فوتبالیست تازه کار پرسپولیس به دربی رسید | سوپرایز جدید پرسپولیس برای طرفدرانش در دربی جدید

1

1402/12/21

10:25


فوتبالیست تازه کار پرسپولیس به دربی رسید | سوپرایز جدید پرسپولیس برای طرفدرانش در دربی جدید

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

محمد خدابنده‌لو که با توجه به علاقه‌ قلبی‌اش برای حضور در پرسپولیس طی فصول اخیر تلاش زیادی داشت تا این اتفاق را برای خود شکل دهد، اکنون در پنجره زمستانی این موضوع برایش تحقق یافت.

بازیکن جدید پرسپولیس حالا این فرصت را دارد تا در اولین دربی عمر خود به میدان برود.

خدابنده‌لو که طی سال‌های اخیر ابایی از اینکه خود را طرفدار پرسپولیس بنامد نداشت، پیش از دستیابی به این هدفش با انتشار ویدئویی فضای مجازی سرخ‌ها را به تسخیر خود در آورد. جایی که او به عنوان یک کودک طرفدار پرسپولیس در دربی خاطره انگیز ایمون زاید برای طرفداران این تیم، با توجه به دو گلی که سرخ‌ها از حریف دریافت کرده بودند و شکستی دیگر در انتظار آنها بود، استادیوم را پیش از سوت پایان بازی ترک می‌کرد و در گفتگو با گزارشگری که او را به عنوان هواداری مغموم شکار کرده بود، از وضعیت تیم انتقاد می‌کرد.

پرسپولیس اما در دقایق پایانی موفق شد از این بازی با هت تریک ایمون زاید ایرلندی برنده خارج شود.

اکنون خدابنده لو با حضور در پرسپولیس به عنوان بازیکن این تیم، فرصت تقابلی مستقیم برابر حریف را به دست آورده است. او شانس بزرگ خود را برای حضور در ترکیب تیم مقابل استقلال را در دربی پیش رو جستجو می‌کند و البته این موضوع که هواداران روی سکو چشم به برتری تیم دارند نیز به خوبی آگاه است و آشنایی دارد. باید دید او قادر خواهد بود در اولین دربی دورن فوتبالی‌اش اینبار خودش خالق خاطره‌ای شیرین باشد تا دیگر کسی او را تنها به عنوان یک هوادار در دربی خاطره‌انگیز به یاد نیاورد؟ / همشهری آنلاین

وضعیت جدید بیرانوند در پرسپولیس چه شد؟

مرتضی کرمانی مقدم مهاجم اسبق تیم پرسپولیس در گفتگو با مشرق، درباره پیروزی تیم پرسپولیس در دیدار مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: متاسفانه پرسپولیس بازی را آنطور که باید و شاید آغاز نکرد ما در ابتدای بازی تا حدی دستپاچه و عجول بازی می‌کردیم همین امر باعث شد تا در بحث دفاع دچار مشکل شویم و برخلاف جریان بازی دو گل بخوریم.

پرسپولیس

وی درباره اشتباهات علیرضا بیرانوند و گل‌هایی که توسط خودش و روی تداخل با مدافعان به سود فولاد به ثمر رسید خاطرنشان کرد: گاهی اوقات در جریان مسابقات فوتبال پیش می‌آید که یک دروازه‌بان روز خوبی نداشته باشد. البته بیرانوند بعد از این دو گل لحظات خوبی را هم سپری کرد و چند موقعیت خوب را از فولادی‌ها گرفت اما به هر حال در طول یک تورنومنت طولانی مثل لیگ برتر که یک فوتبالیست ۳۰ هفته باید بازی کند چنین مشکلاتی هم در یکی دو بازی پیش می‌آید.

این پرسپولیس قهرمان می‌شود/ چهارگل برای فولاد کم بود/ هیچ ایرادی به بیرانوند نگیرید او را لازم داریم

وی با اشاره به دیدار حساس بعدی پرسپولیس مقابل استقلال تاکید کرد: ما به بیرانوند به عنوان یکی از ستون‌های اصلی پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال نیاز مبرم داریم بنابراین نباید او را تخریب کنیم و اتفاقاً باید به او روحیه بدهیم تا در دیدار مقابل استقلال به آمادگی بالایی دست پیدا کند و با روحیه کامل مقابل مهاجمان تیم نکونام بایستد.

کرمانی مقدم درباره بازگشت پرسپولیس به بازی در نیمه دوم تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به آشنایی اوسمار به شرایط تیم و بازیکنان پرسپولیس او بین دو نیمه منافذ تیم فولاد در جناح چپ خط دفاعی‌شان را به خوبی دید و از همان مسیر ما توانستیم چند بار به درون محوطه جریمه تیم فولاد نفوذ کنیم و به گل برسیم. پرسپولیس در این بازی ۴ گل زد اما می‌توانست بیشتر هم گل بزند شاید فولاد باید بیشتر از این‌ها گل می‌خورد. این پرسپولیس ثابت کرد به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کند.

پرسپولیس

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره شرایط خط حمله این تیم گفت: خوشبختانه مهاجمان پرسپولیس برخلاف نیم فصل اول این روزها در هر بازی گل می‌زنند که این نشان می‌دهد تیم پرسپولیس به آنچه می‌خواسته دست یافته است. گل زنی آل کثیر و ترابی مشخص می‌کند زحمات یک تیم چگونه باید به ثمر برسد.

بازیکن قدیمی پرسپولیس اضافه کرد: در واقع مهاجمان یک تیم زحمات کل یک هفته تمرینات بازیکنان دیگر را می‌توانند به ثمر برسانند همه تیم زحمت می‌کشند تا در جلوی دروازه توپ وارد گل شود وقتی خیال ما بابت گلزنی آل کثیر ترابی و سایر عناصر هجومی راحت باشد پرسپولیس در هر بازی می‌تواند تعداد زیادی گل بزند.

کرمانی مقدم در پایان درباره گل زنی بازیکن ازبکستانی این تیم تاکید کرد: جای خوشحالی است که این بازیکن هم توانست گل بزند او تا قبل از این بازی نمایش خوبی در دیدارهای قبلی داشت اما فکر می‌کنم با این گل خودش را آماده دیدار دربی مقابل استقلال کرد. حالا می‌توانیم بگوییم پرسپولیس یک هافبک نفوذی خوب در جناح چپ دارد که می‌تواند روی او حساب کند. / ایرنا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو