گوگل مپ پرسپولیس در عربستان کار نکرد | پرسپولیس موقعیت مکانی را در عربستان گم کرد

گوگل مپ پرسپولیس در عربستان کار نکرد | پرسپولیس موقعیت مکانی را در عربستان گم کرد


1

1402/9/6

18:09


گوگل مپ پرسپولیس در عربستان کار نکرد | پرسپولیس موقعیت مکانی را در عربستان گم کرد

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

پرسپولیس این فصل اون شور و اشتیاق فصل گذشته را ندارد. فرزاد مجیدی واکنش عجیبی نسبت به باخت پرسپولیس نشان داد. علیرضا بیرانوند علیه تیم خودش پرسپولیس افشاگری کرد. سرمربی پرسپولیس درگیری های پیوسته ایی را با مدیر عامل دارد و باید دید این کش مکش ها تا کجا ادامه پیدا می کند. اینک داستان عذر بدتر از گناه برای پرسپولیس هم داغی است بر داغ های دیگر....

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی مقابل النصر عربستان گفت: نیم ساعت است که دنبال اینجا می‌گردیم. در این سطح بازی‌ها این حجم از ناهماهنگی‌ها بعید است و واقعا متاسفم.

وی درباره بازی با النصر گفت: می‌دانیم که مقابل یک تیم باکیفیت بازی داریم و ستاره‌های زیادی دارد و مربی خوبی دارد. در بازی رفت هم باختیم ولی امروز هم با بچه‌ها بازی داشتیم. فردا می‌خواهیم کیفیت خودمان را نشان دهیم و هدفمان هم کسب سه امتیاز است. می خواهیم بازی خودمان را انجام دهیم و می دانیم که بازی سختی است اما آماده این هستیم که بازی خوبی انجام بدهیم. مطمئنم که فردا می‌توانیم یک بازی خوب همراه با امتیاز و به امید خدا برد داشته باشیم این هدف اصلی ماست.

گل محمدی درباره اتفاقات رخ داده گفت: در این باره صحبت زیاد است و بعدا حتما صحبت می‌کنم. الان مهم است که به تمرین برسم چون تمرین دیر شده و باید تمرکزم را روی بازی بگذارم. زیادی سعی نمی‌کنم که ذهن‌مان را مشغول اتفاقاتی که نباید می‌افتاد کنیم. تنها دنبال این هستیم که تمرکز کنیم تا فردا بازی خوبی انجام بدهیم.

پرسپولیس

در نهایت گل‌محمدی بعد از صحبت‌های کوتاه در نشست خبری به علت تاخیر به وجود آمده با عصبانیت نشست خبری را ترک کرد.

 تیم پرسپولیس درحالی به مصاف تیم النصر می‌رود که داور چینی قضاوت این بازی را برعهده خواهد داشت. 

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال پرسپولیس ایران امشب در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه الاول پارک درحالی به مصاف تیم النصر عربستان خواهد رفت که قضاوت این دیدار برعهده مانینگ داور ۴۴ ساله چینی است.

این دومین بار است که این داور چینی قضاوت این دو تیم را بر عهده خواهد گرفت. مانینگ پیش از این دیدار پایانی پرسپولیس و النصر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2015 را نیز قضاوت کرده بود که این بازی در پایان با برتری سرخ‌پوشان به پایان رسید.

این بازی یک تقابل سرنوشت‌ساز برای سرخ‌پوشان بود. پرسپولیسی‌ها در صورت برتری در این بازی می‌توانستند به دور بعدی رقابت‌ها صعود کنند. از همین رو این بازی با استقبال جالب توجه هواداران پرسپولیس همراه شد و ۱۰۰ هزار تماشاگر برای این بازی به ورزشگاه آزادی آمدند.

پیش از این بازی با توجه به کسب نتایج ضعیف پرسپولیس با حمید درخشان، این مربی از سمت خود برکنار شد تا حسین عبدی دستیار وی و سرمربی کنونی تیم ملی نوجوانان هدایت سرخ‌پوشان را در این بازی حساس برعهده بگیرد.

پرسپولیس

نکته جالب توجه آنجاست که با توجه به جدایی درخشان، مدیران پرسپولیس مذاکرات خود را برای حضور برانکو ایووانکویچ روی نیمکت پرسپولیس آغاز کردند. از همین رو این مربی کروات برای انجام مذاکرات وارد تهران شد و بعد از آن از نزدیک شاهد تقابل پرسپولیس و النصر بود تا به نوعی تماشاگر ویژه این دیدار باشد. حضور برانکو معمار نوین پرسپولیس در این بازی با استقبال جالب‌توجه هواداران همراه شد.

نیمه نخست در شرایطی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید که پرسپولیس در چندین صحنه فرصت داشت تا دروازه حریف عربستانی خود را باز کند اما در این امر ناکام ماند. در نیمه دوم شاگردان عبدی به دنبال زدن گل‌ برتری و هموار کردن راه صعود خود بودند. در نتیجه در دقیقه ۶۰ بازی مهدی طارمی بعد از نفوذ به محوطه جریمه در محوطه جریمه سرنگون شد تا داور چینی به سود پرسپولیس اعلام پنالتی کند. طارمی که خودش پشت این توپ ایستاد بود با یک ضربه چیپ دروازه حریف را باز کرد شادی معروف و جنجالی این مهاجم بعد از گل حاشیه ساز شد و باعث درگیری بین بازیکنان دو تیم شد.

در پایان این بازی با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید تا پرسپولیس با ۹ امتیاز بالاتر از لخویا و النصر صدرنشین گروه خود شود و به دور بعدی رقابت‌ها صعود کند. این تقابل از حضور برانکو تا برتری پرسپولیس مقابل النصر را به نوعی می‌توان آغاز یک دوره درخشان و شیرین در تاریخ باشگاه پرسپولیس قلمداد کرد.

به بازیکنان پرسپولس گفته شده در صورت پیروزی مقابل النصر، جریمه 10 درصدی آن‌ها بخشوده خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال پرسپولیس امشب در حساس ترین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان خوهد رفت که برد در این بازی شانس سرخ‌پوشان برای صعود از این گروه را افزایش خواهد داد.

برد در این بازی علاوه بر بالا بردن شانس پرسپولیس برای صعود از این گروه، یک اتفاق ویژه دیگر هم برای سرخ پوشان خواهد داشت و آن هم بخشش جریمه ۱۰ درصدی جنجال‌ سازی که باعث شد تا پرسپولیس دچار چالش‌های زیادی شود.

باخت پرسپولیس به سپاهان در اصفهان، با جریمه ۱۰ درصدی اعضای این تیم روبرو شد که این جریمه حتی تمرینات پرسپولیس را تحت الشعاع قرار داد، به گونه‌ای که بازیکنان پرسپولیس در اعتراض به این موضوع، در نامه‌ای جنجالی، خواهان کنار رفتن رضا درویش از مدیرعاملی پرسپولیس شدند.

 

پرسپولیس

حالا خبر می‌رسد که به پرسپولیسی‌ها گفته شده در صورت برد مقابل النصر در این دیدار حساس، جریمه ۱۰ درصدی آنها بخشیده خواهد شد تا این خبر بتواند انگیزه مضاعفی بین بازیکنان این تیم برای بازی حساس امشب به وجود بیاورد./همشهری آنلاین

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو