای اصیل شیراز و به بناهای تاریخی علاقه‌مند هستید. رستوران خانه پرهامی بهترین گزینه برای شماست که نزدیک به ۲۰۰ سال قدمت دارد و در یکی از محله‌های قدیمی و باصفای این شهر واقع شده است.

در رستوران خانه پرهامی که بهترین رستوران های شیراز از نظر مردم است، می‌توانید خوشمزه‌ترین کلم پلوهای شیرازی و دوپیازه آلو شیرازی را نوش جان کنید. کشک بادمجان و لوبیا پلوی این رستوران هم از غذاهای پرطرفدار است. به خاطر داشته باشید به دلیل محدود بودن تعداد میزهای این رستوران، بهتر است پیش از رفتن به آن‌جا، میز رزرو کنید.

درواقع رستوران پرهامی یک خانه قدیمی دو طبقه در بافت سنتی شیراز است. خانه پرهانی نزدیک اماکن تاریخی و گردشگری مثل موزه نارنجستان، خانه زینت الملک و مسجد نصیرالملک است.

رستوران هفت خوان

بهترین رستوران های شیراز از نظر مردم

  • آدرس: بلوار قرآن، نبش کوچه هفدهم
  • وبسایت: www.haftkhanonline.com
  • شماره تماس: 0712280000

هفت خوان یکی از بهترین رستوران های شیراز است. این مجموعه 4 طبقه دارد و با پنج رستوران، دو کافی شاپ، فست فود و گالری‌های هنری پذیرای شما خواهد بود. همچنین، از کانکس شب‌های هفت خوان می‌توانید انواع ساندویچ، پیتزا، همبرگر، سیب‌زمینی، سالاد، سوپ و نوشیدنی‌های گرم را از ساعت ۲۱ تا ۶ صبح سفارش دهید.

خوان اول، رستوران سنتی فرود با انواع غذاهای ایرانی به‌همراه موسیقی زنده است. مشتریان این رستوران خوان اول را بهترین رستوران های شیراز با موسیقی زنده می‌دانند. این رستوران سالن‌های اختصاصی برای برگزاری جشن‌ها، سمینارها، سالن vip برای مهمانان ویژه و آتلیه عکاسی برای ثبت لحظه‌های خاطره‌انگیز دارد.

خوان دوم، رستوران سیندخت با غذاهای مدیترانه‌ای و استیک است. در خوان سوم، در فود کورت بلیا، انواع فست فود سرو می‌شود. در منوی خوان چهارم و کافی‌شاپ زریر، انواع نوشیدنی و کیک وجود دارد. در خوان پنجم، رستوران نوفل با انواع غذاهای ملل منتظر شما است. در خوان ششم، کافی شاپ گیسیا انواع نوشیدنی سرو می‌شود و در خوان هفتم، رستوران باربیکیو گرسیوز قرار گرفته که در بام مجموعه، با انواع خوراک‌های کبابی و مرغ برگر از مهمانان پذیرایی می‌کند.

ساعات کاری رستوران هفت خوان: غذاهای ایرانی و ترکی: از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۶:۰۰ و غذاهای سنتی از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۳:۳۰ شب سرو می‌شوند. فست فود از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۰۰:۳۰ بامداد آماده خدمت‌رسانی به مراجعین است. بخش کلاسیک از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۶:۰۰ و از ۱۹:۰۰ تا ۲۳:۳۰ سرویس‌دهی می‌کند. طبقه سوم نیز از ساعت ۱۹:۰۰ تا ۲۴:۰۰ آماده پذیرایی از میهمانان است.

به دلیل اینکه رستوران هفت خوان پرطرفدارترین و بهترین رستوران شیراز است، بهتر است برای کسب اطلاعات دقیق‌تر پیش از رفتن به این رستوران به آن تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بوم گردی قشم

بهترین رستوران های کیش

کافه رستوران گابریک

بهترین رستوران شیراز

بهترین رستوران های شیراز از نظر مردم
  • آدرس: بلوار دکتر حسابى (صنایع)، روبه‌روى پمپ بنزین دیرین، نبش کوچه ٣۴
  • شماره تلفن: ٣۶٢۴٨٠١۶ و ٣۶۵۴٨۵١۶-۰۷۱
  • ساعت کاری: 12 تا 15 و 18 تا 1 بامداد

اگر به دنبال بهترین رستوران در بلوار دکتر حسابی هستید، کافه رستوران گابریک بهترین گزینه برای شماست. این کافه رستوران در دو فضای روباز و بسته، پذیرای مشتریان است.

گابریک یکی از زیباترین کافه رستوران شیراز است که طراحی داخلی زیبایی دارد که با میز و صندلی چوبی، گل کاری‌ها و آب‌نمایی زیبا، فضای دنج و دلنشینی را برای مشتریان ایجاد کرده است. اگر می‌خواهید در فضایی آرامش‌بخش، غذای خوش‌مزه و متفاوت نوش جان کرده و روزی خاطره‌انگیز را تجربه کنید، رستوران گابریک بهترین انتخاب برای شماست.

کافه رستوران گابریک منوی متنوعی دارد. استیک، چیکن کوردن بلو، میگو سوخاری، سالاد سزار، چیکن استراگانوف، بیف استراگانوف و مرغ کنجدی در این کافه رستوران سرو می‌شوند. پیتزا مخصوص گابریک، چیکن کوردن بلو و ساندویچ مرغ سوخاری از پرطرفدارترین غذاهای کافه رستوران گابریک هستند.

رستوران سرای قوام

بهترین رستوران های شیراز از نظر مردم

  • آدرس رستوران سرای قوام: شیراز، انتهای خیابان رودکی
  • شماره تماس: ۳۸۴۳۹۲۰۱-۰۷۱ و  ۳۸۴۳۹۲۰۲-۰۷۱
  • ساعت کار: از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر  تا ۲۳:۰۰ شب

اگر تصمیم گرفتید یک غذای اصیل شیرازی میل کنید و به غذاهای سنتی ایرانی علاقه دارید رستوران سرای قوام که از بهترین رستوران سنتی شیراز است را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

سرای قوام توانسته با پختن غذاهای سنتی محبوبیت زیادی بین شیرازی‌ها و گردشگران به دست آورد و به همین خاطر بیشتر روزها شلوغ است. اگر تصمیم گرفتید برای نهار یا شام به رستوران قوام بروید، بهتر است قبل از رفتن به این رستوران برای رزرو جا اقدام کنید تا معطل نشوید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای کامل سفر با اتوبوس به شیراز

بهترین شهرهای توریستی ایران

رستوران سنتی کته ماس

بهترین رستوران های شیراز از نظر مردم

بهترین رستوران های شهر شیراز
  • آدرس رستوران سنتی کته ماس: شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، سه راه نمازی
  • شماره تلفن:  ۳۲۲۳۱۸۱۸-۰۷۱
  • ساعات کاری: از ساعت ۰۸:۰۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب

اگر عاشق فضای سنتی و صمیمی هستید، رستوران سنتی کته ماس با محیطی دنج، غذایی خوشمزه و باکیفیت خاطره‌ی خوشی برای شما رقم می‌زند.

پس از اینکه از یک راه‌پله‌ باریک با دیوارهای آجری پایین می‌روید، وارد رستوران کته ماس می‌شوید، فضای داخلی رستوران با گلدان‌های سفالی، لوسترهای سنتی، حوضچه‌های کوچک با دیواره‌های آجری روی کف‌های کاشی‌کاری شده، سقفی بلند با نقش‌‎ونگارهای زیبا و میز و صندلی‌های چوبی با رومیزی‌های سنتی، شما را به دوره‌ای زندیه می‌برد. حتی کارکنان رستوران هم با لباس‌های زیبای سنتی پذیرای شما هستند. کته ماس بهترین رستوران سنتی شیراز است.

منوی رستوران کته ماس بسیار متنوع بوده و انواع غذاهای ایرانی و سنتی با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می‌کند. یکی دیگر از امتیازهای این رستوران پارکینگ اختصاصی آن است. اگر به این رستوران رفتید، پیشنهاد می‌کنیم حتما کباب بره آن را که طرفداران بسیاری هم دارد، امتحان کنید.

کته ماس از بهترین رستوران های شیراز با موسیقی زنده است و به‌جز ایام سوگواری موسیقی زنده در آن اجرا می‌شود. همچنین شما می‌توانید مراسم، مهمانی خاص و یا جشن‌ تولد را پس از هماهنگی‌های لازم در این رستوران برگزار کنید.

رستوران شرزه

بهترین رستوران های شیراز

  • آدرس رستوران سنتی شرزه: خیابان طالقانی خیابان مسجد وکیل، مجموعه وکیل زیرگذر زند
  • تلفن: 32241963-071
  • ساعات کاری: از ساعت 12:00 ظهر تا 23:00 شب

شرزه یکی از معروفترین رستوران های سنتی شیراز است که در نزدیکی مسجد وکیل قرار دارد. این رستوران در دو طبقه ساخته شده و طراحی داخلی آن سنتی است.

یکی از ویژگی‌های اصلی رستوران سنتی شرزه، موسیقی زنده است که لذت غذاخوردن رو دو چندان می کند. دکوراسیون و فضای رستوران شرزه حالتی سنتی و قدیمی دارد و برای شیرازی‌ها بسیار خاطره‌انگیز است.

در رستوران شرزه غذاهایی که سفارش دادید با نان داغی که در این رستوران پخته می‌شود، سرو می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی گیلان

بهترین ساحل های شمال

باغ رستوران نخلستان

 بهترین رستوران های شیراز با موسیقی زنده

بهترین رستوران های شهر شیراز
  • آدرس باغ رستوران نخلستان: استان فارس، شیراز، بلوار صنایع، روبه‌روی درب سوم صنایع
  • شماره تلفن: ۳۶۲۳۱۶۲۹-۰۷۱
  • ساعت کاری: از ساعت 7:30 صبح تا ۲۴:۰۰ شب

اگر به شیزار سفر کردید و دلتان هوس غذای سنتی و جنوبی کرد، پیشنهاد می‌کنیم به باغ رستوران نخلستان بروید که حال هوای جنوبی دارد و غذاهای با کیفیتی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

این رستوران را شخصی بوشهری به سبک زندگی جنوبی‌ها در یکی از مناطق خوش آب‌وهوای شیراز دایر کرده است، از این رو شما می‌توانید غذای سنتی شیراز را در محیطی جنوبی با آب‌وهوایی دلپذیر میل کنید.

معماری خاص و زیبای این رستوران و چیدمان آلاچیق‌ها با پشتی‌های قرمز و میز و صندلی‌هایی که در محیط روباز رستوران قرار گرفته‌اند، شما را به یاد سبک زندگی جنوبی می‌اندازد. از دیگر دکوراسیون باغ رستوران نخلستان می‌توان به آلات موسیقی رایج خلیج فارس، درخت‌های نخل داخل حیاط، ماکت کشتی که در گوشه‌ای از حیاط قرار گرفته اشاره کرد.

کافه رستوران گرتا

 بهترین رستوران های شیراز با موسیقی زنده

  • آدرس: معالی آباد، انتهای خیابان دوستان
  • ساعت کاری: از 8 تا 24

در معرفی بهترین رستوران های شهر شیراز می‌رسیم به یکی از بهترین کافه رستوران های معالی آباد که گرتا نام دارد. این رستوران شیراز طراحی داخلی بسیار شیک و زیبایی داشته و در دو طبقه پذیرای مشتریان است.

منوی کافه رستوران گرتا شامل انواع فست فود و غذای فرنگی مانند پیتزا، برگر، پاستا، انواع صبحانه ایرانی و فرنگی است.  همچنین در این رستوران انواع نوشیدنی گرم، سرد و کیک نیز سرو می‌شوند.

یکی از ویژگی‌های خوب کافه رستوران گرتا این است که بخشی از آن برای مطالعه کتاب طراحی شده است.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی مازندران

بهترین رستوران های بابلسر

مجتمع گردشگری صوفی (رستوران صوفی)

بهترین رستوران های شیراز از نظر مردم

بهترین رستوران شیراز
  • آدرس مجموعه صوفی: شیراز، خیابان ستارخان
  • آدرس مجتمع گردشگری صوفی: خیابان ۹ دی روبه‌روی شاهچراغ
  • شماره تماس: ۰۷۱۳۷۳۹۱۱۲۲
  • شماره تماس مجموعه صوفی: ۳۶۴۹۰۰۰۰-۰۷۱
  • ساعت کاری مجموعه صوفی: از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ بامداد

رستوران سنتی صوفی ستارخان معروف‌ترین رستوران قدیمی و مجلل در شیراز بوده که آوازه آن در بین گردشگران داخلی و خارجی شیراز پیچیده است.

رستوران صوفی در سال 1361 با ظرفیت 150 نفر و سبک معماری دوره قاجاریه تاسیس شد و با غذاهای عالی و سرویس‌دهی بسیار مناسب توانست در موقعیت بسیار عالی قرار بگیرد.

رستوران صوفی در سال 1383 تغییر دکور داد و به سبک زندیه ارتقا پیدا کرد. کترینگ بزرگ صوفی می‌تواند باشکوه‌ترین مراسم یا مجالس با جدیدترین و متنوع‌ترین سرویس‌ها را ارائه دهد.

در منوی این رستوران از غذاهای ایرانی، فرنگی، ایتالیایی، فست‌فود، دسر و شیرینی گرفته تا انواع نوشیدنی و سالاد، وجود دارند.

رستوران صوفی که یکی از بهترین رستوران های شیراز با موسیقی زنده است، در سفره‌خانه سنتی، رستوران کلاسیک، بازارچه غذا، فست فود، کترینگ صوفی و مجتمع گردشگری صوفی از مشتریانش پذیرایی می‌کند.

مجموعه گردشگری خوشا شیراز (باغ رستوران خوشا شیراز)

بهترین رستوران سنتی شیراز

  • آدرس باغ رستوران خوشا شیراز : بلوار صنایع، روبه‌روی ورودی گلدشت حافظ
  • تلفن: ۳۶۵۰۴۳۲۴-۰۷۱
  • ساعات کاری: همه‌روزه از ۱۲:۰۰ تا ۰۱:۰۰ بامداد

بدون شک باغ رستوران خوشا شیراز، یکی از بهترین رستوران های شیراز است. این باغ رستوران، به شکل بسیار خاص و زیبایی در یک محیط باصفا طراحی شده و در آن از تخت‌های چوبی سنتی همراه با تشک‌های ترمه به جای صندلی‌های رسمی و شیک استفاده شده است.

گفتنی‌ست به غیر از ایام سوگواری، همه‌روزه گروه موسیقی این رستوران، برنامه‌هایی بسیار جذاب و شاد اجرا می‌کنند. منوی این رستوران از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و در آن انواع غذاهای ایرانی، سنتی و بین‌المللی با کیفیتی بسیار بالا و طعمی بی‌نظیر سرو می‌شود.

رستوارن خوشا شیراز، منوی کافی‌ شاپ هم دارد. تمامی غذاها توسط سرآشپزهای حرفه‌ای طبخ می‌شوند و از بهترین مواد اولیه برای پخت غذا استفاده می‌کنند.

این باغ رستوران زیبا دارای دو بخش سرپوشیده و فضای باز است و شما می‌توانید از بین نشستن در فضای سرباز و بین سایر مشتریان رستوران یا نشستن در اتاق‌های خصوصی یکی را انتخاب کنید. پارکینگ اختصاصی هم که برای رستوران در نظر گرفته شده خیال شما را از جای پارک راحت می‌کند.

در باغ رستوران خوشا شیراز سرو نهار از ۱۳:۰۰ تا ۱۷:۰۰، سرو شام از ۲۰:۰۰ تا ۱۲:۳۰ انجام می‌شود و کافی شاپ از ۱۲:۰۰ تا ۰۰:۳۰ بامداد پذیرای مشتریان است.

بیشتر بخوانید:

زیباترین جاهای دیدنی اطراف تهران

زیباترین دریاچه های ایران

باغ رستوران عمارت شاپوری

بهترین رستوران های شهر شیراز

بهترین رستوران شیراز
  • آدرس رستوران باغ عمارت شاپوری: بلوار کریم‌خان، خیابان انوری، باغ و عمارت شاپوری
  • شماره تماس باغ رستوران عمارت شاپوری: ۳۲۳۴۷۴۹۱–۰۷۱

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های سنتی شیراز، رستوران باغ عمارت شاپوری است. این رستوران زیبا برای علاقه‌مندان به بناهای تاریخی بهترین گزینه به شمار می‌رود. ساختمان رستوران عمارت شاپوری در سال ۱۳۷۹ در فهرست بناهای ملی ایران ثبت شد. این بنا به سبک معماری زمان قاجار ساخته شده و ساختمان اصلی‌اش متعلق به سال‌های ۱۳۰۹ تا ۱۳۱۴ است.

منوی رستوران باغ عمارت شاپوری شامل غذاهای سنتی شیراز مانند کلم‌پلو، شکر پلو و کوفته هلو است. طراحی سنتی و موسیقی زنده این رستوران لذت غذای ایرانی را در مجموعه عمارت شاپوری دو چندان می‌کند.

ساعت کار باغ رستوران عمارت شاپوری؛ صرف صبحانه: ۸ الی ۱۱ صبح، صرف ناهار: ۱۲ ظهر الی ۵ عصر و صرف شام: ۶ عصر الی ۱۲ شب خواهد بود.

کافه رستوران ژو

بهترین رستوران های شیراز از نظر مردم

  • آدرس: ستارخان، بین کوچه ۶ و ۸
  • ساعت کاری: 8:30 صبح تا 1 بامداد
  • شماره تلفن:071-36266533

کافه رستوران ژو از بهترین رستوران های شهر شیراز در محله‌ی ستارخان است. این کافه رستوران در یک فضای آرام و زیبا با انواع غذاهای ایرانی همچون چلوکباب و زرشک پلو با مرغ، انواع فست‌فود همچون پیتزا و برگر، انواع نوشیدنی گرم و سرد با دسر از مشتریان خود پذیرایی می‌کند.

کافه رستوران ژو غذاهای سنتی بی‌نظیری هم دارد. پیشنهاد می‌کنیم زرشک پلو با مرغ و چلوکباب درباری این رستوران را امتحان کنید.

اگر عاشق فست فود هستید، غذاهای پیشنهادی ما از فست فود ژو، پیتزا استاف کراست، لازانیا و برگر مخصوص هستند. کافه رستوران ژو منوی متنوع صبحانه هم دارد و می‌توانید به آسانی صبحانه‌ی دلخواه خود را پیدا کنید و سفارش دهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های قشم

بهترین هتل های قشم

برگر کماچ شیراز

بهترین رستوران های شیراز از نظر مردم

بهترین رستوران های شهر شیراز
  • آدرس شعبه ۱: شیراز، سی متری سینما سعدی، خیابان ذوالانوار غربی
  • آدرس شعبه ۲: شیراز، فرهنگ شهر، بلوار فرهنگ شهر
  • شماره تماس شعبه ۱: ۹۱۰۰۷۵۷۲-۰۷۱
  • شماره تماس شعبه ۲:  ۹۱۰۰۷۵۷۳-۰۷۱

اگر در سفر به شیراز تصمیم گرفتید به فست فود بروید برگر کماچ شیراز رستورانی است که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم. در برگر کماچ دنیایی از برگرها، با طعم‌های متفاوت و متنوع پیش‌رو دارید. برگر از اصلی‌ترین غذاهای مجموعه کماچ است، البته شما می‌توانید در آن، بهترین برگرها، ساندویچ‌ها و سوخاری‌ها را در فضای شیک و مدرن تجربه کنید.

یکی از بهترین و سالم‌ترین غذاهای این رستوران، برگر سنگی کماچ است که بدون روغن پخته می‌شود و در کنار آن سیب‌زمینی تنوری، به عنوان پیش‌غذا و سالاد مخصوص هم سرو می‌شوند.

برگر کماچ شیراز دو شعبه دارد. در این مجموعه دو فضای داخلی و روباز برای سرو غذا در نظر گرفته شده و در صورت تمایل می‌توانید غذا را از بخش بیرون‌بر برگر کماچ شیراز سفارش دهید و غذای گرم و مورد علاقه خود را در بیرون از محیط رستوران میل نمایید.

سوالات متداول

بهترین رستوران های شیراز کدامند؟

رستوران باغ راز، رستوران هفت خوان، رستوران خانه پرهامی، رستوران صوفی، باغ رستوران عمارت شاپوری و رستوران سرای قوام تنها برخی از بهترین رستوران های شیراز هستند.

بهترین رستوران های شیراز از نظر مردم کدام است؟

رستوران خانه پرهامی، رستوران باغ راز، باغ رستوران نخلستان و رستوران هفت خوان را می‌توان از جمله رستوران های شیراز دانست که از نظر مردم جزء بهترین‌ها هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بهترین رستوران های شیراز چیست؟ آیا رستوران دیگری را می‌شناسید که در این لیست قرار بگیرد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو