حواشی سروش رفیعی زیر پرچم پرسپولیس | در پرسپولیس انگشت اتهام به سمت من است

حواشی سروش رفیعی زیر پرچم پرسپولیس | در پرسپولیس انگشت اتهام به سمت من است


2

1402/11/10

12:41


حواشی سروش رفیعی زیر پرچم پرسپولیس | در پرسپولیس انگشت اتهام به سمت من است

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

سروش رفیعی با انتشار یادداشتی تند به اتهامات چند روز اخیر واکنش نشان داد.

یکی از اتهامات این بود که برخی از بازیکنان پرسپولیس ترجیح می‌دادند اوسمار به‌عنوان سرمربی انتخاب شود تا باشگاه امکان بهتری برای پرداخت مطالبات آن‌ها داشته باشد.

رقم قرارداد بیرانوند با پرسپولیس اعلام شد

با این حال سروش که این فصل تلاش کرده نقشی متفاوت در تیم پرسپولیس ایفا و با انتشار چند ویدیو نیز سعی کرده جایگاهش را در میان هواداران تقویت کند، خطاب به هواداران پرسپولیس نوشته که نباید فریب فضای مجازی را بخورند.

جالب اینکه سروش در این پست نوشته اگر مشورتی هم بوده، ابتدا با کاپیتان‌ها انجام شده و سپس با سایر بازیکنان. نکته جالب اینکه چند روز پیش امیری و عالیشاه با انتشار استوری مشترک نوشتند که هیچ دخالتی در انتخاب سرمربی نخواهند داشت اما سایر بازیکنان این استوری را بازنشر نکردند.

پرسپولیس

او همچنین در بخشی از پست خود با کنایه نوشت: مشکل ما مردم اینه هرکس واسمون سیاه بازی دراره و پشت منفعت خودش قایم بشه آدم خوبست.

جالب اینکه رفیعی حتی در مورد پنجره بسته پرسپولیس هم نظر داده و نوشته که به دلیل درگیری با رادو پنجره بسته است.

متن کامل پست سروش را بخوانید:

همیشه انگشت اتهام به سمت من است

روی صحبتم با شما هوادار عزیز است. برادر من، خواهر من تمام مشکل ما همینه که حاضر نیستیم در مورد چیزی که می‌شنویم اطلاعات درستی کسب کنیم یا حداقل فکر کنیم هرچیزی که تو فضای مجازی یه مشت آدم کارکشته که دنبال دلال بازی و نفع خودشون هستن مینویسن باور می‌کنید. جالب نیست واستون که در این مدت اخیر چرا هر اتفاقی میوفته انگشت اتهام سمت سروش میره!

گواردیولا را بیاورید، چه ربطی به من دارد؟

بازی شمس آذر و داستان ایسلندی نزدنی که بعد خودشون عذر خواهی کردن وقتی حقیقت معلوم شد. الان هم بحث مربی و باند بازی! باند بیرانوند و سروش یک لحظه به این فکر کردید که اگر گواردیولا با ۱۵ میلیون دلار بشه مربی چه ربطی به قرارداد من و بازیکنان دیگه داره؟! ما قرارداد داریم و باشگاه تعهد به پرداخت، پس از نظر مالی چه فرقی واسه بازیکن داره؟

پرسپولیس

پنجره به‌خاطر پول رادو بسته است

اما فرق واسه تیم و هوادار داره که هنوز درگیر پول رادو و پنجره بسته است! حتی حاضر نیستید فکر کنید آیا واسه علی بیرانوند فرقی داره چه کسی مربی باشه؟ هر کس بیاد که علی بازی می‌کنه مگه از یحیی سختگیرتر داشتیم تو بحث فنی؟

مگر تیم کاپیتان ندارد؟

سال گذشته ۱۱ هفته من بیرون بودم، مگه کسی اعتراضی از من دید که الان نگران جایگاهم باشم با اومدن هر کسی؟ این تیم ۲۵ بازیکن داره حتی حاضر نیستید یک لحظه به این فکر کنید چطور سروش تصمیم می‌گیره واسه همه؟ مگه تیم کاپیتان‌هاشو نداره؟ مگه تیم کادر مدریتی و هیئت مدیره نداره؟ اگر مشورتی هم صورت گرفته اول با کاپیتان‌ها بوده بعد با بقیه!

حرف‌های زیادی دارم

مشکل ما مردم اینه هرکس واسمون سیاه بازی دراره و پشت منفعت خودش قایم بشه آدم خوبست ولی من اینجوری یاد گرفتم که صداقت همیشه برنده است حتی اگر به ضررم تموم بشه حرف زیاده، اگر نمی‌گم به‌خاطر آرامش و موفقیت تیم دلیل نمی‌شه با سکوت کسانی باید حرف بزنن هجمه روی من و علی باشه اما یادتون نره دوستان‌گر پرده بر اُفتد نه تو مانی و نه من! التماس تفکر/افکار نیوز

باشگاه پرسپولیس پس از انتخاب سرمربی خود به دنبال کامل کردن اعضای کادرفنی این تیم است.

یکی دیگر از اعضای کادرفنی پرسپولیس که بعد از جدایی گل‌محمدی به کار خود در جمع سرخ‌پوشان پایان داد، وسلی ننکا مربی دروازه‌بانان پرسپولیس بود. این مربی برزیلی تابستان سال ۱۴۰۱ به همراه اوسمار ویرا و په‌په لوسادا به عنوان دستیار جدید گل‌محمدی کار خود را در پرسپولیس آغاز کرد و حالا بعد از یک سال و نیم از جمع قرمزها جدا شد.

پرسپولیس

این درحالی‌ است که این باشگاه برای تکمیل کادر خود به دنبال جذب مربی دروازه‌بانان است.

از همین رو قرار است بعد از پایان اردو امارات و بازگشت این تیم به ایران، اوسمار بعد از بررسی، گزینه‌های خود را به باشگاه اعلام کند تا در خصوص انتخاب مربی دروازه‌بانان پرسپولیس تصمیم‌گیری شود. همچنین در این جلسه قرار است در خصوص تکمیل کردن اعضای کادرفنی قرمزها بین رضا درویش و این مربی بحث و گفت‌وگو صورت بگیرد تا کادرفنی این تیم تکمیل شود.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس ۱۴ بهمن ماه امارات را ترک خواهد کرد و اردوی این تیم در این کشور به پایان خواهد رسید.

پس از استعفای یحیی گل محمدی از هدایت پرسپولیس، مدیران این باشگاه اوسمار ویرا را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کردند و هدایت این تیم را تا پایان فصل به این مربی برزیلی سپردند.

اوسمار ویه‌را در پی درگذشت برادر بزرگتر هنانوف مدافع تاجیک پرسپولیس با انتشار یک استوری نوشت: تسلیت صمیمانه من. امیدوارم خدا شما و خانواده تان را برای تحمل این لحظه قوی کند.

گفتنی است وحدت هنانوف مدافع پرسپولیس در جام ملتهای آسیا در تیم ملی تاجیکستان حسابی خوش درخشیده و در بازی مقابل امارات ستاره تیمش و عامل صعود به مرحله یک چهارم نهایی بود./افکار نیوز

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو