فیلم کامل ترجمه آهنگ فارسی ابی توسط علیرضا جهانبخش به انگلیسی

منبع: شبونه

3

1402/5/22

12:44


علیرضا جهانبخش فوتبالیست ملی پوش کشورمان که این روزها برای تیم فاینورد در لیگ هلند بازی میکند در حال ترجمه انگلیسی آهنگ ابی خواننده معروف است. کلیپی که کریم انصاری فرد از علیرضا جهانبخش منتشر کرده است او در خودرویی که دوستان هلندی اش حضور داشتند آهنگ ابی خواننده لس انجلسی را پلی کرده بود …

علیرضا جهانبخش فوتبالیست ملی پوش کشورمان که این روزها برای تیم فاینورد در لیگ هلند بازی میکند در حال ترجمه انگلیسی آهنگ ابی خواننده معروف است.

فیلم کامل ترجمه آهنگ فارسی ابی توسط علیرضا جهانبخش به انگلیسی

کلیپی که کریم انصاری فرد از علیرضا جهانبخش منتشر کرده است او در خودرویی که دوستان هلندی اش حضور داشتند آهنگ ابی خواننده لس انجلسی را پلی کرده بود و در حال ترجمه انگلیسی آهنگ بود که نوع ترجمه کردن او برای کاربران شبکه های اجتماعی جالب و بامزه به نظر رسیده است.

فیلم ترجمه انگلیسی آهنگ ابی توسط علیرضا جهانبخش

بعد از این انتشار این ویدیو بسیاری از کاربران به پیج علیرضا جهانبخش رفته و از او آهنگ های دیگری درخواست کردند که به انگلیسی ترجمه کند :))

جهانبخش این روزها در دوران اوج خود به سر میبرد و توانسته عملکرد قابل قبولی در تیم فاینورد هلند داشته باشد او چند ماه دیگر باید خود را برای حضور در تیم ملی ایران برای حضور در جام ملت های آسیا آماده کند.

همچنین ببینید:

فیلم کامل حرکت گروهی جالب چند پسر در سنندج پشت پاساژ آشنا

پشت پرده فیلم گردهمایی دختران و پسران اسکیت باز شیراز

واکنش خانم دکتر لعبت گرانپایه برای بنر مترو به سیم آخر زد

بیوگرافی دکتر لعبت گرانپایه جراح عمومی تهران کیست

جهانبخش در حال حاضر کاپیتان تیم ملی ایران میباشد که بدون شک در جام ملت های آسیا از او بیشتر خواهیم شنید.

علیرضا جهانبخش نخستین بازی ملی خود را در سه شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۲ مقابل تایلند در مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ انجام داد و اولین گل ملی خود را در همین بازی و پیروزی ۳–۰ برابر تایلند در ۲۴ آبان ۱۳۹۲ به ثمر رساند. جهانبخش توسط کارلوس کی روش به مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ دعوت شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو