فیلم کامل رقص بازیکنان پرسپولیس در رختکن بعد از قهرمانی 1402

منبع: شبونه

9

1402/2/29

12:54


فیلم کامل رقص بازیکنان پرسپولیس در رختکن بعد از قهرمانی 1402 را در این صفحه ببینید کلیپ بامزه از رقص پرسپولیسی ها که کامبیز دیرباز در اینستاگرامش استوری گذاشت. روز گذشته پرسپولیس موفق شدند با شکست تیم نساجی مازندران اختلاف امتیاز خود را با دیگر رقبا در پایان هفته لیگ برتر بیشتر کند و در …

فیلم کامل رقص بازیکنان پرسپولیس در رختکن بعد از قهرمانی 1402 را در این صفحه ببینید کلیپ بامزه از رقص پرسپولیسی ها که کامبیز دیرباز در اینستاگرامش استوری گذاشت.

فیلم کامل رقص بازیکنان پرسپویس در رختکن بعد از قهرمانی 1402

روز گذشته پرسپولیس موفق شدند با شکست تیم نساجی مازندران اختلاف امتیاز خود را با دیگر رقبا در پایان هفته لیگ برتر بیشتر کند و در نهایت به قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کند بعد از قهرمانی تیم پرسپولیس بسیاری از هواداران این تیم به خیابانها آمده به و جشن و پایکوبی پرداختند و در فضای مجازی پیام ها و کلیپ های مختلفی از قهرمانی تیم پرسپولیس  منتشر شد.

فیلم کامل رقص بازیکنان پرسپویس در رختکن

ویدیویی از جشن پرسپولیسی ها درون رختکن با حضور کامبیز دیرباز در فضای مجازی منتشر شده که مورد توجه علاقمندان به فوتبال قرار گرفته است پرسپولیس با این قهرمانی موفق شدند که هشتمین قهرمانی خود را در لیگ برتر به دست آورد و به عنوان پر افتخار داریم تیم لیگ برتر لقب بگیرد.

رقص و شادی بازیکنان پرسپولیس در رختکن بعد از مسابقه از ویدیوهای جالب توجه در فضای مجازی می باشد که بعد از مسابقه به اشتراک گذاشته شد.

شاگردان یحیی گل محمدی در شرایطی این عنوان را به خود اختصاص دادند که تا چند هفته مانده به پایان لیگ در رده سوم قرار داشتند و شانس رسیدن به جام آنها نسبت به استقلال و سپاهان کمتر بود.

با این حال برتری پرسپولیس در دربی تهران و تساوی خانگی سپاهان برابر ملوان فرصت را در اختیار سرخپوشان قرار داد تا به صدر جدول برگردند و در هفته‌های پایانی با کسب چند پیروزی متوالی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص بدهند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو