عکس : واکنش تند پدر آرات به حواشی اخیر

منبع: فیگار

5

1402/2/21

20:53


اخیرا واکنش تند پدر آرات به حواشی اخیر در قالب یک استوری در اینستاگرام در رسانه های مجازی فارسی در حال دست به دست شدن می باشد که حواشی بسیاری…

عکس : واکنش تند پدر آرات به حواشی اخیر

اخیرا واکنش تند پدر آرات به حواشی اخیر در قالب یک استوری در اینستاگرام در رسانه های مجازی فارسی در حال دست به دست شدن می باشد که حواشی بسیاری را داشته است.

به تازگی استوری جدید پدر آرات حسینی درباره حواشی اخیر سر صدای بسیاری را در رسانه های مجازی ایجاد کرده است. گویا جدیدترین حرف های پدر ارات حسینی درباره حواشی اخیر ، در مورد تکذیب حرف‌های رئیس آکادمی سپاهان نیز بوده است. در ادامه استوری از اظهارات پدر آرات به حواشی جدید خواهیم دید.

بیشتر بخوانید:

فیلم فاش شده درباره کودک آزاری پدر آرات حسینی

واکنش تند پدر آرات به حواشی اخیر

پدر آرات حسینی در واکنش به انتقاد‌ها در فضای مجازی نوشت:
“ایران بامردمانی نفرین شده که تا یک حرفی برامون ساخته می‌شه عقده‌هاشون رو می‌نویسند! این جماعت لیاقت آرات من را نخواهند داشت تو اولین فرصت دیگر خواهیم رفت.”

ساعاتی بعد از کنایه تند پدر آرات حسینی، چهره معروف اینستاگرامی، در خصوص جدایی او از سپاهان  که گفته بود:

“هدف آن‌ها تبلیغات در پیج پسر من بود، مدیر آکادمی زردپوشان اصفهانی در اظهاراتی جدید به این اظهارات پاسخ داده و تمرینات انفرادی او را «خطر برای سلامتی» آرات دانسته است”

در ادامه می‌توانید عکس از جدید ترین حرف های پدر ارات حسینی درباره حواشی اخیر را ببینید:

واکنش تند پدر آرات به حواشی اخیر

اظهارات پدر آرات به حواشی جدید

استوری جدید پدر آرات حسینی درباره حواشی اخیر

همچنین از نگاه غیرحرفه‌ای پدر آرات انتقاد کرد و گفت فشاری که او بر فرزندش ایجاد کرده باعث شده آرات در موقعیتی قرار بگیرد که از انگلیس به ایران برگردد.

مدیر آکادمی سپاهان همچنین ادعا کرده که پدر او درخواست یک خانه مبله بزرگ و 40 میلیون تومان دستمزد ماهیانه و تغذیه موردنظر خودش را کرده بود و همچنین خارج از زمان تمرین تیمی، تمرینات شخصی عجیب برای آرات می‌گذاشت.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو