تولید سریال Penguin متوقف شد

منبع: گیمفا

9

1402/2/27

21:31


سریال Penguin نیز تحت تاثیر جنبش نویسندگان قرار گرفت و تا اطلاع ثانوی تولید آن متوقف شده است.

تولید سریال Penguin متوقف شد

سریال Penguin نیز تحت تاثیر جنبش نویسندگان قرار گرفت و تا اطلاع ثانوی تولید آن متوقف شده است.

به نظر می‌رسد که پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی هالیوود یکی پس از دیگری به شیوه‌های مختلف تحت تاثیر اعتصاب نویسندگان قرار گرفته و پخش و اکران بسیاری از آن‌ها با تاخیر مواجه خواهند شد. زیرا همانگونه که ساخت فیلم دنباله بتمن با خطر توقیف مواجه شده است، پروسه تولید سریال Penguin (پنگوئن) که تیزر آن طی چند هفته گذشته منتشر شده بود نیز فعلاً متوقف شده است.

امروز قرار بود که مراحلی از پروسه تولید این سریال در وستچستر نیویورک انجام گیرد که با حضور اعتصاب کنندگانی که به شیوه همکاری کمپانی‌های فیلم‌سازی اعتراض داشته‌اند، این اتفاق میسر نشد و نویسندگان از عبور عوامل تولید به سمت مکان مورد نظر جلوگیری کردند. با توجه به این که دیوید زسلاو با وعده تغییرات مثبت، مدیریت کمپانی برادران وارنر را بر عهده گرفته بود، چنین اتفاقی قطعاً جلوه عمومی خوبی برای او نخواهد داشت.

با پیشرفت تکنولوژی و پیدا شدن سر و کله هوش‌های مصنوعی که به راحتی می‌توانند فیلم‌نامه پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی را به نگارش دربیاورند، این نگرانی برای نویسندگان ایجاد شده که با آن‌ها به شیوه عادلانه‌ای رفتار نمی‌شود و این مسئله باعث شده تا آن‌ها از حضور در پروژه‌های مختلف امتناع نمایند.

باید دید که نتیجه این اعتصاب همگانی به چه سمت و سویی کشیده خواهد شد. با وجود آن که هیچ تاریخ پخشی برای سریال Penguin در نظر گرفته نشده بود اما اتفاق امروز می‌تواند تولید آن را تا اطلاع ثانوی به تاخیر بیندازد.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو