دختران پرسپولیس رکورد شکنی کردند | جایگاه بانوان پرسپولیس پر شد!!!

2

1402/9/19

20:08


دختران پرسپولیس رکورد شکنی کردند | جایگاه بانوان پرسپولیس پر شد!!!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

پرسپولیس این فصل اون شور و اشتیاق فصل گذشته را ندارد. فرزاد مجیدی واکنش عجیبی نسبت به باخت پرسپولیس نشان داد. علیرضا بیرانوند علیه تیم خودش پرسپولیس افشاگری کرد. سرمربی پرسپولیس درگیری های پیوسته ایی را با مدیر عامل دارد و باید دید این کش مکش ها تا کجا ادامه پیدا می کند. بازیکنان پرسپولیس را با خاک یکسان کردند....

یک روز پس از اعلام تخفیف بهای بلیت دیدار تیمهای پرسپولیس و الدحیل، این باشگاه از آغاز فروش بلیتهای این مسابقه خبر داده و نکته جالب اینکه در همان دقایق اولیه هواداران پرسپولیس استقبال بسیار خوبی از بلیت فروشی داشتند.

قیمت بلیت روبروی جایگاه ۱۵۰ هزار تومان، پشت دروازه ۱۰۰ هزار تومان و طبقه دوم ۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده و هواداران خانم نیز امکان خرید بلیت برای این دیدار را دارند.

باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا مجوز ورود ۵۰ هزار تماشاگر برای این دیدار را بگیرد تا پرتماشاگرترین بازی پرسپولیس پس از کرونا و بازسازی ورزشگاه آزادی را شکل بدهد.

نکته جالب اینکه بلافاصله بعد از شروع بلیت فروشی سهمیه سه جایگاه که برای زنان در نظر گرفته شده به پایان رسید و اکنون تنها عدد یک برای تعداد بلیت باقی مانده نشان داده می‌شود.

همچنین ۷ هزار بلیت از سایر قسمتهای ورزشگاه به فروش رسیده و انتظار می‌رود تا به سرعت بلیتهای این بازی تمام شوند.

پرسپولیس کار سختی برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دارد اما این تیم یک امتیاز ویژه برای روز آخر دارد.

 هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب روزهای دوشنبه و سه‌شنبه برگزار شد و در پایان آن تیم‌های الهلال، الاتحاد و النصر عربستان و العین امارات صعودشان را به مرحله حذفی قطعی کردند.

تنها 4 تیم دیگر از منطقه غرب می‌توانند به جمع تیم‌های صعود کرده اضافه شوند. تکلیف این 4 تیم هم در مسابقات هفته پایانی مشخص می‌شود. 

در بین تیم‌های ایرانی نساجی حذف شده و دیگر شانسی برای صعود ندارد. سپاهان می‌تواند با برد در بازی آخر مقابل الاتحاد به عنوان تیم اول صعود کند و پرسپولیس باید الدحیل را با نتیجه خوبی ببرد تا به عنوان یکی از بهترین‌ تیم‌های دوم به مرحله حذفی صعود کند.

شرایط برای پرسپولیس کمی دشوار است. چون الدحیل تیمی نیست که به راحتی تسلیم شود و چند گل بخورد. از طرفی نتایج دیگر بازی‌ها هم روی سرنوشت این تیم تاثیرگذار است و این می‌تواند استرس فراوانی به بازیکنان پرسپولیس تحمیل کند.

اما یک نکته امیدوار کننده برای شاگردان یحیی گل‌محمدی وجود دارد. 

پرسپولیس

پرسپولیس زمانی در مقابل الدحیل قرار می‌گیرد که همه بازی‌های مهم و سرنوشت‌ساز برگزار شده و پرسپولیس با علم بر این که چه نتیجه‌ای لازم دارد مقابل الدحیل قرار می‌گیرد. 

بازی‌ِ الفیصلی با الشارجه، السد قطر با نسف قارشی ازبکستان، الاتحاد عربستان با سپاهان و مومبای سیتی هند با نوف‌باخور ازبکستان روز دوشنبه برگزار می‌شود. در حالی که پرسپولیس یک روز بعد یعنی روز سه شنبه با الدحیل بازی می‌کند. 

بازی پاختاکور ازبکستان و الفیحا عربستان که با احتمال کمی روی سرنوشت تیم‌های صعود کننده تاثیرگذار است هم ساعت 17:30 روز سه‌شنبه برگزار می‌شود. در حالی که ساعت بازی پرسپولیس و الدحیل 19:30 همان روز است.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: «سرخپوشان ایران از روز پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی میزبان الدحیل خواهند بود. پرسپولیس برای افزایش شانس صعود خود از این مرحله و راهیابی به مرحله یک هشتم پایانی فقط به پیروزی در این بازی می‌اندیشد و به کمتر از آن رضایت نمی‌دهد اما اعضای تیم خواهان حمایت همه‌جانبه هواداران هستند.

باشگاه پرسپولیس به این منظور پیگیری‌های مختلفی برای هماهنگی با دستگاه‌های ذیربط و دست‌اندرکاران امر انجام داده است تا سلسله اقداماتی برای تسهیل امر حضور در ورزشگاه برای هواداران صورت پذیرد.

اکنون خوشحال هستیم؛ اعلام کنیم در پی این اقدامات، نظر به درخواست‌های متعدد هواداران، و‌ با دستور رضا در‌ویش، مدیرعامل باشگاه، بلیت مسابقه با الدحیل که روز سه شنبه آینده از ساعت 19 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد نسبت به بازی قبل، نیم بها خواهد بود و هواداران می‌توانند بلیت را نصف قیمت از سامانه https://footballeticket.ir/ خریداری نمایند. بدیهی است این کاهش قیمت با توجه به هزینه‌های بالای میزبانی، برگزاری مسابقه و اجاره ورزشگاه، باشگاه را تحت فشار قرار خواهد داد ولی امیدواریم با حضور حداکثری هواداران، رقم خوردن شبی به یادماندنی را شاهد باشیم.

همچنین با پیگیری باشگاه و همکاری دست اندرکاران امر، فروش بلیت بازی پرسپولیس – الدحیل از فردا چهارشنبه، آغاز خواهد شد. همچنین موافقت دستگاه‌ها برای استفاده از حداکثر ظرفیت ممکن حضور تماشاگران اخذ شد.

پرسپولیس

یادآوری می‌شود؛ هواداران پرسپولیس می‌توانند برای تهیه بلیت جهت حضور در ورزشگاه و حمایت از تیم خودشان به سامانه https://footballeticket.ir/ مراجعه کنند.»

طرفداران پرسپولیس در نخستین روز فروش اینترنتی بلیت بازی با الدحیل استقبال گسترده ای از آن داشتند.

باشگاه پرسپولیس از صبح امروز چهارشنبه اقدام به پیش فروش اینترنتی بلیت بازی این تیم با الدحیل قطر در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا کرد.

استقبال گسترده طرفداران پرسپولیس باعث شد تا تنها در عرض ۶ ساعت ۴۵ هزار بلیت تخصیص یافته برای این بازی به فروش برسد.

جایگاه هواداران زن تنها در عرض یک ساعت به فروش رسیده است که اشتیاق آنها برای تماشای این بازی حساس را نشان می‌دهد. پرسپولیس برای حفظ شانس صعود خود به مرحله حذفی به عنوان یکی از سه تیم برتر رده دوم در غرب آسیا چاره‌ای جز کسب پیروزی مقابل الدحیل قطر ندارد.

طبق برنامه‌ریزی جدید AFC تیم‌های نخست هر ۱۰ گروه به همراه ۶ تیم برتر رده دوم (سه تیم از غرب وسه تیم از شرق) راهی مرحله بعدی خواهند شد.

یحیی گل محمدی از این دیدار به عنوان حساس‌ترین بازی سال سرخپوشان یاد کرده است تا طرفداران که همچنان او و تیمش را حمایت می‌کنند استقبال گسترده ای از این دیدار داشته باشند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الدحیل قطر ۱۴ آذرماه در هفته پایانی ACL۲۰۲۳ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود./همشهری آنلاین

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو