ارزانترین هتل های تایلند ؛ معرفی بهترین هتل‌های مقرون‌به‌صرفه برای ایرانیان

ارزانترین هتل های تایلند ؛ معرفی بهترین هتل‌های مقرون‌به‌صرفه برای ایرانیان


منبع: تکراتو

2

1402/9/13

15:45


اگر قصد سفر به تایلند، کشور هزار لبخند و هزار معبد را دارید و به دنبال بهترین و ارزانترین هتل های تایلند هستید، در این نوشتار ما را همراهی کنید تا خوش‌قیمت‌ترین هتل های تایلند برای سفرهای تفریحی و کاری را معرفی کنیم.

ارزانترین هتل های تایلند ؛ معرفی بهترین هتل‌های مقرون‌به‌صرفه برای ایرانیان

اگر قصد سفر به تایلند، کشور هزار لبخند و هزار معبد را دارید و به دنبال بهترین و ارزانترین هتل های تایلند هستید، در این نوشتار ما را همراهی کنید تا خوش‌قیمت‌ترین هتل های تایلند برای سفرهای تفریحی و کاری را معرفی کنیم.

کشور تایلند با نام رسمی پادشاهی تایلند و نام پیشین سیام، در شبه‌جزیره هندوچین، در جنوب شرقی آسیا واقع شده است. جاذبه‌های گردشگری تایلند و مکان های تفریحی منحصربه‌فردش این کشور را به یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری تبدیل کرده‌اند.

اگر شما هم برای سفری اقتصادی به تایلند، سرزمین مردمان آزاد، برنامه‌ریزی کردید، این مطلب راهنمای خوبی برای انتخاب و رزرو ارزان ترین هتل های تایلند برای سفرهای اقتصادی است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ارزانترین هتل های تایلند

تایلند کشوری زیبا، با طبیعتی دیدنی و بناهای تاریخی و باستانی جذاب است. از این رو بیشتر گردشگرانی که به این کشور سفر می‌کنند، زمان بسیار کمی را در هتل هستند.

مسافران تایلند اغلب وقت خود را صرف دیدن معابد دیدنی، سواحل شنی سفید، جنگل‌های استوایی، جزایر بکر، آبشارهای دیدنی، دهکده‌های سرسبز، بازارهای شناور و زیباترین مکان‌های گردشگری تایلند می‌کنند. به همین دلیل به دنبال ارزانترین هتل تایلند برای اقامت خود هستند.

رزور هتل در تایلند

ارزانترین هتل های تایلند

رزرو هتل های پاتایا و بانکوک به دلیل پذیرش 24 ساعته در بسیاری از لوکس‌ترین و حتی ارزانترین هتل های تایلند آسان است.

اگر شما هم برای دیدن جاهای دیدنی تایلند برنامه‌ریزی کردید و به دنبال رزور هتل در تایلند با بهترین قیمت هستید، می‌توانید با مطالعه‌ی این نوشتار به آسانی ارزانترین هتل تایلند را با توجه به معیارهای سفر خود انتخاب کنید.

The Dawin Nana(هتل داوین نانا)

رزور هتل در تایلند

داوین نانا یکی از ارزانترین هتل های تایلند برای سفرهای اقتصادی به تایلند است. این هتل سه ستاره، ۵۳ اتاق دارد و در یکی از معروف‌ترین خیابان‌های بانکوک به نام سوخومویت (Sukhumvit) واقع شده که فاصله‌ی آن با ایستگاه قطار شهری حدود ۵ دقیقه به صورت پیاده است.

از امکانات هتل می‌توان نگهداری چمدان، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق، خشکشویی، اتاق جلسه و کنفرانس، ترانسفر فرودگاهی، استخر آب شور هتل واقع در پشت بام هتل، اینترنت رایگان در اتاق‌ها، فضای مخصوص برای استعمال سیگار، سیستم تهویه مطبوع و کارکنان مسلط به زبان انگلیسی و تایلندی اشاره کرد.

در نزدیکی هتل داوین نانا فروشگاه‌ها و مراکز خرید متعدد وجود دارند. مسافت فرودگاه بانکوک تا این هتل حدود ۴۵ دقیقه است. گفتنی است رستوران این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و مهمانان می‌توانند از استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل تایلند

بهترین زمان سفر به پوکت

Jomtien Beach Penthouses (هتل جومتین بیچ)

رزرو هتل های پاتایا/بانکوک

رزرو هتل های پاتایا

جومتین یکی از ارزانترین هتل های تایلند در پاتایاست که امکاناتی بسیار عالی برای مهمانان خود فراهم کرده است. این هتل در کنار سواحل زیبای پاتایا واقع شده و یک هتل ساحلی به شمار می‌آید.

هتل 3 ستاره جومتین 55 اتاق و آپارتمان دارد که همه آن‌ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت، گاوصندوق، لپ‌تاپ، مبلمان مدرن، بالکن اختصاصی، مبلمان در فضای باز، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، سشوار و اینترنت رایگان هستند.

تمامی آپارتمان‌های این هتل دارای آشپزخانه‌ای با وسایلی چون اجاق گاز رومیزی، یخچال، توستر، مایکرویو و کتری برقی هستند و امکان آشپزی و خوردن غذا در اتاق را برای مهمانان فراهم است.

از دیگر خدمات و امکانات هتل می‌توان به ساحل اختصاصی، باغ، استخر روباز، سالن تناسب اندام، صندلی‌های ساحلی، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق، نگهداری چمدان، سرویس اجاره ماشین، پارکینگ، خدمات خشکشویی، سیستم تهویه مطبوع، صرافی، فضای مخصوص برای استعمال سیگار و امکاناتی برای معلولان اشاره نمود.

کارکنان Jomtien Beach Penthouses نیز علاوه بر زبان تایلندی به دو زبان انگلیسی و دانمارکی مسلط هستند و می‌توانند به آسانی با مهمانان خود ارتباط برقرار کنند. از جاذبه‌های نردیک هتل جومتین بیچ می‌توان به برج پارک پاتایا، پیست کارتینگ اسپید وی، کارتینگ ایزی‌کارت، آکواریوم، پارک آبی، منظره زیبای بام پاتایا و اسکله و بندر بالی‌های اشاره کرد.

CHERN Hostel (هتل چرن هاستل)

رزور هتل در تایلند

چرن هاستل یکی از بهترین و ارزان ترین هتل های تایلند برای سفرهای تفریحی و کاری است. این هتل سه ستاره جزو هتل‌های برگزیده بانکوک در سال ۲۰۱۵ میلادی بوده و فاصله‌ی کمی با مراکز مهم شهری از جمله گراند پالاس، خیابان معروف کائوسان و فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی دارد.

CHERN Hostel علاوه بر اتاق‌های اختصاصی هتل دارای اتاق‌های گروهی (خوابگاهی) نیز هست. تمامی اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون تخت متصل به شبکه‌‌های کابلی و سرویس بهداشتی اختصاصی با حوله هستند.

در لابی هتل دستگاه اتوماتیک خوراکی و نوشیدنی وجود دارد و صبحانه از ساعت ۷ آماده سرو برای مهمانان است. اما برای وعده‌های غذایی دیگر، مهمانان هتل می‌توانند به رستوران‌‌های محلی در اطراف هتل مراجعه کنند.

اینترنت رایگان، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق‌های خانوادگی، کارکنان مسلط به زبان‌های انگلیسی و تایلندی از دیگر امکانات هتل چرن هاستل بانکوک هستند.

بیشتر بخوانید:

خرید بلیط لحظه آخری

بهترین مقاصد مسافرت در تابستان

LK Legend (هتل ال کی لجند)

رزور هتل در تایلند

رزور هتل در تایلند

ال کی لجند یک هتل شیک و اقتصادی است که جزو ارزانترین هتل های تایلند برای سفرهای تفریحی و کاری به پاتایا به شمار می‌آید.

هتل 3 ستاره LK Legend دارای ۱۲۹ اتاق بزرگ و تمیز است. طراحی داخلی این هتل مدرن است و اتاق‌های آن دارای بخش‌هایی چون اتاق نشیمن و بالکن اختصاصی هستند. از امکاناتی که در هر کدام از اتاق‌ها برای مهمانان فراهم شده می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، دستگاه پخش دی‌وی‌دی، گاوصندوق، سیستم تهویه مطبوع و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی اشاره کرد.

جالب است بدانید رستوران این هتل نیز علاوه بر غذاهای محلی تایلند، منوی غذاهای غربی را در اختیار مهمانان قرار داده و امکان سرو غذاها را در فضای کنار استخر فراهم می‌آورد.

از دیگر خدمات و  امکانات این هتل مدرن می‌توان سالن ورزشی، فضایی برای حمام آفتاب، آبشار مصنوعی، استخر روباز، باغ، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، فروشگاه، سرویس رفت‌وبرگشت فرودگاه، اینترنت رایگان و سرویس اتاق را نام برد.

جشنواره مرکزی ساحل پاتایا، مرکز غواصی، کافه هارد راک، تفریحگاه هوآ هین و مرکز خرید کینگ پاور از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل ال کی لجند هستند.

Miracle Suite (هتل میراکل سوئیت)

رزور هتل در تایلند

هتل 3 ستاره‌ی Miracle Suite دارای 210 اتاق بزرگ و تمیز است که تمامی آن‌ها به سبک اروپایی چیدمان شده‌اند و دارای بالکن اختصاصی هستند. چای‌ساز و قهوه‌ساز، حمام اختصاصی با وان و وای‌فای رایگان، مبلمان شیک، تلویزیون صفحه تخت و دستگاه پخش دی وی دی از جمله امکانات همه‌ی اتاق‌های این هتل هستند.

میراکل سوئیت یکی از ارزانترین هتل های تایلند در پاتایاست که امکانات فوق‌العاده‌ای را برای مهمانان خود فراهم کرده است. استخر سرپوشیده و روباز، حمام سنتی، سونا، سالن بدنسازی، تراس آفتاب، سرویس رفت‌وبرگشت فرودگاه، مرکز تجاری، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، اتاق جلسه، فضای مخصوص برای استعمال سیگار، اتاق‌های خانوادگی و سیستم تهویه مطبوع و خشکشویی برخی از این امکانات هستند.

جالب است بدانید هتل Miracle Suite تنها 800 متر با ساحل پاتایا فاصله دارد. از این رو دسترسی راحت به دریا و فعالیت‌هایی چون شنا، ورزش‌های آبی و تماشای طلوع و غروب خورشید را برای گردشگران مهیاست.

رستوران هتل میراکل سوئیت که از ارزان ترین هتل های تایلند برای سفرهای اقتصادی است، منوی صبحانه بسیار متنوعی دارد و علاوه یر صبحانه، انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را برای مهمانان خود آماده می‌کند.

هتل میراکل سوئیت دارای موقعیت جغرافیایی خوبی در پاتایا بوده و به جاذبه‌‎هایی چون خیابان زیبای واکینگ استریت، اسکله و بندر بالی‌های، زمین گلف، بام پاتایا، پیست کارتینگ ایزی‌کارت، تفریحگاه هوآ هین، مرکز غواصی و مرکز خرید رویال گاردن پلازا نزدیک است. کارکنان هتل علاوه بر زبان تایلندی به زبان انگلیسی نیز تسلط دارند و به راحتی با مهمانان خود ارتباط برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های دبی

بهترین هتل دبی برای مجردها

Citadines Sukhumvit 8 Bangkok (هتل سیتادینس سوخومویت ۸ بانکوک)

رزور هتل در تایلند

رزرو هتل های بانکوک

سیتادینس سوخومویت ۸ بانکوک یکی از ارزانترین هتل های تایلند است که در منطقه خوش و آب و هوای کلانگ توئی (Khlong Toei) قرار دارد و نسبت به امکانات به‌روزی که به مهمانان خود ارائه می‌دهد، قیمت معقول و مناسبی دارد.

هتل سیتادینس سوخومویت ۸ بانکوک دارای ۳ ستاره و ۱۳۰ اتاق است. از امکانات و خدمات این هتل می‌توان به استخر روباز، پارکینگ و ترانسفر رایگان، کرایه خودرو، نگهداری چمدان، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، نظافت روزانه اتاق، خشکشویی، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، نزدیکی به ایستگاه قطار شهری و دو فرودگاه بانکوک (در حدود ۳۰ کیلومتر)، تلویزیون تخت متصل به شبکه‌های کابلی و نمایشگر دی وی دی اشاره کرد.

کارکنان این هتل مسلط به زبان‌‌های انگلیسی و تایلندی هستند. مهمانان هتل برای رفع خستگی می‌توانند از سالن ورزشی و ماساژ استفاده کنند. رستوران هتل Citadines Sukhumvit 8 Bangkok هر روز صبحانه متنوعی را در سالن یا در اتاق برای مهمانان سرو می‌کند.

The Residence Garden (رزیدانس گاردن)

ارزانترین هتل تایلند

هتل رزیدانس گاردن یکی دیگر از ارزان ترین هتل های تایلند برای سفرهای اقتصادی تفریحی است که در جنوب پاتایا واقع شده و تنها 8 دقیقه با دریا فاصله دارد. اگر به دنبال هتل‌های ارزان پاتایا هستید و دوست دارید مکانی آرام را برای گذران تعطیلات خود انتخاب کنید، هتل رزیدانس گاردن، یهترین گزینه برای شماست.

این هتل شیک 3 ستاره 70 اتاق دارد که هریک از آن‌ها به بالکن اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، گاوصندوق، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی و آشپزخانه مجهز هستند.

استخر سرپوشیده و روباز، صندلی‌های ساحلی، مبلمان در فضای باز، رستوران، صبحانه در اتاق، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس رفت‌وبرگشت فرودگاه، نگهداری چمدان، فضای مخصوص برای استعمال سیگار، اتاق‌های خانوادگی، اتاق جلسه، سیستم تهویه مطبوع، صرافی، خشکشویی، اینترنت و پارکینگ رایگان از جمله امکانات این هتل هستند.

مهمانان هتل این فرصت را دارند که از تفریحاتی چون مینی‌گلف، بولینگ، اسب‌سواری، غواصی و ماهیگیری، البته با هزینه اضافی استفاده کنند. کارکنان این هتل نیز علاوه بر زبان تایلندی به دو زبان انگلیسی و دانمارکی کاملا مسلط هستند.

هتل رزیدانس گاردن تنها 950 متر با ساحل پاتایا فاصله دارد. از این رو، دسترسی راحتی به دریا داشته و انجام فعالیت‌هایی چون شنا، ورزش‌های آبی و تماشای طلوع و غروب خورشید را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

این هتل به جاذبه‌‎های دیدنی یسیاری از جمله خیابان زیبای واکینگ استریت، اسکله و بندر بالی‌های، بام پاتایا، پیست کارتینگ ایزی‌کارت، تفریحگاه هوآ هین، مرکز غواصی و مرکز خرید رویال گاردن پلازا نزدیک است.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های جهان

بهترین هتل های باکو

Ibis Bangkok Riverside (هتل ایبیس بانکوک ریورساید)

 ارزان ترین هتل های تایلند برای سفرهای تفریحی/کاری

ارزانترین هتل تایلند

ایبیس بانکوک ریورساید یکی از هتل‌های برگزیده بانکوک در سال ۲۰۱۵ میلادی و جرو ارزانترین هتل های تایلند برای سفرهای اقتصادی است که حدود ۳۰ دقیقه از فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی، ۴ کیلومتر از مرکز شهر و ۶/۵ کیلومتر از معبد وات پو فاصله دارد.

هتل سه ستاره‌ی Ibis Bangkok Riverside دارای ۲۶۶ اتاق است. از امکانات و خدمات آن می‌توان به استخر روباز در تمام سال به همراه حوله شنا، زمین بازی، اینترنت و پارکینگ رایگان، نگهداری چمدان، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، ماساژ، خشکشویی، اتاق بازی کودکان، ترانسفر رایگان، فضای مخصوص استعمال سیگار و اتاق‌های خانوادگی اشاره کرد.

رستوران هتل ایبیس بانکوک ریورساید با انواع غذاهای بومی و بین‌المللی و نیز منوی ویژه گیاهخواری در هر سه وعده غذایی پذیرای مهمانان است.

همچنین این هتل پرطرفدار بانکوک امکانات ویژه برای مسافران دارای مشکلات جسمی و حرکتی و اتاق‌های مخصوص افراد غیر سیگاری دارد. کارکنان این هتل شیک و تمیز، مسلط به زبان‌های انگلیسی، فرانسه و تایلندی هستند.

هتل لانه پرنده (Tweet Tweet Nest Pattaya)

 ارزان ترین هتل های تایلند برای سفرهای تفریحی/کاری

هتل 3 ستاره‌ی Tweet Tweet Nest Pattaya یکی از محبوب‌ترین و ارزان ترین هتل های تایلند برای سفرهای کاری و تفریحی است که در پاتایا قرار دارد. ویژگی‌ جذاب این هتل طراحی خاص آن است که با نام هتل کاملا همخوانی دارد.

هتل شیک و تمیز لانه پرنده دارای ۲۹ اتاق است که هریک از آن‌ها به بالکن اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، یخچال، کتری برقی، گاوصندوق، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع و وای‌فای رایگان مجهز هستند.

هتل لانه پرنده امکانات و خدمات بسیاری از جمله فضایی برای حمام آفتاب، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، مبلمان در فضای باز و فضای مخصوص برای استعمال سیگار را برای مهمانان خود فراهم کرده است. کارکنان این هتل نیز مانند دیگر هتل‌های معرفی‌شده، علاوه بر زبان تایلندی به زبان انگلیسی کاملا مسلط هستند.

هتل لانه پرنده تنها 100 متر با ساحل پاتایا فاصله دارد. از این رو، دسترسی راحتی به دریا داشته و انجام فعالیت‌هایی چون شنا، ورزش‌های آبی و تماشای طلوع و غروب خورشید برای مهمانان مهیاست. همچنین این هتل به جاذبه‌های گردشگری بسیاری از جمله جشنواره مرکزی ساحل پاتایا، نمایش آلکازار، نمایشگاه تیفانی شو، کافه هارد راک، بندر نا بان، تفریحگاه هوآ هین، مرکز غواصی و مرکز خرید رویال گاردن پلازا نزدیک است.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی ترکیه

ارزانترین هتل های وان ترکیه

Holiday Inn Express Bangkok Sukhumvit 11 (هتل هالیدی این اکسپرس بانکوک سوخومویت ۱۱)

ارزانترین هتل های تایلند

ارزانترین هتل های تایلند

معرفی ارزان ترین هتل های تایلند برای سفرهای تفریحی و کاری را با هتل هالیدی این اکسپرس بانکوک سوخومویت ۱۱ به پایان می‌رسانیم که در یکی از سرزنده‌ترین مناطق شهر و در نزدیکی کلوپ‌ها و مراکز تفریحی واقع شده است.

این هتل 3 ستاره دارای ۱۶۱ اتاق است و امکانات و خدمات بسیاری از جمله کتابخانه، اینترنت و پارکینگ رایگان، سرویس روزانه اتاق، دستگاه‌های اتوماتیک برای تهیه غذا و نوشیدنی، نگهداری چمدان، خشکشویی، اتاق جلسه، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه مطبوع، فضای عمومی و اختصاصی برای استعمال سیگار را داراست. همچنین این هتل از امکانات ویژه برای مسافران دارای مشکلات جسمی و حرکتی برخوردار است.

اتاق‌های Holiday Inn Express Bangkok Sukhumvit 11 شیک و راحت بوده و مجهز به امکانات بسیاری مانند تلویزیون ال ای دی ۴۰ اینچ و دوش ماساژور هستند. در قسمت لابی هتل نیز اتاق بزرگی برای سرو صبحانه، انواع شیرینی‌‌ها، غذاها و نوشیدنی‌های بین‌المللی وجود دارد.

کارکنان هتل هالیدی این اکسپرس بانکوک سوخومویت ۱۱ مسلط به زبان‌های انگلیسی و تایلندی هستند.

دانستنی‌هایی درباره‌ کشور تایلند

  • زبان رسمی: تایلندی
  • واحد پول رسمی: بات تایلند
  • نوع برق شهری: ۲۲۰ ولت – ۵۰ هرتز
  • پیش شماره تایلند: ۶۶+
  • اختلاف ساعت با تهران: ۳:۳۰+
  • شماره پلیس: ۱۹۱
  • شماره آتش‌نشانی: ۱۹۹
  • شماره پلیس گردشگری: ۱۱۵۵
  • رزرو اتوبوس گردشگری: ۱۱۸۸
  • شماره پلیس دریایی: ۸۸۳ ۲۱۱ ۷۶(۰) ۶۶+
  • شماره بیمارستان بین‌المللی پوکت: ۴۰۰ ۲۴۹ ۷۶ ۶۶+

فرودگاه های کشور تایلند:

  • بانکوک: فرودگاه بین‌المللی دن موئنگ
  • پاتایا: Pattaya Airpark
  • پوکت: فرودگاه بین‌المللی پوکت

سوالات متداول

ارزان ترین هتل های تایلند برای سفرهای تفریحی و کاری کدامند؟

Jomtien Beach Penthouses (هتل جومتین بیچ)، The Dawin Nana(هتل داوین نانا)، Holiday Inn Express Bangkok Sukhumvit 11 (هتل هالیدی این اکسپرس بانکوک سوخومویت ۱۱)، CHERN Hostel (هتل چرن هاستل)، هتل لانه پرنده (Tweet Tweet Nest Pattaya) و Citadines Sukhumvit 8 Bangkok (هتل سیتادینس سوخومویت ۸ بانکوک) برخی از ارزانترین هتل های تایلند هستند.

ارزانترین زمان سفر به تایلند چه فصلی است؟

اواسط تابستان تا اوایل فصل پاییز ارزانترین زمان سفر به تایلند است. زیرا این کشور در ماه‌های اوت تا سپتامبر (نیمه‌ی مرداد ماه تا اواسط مهر ماه) کمترین گردشگر را دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ارزانترین هتل های تایلند چیست؟ آیا هتل دیگری را می‌شناسید که در این لیست قرار بگیرد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو