فیلم کامل شوخی ژست های علیرضا جهانبخش برای عکاس خیابانی

منبع: شبونه

6

1402/2/27

15:07


 علیرضا جهانبخش فوتبالیست ملی پوش کشورمان در اینستاگرامش ویدیویی را به اشتراک گذاشت که باعث خنده هوادارانش شده است جهانبخش شوخی هایی با یک عکاس خیابانی کرده و ژست های بامزه ای برای عکس گرفته است که دیدن آن خنده را بر روی لب های شما جاری خواهد کرد. فیلم کامل ژست های علیرضا جهانبخش …

فیلم کامل ژست های علیرضا جهانبخش برای عکاس خیابانی

 علیرضا جهانبخش فوتبالیست ملی پوش کشورمان در اینستاگرامش ویدیویی را به اشتراک گذاشت که باعث خنده هوادارانش شده است جهانبخش شوخی هایی با یک عکاس خیابانی کرده و ژست های بامزه ای برای عکس گرفته است که دیدن آن خنده را بر روی لب های شما جاری خواهد کرد.

فیلم کامل ژست های علیرضا جهانبخش

جهانبخش این روزها در اوج امادگی خود در فوتبال به سر میبرد و توانسته برای تیمش در اروپا بازی های خیلی خوبی را به نمایش بگذارد.

جهانبخش درباره دوران کودکی اش میگوید قطعا یکی از آرزوهای همه ما در بچگی، داشتن یک دوچرخه بوده است و علیرضا جهانبخش هم خیلی علاقه به دوچرخه سواری داشته است. با توجه به این که پدرش کارمند شرکت دوچرخه سازی بوده، برای او از سن سه چهار سالگی دوچرخه تهیه کرده بود. علیرضا عشق تک چرخ زدن بوده و این کار را هم به خوبی انجام می داده است. او بدون دست دوچرخه سواری می کرده، تک چرخ می زده، با دیگران کورس می گذاشته و با دوچرخه سواری به معنی واقعی کلمه، عشق می کرده است.

در فصل ۲۰۱۸ ۲۰۱۹ جهانبخش با قراردادی به مبلغ ۱۷ میلیون پوند (۱۹ میلیون یورو) به باشگاه برایتون در لیگ برتر انگلستان منتقل شد. این انتقال رکورد گرانترین بازیکن تاریخ برایتون و رکورد گرانترین فوتبالیست ایرانی را شکست. در تاریخ ۷ دی ماه ۱۳۹۸، علیرضاجهانبخش سریعترین گل تاریخ باشگاه برایتون را در دقیقه ۲ و ۲۹ ثانیه برابر تیم بورنموث به ثمر رساند.علی‌رضا جهانبحش، بازیکن ایران تیم برایتون، دومین‌گل‌اش در لیگ‌برتر انگلیس را به‌ثمر رساند؛ با یک قیچی برگردان تاریخی که برخی رسانه‌ها به آن لقبِ گل دهه داده‌اند. علیرضا جهانبخش که در ۲۶ مسابقه برای برایتون گل نزده بود حالا در دو بازی متوالی برای تیمش گل زده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو